Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Apollyon #2270 üzenetére

    Egyszer már megvolt, csak feledésbe merült. :)

    Több oldalt böngésztem végig, mire meglett minden beállítás. A Dokumentumok/BioWare/Mass Effect/config/BIOEngine.cfg fájlt kell módosítanod, benne ezeket a sorokat:

    [SystemSettings]
    StaticDecals=TRUE
    DynamicDecals=TRUE
    DynamicLights=TRUE
    DynamicShadows=TRUE
    LightEnvironmentShadows=TRUE
    CompositeDynamicLights=TRUE
    ShadowFilterQualityBias=2
    DirectionalLightMaps=TRUE
    MotionBlur=FALSE
    DepthOfField=FALSE
    Bloom=TRUE
    QualityBloom=TRUE
    SpeedTreeLeaves=TRUE
    SpeedTreeFronds=TRUE
    OnlyStreamInTextures=FALSE
    LensFlares=TRUE
    FloatingPointRenderTargets=TRUE
    Trilinear=TRUE
    SkeletalMEshLODBias=0
    ParticleLODBias=0
    DetailMode=2
    ShadowFilterQualityBias=0
    MaxAnisotropy=16
    ScreenPercentage=100

    [TextureLODSettings]
    //TEXTUREGROUP_Character=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_CharacterNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_Effects=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_LightAndShadowMap=(MinLODSize=4096,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_RenderTarget=(MinLODSize=4096,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_Skybox=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_UI=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_Vehicle=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_VehicleNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_Weapon=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    //TEXTUREGROUP_WeaponNormalMap=(MinLODSize=256,MaxLODSize=4096,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_World=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=2)
    TEXTUREGROUP_WorldNormalMap=(MinLODSize=1,MaxLODSize=4096,LODBias=2)
    TEXTUREGROUP_AmbientLightMap=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Character_Diff=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Character_Norm=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Character_Spec=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Environment_512=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Environment_256=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Environment_128=(MinLODSize=128,MaxLODSize=128,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Environment_64=(MinLODSize=64,MaxLODSize=64,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_VFX_512=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_VFX_256=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_VFX_128=(MinLODSize=128,MaxLODSize=128,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_VFX_64=(MinLODSize=32,MaxLODSize=64,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_GUI=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=1024,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Environment_1024=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=1024,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_VFX_1024=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=1024,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_APL_128=(MinLODSize=128,MaxLODSize=128,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_APL_256=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_APL_512=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_APL_1024=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=1024,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Character_1024=(MinLODSize=1024,MaxLODSize=1024,LODBias=0)
    TEXTUREGROUP_Promotional=(MinLODSize=2048,MaxLODSize=2048,LODBias=0)

    Valamint még a hangot módosítottam, mert valamiért cseszett bekacsolni a HW-s dekódolást a menüből, meg több csatornát engedélyeztem, mert az Audigy1-em tud 64-et egyszerre, egy újabb creative meg tudna 128-at, alapból azt hiszem 16 ennek az értéke. Így garantáltan minden hang le fog játszódni egyszerre.

    [ALAudio.ALAudioDevice]
    MaxChannels=64
    UseEffectsProcessing=True
    TimeBetweenHWUpdates=15
    MinOggVorbisDurationGame=20
    MinOggVorbisDurationEditor=4
    DeviceName=Generic Hardware

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák