Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 12T - egytucat
- One mobilszolgáltatások
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kisza25
félisten
válasz
slett27 #237616 üzenetére
Bármi lehet, menj oda nézd meg, a seatot mikor vettem 1000km-t autóztam el egy normális darabért, hirdetésben mind jónak tűnik, aztán élőben meg...
Én olyan dolgokra figyeltem, hogy odamentem lehetőleg nyitásra, ha már akkor meleg az autó motorja gyanús, mert miért lenne egy telephelyen meleg a motorja egy autónak reggel kilenckor és hogy ennek ellenére is furcsán jár, hagyd ott a francba, ha tök hideg és elindítja és semmi hfurcsa hang, vagy remegés az alapjáraton, az már egy jó jel lehet, azért jó dolog, ha ismered valamennyire a típust, hogy milyenek is kéne lennie, amúgy körbe kell mérni, megnézni minden csavart le volt a szedve, nyúlványok satöbbi, felnyitni körbenézni a karosszériát belül, megmozgatni a kerekeket megnézni a fékeket, azért szemre is elég sok minden látszik.
Szervizkönyv helyett, meg inkább számlákat keress. -
kisza25
félisten
válasz
slett27 #237247 üzenetére
A titok nyitja, hogy ha felgyorsultál 140-re, akkor ne lassulj vissza 90-100- ra
Lendületből kell autózni (a fogyasztásnak is jót tesz
)
Figyelni kell, hogy ne ragadj be.
Én belsőben szoktam menni, ha látom, hogy jön valami gyorsabb, akkor elengedem (de nem 2 kamion közé befékezve magamat 140- ről 90- re), ha értelmezhető távolságban nincs a külsőben nálam lassabb, akkor kimegyek külsőbe. Az M7- en ez folyamatos odafigyeléssel megy, mert mindig nagy a forgalom. Nekem a tipo sedan/seat/kia/hyundai 1,4 közül egyik sem evett 8 felett így használva (kivéve az 5 ajtós tipot) csak pálya 7-7,5 forgalomtól függően.
Az i30 1,4 crdi tudott így 5-5,5 litert pályán, de az egy kényes motor, ha betartják a 30ekm/2évet akkor 250-300ekm után biztos, hogy kuka
Amúgy az 1,4 (g4fa) is kényes, mert tiszta alumínium az egész, valami 80 kg az egész motor és ott is 30 ekm/2év az előírás, pedig 10-15ekm lenne neki az ideális
Kisebb fogyit akarsz, akkor azt kisebb autóval is elérhető, i10-i20 1,25 75-84 lovas megy is, meg keveset is fogyasztanak. Suzuki 1,25 is jó motor -
rbalint88
addikt
válasz
slett27 #237247 üzenetére
Hat igen, meg az 1.6 gdi-vel se rakettta… inkabb zug, mint megy
az 1.5t-gdi viszont mar nagyon kellemes palyan, 3 felnott+1 gyerek, viszonylag teledurrantott csomagtarto mellett is eleg kellemesen ugrik 130-rol, 180 korul kezd konyulni, 190-tol tovabb meg ecoban annyira nem akart menni. Majd ha lesz alkalom, kiprobalom normalban meg sportban is. -
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #235925 üzenetére
Ha ennyire ki akarod számolni meg olcsó kell akkor kommersz autót vegyél.
Saját példám, Honda City ami puttyonyos Jazz, de mégis rakat alkatrész nem csereszabatos a Jazzel, emiatt ha olyanba csúszok bele akkor az bizony drága lesz.
Plusz a leendő költségeket annyi minden befolyásolhatja majd... legyen csak valami ami Japánból jön stb. az már lehet hirtelen drágább lesz stb.
-
válasz
slett27 #235908 üzenetére
Felhívsz egy micsu szervizt és kérsz egy árajánlatot gyári vezérlés szettre. Vezérlésből úgy sem érdemes mást kérni mint gyárit. Ha megvan mennyi a gyári cucc, akkor megkérded az aktuális szerelődet, hogy mennyiért cserél benne vezérlést.
Amúgy meg nem kell cserélni a láncos vezérlést ha nincs hangja / nem ismerten szar konstrukció.
-
EQMontoya
veterán
válasz
slett27 #187263 üzenetére
A lancer azért erősebb (117 ló), mert tovább lehet forgatni, és magasabb fordulaton emiatt nagyobb teljesítményt ad le.
Szóval nyugi, nem nyomatékszegény a Lancer.Egyébként nem rég pont egy ilyen Lancert kellett családi okokból hazavezetnem Sziciliából, és teljesen élhető. Nyilván nem tépi fel az aszfaltot, de lehet vele tartani a 130-at meglepően alacsony zajzint mellett, és nem akar alacsony fordulaton sem lefulladni.
Továbbá autópályás használat mellett ezen a távon valami 6.7 lett az átlag, pedig nem finomkodtam vele.
Szóval én a kettőből a Lancert venném tutira, szerintem egy baja van: a futómű nekem túlzottan lágy, himbilimbi. A magyar utakon ez kellemes, de pl. az Appenninekben kanyarogni annyira nem szerettem vele.
Ez az a pont, amikor kijön, hogy nem lehet olcsón komoly autót csinálni, a 10 évvel idősebb Lexus IS azért érezhetően durvábban ott van az úton. De ez az én prémiumhoz meg MX5-höz szokott finnyás pofám miatt van, ha normál hétköznapi használatra kell a Lancer, vedd meg nyugodtan, szeretni fogod.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
slett27 #183861 üzenetére
Pillangószelep sincs és szívó oldalon vezérműtengely sem, azokat a szelepeket működtetik a modulok.
A 150 lovas T-Jet csak fent erősebb, alacsony tartományban ugyanazt tudja mint a 120, sőt nyomatékban még alatta is van kicsivel. Viszont van hardveres eltérés a két variáns között, más vezérműtengelyek, turbó és az IC is.
-
Integrale
veterán
válasz
slett27 #183857 üzenetére
Szia!
Én T-Jettel venném. Multiair nem költségmentes, aki eladja pedig nem jótékonyságból, a modulok cseréje után adja el. A MultiAir modulok cseréje nagyjából egy 400e Ft-os költség. Ha ezzel kalkulálsz, és utána megfelelő olajjal, szűrőket cserélve használod, akkor amit lehet, megtettél.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SoundBlaster X-Fi
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Automata kávégépek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- The First Berserker: Khazan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Router gondok
- További aktív témák...
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest