- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MunezXBK #286210 üzenetére
magára az autóra
nem szeretném, hogy ez elvesszen, azért, mert ki tudja milyen módon lett aktiválva pl. ez a feature. de hagyd csak, már megrendeltem, egyszerűbb ez így, nem akarok emiatt mo-ra rohangálni
azrt persze köszönöm a segítő szándékot, valaki menthetetlen
nézem ezeket a matrica árakat... brutál. már a mostani 10 naposon is meglepődtem, de az, hogy az éves 57k legyen
összehasonlítva az itteni 96 euróval, ez elég morbid.
-
válasz
MunezXBK #286184 üzenetére
tudom, mindenre van okosítás, de jobban preferálom a gyári dolgokat. főleg, hogy sehol nem jött szembe ebből valami sztenderd megoldás
tökjó, amit linkeltél privátban, de köszi, ez a mókolás engem az ilyen android rootolásra emlékeztet, én meg az apple-ös srác vagyok
általában az egyszerű, kényelmes, gyors dolokat preferálom az olcsó helyett, annak híg a leve.
-
mycso
veterán
válasz
MunezXBK #286064 üzenetére
Azért ez ennyire nem evidens.
Tavaly az autókeresésem látóteréből pont ezért estek ki az Arteonok, mert pár éves példányok, 100.000km futás után olyanok voltak belül, mint valami leharcolt alsópolcos autó. (mondjuk abban igazad van, hogy ettől függetlenül még drágák voltak, közel milliós felár egy b8-hoz képest... )
A B8 passatok viszont valóban tartósak, 200.000km felettiek is patika újnak tűntek belül. -
-
kisza25
félisten
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
MunezXBK #285377 üzenetére
Ja igen, a tiéden már lett "finomítva" pár területen.
Igazából az indításkori morgás még teljesen jó, tényleg menet közben volt "zavaró" bizonyos fordulatszámtartományban a Performance-os, de simán lehet, hogy csak öregszem.
A Cuprához tudom csak most mérni, annak számomra jobban eltalált volt a hangképe.Hétvégén még megyek meglesni pár DSG-s autót is, gyüjtöm az ingereket, mielött döntök úgyis.
-
Szada85
aktív tag
válasz
MunezXBK #285285 üzenetére
Hasonló volt a Performance hangja is, gázfröccsre talán kevésbe ropogott, neked mekkora fordulaton tartja hidegindításkor?
(Valamelyik YT összehasonlító videóban írta egy tag, hogy elvileg 2-300-as fordulattal magasabban forog a Performance hidegindításkor, de azt pont nem figyeltem tegnap, így nem tudom mennyire valid.) -
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #284948 üzenetére
Ok az lesz
Focvis.: thxamúgy nem tétel mindennel együtt lenne kb 60eFt
Volt már?
4 évszakos gumi teszt 2023 -
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #284944 üzenetére
Lett cserélve 2x, utoljára 2018- ban, 2020- tól állt az autó a garázsban, jövő héten átnézetem az autót, csak most covidos vagyok, a hyundai/kia fék amúgy is ilyen, hogy hirtelen fog, ha megszokod nem gáz, csak a seat karaktere teljesen más, ott amennyire nyomod, annyita fog, meg a hyundaiban akkora a hátsó tárcsa, mint a seatban az első, aztan csak 200kg a difi üresen
-
kisza25
félisten
-
mandleee
tag
válasz
MunezXBK #284703 üzenetére
3 év garit ígértek rá, ha meglesz még a kocsi, akkor megnézzük mennyire tartós. Igyekszek észben tartani.
@focvis: Egy helyen csinálták, meg tudtam várni. Felcsiszolás után ment a kamrába lakkozásra, utána száradásra. kb. 2-2,5 óra volt az egész művelet. 30e pénz volt, szerintem ennyiért nem találtam volna csere darabot. Pedig xenonosat kerestem.
De ott több száz ezer lett volna a költség, így hát nehéz volt, de döntöttem.
Direkt olyat kerestem ami tartós, mert egy sima polír után hamar visszamattul.
-
426os
őstag
válasz
MunezXBK #284395 üzenetére
Hehe, mi maradiak voltunk és raktunk fel rolós függönyöket. Nem pont ilyet, de hasonlót. Nem kell fúrni, bármikor leszedhető.
-
makszi
aktív tag
válasz
MunezXBK #284280 üzenetére
Hazafelé a Dán-Német határ után a 7-es pályán valahol Flensburg és Neumünster között egy Shell kúton. Kifelé is 230 eurocent volt Berlin és Hamburg közt a 24-esen Gudow magasságában. Ezek 95 ös E5 ös nyálak voltak. A 95-ös E10-es az 225 cent volt míg a 100-as ha jól emlékszem 260 cent volt.
Dániában Odensebe tankoltam szintén Shell-en ott 14.09 DKK volt 1 liter ami kb 720 Ft, az se kevés. -
kisza25
félisten
-
válasz
MunezXBK #283091 üzenetére
Én már vettem Németországból garival! Ha hivatalos márkakereskedésből veszed, az egész EU-ban érvényes garit kapsz rá. Pl Audi Gebrauchtwagen Plus, vagy BMW Premium Selection.
Szerk.: Land Rover dettó!
bandus: a fekete sokáig nálam tabu volt, de egyszer megtörtem, és azóta már nem annyira érdekel. Persze most is kb az utolsó helyen áll a sorban, de ha jó az ár és OK az autó, illetve ha nagyon nincs más, akkor jöhet.
Szerk.: A színesebbeket meg kimondottam kedvelem.
-
Alusky
senior tag
-
norbert1998
nagyúr
válasz
MunezXBK #282737 üzenetére
Ahogy a korábbi hsz-ben is írtam, újra megmérték a gyári programmal is, és az írttal is
Qru
Az 1.5 dCi-ben nincs annyi tartalék, hogy gazdaságosan lehessen stage 2-re menni
Jól hangzana egy 1.6-2.0 dCi turbó rá, de sajna ott a motor fél belseje is menne a levesbe. Hajtókar, csapágyak, stb.Meg amúgyis, a 2.0 dCi-hez sokkal jobb felszereltség járt
-
szabonagyur
félisten
válasz
MunezXBK #282742 üzenetére
Dehogy.
Vettem egy új USB3as pendriver, nagy nehezen felfrissült.
Meg levittem minden kábelt és van egy most ami másabb külső felülettel fut azzal megy.
Meg kb. figyelek az indításra. Szóval autó indítok, nem gurulok megyek vele sehova közben, megvárom míg a rendszer betölt, minden hülye üzenetet ki X-lek és akkor dugom rá csak a telót aminél mindenből kilépek.
Fura szeánsz de megy.
-
brumi1024
veterán
válasz
MunezXBK #282414 üzenetére
Pontos a meghatározás, igen.
Cape Breton, Nova Scotia, Kanada.
-
Vismajor01
addikt
válasz
MunezXBK #282333 üzenetére
Bírnám ha Lexusba is raktak volna ilyet... Annyira alapnak kéne lennie, de nem
Már kiakartam dobni a gumit róla mert nyekergett-sikitott már tök alacsony sebességnél is egy körforgalomban v annál enyhébb kanyarokban is. De mértem profilmélységet az 7mm szal nem olyan vészesen szar... Erre megnézem guminyomást mindegyikből hiányzott legalább 1 bar. Felfujtam azóta nem nyikorgott egyszer se
-
6030D
addikt
válasz
MunezXBK #282330 üzenetére
Egyébként jól sejtettem, hogy a VAG rendszer úgy működik, hogy ha egy ideig nem okézod le a guminyomást, akkor bejelez. Én mindig elfelejtem, augusztusban is bejelzett, hogy ellenőrizzem. Tized pontosan annyi volt, mint amiket beállítok ellenőrzésekkor. Október elején amikor jött a hideg idő, akkor meg rámértem, és két tizeddel kevesebb volt mindegyikben, az nem volt gond neki (szerencsére nem tpms, csak kerékagyas, így a egyformán fordult mindegyik, ezért nem jelzett). De autópályán, alvó gyerekkel mondjuk dobhatna csak egy érdeklődő üzenetet is, hogy Nem szeretnél valamikor esetleg nyomást ellenőrizni, mert rég tetted? ahelyett, hogy Achtung, achtung, léket kaptunk!
-
tboldi
nagyúr
válasz
MunezXBK #282209 üzenetére
Magyarország merrefelé is megy? Már elfelejtettem. 🤷♂️
Még jó, hogy a MiTo rugóira és kipufogójára van NKH-s engedélyem, szorgosan cipelem is az autóban, ahogy a fólia műbizonylatát is. A chips nehezen kiszűrhető a műszaki vizsgákon, a short shifterrel meg nem tudom, mit kezdenének, egyáltalán észrevennék-e.
Ezeket leszámítva meglehetősen gyárias.Remélem, a Jazz-zel nem kezdenek el megint szopatni, ahhoz csak ennyi van a forgalmiban, nem áll rendelkezésemre több oldalnyi dokumentum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- Könyvajánló
- World of Tanks - MMO
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest