- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
Hali
Nekem volt egy régen gariban cserélt G500 egerem (postázta a logitech 3 éve volt novemberben) Januárban elkezdett szarakodni az egérgombja,mire felhívtam őket és azzal kezdtem hogy már nem garis (mivel Novemberben letelt) mit tudunk vele kezdeni.
Azt mondja no para adjam meg a számát megnézi,véletlenül rossz számot adtam meg(a webkameráét) egymás mellé volt dugva, és azt mondja tényleg nem garis de ad 50% kupont.
Erre észrevettem hogy rossz számot adtam meg, bediktáltam az újat, beírta és azt mondta ez még náluk garis, és kicseréli, küldi az újat !1 hét múlva jött a futár az új egérrel.LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI
1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeketNem lehet hogy emiatt amit kiemeltem, mivel ezt már nem Magyarországon értékesítették, hanem a Logitech küldte Svájcból előzőleg is már?!
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
válasz XtremLor #398 üzenetére
Nem értem miért kaptam újat a javítás helyett De örülök neki, bár ha az enyémet szétszednék és összebarmolnák a talpát pl hogy hullámos lenne,felhívnám a Logitechet és elküldeném a francba sztem... Nagyon sok termékem van ami Logitech, de ha egyszer így megszívnám tuti nem vennék többet !!
-
poli27
veterán
válasz XtremLor #404 üzenetére
Nem azt mondom hogy ne javítsák, csak ha már javítják akkor olyan legyen mint a gyári, ne kókányolva legyen Magyar módra ennyi!!Miért is nem tudnak új teflontalpat rakni az egérre, ha már javítják pl?? Inkább visszateszik a szétbaszott régit.... Még ha újat raknának akkor is olcsóbb lenne a javítás mintha cserélnék!!!!
-
poli27
veterán
-
-
poli27
veterán
Nah mivel a gariban már 1x cserélt g19-em ,tegnapelőtt bemondta az unalmasat,nem megy a billentyűzet, a gép azt írja nem ismeri fel, érdekes a kijelző megy, felhívtam Botondot
Elkérte a címemet, és azt mondta felveszi a UPS futár, amint beérkezik hozzájuk megvizsgálják,és küldenek egy újat ha úgy van! Akkor ez nem a fixites bagázshoz megy vajon? -
poli27
veterán
Nah megjött a csere G19-em, és nekem se jött levél a upstől, erre ma beállítottak vele, még jó hogy a szomszéd átvette!Amúgy már a g19s-t kaptam, tehát az új billentyűzetet!Hibának azt rónám fel, hogy ilyen dugóval kaptam :
de már írtam nekik hogy így nem tudom használni, kivi leszek mi a folytatása
-
poli27
veterán
Már vissza is írt Botond, hogy elnézést, és küldik az eu plugost tápot hozzá a ups el Szval most megint nagyon korrektek voltak velem, érdekes hogy nem a Fixit volt a megoldás, de hál istennek
Amúgy az egész ügy 22. e óta tartott és tegnap kaptam meg[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
Ezt rosszul tudod!! A Logitech minden termékére a kiírt garanciát alkalmazza,független attól, hogy hol vetted!!Csak az számít mi van a dátumon a vásárláskor ennyi!Sőt nekem volt olyan egerem, amit ők cseréltek gariba 3 éve és lejárt a gari 2 hónapja és elromlott!Mondtam is Botondnak mi a szitu,tudjuk e javítani vagy valami, és megkukkolta náluk még garis volt és küldtek egy újat!! De vettem már mást is G27 et 1 év garival boltban, és érdekes mikor a bal shifterje elromlott, és jeleztem mi a szitu cserélték, és csak a számlamásolat kellett, nem érdekelte őket hogy a bolt 1 évet vállalt rá!
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
válasz Frenky89 #646 üzenetére
akkor hívd fel Botondot, és mond meg neki hogy nem kéred a terméket, 8 napod van erre a törvény szerint!És utána veszel másikat
Amúgy nem tudom hogy szelektálnak, de nekem februárban a g500 at (előjött a dupla klikk)cserélte Botond, küldött helyette másikat, most a múlt hónapban meg a G19 et(nem ment a billentyűzet), igaz azt visszavitte a futár, és hozták az újat szval nem tudom A közös annyi volt bennük, hogy mind2 darabot már 1x cserélte nekem a Logi garanciában....[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
válasz mitkov77 #899 üzenetére
Csak jelzem, a Logitech minden esetben vállalja a gyártói garit, szval olyat ne írj mit nem tudsz!Nekem 2* is cseréltek olyan terméket, amit 1 évvel vettem,és nem mondták azt hogy nem... sőt az egyik általuk cserélt terméket, garanciaidőn túl(2hónappal) is kicserélték!
-
poli27
veterán
Nah újfent meghallt az egerem, most nem a gomb, hanem a görgő adta meg magát, néha rakoncátlan.Írtam a Logitechnek,mondták küldenek másikat,erre én kértem nem lehet e esetleg egy G602 re kicserélni,mert már 2x cserélik a g500 at, azt kapok helyette Kár hogy csak utólag tudtam meg hogy nincs benne a szabadon futás és a billentés a görgőbe :S Kipróbálom hátha bejön.
[ Szerkesztve ]
-
poli27
veterán
Te garanciáztattál már a Logitech-el?.... ha nem akkor minek szólsz bele, én már 2x is megkérdeztem, meg a hatályos magyar törvények szerint is, ha a termék kicserélésre kerül, újra kell indulnia a garanciának, mivel az megint egy új termék!Nekem cseréltek 3 évvel ezelőtt egy egeret, 3 év és 2 hónap után jeleztem hogy elromlott megnézte a gépben és még garanciálisnak mutatta, kaptam egy másikat szval mindig a hardverre eredetileg vonatkozó garancia kezdődik elölről!
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
-
poli27
veterán
Jó nagy tróger banda ez a fixit, 7,én megérkezet a gls szerint az egér hozzájuk, de még semmit se csináltak, még azt se hogy megérkezett kiírás szerint!
-
poli27
veterán
válasz sotetlovag97 #1037 üzenetére
Egyik futár cég sem viszi el csomagolás nélkül....
-
poli27
veterán
-
poli27
veterán