- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz
dragonfx #8046 üzenetére
kinézet lóerő tuningolhatóság
Mondjuk a kinezet az szubjektiv, szal kinek mi tetszik, a tobbi alapjan akkor a Nissan Titan sokkal jobb, mint az rx-7, ugye?
Amugy szerintem igy a hozzaszolasok alapjan se az s2000-et, se az f360-at nem ismered, de oke, en vagyok a hulye, ha leallok loerohuszarokkal vitatkozni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #8046 üzenetére
S2k az egy roadster. Azokkal kell hasonlitgatni, azok kozott meg eleg jonak szamit.
Papiron a motorja is eros. Mondjuk az RX8-e is az. Szinten papiron. Aztan a gyakorlatban mindkettot kisebb teljesitmenyu, raadasul FWD otokkal meg lehet fogni. Na olyankor jon mindig a "hatdehatdehatde..." meg a "szarbenzin, szargumi, szarkupplung, szarminden, a szemembe sutott a szel" cimu felreszovegeles...Az F Astra GSi Turbo meg nem egy hudenagyszam, mivel asszem vmi ~200db gyarilag is keszult, a motorja a C20XE C20LET "veletlenul" elegge hasonlo, es "veletlenul" kishazankban is van par tucat, utolag C20LET-e atepitett darab. Kimesz egy gyorsulasira mindig van 1-2 jelen. ~70-80km/h-g jo is voltam ellenuk
....aztan mar nem
.
hobizoli
-
lenox
veterán
válasz
dragonfx #8038 üzenetére
Te mar megint beszivtal? Hol irtam en ferrarirol? Ugyhogy magadat sajnald inkabb, hogy ennyire nem tudsz olvasni...
Na es miben jobb az rx7 szerinted? Mert oke, dokar kollega szerint abban, hogy engine swap-pel tobb hp-t lehet belole kihozni, ami mar onmagaban lol, de akkor te meg tegyel ra egy lapattal, halljuk.
Ja, es a gyari f360 2 dologban jobb a gyari s2000-nel, erosebb motor van benne, es van teteje
.
-
norbiphu
őstag
válasz
dragonfx #8016 üzenetére
ferrarikhoz inkább nsx-r - t hasonlítgassál
http://www.youtube.com/watch?v=4wX9VYgFtz4
A 4 lap race in the circuit of Twing Ring Motegi between a Ferrari Modena, a Honda NSX-R, a Lamborghini Gallardo, a Lamborghini Murcielago, a Porsche 911 Turbo and a BMW M3 CLS
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #8016 üzenetére
Tudom, Te biztos lenyomnád vele, mivel Te olyan nagy kanyarvadász vagy, meg egy 400LE - s autót megfognál
Alap autókról beszélve, hasonló tudású sofőröknél a ferrari elveri az s2k - t, de pályán nem mindig az számít, hogy hogy gyorsul egy autó, meg hogy mennyi LE van benne. Egy dragsterrel mehetnél pályára... -
szatocs
őstag
-
dokar
addikt
válasz
dragonfx #8001 üzenetére
ezzel egyetértek. mellesleg ezzel sem lesz pariban: 8 másodperces RX7
-
lsc
nagyúr
válasz
dragonfx #7930 üzenetére
Kissárkány , megtalálta a járműved
BMP-1 , a nevében csak egy betüt kell átírni és már is BMW , amennyiben kisebb kötözködik azt széttaposod , amennyiben nagyobb azt szétlövöd . Ez is egyhatos , igaz itt 16 liter , de kicsire nem adunk .
Rozsdásodás , zöldkártya nem gond , a macákkal is lehet hancúrozni a "csomagtérben" .
Jó gép . -
(Kolombusz)
veterán
válasz
dragonfx #7813 üzenetére
A tré dizel technikáról annyit, hogy nagyfaternek szőlőbe kijárni, meg nagy terhet hordani van egy 2.3 literes, 22 éves Ford Sierra dízele, 400 ezer kilométerrel és még szépen megy. Nem egy versenyautó nyilván, de 5.5-6 literes fogyival el lehet vele járni és a 120-130-at tartja kényelmesen.
A kocsi maga pedig nagyon nagy és kényelmes. Hátsókerekes. -
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #7614 üzenetére
Nem ez az egy hozzászólásod, amiben azt írod, hogy nem kell összetörni. A helyzet nem ilyen egyszerű. Van, hogy nem sokat tehetsz annak érdekében, hogy elkerülj egy balesetet, mert vagy csúszik az út, vagy valami állat megy éppen neked, vagy véletlenül megy neked valaki, de csak neked ment, szóval majdnem mindegy. Ilyen esetekben sokszor csak az autó "tudásában" bízhatsz, mert másra nem nagyon számíthatsz. Ha csak a kezeidet összekulcsolod, vagy csak kitámasztod magad, hidd el nekem, nem biztos, hogy jól jársz.
-
zsoltee10
addikt
válasz
dragonfx #7614 üzenetére
Már meg ne haragudj, de....na mindegy, szóval téged nem nagyon lehet komolyan venni..
"A törésteszt meg oylan dolog nem kell összetörni ennyi.."
Ja értem, szerinted, ha a BMW jól törik, akkor a BMW az über, ha viszont egy szutyok Swift2 jobban törik, akkor a BMW-t egyszerűen nem kell összetörni. Értem..."116 lovat 68cal sosem versz meg..ennyi,"
Az hagyjám, hogy fogalmad nincs a súly/lóerő arányról, de a Swift2-ből, még az 1,3-as legkisebb motor is 92 ló."minőség presztízs kinézet....._Az hoyg itt sokan igénytelenek vagytok az a ti hibátok...."
Hát egy 5 éves 100000km-t futott BMW-nél már nem beszélhetünk nagy presztízsről, a 13-14 éveseket meg se említem.. Minőség??? Hol? Olvass egy kicsit utána, hogy mennyibe fáj a BMW tulajoknak 5 év eltelte után fenntartani a mostani fene nagy minőségű autóikat. Népítélet, Totalcar cikkek, stb.Ne legyél nevetséges, és ne nézz le a 13 éves BMW-ddel egy új Swift2 tulajt.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dragonfx #7614 üzenetére
az új swiftek nem 68 lovasak.
nekem volt régi swiftem, "jó szívvel" ültem benne. az volt az első igazi saját kocsim. 1 literes, 53 lóerővel, mégis tartani tudtam a lépést a forgalommal, fura, mi?
100k km-t mentem vele, sosem volt semmi baja.
ja, és nem vettem, kaptam
nyilván azóta változtak az igényeim, most már nem kellene, de nem nézem le a swift tulajokat.
-
-
Boxer001
veterán
válasz
dragonfx #7410 üzenetére
Nálam nem csak az Opel nem ér ennyit...8 millát "kib@szni" egy autóért...nagyon max 2-3, talán 4 millát szánnék autóra, ha lenne feleslegbe...ami mondjuk használt, x idős, de az odaver...új autót nem is mernék venni, meglátnám rajta az első karcolást, és egy hétig sírnék.
Na mindegy, én ilyen vagyok, más meg amolyan.
Persze az anyagi helyzet valószínűleg nagyban befolyásolja ezeket a gondolatokat.
Megijesztett ez az új avatarod, tán beteg vagy? Nem agyilag értem, azt tudtuk eddig is.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
dragonfx #7166 üzenetére
pedig megfogadtam hogy nem írok neked többet, de a biturbó és a twinturbó ugyanannak a dolognak a kétféle elnevezése, ha mégis kukacoskodni szeretnénk, akkor a twin=iker illetve a bi=kettő előtagokból rendkívül kis logikával kitalálható, hogy az előbbi azt az állapotot mutatja, amikor két egyforma méretű feltöltő segítségével történik a teljesítménynövelés, ez tipikusan V motorok hengersoronkénti feltöltésekor használatos, az utóbbit pedig bármikor lehet hasnzálni, ha két turbófeltöltő dolgozik a motoron, így mivel a 35i motort két különböző méretű csiga lélegezteti, maradjunk a biturbónál.
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #7119 üzenetére
Ezért írtam, hogy a gyári szintű gyorsulási adat nem sokat tesz. Honda jazz 1,4 - re a gyár 13,3 - at ad meg. Eközben GPS - el is 12,5 - öket mérnek neki. Van, ahol lefele más, van ahol felfele
Pl. új TypeR nem hiszem, hogy futja a 6,6 - ot. Inkább maradt 6,8 a 7genhez mérten. Vagy lehet, hogy egy kicsit több is. Bár arra nem tudom, hogy ténylegesen mennyi alatt gyorsul. Ezen kívül a típuson belül is autója válogatja. Hogy lett pörgetve élete során, gyári minimális eltérés, meg ilyenek.
-
bobsys
veterán
válasz
dragonfx #7105 üzenetére
miért jó az m-optika egy olyan autón ami nem M ?
Vicc az ilyen optikai tuningos talicskák, olyan mintha menne aztán meg csak kamillázik a sofőr. Nevetségesek. 1 órával ezelőtt pont egy ilyenbe futottunk bele asszonykával. Népligetnél a balra az Üllőire kanyarodó sávba bepofátlankodott előre egy tyúning hangú, kinézetű régi civc. Asszonyka megengedte, hogy játszak vele. Nemhogy ellépni nemtudott, de még mellé is értem.Hazafele meg kis cicababa sértődött meg, hogy a belső sávban elmerészeltem menni a csilli-villi G Astrája melett (mellém is jött úgy 10 mp után
)
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #7079 üzenetére
Te setét egy Mk1es vagy Mk2es Swift 1.3 (mégscak nem is GTI, a GTI csunyán lever) ugy zabálja meg az 1.6 BMW hogy beszarsz behugyozol. Kicsit elegem van már a szomszéd fasza nagyobb hozzá állásoddal. Kicsit gondolkozz már, ciki hogy egy szaros suzuki odabassza a BMW-d és mellesleg ezt a fost amit linkeltél szerintem igencsak megizzasztaná egy integra a versenypályán, de neked mind1 mi az csak nagyobb legyen meg BMW.. Nézz már ki a bokorbol testvér, részemröl már alig irok mert csak sirok a nevetéstől.
-
lenox
veterán
válasz
dragonfx #7079 üzenetére
De az is lehet, hogy az elso 10 meteren elakad, ahol en atmegyek
. Vagy a masik, mint a multkor ahogy lattam, szegeny bmw-sek kuzdottek a hegynek fel, de csak a kerek forgott, menni nem mentek semmit, en meg nyilvan meg se csusszantam...
Na jol van, amugy ez poen kocsi, max azt nem ertem, hogy mitol 1600 kilo? Lambok szoktak annyi lenni, oszkerekhajtassal, v12-vel...
-
lenox
veterán
válasz
dragonfx #7015 üzenetére
A te fajtad meg semmit nem ert meg. Amugy is te jottel, hogy bmw feeling, erre mondtam en, hogy ahhoz sor6 kell, attol meg lehet 4 hengeres bmw, csak az nem az a feeling. Amugy a mostani 2.0-as nem azert 4 hengeres, mert nem jobb a sor6, hanem mert elkezdtek sporolni. Vagy ha ugy jobban tetszik, profitmaximalizalni. Kevesebb fajta motort gyartanak, tobb teljesitmenyu valtozatban.
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #7015 üzenetére
Vezettem, lehet több autót mint te
.
az 1.8 compakt egy használható kis autó, simán jo lehet asszonynak vagy első autonak is jo. De az 1.6os az valami siralom. Mielött megkérdeznéd igen, 1.6ot és 1.8at is volt szerencsém vezetni és 2.0 sor6ot. Amit te továbbra is tul reagálsz, itt a forumon SENKI nem mondta hogy csak a sor6 jó és csak V6, vagy hasonlók. Csak E36ba beletette a BMW azt a kurva sor6ost ami nagyon jól sikerült, akkor miért akarjak egy 4hengerest? Nem veszed észre a fátol az erdőt. A honda is 4hengeres, és? Amugy nem legenda, sehol senki nem mondta.Lol, te most jolgondolom hogy ugyérzed hogy a 100lovas agregátoddal bealázol egy 1.3as suzukit?
Egyszer szivesen látnálak Matyibarátom Suzukija melett hajogyárin
. Szerintem sirva mennél el. De áh, reménytelen vagy
. Csak tudnám minek köszönhető a nagy önbizalmad, a BMW kulcs teszi? veszek egy forgalombol kivont E30at, átakarom érezni a feelinget.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dragonfx #7015 üzenetére
egy motor élettartama a legkevésbé függ a köbcentitől.
elsősorban a használattól függ, bármilyen motort szét lehet taposni.
másodsorban attól, hogy mibe rakták. jó eséllyel egy 1,6os motor tovább megy egy kisautóban, mint egy 3as bmw-ben, mert előbbiben szépen elketyeg, utóbbiban folyamatosan erőlködik.
harmadrészt függ a konstrukciótól. lehet fogadásokat kötni pl arra, hogy az 1,6-os, 160 lóerős motor bírja-e tovább, vagy a 3 literes 150 lóerős (illetve az 1,6-os 100 lóerős) -
t1
veterán
válasz
dragonfx #7015 üzenetére
letol az 1.3 swift...gyorsulásba esetleg de csak az 1.3 16V aztán jön 1 kanyar és a swift fantasztikus futóműve.... vagy fékezni kell kiáll meg hamarabb?.... ájj text most kiidegelt ezzel nagyon
Ennyi erővel mondhatom h ne vegyen senki ilyen meg olyan kocsit kisseb motorral mert haver 240LE-s CRX bealázza ami csak 1.6
-
erdoke
titán
válasz
dragonfx #6974 üzenetére
Nekem mindig céges autóm volt, a feleségemnek pedig egy 1.6-os 307-est vettem használtan, mert a családban van Peugeot szervizes. Céges autóm sokféle volt, az utóbbi időben egy bérelt 2.0 TDI 170 LE/ 350 Nm Passattal jártam. Jelenleg éppen a következő 2-3 évre keresek új céges autót bruttó 6,5 milla listaáron. Vehetnék 1.8-as Mazda6 kombit közepes, vagy 2.0 dízelt alacsony felszereltséggel, de inkább egy picivel kisebb (és alacsonyabb presztízsű) autót veszek, vagy ráfizetek valamennyit a 2 literes benzinesre közepes felszereltséggel. Kizárt, hogy gyíkmotoros vagy fapados középkategóriással (1.6-os Passatot is választhatnék pl.) járjak, a kettő kombinációjától meg még a hideg is kiráz.
Könnyen előfordulhat, hogy egy bérelt 525d-ből kell majd átülnöm, mindenképpen visszalépés lesz.Rick4,
Tartaléknak a Magentis végig ott voltvan a talonban, de nincs belőle kombi, nehéz, és a futóműve nagyon amerikai hangolású. Nem bírom a bólogatós-ringatózós limuzinokat. Egyébként 6,5 milláért meglehetősen magas felszereltségű, 2 literes közös nyomócsöves dízelt kapnék. -
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #6969 üzenetére
1.0?
Téged egy japán1.0, pl Charade megesz vacsorára.
Nemtudom mi értelme van a 316os fapad BMW-nek, azért akarok bmw-t venni hogy minőség legyen alattam, jó zenével, normális motorral, kényelmes bőr üléssel. NEm szidom se a BMW-t se a Mercit mert számomra mind2 márka erről szól. Ugyanakkor végtelen primitivségre utal hogy idehaza a 316compakt az valoban 1.6 vérszegény, kint ezeket is legalább 1.8-assal szerelték, szerinted véletlen?
Visszateréve az 1.0ra, téged nagyon sok japán 1.0 vágna oda. az 1.3as Suzukirol nem is beszélve -
Rick4
félisten
válasz
dragonfx #6796 üzenetére
a 300 az messze van a jótól, nekem egy pana digitális monoblokkom van egy pio zárt ládával (No reflex) meg egy sony fej, kábellel ezzel azzal 120K körül van eddig, de még kap egy négycsatis erősítőt, meg 4 db normális hangszórószettet...az is lesz egy 100as. 220-240ért azt mondhatom, hogy lehet hallgatni, ne3m mutogatni akarom, meg versenyekre járni vele, csak azt, hogy szépen szóljon.... egy jó első szett 50K, plusz a beépítés (ajtó erősítés, regzéscsillapítás, kábel, kárpit, ott van még 20K...magamnak ez teljesen jó, a hangerő olcsón is megvan, de nem arra kell gyúrni, hogy kiessen a szélvédő...
-
Retro11
senior tag
válasz
dragonfx #6806 üzenetére
Ne hülyéskedj már!Milyen erősítőt veszel 50ért?Értem én hogy veszel,csak azzal akkor szívod be amikor bekapcsolod hallgatnád a zenét és nem hallasz mást csak valami zene félét mert,..
1.Nincs mély
2.A magasak egyformán szólnak
3.Olyan hangja van mint a 30ezer forintos mini hi-fi nekDragon: ha hiszed ha nem,nem tudsz ennyi pénzből, jó, minőségi rendszert építeni mert,...
1.Eleve nagyon drága a jó és több! sávos erősítő.Sőtt ha szeretnél igazi mélyet is hallani akkor már kell még 1erősítő csak a mélynek(Utóbbi saját vélemény)!
2.A hangszórók amit te vennél és az egész rendszerhez raknád eleve ótvar szarok.12ezerért lehet venni hangszórót de ahoz felesleges 250ezres keret.Tehát kicsit feljebb kell vinni a mércét,és minőségit kell venni legyen az bármilyen méret!!!És legyen inkább kevesebb hangszóró.Tényleg minek 6darab???
3.Mp3as rádió az oké...De a kimenetek?A belső?A felépítés?De igen valóban ebben igazad van 30ért lehet venni jót.Szvsz a Sony GT610U remek kis szerkezet!!!De azért ennél kicsit komolyabb kell!Nem a hangerő terén (persze abban is),de a minőség...És a szar rendszernél ami mellesleg ótvar gagyi nincs rosszab dolog!Dragon: Gondold át!
Arról nem beszélve ha meghallanál 250ezres te féle rendszert, illetve meghallanád a 800ezrest a fa@od ketté állna
!Van különbség
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #6806 üzenetére
Ez az, hogy csak ütős lesz. Hangzásra semmi. Én személy szerint a nagyobb erejű hangcuccokat be is tiltatnám autókba. A figyelmet veszi el, meg lassítja a reakciót. Nem a vezetésre, hanem a zenére figyelsz, vagy arra, hogy túléld a hangerőt, de még bírod egy kicsit, úgy is csak addig kell kibírni, amíg elmégy a célközönség előtt, a sarkon úgy is visszaveszed a hangerőt...
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #6783 üzenetére
Te mit is építenél? 1millióért.. ne nevettes már. h ugyan olyan gyári kinézetü igényes hifit összedobsz tizenhat igényesen elhelyezett hangszoróval és normális szigetelésekkel? Kötve hiszem.
Bár már megszoktuk, te abszolut szakértő vagy. Elég az 1.6os motor, teszel rá turbót, elég a sima 3as futomű és kaszni te átépíted M-esre, akár E46osra is. A Harman hifi szar, te jobbat építenél, szebbet, és olcsobbat...
-
erdoke
titán
válasz
dragonfx #6671 üzenetére
A c'eed Hyundai párja az i30. A KIA lenne a sportos, a Hyundai a kényelmes imidzs házon belül, és a c'eed/i30 esetében sikerült is így alakítani. Sőt, tesztek szerint az i30 túl kényelmes hangolású lett. Emellett pechje volt, mert egyetlen ponttal kevesebbet kapott az EuroNCAP-től, így a c'eed 5*, az i30 csak 4*.
A garanciában is érdekes eltérés tapasztalható, a "szíd" 7 év és/vagy 150e km-t ad (~21,5e évente), míg az i30-at 3 év km korlátozás nélkülivel árulják. Ez alapján előbbi jobb vétel lenne családi autónak, utóbbi céges flottába. Háát, nem tudom... Az igazi a KIA Carens 5 év km megkötés nélküli garanciája. Veszel egyet taxizni, beletolsz havonta 6e km-t, és 360e km-ig garanciális a jószágod.Az XR csomagot talán még az 1.4 CVVT 109 LE-re is meg tudod venni, ha akarod.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #6573 üzenetére
"...letolnek mindenkit..."
Vhogy ezek a turbos otok mindenkibol kihozzak az allatot
Masik forumon irta egy ember, hogy az occsenek is volt egy PGT-je, neha vezette baratosneja is, de ra nem lehett raismerni akkor, elobujt belole is vmi rejtett vadallat, ossze-vissza csikorgott vele, allandoan csak elozes, mindenki lenyomasa, szinte beesett a kanyarokba, persze ehhez volt alatta futomu is, csuccs, kemenyitve, merevitve, /40-s gumi...Aztan amikor visszault az 1.2-s Clio-jaba, akkor visszaszelidult hetkoznapiva, raert mindenre, nem volt fontos sietnie, ha sargara valtott a lampa, a fekbe lepett es nem vissza2 + <enter>, mint a GT-vel.
hobizoli
-
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #6573 üzenetére
Pug 206 1.4HDI, nem rajongok a francia autókért főleg nem a kis picikért de az egy nagyon jó autó! Fogyasztás: 3,8-3,9 is kihozható belőle és ennek ellenére jól szedi a lábát! 6 fő befér bár 4-nek kényelmes csak, a csomagtartó olyan amilyen: mini de egyébként rendben van az az autó. A 207 az bűn randa lett de a 307 tetszik és már a mérete is jó.
-
sosperecek18
őstag
válasz
dragonfx #6570 üzenetére
Nem tudom mi a gond a Peugeot-okkal, a régebbi 307-esben tényleg sok-sok rossz volt, de nem hiába veszik cégek az ilyen autókat sz.rásig, és akiket hallottam egyszer sem volt még egyik uj szériással gond 100.000km felett sem, egyedüli problémája, hogy a hátsó felfüggesztés, nagyot koppan, ha egy nagy hupliba beleesik(ez nem tudom mitől lehet, de ez mindegyiknél előfordult)
Én mégegyszer nem vennék benzines kocsit, egy tankkal eddig ugy hogy városban, ahol lehet 60-70, városon kívül mivel nem vagyok egy gyorshajtó, de mindenütt 110-120 60 l-es tank mellett 1140km volt a megtett, ami azért sztem elég jónak mondható...
-
sosperecek18
őstag
válasz
dragonfx #6536 üzenetére
Sztem egy 1.6-os kocsi akár négy elég megtermett embernek is elég...Amikor megvettük az új 307-est 1.6-os D-el(110le Sportline), beültünk négyen férfiak, és kimentünk az 0
országútra...nem nagyon kellett megerőltetnie magát, hogy akár 130-140-es tempót elérje, és ott sem fogyasztott 6,1-6,4 nél többet! -
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #6533 üzenetére
Jó drága
2.0 motor (C20NE @ 125LE kb) + F16 váltó + féltengelyek + hűtött fékek + hűtő + csövek + majdnem komplett első felfüggesztés + pumpák + compu + légszűrő + ..... ez volt 100 alatt mire eljutott hozzám az ország másik feléből úgy, hogy a szállítás nem volt éppen olcsó...
Most ott tartok, hogy már csak pár apróságot kell megvennem és minden meg lesz ami kell az átalakításhoz valamint a motor minimális generáljához: pumpa, olaj stb szinten azaz nem lesz szétbontva maga a moci
(nem nagyon, olajteknő, tömítések és még pár cucc azért le lesz cserélve + szíjak + ....) [link]
-
fokukac
nagyúr
válasz
dragonfx #6488 üzenetére
vajon honnan sejtettem, hogy béjemvé lesz?
------------------------
szerintem még nem linkelte senki a lexus ls600hL tesztet.
egész kedvet kaptam.
szerintem veszek is egyet, amint lesz fölösleges 30 millám...
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
dragonfx #6471 üzenetére
egy oktatópályán kipróbálhatnád magad, elég nagyot esne az egód ezen a téren asszem
persze valamilyen szinten mindannyiunk korrigál kérdés az, hogy milyen gyorsasággal és hatékonysággal
Nekem az a véleményem, hogy hétköznapi embereknek, hétköznapi autókba nagyonis javallott minden menetbiztonsági és passzív biztonsági felszerelés. -
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #6364 üzenetére
Senki nem állította,hogy a szerviz hamisitotta.
Azt írtam volt egy szervizkőnyv amiben az állt+ a km órában is kb 6.*** km.
Az ürgének amikor megemíltettem a szervizt akkor ő rávágta nyugodtan.Később azt szűrhetem ki lehet az a szervizes emberke vagy benne volt vagy???Kodot azaz a matricáán lévő id számot már 1998 óta használja a ford ha te viszed márkaszervizbe a kocsit akkor a szerviz id szám alapján lekéri a központi rendszerből mikor hol és mit cseréltek a kocsin anno.
Páran ezt még eddig nem tudták és ez igy is volt rendjén.Minap már láttam olyanokat,hogy szervizkőnyv de matrica nuku leszedik a "nepper " félék mert rájőttek. -
#00809728
törölt tag
válasz
dragonfx #6350 üzenetére
Dragó!
Igaza volt Integrának abban szervizkőnyv sajna nem mond semmit.Anno c-maoxat kerestem egy jó barátomnak.Szfváron 3-4 helyen találtam tipp-topp állapotut.
Bementem mindent elkértem autót átvizsáltam és nem találtam hibát 67.000km volt valamelyikben szervizkőnyves.Mondtam a tulajnak elvinném a simőhőz átnézésre erre csak az volt a válasz szemrebbenés nélkül NYUGODTAN.
Nos szervizkőyvet ill az id számát bevittem a céghez és ott közölték velem 120.000km körül turbojavitást végeztek rajta Hamburg könyékén.
Visszamentem és közöltem a cégtalajdonosával,hogy akkor miért van benne xy km amikor itt meg szervizelték ennyivel?
Mire kikapta a kezemből és jőtt a Shrek ártatlan macskás teniktet ő ezt honnan tudjaHaverom pont olyan cégnél dolgozik ahol müszerfalakat javitanak és bla-bla ő mondta a cég tulaja kérte a visszatekerést.
Nos ezt szakszervizes nem hiszem megmondta volna neked. -
Integra
titán
válasz
dragonfx #6350 üzenetére
én nem adok a márkaszervízekre semmit se.
mindegy milyen márka, mindenhol tele van kókler lehúzókkal.
egyetlen márka se kivétel
csak magadra számíthatsz. mész, keresel, telefonálsz, gyűjtöd a márkabuzi haverokat, kapcsolatokat, szállítmány vonalakat, lehetőségeket és akkor és csak is akkor talán jól jössz ki a dologból. -
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #6344 üzenetére
Nekem 15e/elem áron festenek
(metál) Ha nem metál akkor 10e/elem körül van kb.
Én is úgy viszem az autót a szerelőhöz, hogy neki már csak össze kelljen raknia a cuccokat semmilyen alkatrészt ne kelljen megvennie mert akkor pl így számolna: opel szintetikus váltóolaj 2x1 liter 1668ft/liter akkor kerekít 2000-re kapásból és ez még olcsó cucc... már a kocsi tele van mindenfél cuccal: gyújtáskábelek, olajok, szűrők, tömítések, szíjak, még fagyálló-desztvíz párost is inkább én veszem meg
-
Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest