- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ui.: Gyors megneztem hasznaltauton, hogy mennyire lottem fole a 8 millaval, ha hajlando vagy hasznalt autot venni, mondjuk max 20.000 km-el (hogy relative biztosan kihuzzon 5 evet), erre kiderult, hogy nemhogy fole lottem, de meg ala is becsultem a dolgot... 8 milla az gyakorlatilag nagyon a legalja, ha csak dizel vagy hybrid jatszik, marpedig barmi mas ennel tobbet fogyaszt...
-
Szada85
aktív tag
Gondolom mert otthon (meg EU-ban) ezek az amorf "SUV" szerüségek fogynak, nem véletlenül kukázódnak a hagyományos szedán modellek, erre lett terelve a piac.
Amerikában meg ránézésre nagyon csípik ezeket, itt pl. hagyományos "kombi" autót nem látni szinte, az ázsiai gyártóknak a palettán sincsenek, itt inkább a sedan/pickup/suv vonal, ami pörög.
Bár azt én sem értem, hogy akár egy Altimából meddig tartana puttonyos verziót kreálni, és bedobni az európai piacra.
Mondjuk pl. a Kia K5 is tervben volt, hogy érkezik az Optima utódjaként, mégsem jött a mai napig, pedig szerintem az is kimondottan pofás:
(2.5 literes 300 lovas turbóbenzinnel, fullextrával 31.500$-ért kellemes ajánlat a mai piacon - ilyenkor azért picit irigylem az amcsi piacot) -
Szada85
aktív tag
Nem a legjobban sikerült képek, de talán látni az összképet:
Szerintem teljesen autós belső, nincs futurizmus, meg világmegváltó ötlet, minden a helyén és működik:
A fejegység a “kisebb” alap fej, kapni ennél szélesebb high-end navit full érintőkijezővel (az olyan széles kb mint a kijelző körüli betét mérete).
De a hétköznapokra ez a kisebb fej is tökéletes. -
Ellentábor, szarul bírom a hideget 20 fokban ücsörögni rettenetes, nekem ott nadrág póló pulcsi minden is kell már, mondjuk klima nélkül is megvagyok egész évben a lakásban, 26-27 fok körül kezdek gondolkozni, hogy be kellene kapcsolni.
Leginkabb egy jó finn szauna kellene nekem itthonra.
- csak a kültéri giga drága
Vélhetően ez testtömegen is nagyon múlik és nem gigászi túlsúlyra gondolok. -
brumi1024
veterán
Spritmonitor nagyatlag alapjan nem annyira nehez 5 liter fole vinni (kiveve ha az orszagut/autopalya magasabb fogyasztast eredmenyeze, mint a varosi).
-
kisza25
félisten
Mondjuk, ha folyamatosan nézel speedzonos videókat, akkor tudnád, hogy Ők egy kicsit bele viszik saját karakterüket a tesztbe. Nekem átjött, hogy melyik autó milyen. És mivel alafa "buzi" elnézem neki, hogy az alfa kellene neki jobban, amúgy minden hibája ellenére nekem is
-
BigBlackDog
veterán
Ismerős, nálam a fiókban még van valahol egy ilyesmi sztetoszkóp. Hasonló célra kellett, motortérből jövő morgás forrását kerestük, nagyon hasznos volt.
-
kisza25
félisten
Még augusztus végén mentem át komppal az északi partra a gyerekkel kirándulni, pont lemaradtunk a következő kompról és kb 35-40 percet kellett várni. Elöttem egy kiherélt kipuffogógós e39 ez idő alatt nem állította le az autót, akartam neki szólni, mert k büdös is volt, de egy igazi gyökér kinézetű hímtag ült benne, így jobb a békesség, meg gyerek is a kocsiban volt inkább hagytam
-
kisza25
félisten
SSE522 rendszámú autó, a fotókon SJG143 rendszámmal van, ami amúgy nem is lett kiadva
Műszaki vizsgánál a lefotózott km 9677km a futástelkljesítményhez meg 2975 km-t írtak
Ami amúgy a megengedett össztömeg lett, mert vonóhorog lett rakva az autóra, biztos megragadt a fejében, a többi amúgy nagyjából stimmel
Amúgy lehet, hogy nem az a rendszám került rá végül az autóra🤔 -
kisza25
félisten
A koksz a kipuffogógáz visszavezetés miatt van és, hogy nem mossa le a benzin a szelepekről, mert közvetlenül a hengerbe fecskendez, hiába mész a sok város után hosszabb távokat, az a dpf-re igaz amit írsz a diesel autóknál.
Pfiucska: szemeztem azzal is, de drága a szervizelés és félek a rozsdától
tboy93:igen csak 5M Ft-ot kiadni egy 4-5 éves autóért, lehet rámegyek a 2éves 12ekm-t futott1,4t-re és lealkudom🤔
Vilike: azon nem csak egy stelvio qv-n, tudod #szarolaszkell -
krono.
tag
Az új M2-t(/iX-et/XM-et) látva máris gyönyörűnek is mondható.
Ugyan nem értem, hogy a jelenlegi (prefl) hármas orra helyett/mellett, ami szerintem a legszebb modern BMW perpill, miért ilyen lett (azon kívül, hogy láthatóan megkülönböztethetővé teszik a modelleket), szerintem sokkal kevésbé bántó, mint mikor megjöttek róla a első fotók.
A vesénél engem például sokkal jobban zavar az alatta lévő \_/ forma, ami indokolatlanul éles, például a vese aljához képest, és céltalanul visz egy vonalat a lámpák felé (ez egyébként az M3/M4 esetében máshogy néz ki, bár ott sem gondolom jobbnak).
Ezt kiegészítve azt sem igazán értem, hogy az M3 és M4 közül miért az M3 kapta az agresszívebb vállvonalat, mint ahogyan azt sem, hogy az anguláris, éles front mellé miért krumpli lágyságú az iX oldala, dehát mostanában számomra a disszonancia jellemzi a BMW design language-t.
-
t72killer
titán
utolsó HSZ-em a témában: Európai unió, vannak nettó befizetők és nagypénzeket lenyúlók. Ahol eddig dolgoztam, az mind nagyban befizető volt, azaz az ott perkált adó nem kis része landolt Mo.-on. Így teljes joggal hivatkozhat minden Ny-Európai arra, hogy ő adófizető a magyaroknál, spanyoloknál, görögöknél, stb.
#243701: így van, és abba is hagyom a topik felesleges szétcsákányozását ezzel
. főleg, hogy a sérelmezett jelenség magától megszűnik
-
Snoop-y
veterán
Hjam ezt nem linkeltem mert allando darab. Regen kb 1-2 havonta jottek uj dolgok tudom mert kb heti szinten jartam be beneztem siman hazafele setalgatva.
A palyan egyszer ment egy F1-es az nagyon durva volt visszhangzott az egesz ipari park. Tuning festen meg en is voltam ott kiallito a bubuval
-
Én 2019-ben voltam ott, nagyon jó élmény volt. Mármint nekem, barátnőmnek kicsit unalmas volt órákon keresztül autókat nézni
Sajnos a Porsche múzeumra nem jutott idő, pedig azt is nagyon szívesen megnézném.
Lehetséges hogy munka miatt a jövőben mennem kell majd Stuttgartba, ha idő lesz rá akkor legalább autókat is tudnék nézni.(#243487) Snoop-y: hú az F200 szerintem a mai napig az egyik legszebb tanulmány autójuk.
A fekete W140-es is nagyon adja -
-
Erről a múzeumról nem hallottam még, de biztos jó lehetett.
El kell menni Stuttgartba, 9 emeleten keresztül lehet nézegetni mindent ami MercedesA legfelső szinten kezdődik a kiállítás a Patentwagen-el aztán ahogy haladsz lefelé úgy jönnek az újabb modellek. A földszinten meg ajándékbolt, étterem, meg autószalon van (új és classic modellekkel).
-
Vismajor01
addikt
Nemrossz. Megy ahogy kell, tagas es kenyelmes. Az ulest nem igazan ertem, akarhogy allitom a fejtamasz kilometerekre van a fejemtol
A tempomat magatol megjavult, az ablak viszont olyan h a vezetoit mindig tudom hasznalni de a tobbit alkalomszeruen :D Hol egyiket hol masikat nem tudom kezelni vezetoi ulesbol. A fogyasztas olyan amilyen, 149es gps szerinti tempomattal kozlekedem a pályán, masra nincs is nagyon használva jelenleg, igy 11.2l/100. A rakter nagy, lehajtott ulesekkel 192cm magas/60mely szekrény is befert. Lapra szedve meg a 232 is de az mar anyosules folott.
-
Vismajor01
addikt
+ nem a kontinensen, de
Pacific Highway Los Angelestől siscoig- Végig a tengerparton. Igazából motorral ajánlom ha esetleg valaki arratéved, mert bár lélegzetállitóan gyönyörű, sokkal inkább megéri gyakran megállni a view pontoknál illetve strandoknál, mint 30al tötymörögni és bémászkodni.
Viszont ezt a sok csökött turista nem tudja, úgyhogy babettával is Camarokat és Mustangokat fogsz előzgetni. De motorral egyszerűbb mert kb 500 méter a leghosszabb egyenes.
Aki meg hegyeket akar látni és zöldet, annak ajánlom a Mongar-Shabling utat, bár ide még nehezebb eljutni
-
"Angol "nyomjad, ha mered, b+" tipusu utak. Dombos szerpentin, folyamatosan kanyarog, fel-le kell menni, ketiranyu, de csak 1,5 sav van (jobb esetben), gyonyoru termeszetben, sokszor lovasokkal meg mindennel... 60mph-s (~95km/h) korlatozassal. Es valahogy tul szokas elni. Pedig mindenki megfeleloen szokta elvezni.
"
Osztrák összekötő utak ugyanezek, 2 kukoricatábla között vagy pont egy hegyre felmenő 1,5 sávos út, 90-es korlát, előttem egy papa ment valami mergával, nem tarthattam vele a lépést, mert asszony leszedte volna a fejemBácsi úgy ment, hogy na. Buli volt, közben kilátás van vagy olyan vadregényes, hogy erdő közepén visz és persze az út klasszisokkal jobb, mint itthon egy harmadrendű összekötő.
Az íreknél is nagyon szép a táj és jó vezetni.
-
40km-t motoroztunk sárban, esőben, földúton, majd sziklás úton vasárnap Romániában, szóval tudom miről beszélsz
Ja, ezekkel, nem enduroval. (tévútra csalt a gmaps)
Kis faluban a kocsma elött az eresz alatt állva néztek a román pásztorok hogy mit keres itt 2 gyökér sport-túra motoron a sárban több napi cuccal
Alpina is olyan, hogy tükörsima aszfalt, majd egy kanyar után elfogy az út pár száz méterre-re és sóder van helyette
-
AMD Power
titán
Kb 10.ember ment előttünk Lamboval. Mondom is tesómnak. Te ennek az autónak semmi hangja. Nem is értettük. Aztán aki előttem ment valami hasonló kamikaze pilóta volt mint én. Akkor hallottuk először azt,hogy van hangja annak a V10 motornak. Csak nyomni is kellett hozzá. Sokan csak köröztek, értelmetlenül. Mondta az instruktor is,hogy az emberek 80% csak "gurul" ezekkel az autókkal. Nekem már azt mondta,hogy ez élményvezetés,nem verseny.
-
Írtam PC hiba csoportba meg tudod nézni a tüneteket de köszönöm szépen a segítséget, sajnos vagy táp vagy alaplap szerintem, nem tudom.
De szóval ha alaplap led egyet villan, nem kapcsol be Venti nem indul akkor szerinted táp lehet?! Ki tudom mérni valahol multiméterrel? -
Hogy mennyi?
Tényleg meg kellene reguláznom a jobb lábam, ha ez tud ilyet is
Milyen tempót mentél?
Való igaz, korlátokat betartva simán hozható lenne a 7L-es átlag pályán is. Főúton meg 4-5L közt ugrál a BC, 90-es tempónál (hosszú hatodik hozománya). Csak bírnám betartani -
Nem, pedig erősen gondolkoztam még a full-offon is (pedal dance), de így, hogy bele sem szólt, felesleges lett volna. Ki lehet nyomni teljesen, de akkor kocsi újraindításig nem lehet újra bekapcsolni, YT segít a Lexus pedal dance kereséssel - "kézi"fékkel és fékkel kell felváltva kettesével játszani indítás után, akkor kilövi az elektronikát. Egyébként a gombbal nagyjából 15 fokos kormányszögig enged kipörögni, afölött elveszi a gázt és a mókát
Nem kell melózni sokat ahhoz, hogy eldobja magát, csak rá kell érezni - az automata váltó sem segít benne, de megy az ha akarja az ember
Ez volt a rántón a közel max.Veztech tréning jó móka tényleg, de ha engem kérdez bárki, télivel/négyévszakossal mennék újra - erre a fajtára , ugyanis a műgyantán a jeges utat szimulálják és nyárival csak mókázol, de rendes tempót a szlalomnál sem tudsz átvinni és ilyen körülmények nyárigumival soha nem lesznek - feltéve ha lecseréled télre a gumit persze
-
Puma K
nagyúr
Semmi extra-különkör nincs ha 100-ast tankolsz.
Lassú voltamHazafele menet megint láttam egy jó nagy hármas puszit a Közvágóhídnál...
Valami Lancia féleséget körbezúztak... egy kisbusz meg még valami volt ott. Soroksár felől jőve a közvágóhídi kereszteződés felét és még a Weiss Manfréd felé elfoglalták a roncsok-törmelékek... valószínűleg ezek is mint a ma reggeliek ugyan itt... fékezés nélkül mentek össze....
Süt a nap persze, de nem nézik az emberek a lámpát hogy éppen mit mutat...? Vagy ez lehet a "még átérek" szitu volt... mindenesetre szomorú
-
Halkan megjegyzem, hogy Tse eleve egy BMW specifikációval / jóváhagyással rendelkező, "* jelöléssel" ellátott gumit tesz az autóra.
Mindeközben újabban a Skodák Barummal, egyes VW-k Nexennel, Kumhoval jönnek ki a gyárból, stb. Ez a ciki kategória.
230320: Ó, Turanza T005.
Nekem is az van véletlenül (ezzel vettem, vatta új volt, nem volt szívem elkótyavetyélni).
Szerintem csendes, nagyon jól fogyaszt vele az autó, vizes úton is oké.
Kanyarodni ellenben nem szeret, bármikor cserélném S1 Evo3-ra. Kinek mi... -
BigBlackDog
veterán
Azért a tesztekben elől végzett gumik közötti különbség szerintem sokszor már mérési hiba szinten van.
Meg ugyanaz a típus más-más méretben és típuson is eltérő módon viselkedik. Szóval annyira pontos következtetést nem merek már levonni a tesztekből. Volt olyan típus, amivel saját autón teljesen meg voltam elégedve normális közlekedés mellett, de ismerős meg nyúlós, bizonytalan guminak érezte az eggyel nagyobb és szélesebb méretben egy nagyobb kategóriás autón.
Nem beszélve arról, hogy esetleg a tesztelők kaptak-e némi ösztönzést némely gyártótól.
Szerintem, ha mindig a legjobb eredményeket elérő 4-5 gumiból választ az ember, akkor nagyon melléfogni már nem lehet.
-
Öhkhm.. Itt most ne arra gondolj, hogy ezzel a gumival korizni fogok a betonon, a másik meg olyan, mintha csirizt locsoltak volna eléd.
Ez itt kőkeményen arról szól, hogy a sportosság és a tapadás felé mész el, vagy a kevésbé kopás és alacsonyabb gördülési ellenállás, azaz a jobb fogyasztás felé.
Mivel én városan használom döntően, nem versenyzek vele, nem megyek a mecsekbe csapatni, totál felesleges egy sportos gumit vennem, ami biztos nagyon jól tapad, és hurrá, de 3 év alatt lekoptatom a városban, és vehetek megint újat csilliárdokért.
Na?
Fékből is van kurvajó atomjól fogó, sosemelfogyó, de minek vegyek ilyet az autóra, amikor döntően 50-ről kell megállni, nem 220-ról, és nem félpercenként hanem hetente 1x?! -
planbmokus
senior tag
Hát nagyjából ezt a trendet követem nap mint nap.
Kb azt nézem, hogy ne rohadjon és a motor menjen.
A Focus/Mondeo kb azért szimpi, mert jó eséllyel céges autók voltak, amikben 3-400 van. Ott legalább a minimális törődést jó eséllyel megkapták. Figyelgetem a környékbeli szalonokat, neppereket nap szinten, hátha felbukkan valami.
Tegnapelőtt pl volt egy ocsmány barnára lefestett, frissen karosszériázott és motorfelújított Focus, 550k-ért, nem volt fent 2 órája a hirdetés, már 18-an hívták az embert, és az első aki megnézte elvitte...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 512GB SSD, multitouch
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest