- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 FE - később
-
Mobilarena
Mikrotik routerekkel foglalkozó téma. Mikrotik router típusok, hardverek, router beállítások, programozás (scriptek írása), frissítés, és minden Mikrotik routerrel kapcsolatos beszélgetés helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rolandi350
csendes tag
válasz
DarkByte #15221 üzenetére
hAP ac3-at én is merem ajánlani, jó szolgálatot tesz nálam is, az árához képest meg főképp.
Kezdő vagyok egyébként, vagy fél éve vettem, azóta remekül működik. Végig néztem és részben próbáltam a mindenamimikrotik-es online videós tanfolyamokat mind. Ad azért egy jó nagy kezdőlökést az egészhez. Meg is szerettem, soha többé mást nem akarok.
GUI-ja jön be messze a legjobban szerintem abban mindenkit elver, az hogy ott össze lehet kattintani mindent kényelmesen, nem kell parancssorozni vagy csak minimálisat.
-
Reggie0
félisten
válasz
DarkByte #15219 üzenetére
Meg ha wifi nelkuli mikrotik router is kene belepo szinten en a hAP AC3-at javasolnam letiltott wifivel, mert eleg jo a procija, van benne ertelmes mennyisegu flash es ram, usb, es nem sokkal olcsobb egy gyengebb wifi nelkuli router, szoval szerintem ne add alabb.
Az, hogy megtartod-e melle a t-plinket inkabb tapasztalati uton dontsd el, illetve attol is fugg, hogy mennyire szeretned a wifit is konfigolgatni mikrotikbol. Szerintem nem lesz nagy kulonbseg a ketto kozott es maradhat akar csak a hAP AC3. Csak azert irtam, hogy nem egy extra wifiben, hogy ne erjen meglepeteskent, foleg ha a wifi javulasat is varod.