Új hozzászólás Aktív témák
-
d.beni
aktív tag
nekem 1éve már volt gondom egy logitech egérrel, és akkor is már fixit volt.
de akkor nem várattak a szervizeléssel mint most.
1hét alatt megfordult a cucc...
mondjuk még nincs náluk egy hete ugyhogy nem tudom most mennyi ideig fog tartani, csak gondolom hogy tovább a forumozok tapasztalatai alapján..
de majd irok ha már van valami infom! -
Miért dobja vissza? Megteheti? Edigital csak nem szórakozik ilyennel.. Ha igen, akkor iFixit, vagy kinek kell írni? Olvastam már itt,hogy a tapasztalatok nem túl jók... akkor pedig szívni fogok. Bár ezzel sokat nem tudnak csinálni,csak cserélni, meg se nyekken, de majd ha visszakapom, tesztelem én is.
-
Másik gépben sem megy, szóval visszaküldi, és garanciáztatom edigitalban. Látszik,hogy az elemfedelet levettem visszatettem, de mivel csavarhúzót mutat a doboz, hogy azzal kell kiszedni, így erre nem hivatkozhatnak,hogy "jajj, ön ehhez hozzányúlt", hisz csak kivettem akkut, meg visszatettem, de nem lett jó továbbra sem (illetve nem én,hanem a vevő,de az mindegy).
-
Eléggé fontos és a halk működés is.
Ha lemondok a magyar kiosztásról, akkor ott a Razer Deathstalker UK layout (ami gyk. Magyar,csak az ékezeres felfestések nncsenek meg).
A Giga az egyetlen, ami halk, magyar, világít, cserébe nem szigetes és nagy. Razer meg szgetes, halk, de csak UK felfestés
K800 és 810 vic kategória, ami az árat és az azért kapott minőséget jelenti. K740 sem ér annyit, de UK layout van és annyiba jönne ki,mint a Razer, szintén UK. Szóval vagy 14ért a giga, vagy 22-ért a Razer/Logitech. Eddig ennyire jutottam.
Szerk: nem kell wirelessnek lenni,sőt. A legfontosabb a halk és világít. Meg a magyar, vagy UK layout. US az nem kell.
-
Még nem, eddig K750 volt, de világítósat szeretnék, mert fontos. Valamit HALK-at. Eddig a Giga k8100-at ajánlották, hogy halk és világít, de nagy maga a billentyűzet és a gombok sem szigetesek, nem tudom, megszoknám-e. Szóval vennék és bármi mást is, ami halk és világít, akár UK kiosztással is (US-t nem tudnám megszokni).
Elírtam a számokat, és Magyarországon is a boltok a 920-001165-öset árulják, és US kiosztás (hiába UK-nek választod a Logitech oldalon is).
Amit viszont szintén UK englishnek választasz az angol store-ban, az 920-005694-es és az tényleg UK kiosztás.
Erre jön még az,hogy ha a számok nem számítanak, valahol mégis el van írva.
Page up és down-t észre sem vettem,hogy nincs, akkor rápislogok még egyszer. K800 az irtó gagyi, azt semmi pénzért nem vennék, felét sem éri a 30k-nak, amiért árulják.
[link] Most nézem, ott a page up és down, home és end is. Ez pont US kiosztás első blikkre, de ebből a szempontból az most mindegy.
-
Spirit
őstag
Köszönöm, csak nehogy az legyen, hogy este fogadják el az RMA-t, reggel meg jön a futár, mert nem lesz időm nyomtatgatni.
Azért én még lefotózom a kamerát előre, hogyha sérülten kapom vissza, tudjak reklamálni.
Jah és a hibaleírásom fele lemaradt, pedig alig néhány sort írtam. Majd kinyomtatom külön és beleteszem a dobozba a teljes szöveget. -
jozsi252
veterán
Nos igen.. Ilyet is olvastam szép számban, hogy nem javították meg az adott terméket, úgy küldték vissza.
Amúgy a (#730) jozsi252 ügyemhez visszatérve, tegnap hozta a futár közvetlen a Logitól az új szériás fülest. Úgy hogy nagyon rendesek voltak, minden szó nélkül cserélték, attól függetlenül hogy repedés volt rajta.
Amúgy az angol fórumba is találkoztam ilyennel hogy elrepedt/tört az illetőnek. Úgyhogy korrektek voltak nagyon.
-
ConnorG
csendes tag
Elnezest a sok hozzaszolas miatt.
Az e-commerce es a fulfillment raktarak minden nemzetkozi kereskedelmi cegnel kulonbozo dolgot jelentenek, az RMA raktarkeszlet es a kereskedelmi kozott pedig maximum akkor van osszefugges, ha mindketto kifogyott es uj szallitmanyra varnak. Ha mar raktarozas van, akkor alap esetben nincs atjaras, kiveteles eseteket pedig backlognak hivjak, es akkor ezres tetelrol beszelunk. Ilyen esetben ez egyben azt is jelenti, hogy az RMA keszletbol nem fog hianyozni az az "ezres" tetel amit atemelnek a kereskedelmbe.
Samsung, Sony, LG eseteben pl. a WiFi csatlakozok, 3D szemuvegek, taviranyitok a TV-hez lehetnek ilyen termekek az alacsonyabb ertekuek (<80-100e HUF) mellett, Logitech es egyeb hasonlo szorakoztato-elektronikai termekeket arusito cegeknel pedig szinte az osszes termeknel elofordulhat ilyen.
Tehat ebbol kovetkezik, hogy olyan eset nem fordulhat elo, hogy a termekbol van meg "par darab" RMA keszleten, de azt rendelesre tartogatjak. -
ConnorG
csendes tag
Nalam volt olyan idoszak, hogy 4-5 kulonbozo termek volt kulonbozo technologiaval megaldott vevoegysegekkel csatlakoztatva a gephez, es amikor gond volt, akkor egyesevel vegigmentunk rajtuk, 1-2 eszkoztr ujraparositottunk, a WiFi routert atraktuk masik frekire, es megoldottunk mindent.
A mai vilagban a 2,4 es 5 GHz-es savokban eleg jelentos szemet van, szomszedok radiojelei, sajat wifi, wireless periferiak. Szerencsed lehetett, valamelyik Logiteches arc lusta volt vegigmenni az eszkozokon, es inkabb kuldott uj termeket.
Amikor hiba van, nekem ugy tunt eddig elismerik, pl. a G500as szeriabol volt olyan ami magas frekvenciaju hangot adott ki ha nem mozgattam, arra azt mondtak beazonositas utan, hogy szeriahiba, es nem is olyat kuldtek helyette.
Megprobaltad esetleg elvinni a 2 "nem mukodo" F710-et valamelyik haverodhoz, hogy kideruljon mukodik-e esetleg egy teljesen masik kornyezetben? -
Frenky89
addikt
Rákérdeztem, hogy mégis mit jelent náluk az a valamivel később, aztán majd a válasz függvényében eldöntöm, hogy várjak-e x sok napot, egy jó kormányra vagy elégedjek meg a mostani nyikorgóssal.
Ja, és nem nevezném magam garis ügyfélnek, ugyanis bőven nem telt még el 8 nap a kézhezvétel óta.
-
cila1
aktív tag
Hát onnan tudják,hogy ha te vásárolod a nevedre+címedre akkor veled vannak kapcsolatban.Ha én megveszem tőled a terméket és én akarom gariztatni vagy esetleg küldenek egy újat akkor azt a te címedre küldik mert a termék száma a te neved alatt van regisztrálva náluk.A termék száma szerint letölthetem a számlát e az a te neved és a címedre fog szólni.
Ha nem hiszitek el akkor hívjátok fel a logit és ezt fogják elmondani amit az imént leírtam. -
lorincmate
tag
Beszéltem én velük, és jelenleg én is abba a fázisba vagyok hogy várom a futárt. A garanciajegy számra meg beírtam, hogy N/A de végül is elfogadták. Szépen előkészítettem a csomagot ahogy írták, meg ahogy azt te is írtad. Így jöhet az a futár
addig meg be kell érnem a rég Z323 hangfalammal.
-
poli27
veterán
Ezt rosszul tudod!! A Logitech minden termékére a kiírt garanciát alkalmazza,független attól, hogy hol vetted!!Csak az számít mi van a dátumon a vásárláskor ennyi!Sőt nekem volt olyan egerem, amit ők cseréltek gariba 3 éve és lejárt a gari 2 hónapja és elromlott!Mondtam is Botondnak mi a szitu,tudjuk e javítani vagy valami, és megkukkolta náluk még garis volt és küldtek egy újat!! De vettem már mást is G27 et 1 év garival boltban, és érdekes mikor a bal shifterje elromlott, és jeleztem mi a szitu cserélték, és csak a számlamásolat kellett, nem érdekelte őket hogy a bolt 1 évet vállalt rá!
-
cila1
aktív tag
Nem igaz,hogy annyi garancia van rá amennyi a gari papíron van.
Magyar törvények szerint a boltnak 1 év garanciát kell vállalni az eladott termékre.
Ha az lejár akkor sincsen gond mert jelen pillanatban a Logi 3 év garival árulja a G27-et.
A Logi mondja is ha felhívod,hogy 1 évig a bolthoz kell menned ahol vetted és utána mehetsz hozzájuk érvényesíteni a gyártói garanciát.
Vannak kivételes esetek amikor nem boldogulsz a boltal mint én sem tudtam és akkor a Logi kézbe veszi az ügyedet. -
Barett 50cal
senior tag
-
Fancy-boy
addikt
Pff.
Hogyne lehetne hibáztatni.
Az ember nem ezért fizet. Ők egy nagy cég, ilyet nem engedhetnek meg maguknak.
Nem kell ennyire elnézőnek lenni. Még ha csak pár nap csúszásról lenne szó.Vagy szerinted most először jelentek meg új cuccaik? Régebben nem volt nagyobb átalakítás?
Nagy seggberúgást érdemelnek. Attól még, hogy neked küldtek pár új cuccost, nem kell rögtön elájulni.
-
-
jozsi252
veterán
Amúgy megpróbáltam ma azt is hogy a G27-es kormányt vigye ki egy UPS futár, nézzék meg, aztán küldjenek helyette egy másikat. De ezt teljes mértékben ellenezték. Tehát mindenképpen a FixIT...
Fura mert 2 hónapja hívtam őket a G930-al kapcsolatban, és ott mondták hogy akkor küldenek érte futárt, majd küldenek csere darabot. Csak akkor nem küldettem ki, mivel használtam napi szinten a fülest. És ezt ma meg is említettem hogy 2 hónapja lehetett volna lehetőség a G930-nál, és akkor most is azt mondták hogy azt is a FixIT hez küldjem.
húú mondom de nehéz eset vagy, 2 hónapja akkor miért lett volna rá lehetőségem.
Illetve te is mostanában a FixIT-hez küldöd, nem pedig a logitech-hez?
-
MrDrake
tag
Én ma kaptam egy csere g27-et már új dobozban, miután a fixit nem tudta megcsinálni a kormányom, az újat elvileg márc. 13-án gyártották, szóval lehet hogy ez már egy új revízió (bár nem biztos még nem bontottam ki, a dobozon ez állt). És bocs a linkért, de nem enged közvetlenül képet feltölteni.
http://kepfeltoltes.hu/view/130424/kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
-
Fancy-boy
addikt
Én többször hívtam őket, szinte rögtön kapcsolnak. Max. 15 másodperc.
Azért jó, mert nem kell fölösleges köröket futnod. Ha valamit félreértenek, rögtön eltudod mondani.
Ha telefonon hívod őket, szerintem annak is nyoma marad. Legalábbis amikor először telefonáltam, kérdezték be vagyok-e regisztrálva, mondtam hogy még nem, és telefonon keresztül meg is csinálta a profilom.De természetesen megértem a te álláspontodat is.
-
AlexWolf
senior tag
Már egy ideje szemezek más gyártókkal, de mivel eddig nem volt bajom a logitech-kel (MX1000-es egerem még mindig működik pedig már majd 10 éves, MX518-asom is) nem vásároltam mástól. Pedig van pár jó cég még a piacon és sok olyan gyártó is, akik eddig ugyan nem gyártottak pl egeret, de most igen, és jót!
Meglátom mi lesz az eredménye a lentebb részletezett ügyemnek, de ha nem rendezik megfelelően, akkor van még más gyártó is a placcon. -
AlexWolf
senior tag
Én nem a magyar supportnak írtam, mert gondoltam, ha az is úgy működik, mint minden support itt, akkor semmit nem érek vele. Angolul írtam le mindent, hiszen a garis cuccomat is a hivatalos oldalon vettem és Hollandiából szállították ide.
Nem tudom lesz-e foganatja, de erősen megcsappant a bizalmam a Logitechben. Félelmetes, hogy hagyják azt, hogy ilyen kókler cég javítsa a több 10e Ft-os cuccokat. Gondolom úgy volt vele a szerelő "A kis köcsög majd 40ezres fülest használ és még garanciában javíttatni akarja? Kapja be!"
Azt nem tudom, hogy ebben a helyzetben van-e lehetőségem fogyasztóvédelemhez vagy ilyesmihez fordulni. hiszen külföldről rendeltem a cuccost, de azt egy magyar cég "javította".
Ilyenkor mi van? Vonatkozik rájuk bármilyen fogyasztóvédelmi jogszabály? -
Mate
nagyúr
17 óra körül megérkezett a kód. Egész gyorsan dolgoznak, eddig ez pozitívum.
A válaszlevél viszont új ügyfélnek nem nyújt túl sok információt, főleg az 5. pont:
"5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.)"
Először is a szervizközpont rövid i, másodszor HOGYAN fül sehol sincs a honlapjukon.
Ahogyan szintén zavarnak azok a cégek, amikkel nem lehet telefonon kapcsolatot létesíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Álmodozol egy erősebb gamer élményről? Kamatmentes rèszletre is!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest