- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Üdv!
Pár szót szólnék csak, az új ügyintézésről, logitech-ről.
Világ életemben logitech termékeket vásároltam. Billentyűzet, egér, hangfal, gamepad stb. Mindig tökéletesen elégedett voltam.
Eddigi tapasztalataim(időrendben):Hangfalak: Mindig tökéletesen működtek
Billentyűzet:
1.Itt csak a drágább kategóriát boncolnám, az olcsó eszközök tökéletesen működnek a mai napig.
Drágábból eddig elsőnek egy S510 bill.+egér párost vettem. Amikor vettem 1 vagy két év gari volt rá, később ezt felvitték +1 évvel. Az enyém gari lejárta után pár héttel elhalálozott, pontosabban az egér. A billentyűzet a mai napig működik, kivéve, hogy magától kapcsolja be folyamatosan a capslock-ot.
2. Vettem 2db rumblepad 2-t. Első zabálta az egeret, hatótáv nulla volt, így csere pillanatok alatt vadi újra. Később másiknál is ugyan ez a probléma, zabálta az elemet, hatótáv teljesen lecsökkent.
Boltba vissza, másnap hívtak, hogy ott egy új, cserélték. Mikor kimentem Örömmel tapasztaltam, hogy F710-et kaptam. Ez annyira meg is tetszett, hogy vettem is még egyet belőle.3. Vettem egy s520-at 1 évig bírta, elhalálozott. Az elemet zabálta, a hatótávolság használhatatlanra esett vissza, ráadásul időnként egy klikkelésre kettőt érzékelt. Boltban logitechez irányítottak, mondván sajnos nem tuják intézni a dolgot.... Furán hangzott a dolog, de mondom okés, telefonszám hív, átirányítanak egy fixit nevű céghez. Google, cég honlapját nem igazán találta, de nagy nehezen meglett a dolog. Bejelentettem hibára, elfogadták, adtak egy RMA számot és egy linket. A linkre rámenve a gls honlapján találtam magam olyan helyek listájával, ahol le lehet adni csomagot... Gondoltam, el kell vinnem valahová a csomagot, ami nem volt megoldható. Így vissza a boltba ahol vettem, mivel régi vevő vagyok segítettek és megbeszéltük, hogy felveszik az rma számommal a kapcsolatot a fixit-el és intézik a szállítást. Másnap kaputelefonon csöngetnek, GLS-től jöttek egy csomagért. Mondom itt gondok lesznek, már nincs nálam. Okés, semmi baj, elment. A számtechboltban 1 hétig próbálták elintézni fixittel, majd felhívtak és hosszasan mormolták a bocsánatkérést, hogy sajnos nem engedi nekik a Fixit, hogy intézzék a dolgot és kibeszéltük, hogy mekkora baromság ez, hogy nem ők nagykeren keresztül, hanem felhasználó intézze a dolgot. Így csomag haza, fixitnek meg írtam, hogy kéne még egyszer a futár, mert bár velük is megbeszéltem, hogy számtech cég intézi és azt mondták oké, mégsem valósulhatott meg a dolog. Így másnapra küldik a futárt. Vártam másnap semmi, utána lévő nap semmi, majd hét vége felé írtam megint fixitnek, hogy futár sehol. Mint kiderült, a futár nem jött ki még egyszer, mert már egyszer elküldtem őket egy héttel korábban...Nagy nehezen elvitte a futár a csomagot (RMA címke kinyomtatva dobozra ragasztva, majd gls-es csávó lezser mozdulattal rányomta a saját matricájukat az enyémre....). Vártam egy hetet, másfelet semmi. Ráírtam fixitre, hogy mégis mi a helyzet, mikor is közölték, hogy ja persze a billentyűzetes csávó, hát ilyen már nincs, cserélnénk újabbra. Mondom oké, így már másnap ki is hozta a futár. (Felvetődött bennem, hogy ha nem írok akkor mégis mikor közlik, hogy csere és mikorra küldték volna (amire azért nem ártana engedélyt kérni, ragaszkodhatok én egy konkrét típushoz, de ez saját vélemény)).
A billentyűzetet megkaptam, hosszadalmas volt a korábbi beviszem a boltba és másnap egy újjal ballagok hazához képest, de jól jártam, probléma megoldva.4. Az egyik F710-es gamepad amit használok igen hihetetlen módon gyorsan zabálja az elemet, hatótávja a nullához közelít, így ma felvettem a kapcsolatot Fixit-tel. Kíváncsi leszek miként zárul most, már tapasztalattal a hátam mögött a dolog.
Tudom kicsit hosszú és nem túl összeszedett írás lett, de írás közben törtek elő a régi emlékek, hogy miként is zajlottak a dolgok.
Saját véleményem:
1. A logitech termékek kiválóak és nagyon szeretem őket. Nem értem, hogy mi a fenéért megy nálam tönkre szinte minden vezeték nélküli cuccuk, de eddig mindig újra vagy újabbra cserélték, így nem volt gond. Ráadásul általában már másnapra nálam volt +pozitívumként, hogy többnyire új garancialappal, vagyis újra indult a 2 év garancia. Így még örültem is a hibának.
2. FixIt: Szerintem legjobb példa arra, amikor egy kiváló cég, kiváló termékei kevésbé szerethetőek lesznek hála egy magyarországi szervizhálózatnak. Nem az első márka akivel ez történik. Nem tudom ki mennyire ismeri az Asus laptopokat, de szerintem kiválóak, de mint minden az is meg tud hibásodni, nincs is ezzel gond, legalábbis külföldön. Mert 3-4 éve (mára már nem tudom) egy borzalmas magyar cég intézte a szervizelést, ami többet ártott, mint használt, így a kiváló laptop, megbízható márkából egy nem ajánlott kategória lett MO-n.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz werszomjas #375 üzenetére
gamepadokból is az f310, f510 eltünt, már csak f710-et látni. Jó lenne, ha logitech hozna ki új dolgokat, régóta nem újított.
-
Mate
nagyúr
17 óra körül megérkezett a kód. Egész gyorsan dolgoznak, eddig ez pozitívum.
A válaszlevél viszont új ügyfélnek nem nyújt túl sok információt, főleg az 5. pont:
"5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.)"
Először is a szervizközpont rövid i, másodszor HOGYAN fül sehol sincs a honlapjukon.
Ahogyan szintén zavarnak azok a cégek, amikkel nem lehet telefonon kapcsolatot létesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #381 üzenetére
Azért vannak, hogy gyorsan, zökkenőmentesen biztosítsák a logitech (és más) cégek garanciális problémáit. Ha nem végzik jól és ezért zaklatni kell őket, akkor az ő bajuk. De mai világban szerintem elvárható egy telefon fenntartása.
Ezt nem magam miatt jegyzem meg, mert nem szeretek telefonálni, könnyű elbeszélni egymás mellet, illetve email-re könnyebb hivatkozni. De lehetnek, akik igényelnék, hogy napközben is tudjanak ügyet intézni úgy, hogy nincsenek netközelben.
-
Mate
nagyúr
2. nap:
Csomag előkészítve, emailben kapott info alapján megerősítve, hogy ma 17:00-ig jön a futár.
Egész nap itthon maradtam, vártam a futárt, vártam a futárt, de semmi.(Régi ügyintézés mellet ilyenkor már nálam volt egy új termék)
-
Mate
nagyúr
válasz werszomjas #387 üzenetére
Ahogy fentebb olvasom, bolt, egészen pontosan MM
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #390 üzenetére
Nem csodálom, hogy veszteségesek. Régen azért voltak komoly vásárlói köreik, mert mindig kitaláltak valami újat. Nem ismerem minden terméküket, de billentyűzetek, gamepadok és hangfalak terén nem igen találtak ki az elmúlt években semmi újat. Ha meg akarnak maradni a világ legnagyobb ilyen jellegű cégeként, akkor egyértelműen kell erősíteni a pc vonalat és azon belül is a középső mezőnyt. Az olcsó eszközök közt igazából mindegy mit vesz az ember, ott nem is várja el az újítást stb. A gamer vonal a pc hanyatlással és a magas árak miatt szintén csappan. Éppen ezért szerintem legjobban a 8-20.000 összeg közötti termékekkel lehet jelentős bevételt elérni.
Ilyen termék pl. az F710. Sokan használják pc-hez, de egyre több hibásodik meg és nem igen újítanak rajta.
Kiadhatnának már egy újabbat, amin akár a dinputot elhagyják, esetleg beépített akkus modelt hoznának ki.
Erősíthetnék az unifying vonalat is, hogy ne kelljen mindenhez külön vevőegység.
Előtérbe helyezhetnék például a wifis vonalat is.Egy billentyűzet-egér ami wifis szerintem nem lenne elvetemült ötlet. Sokaknak van úgy a tv összekötve a pc-vel, hogy más szobába van a két eszköz. Így pl. a nappaliba helyezett tv elől lehetne irányítani a dolgot.
De ez csak egy példa, rengeteg dolog van, ami újra húzónév lehetne.
Ezek az apple kiegészítők, meg hasonlók piaca nagyon zsúfolt, ráadásul messze nem hangzatos ezeken a területeken a logitech név.
Azért kíváncsi lennék mik a szoros stratégiai terveik...
-
Mate
nagyúr
Ma kaptam a levelet, hogy kicserélték a gamepadot. 3 hétbe telt, a korábbi 1 nap helyett.
Igényléstől számítva 5 nap volt, mire megkapták.
Onnantól számítva, hogy náluk volt 1 hét eltelt, mire egyáltalán bevitték a gépbe...
További egy hét volt kicserélni.Ami még érdekes, hogy a csomag amit feladtam 0,2Kg volt gls szerint.
Amit küldenek, az 0,7Kg. Valamitől jól meghízott Csomagolás, elemek? Majd kiderül hétfőn, kedden. -
Mate
nagyúr
Írtam egy terjedelmes levelet logitechnek, amiben jeleztem nemtetszésemet a mostani termékeik minőségével és a szervizeltetésükkel.
Bemásolom majd a válaszukat, ha egyáltalán válaszolnak.
-
Mate
nagyúr
"Tisztelt XY!
Köszönjük hogy felkereste a Logitech ügyfélszolgálatát.
Az ön által idézett problémák általunk orvosolhatóak, ahogy eddig is, a jövőben is elégedetten távoztak tőlünk az ügyfelek. Tudunk róla, hogy a FIXIT Kft. ügyintézésével az ügyfelek egy része nincs 100% -osan megelégedve, ezért minden esetben - amikor eljutott hozzánk a reklamáció - megoldottuk a problémát.
Sajnos a rendszerben nem látok önhöz rendelt ügyet, ezért nem tudom milyen előzménye van az elégedettlenségének, viszont a két termék hatótáv-problémájáról tudunk részleteket pontosítani.
Használ USB 3.0 portot a számítógépen? Használ esetleg valamilyen USB HUB-ot vagy USB extendert?
USB 2.0 portban vannak dugva a vevőegységek?
Az eszközök minősége folyamatos monitorozás alatt áll, típushibákat javítunk, a termékeket fejlesztjük. A szervíz munkájának a minősége is megfigyelés tárgya, minden hozzánk bejelentett problémát továbbítunk a Logitech felé és az ügyfél problémáját megoldjuk.
Remélem a jövőben is elégedett ügyfélként tarthatjuk számon.
Ha nem kapunk válasz emailt 2 héten belül, az ügyét megoldottnak tekintjük, és lezárjuk. Ebben az esetben egy kérdőívet küldünk Önnek, melyben értékelheti az ügyfélszolgálatunkat. "
Elég gyorsan válaszoltak. Külön tetszik, hogy nem sablon szöveget írtak (erre utalnak a helyesírási hibák is)
-
Mate
nagyúr
válasz AlexWolf #428 üzenetére
Nem tudom, hogy fogyasztóvédelem foglalkozhat-e a dologgal, bár külföldön vásároltad, azt hazai supporttal rendelkezik, így gondolom igen.
Közepes szintű angol nyelvtudás lévén nem angolul írtam a levelet. Válaszoltam nekik, leírtam a további észrevételeimet és a hibákat. Kíváncsi vagyok milyen megoldásra jutunk, mert jelenleg is durván 20 logitech termékkel rendelkezem és egyedül az új, vezeték nélküli eszközökkel vannak problémák.
-
Mate
nagyúr
"Sajnos az FIXIT Kft-nél vezetett RMA számokat nem tudjuk megvizsgálni.
Amennyiben azzal a két ügyintézéssel volt probléma, kérem fejtse ki pár mondatban.
Meg tudná próbálni USB 3.0 portoktól távolabb helyezni az USB receivert?
Sajnos a Unifying vevőegység nem elérhető az F710-es termékhez.
A FIXIT Kft. nem a termék ára alapján dönti el a javítás / csere szükségességét, hanem a hiba forrása a meghatározó tényező.
Mint előző levelemben is leírtam, feleslegesen aggódik a(z) (esetleges, vízionált) problémák meg nem javítása miatt, mivel gond esetén mindig az ügyfelek elégedettsége volt és lesz is fontos számunkra. "
Előző levelemben leírtam, hogy usb 3 hátul van, én meg előlapi usb2-t használom a vevőegységgel, ami kb. fél méter, illetve másik gépen is rossz. Sokat segítettek.
Hova kéne tennem a vevőegységet az ablakba?....
-
Mate
nagyúr
Írtak megint egy levelet, illetve folyamatosan levelezek velük. Szimpatikus, hogy mindenáron megpróbálják megoldani a problémát, illetve gyors az üzenetváltás velük. Vannak cégek, akikkel 1-1 levélváltás 2-3 nap, itt meg pillanatok alatt reagálnak.
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #436 üzenetére
Több okból nem szeretek telefonálni.
1. Legtöbb helyen évezredig kell tartani, mire ügyintézőt kap az ember (Logitech-nél nem tudom, hogy megy)
2. Szeretem, ha nyoma van a beszélgetésnek, vissza tudok olvasni, ha valamire kíváncsi vagyok, illetve könnyebb hivatkozni rá.
3. Régi megszokás még vodafonos időkből, hogy csak azért kellet lemennem az utcára és keresni egy nyugodt helyet, hogy telefonáljak, mivel lakásban a térerő egyelő volt a 0-val. Azóta T megoldotta a problémámat, de hát a megszokás nagy úr -
Mate
nagyúr
Elvileg másuk közepén fognak kijönni új cuccok, illetve a régiek felfrissített, hibajavított változatai.
-
Mate
nagyúr
Nekem megoldódni látszik a billentyűzet és gamepad probléma. Küldenek egy vevőegységet Hollandiából, holnapra itt is van. A gamepad még odébb van, de elvileg arra is lesz megoldás.
-
Mate
nagyúr
válasz jozsi252 #478 üzenetére
Beszéltem pár napja logival és mondták, hogy akkor tudnak bármi ilyet cserélni, ha kijöttek az újak. Elvileg akkortól érdemes reklamálni csere után, ha honlapjukon megjelennek a termékek (most elég gyér a kínálat).
Arról, hogy g27-es kormány lesz-e fogalmam sincs és csak gamepadod kérdeztem. Az május közepe-vége fele várható
-
Mate
nagyúr
Én is holnap/holnapután küldetem futárral a laptopomhoz használt egeret. Néha nem reagál és alig lehet tekerni a görgőt.
Kíváncsi leszek mennyi idő alatt csinálják/cserélik. Illetve még mindig várom, hogy logitechhez megérkezzenek a hibajavított f710-ek.
Már kezdem szarul érezni magam, hogy állandóan küldözgetem nekik a cuccokat, de szinte mindenükkel volt hiba mostanában.
-
Mate
nagyúr
válasz jozsi252 #491 üzenetére
Igen, fixitezek én is. Illetve a gamepadokat elvileg majd logitechel intéztetem, hisz most lett cserélve és továbbra is rossz. Gondolom küldenek másikat helyette vagy nem tudom hogy lesz.
Minden mást fixittel. A régi vissza a boltba ahol vettem, majd másnap elhoztam helyett 2 hét átfutással megy ugyan ez...
-
Mate
nagyúr
Na ma megérkezett a beragadó görgővel elküldött egér. Remek módon, most a bal egér gomb lett rossz.... Röhej ez a szerviz.
-
Mate
nagyúr
A mai napon megérkezett néhány logitech játékeszköz.
Gamepad
F710, F310Kormány
G27, Driveing Force GTJoystic
Extreme 3d ProEgér
G100, G300, G500s, G700s, G400s, G600Billentyűzet
G13, G19s, G105, G710+, G510s,Fülesek:
G35, G930, G230, G430 -
Mate
nagyúr
Nagyon korrekt a logitech. A hibás gamepadok helyett kapok vadi újat, ráadásul újra indul a garancia is.
-
Mate
nagyúr
válasz werszomjas #511 üzenetére
Pontos infom csak gamepadokat illetően van, de mivel nem változtatták meg a nevét gyanítom, hogy csak ráncfelvarrás történt.
-
Mate
nagyúr
Igen, valami galiba van UPS-el.
Múlthét pénteken mondták, hogy 24-48 órán belül UPS küld egy levelet, mikor küldik a csomagot. Mai napig nem érkezett meg a levél és a követési szám, viszont ma jött a futár és meghozta a cuccokat.
Úgyhogy figyeld a futárt, hátha megy és ne várj a levélre
Gondolom most megrohamozták őket, hónapok óta várta mindenki, hogy megjelenjenek a gameing cuccok. Nem lehet őket hibáztatni emiatt.
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #520 üzenetére
Az a része, hogy hónapokig várakoztatnak nem normális. Én arról beszélek, hogy elmúlt 3 napban nem érkeznek meg rendesen UPS-től a levelek és esetleg kiértesítés nélkül érkezik meg a csomag. Ezt nem rónám fel nekik hibának. Logitech, mint példám is mutatja átadta a csomagokat UPS-nek, aki viszont úgy látszik kicsit besokallt.
-
Mate
nagyúr
A lényeg, hogy várjatok péntek-hétfőig, hátha viszi a futár és ne várjátok az email-t.
-
Mate
nagyúr
Ma megnéztem hogy áll fixitnél az egerem és készre van állítva, de valamiért nem küldték még el. Jó lenne, ha végre megcsinálnák már, jó pár hete kell nélkülözni.
cila1 Milyen logitech informátor? Elég rémisztően hangzik
[ Szerkesztve ]