- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Szia!
Annyi garancia van a termékre, amennyi a garanciapapíron szerepel. Ha olyan helyen vetted, mint pl. A4 team, akkor simán lehet, hogy csak 1 év garancia van rá.
A garanciális ügyintézést regisztráció után a fixIT kft. honlapján lehet elindítani.
Nyelv kiválasztása után Fenti regisztráció vagy bejelentkezés opciót választva értelem szerűen kitöltjük a dolgokat.
Bejelentkezés után az oldal tetején található RMA létrehozása fülre kattintunk.
Gyártó: Adja magát, esetünkben Logitech Retail
Termék kategória: Játék eszközök
Termékkód: A terméken megadott kód vagy
Termék neve: Esetünkben kétszer is szerepel a listában. (A termékkódja vagy 941-000092 vagy 941-000046)
Neked szinte biztos, hogy a régebbi, vagyis 941-000046-os kell.Sorozatszám: Ha van, leolvassuk a termékről
RMA típusa: Ha van garancia akkor garanciális, ha nincs akkor garancián túli.
garanciajegy száma: Bolt által adott garancián szereplő szám
Vásárlás helye: A cég neve, ahol vásároltad a terméket.
Vásárlás dátuma: A vásárlás ideje
Meghibásodás típusa: Kiválasztjuk azt, ami leginkább lefedi az általunk tapasztalt hibát majd pár sorban leírjuk.Ha mindent megadtunk akkor rányomunk a hozzáad gombra.
Ezután kb. 1-2 napig várunk, míg leellenőrzik az adatokat. Ha ez megvan kapunk egy emailt, amiben leírják, hogy jó alaposan be kell csomagolni a terméket, leragasztani és kívülről ráragasztani az rma számos papírt, amit visszaigazoltak. Ebből egy példányt a dobozba is kell tenni. A termék minden tartozékkal és garanciapapírral, számlával kell becsomagolni.
Ha ez megvan, másnap GLS emberke elviszi nekik, és következő nap átadja. Innentől kezdve azt a 10 másodperces mozdulatot, míg lehúzzák egy vonalkódleolvasóval és visszajelzi a gép, hogy ne aggódj, te barom megkaptuk a csomagodat kell megvárnunk. Ez lehet egy nap, de lehet 1 hét is.
Ha végre valakit már nagyon zavar az a böszme nagy doboz, amiben a kormányod van és ráveszi magát, hogy kinyissa onnantól kezdve kb. még 1-1,5 hétig nyitva is hagyja. Jobb esetben belenéz és nem igen látott még ilyen cuccot, ezért kapsz egy újat. Rosszabb esetben szétnéz a szerszámos ládában és megnézi hogy no mit tud kezdeni 2 csavarhúzóval és egy fogóval. Ha első eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ha második eset, akkor valószínűleg pár napon belül a futár kiviszi neked a csomagot. Ebben az esetben ne dobd ki a csomagolást, mert nagy eséllyel szükséged lesz rá. Próbáld ki a kormányt és ha még mindig rossz, vagy ezúttal máshol rossz, akkor indul elölről minden.[ Szerkesztve ]