- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Szia!
Annyi garancia van a termékre, amennyi a garanciapapíron szerepel. Ha olyan helyen vetted, mint pl. A4 team, akkor simán lehet, hogy csak 1 év garancia van rá.
A garanciális ügyintézést regisztráció után a fixIT kft. honlapján lehet elindítani.
Nyelv kiválasztása után Fenti regisztráció vagy bejelentkezés opciót választva értelem szerűen kitöltjük a dolgokat.
Bejelentkezés után az oldal tetején található RMA létrehozása fülre kattintunk.
Gyártó: Adja magát, esetünkben Logitech Retail
Termék kategória: Játék eszközök
Termékkód: A terméken megadott kód vagy
Termék neve: Esetünkben kétszer is szerepel a listában. (A termékkódja vagy 941-000092 vagy 941-000046)
Neked szinte biztos, hogy a régebbi, vagyis 941-000046-os kell.Sorozatszám: Ha van, leolvassuk a termékről
RMA típusa: Ha van garancia akkor garanciális, ha nincs akkor garancián túli.
garanciajegy száma: Bolt által adott garancián szereplő szám
Vásárlás helye: A cég neve, ahol vásároltad a terméket.
Vásárlás dátuma: A vásárlás ideje
Meghibásodás típusa: Kiválasztjuk azt, ami leginkább lefedi az általunk tapasztalt hibát majd pár sorban leírjuk.Ha mindent megadtunk akkor rányomunk a hozzáad gombra.
Ezután kb. 1-2 napig várunk, míg leellenőrzik az adatokat. Ha ez megvan kapunk egy emailt, amiben leírják, hogy jó alaposan be kell csomagolni a terméket, leragasztani és kívülről ráragasztani az rma számos papírt, amit visszaigazoltak. Ebből egy példányt a dobozba is kell tenni. A termék minden tartozékkal és garanciapapírral, számlával kell becsomagolni.
Ha ez megvan, másnap GLS emberke elviszi nekik, és következő nap átadja. Innentől kezdve azt a 10 másodperces mozdulatot, míg lehúzzák egy vonalkódleolvasóval és visszajelzi a gép, hogy ne aggódj, te barom megkaptuk a csomagodat kell megvárnunk. Ez lehet egy nap, de lehet 1 hét is.
Ha végre valakit már nagyon zavar az a böszme nagy doboz, amiben a kormányod van és ráveszi magát, hogy kinyissa onnantól kezdve kb. még 1-1,5 hétig nyitva is hagyja. Jobb esetben belenéz és nem igen látott még ilyen cuccot, ezért kapsz egy újat. Rosszabb esetben szétnéz a szerszámos ládában és megnézi hogy no mit tud kezdeni 2 csavarhúzóval és egy fogóval. Ha első eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ha második eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ebben az esetben ne dobd ki a csomagolást, mert nagy eséllyel szükséged lesz rá. Próbáld ki a kormányt és ha még mindig rossz, vagy ezúttal máshol rossz, akkor indul elölről minden.[ Szerkesztve ]
-
hhx
tag
Ha jól emlékszem Logitech kormányt gariztatsz nem?
A "Súgó" menüponton belül találod meg a leírását az adott termék gariztatásáról, hogy kell becsomagolni, legyen egy példány a vonalkódból kívül-belül, és egyebek.
A futár egy picit érdekesen szokott jönni, nálam eddig kettőből kétszer nem küldtek e-mailt, nem hívtak, egyszer csak csengetett a kaputelefonon. -
-
PuffySite
tag
Írtam nekik egy mailt, hogy igenis szar, mert amit vettem és cseréltek még boltban arra amit meg nekik küldtem (azon meg a görgő volt rossz) azon ez jó volt.
Erre azt válaszolták, hogy ez esetben javítják és kicserélik mindkét mikrokapcsolót.
1 nap múlva átállt az állapot készre, aztán elküldték. A visszaküldés is problémás volt, mert a állítólag nem voltam itthon mikor jött a futár, de telefonon meg senki nem hívott, emitt a csomagot is 1 hét késéssel kaptam meg, de ez már egy másik történet..
-
Black Dragon
addikt
Valahogy én is így vagyok ezzel, 16-án rendeltem tőlük egy G430-at, azóta várok rá, hogy elpostázzák. Pénteken már nem bírtam cérnával, és felhívtam őket,hogy mivan már, legalább írnának, hogy sorry várjál még egy hónapot, de semmi. Hát a srác sokat nem tudott hozzá tenni a dologhoz, mondta 27-ére van kiírva postára, de azóta se történt semmi, cserébe adott egy 35% os kupont. A termék nem volt raktáron amikor megrendeltem, de azt hinné az ember, hogy fél hónap alatt csak érkezik nekik valami szállítmány...
-
Frenky89
őstag
Tőled kérték, hogy küld el a régit? Pontosabban küldik érte a futárt?
Nálam is hasonló mizéria volt. Hétfőn reggel jöttek érte, másnap - mikor Vecsésre ért a csomag -, akkor írtam nekik. Pénteken itt volt az új. Ehhez képest az ügyintéző azzal akart lerázni, hogy minimum 3 hét (kimegy, megnézik, várni kell, visszajön), max. 2 hónap, mivel nincs raktáron...
-
Frenky89
őstag
Szerintem Hollandiába viszik - már, ha a Logi-val intézted nem pedig a FixIT-tel - és szintén szerintem addig nem kapsz újat (kvázi látatlanban bemondásra), amíg legalább a UPS oldalán nem látszik, hogy a futár elvitte a régit.
Kimke96: Azért kell várni, mert ha pár napon belül küldenék az újat, akkor mindenki vissza akarná küldeni, így meg van esély rá, hogy egyesek elbizonytalanodnak és nem kell cserére pazarolni a készletet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...