- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Igazából a Bugatti/Lambo/Bentley nem prémium kategória; azokat az általunk nehezen elérhető presztízs (van ahol luxury-nek nevezik) kategóriába kellene sorolnunk.
Ami prémium: német hármas, Lexus, Infiniti, Cadillac, esetleg Volvo.
A Porkét a fene se tudja, hová kell sorolni, egy Boxter / Cayenne / Panamera inkább csak prémium. De a 911 sem elérhetetlen, szóval a Porsche csak prémium lesz.
#77267) Qru: Nekem amúgy bejött az a rádió, szépen szól, egyértelmű a kezelése. Zene kapcsán amúgy nincsenek nagy igényem
(#77251) kisza25: Egy Golfnak igényesebb a bele a vele egykorú 3-as Bimmerénél. Nem sovinizmusból vagy irigységből írom ezt.
-
Declare
őstag
válasz
kisza25 #77251 üzenetére
Nekünk mindig wv vagy audi volt/van a csaladban es az audi javara mindig ott volt a plussz. Picit jobb anyagok itt-ott, picit szebb kidolgozottsag, picit parktikusabb, picit jobb. Sok kicsi, de sokra megy
Eget rengetö különbseg pedig nincs...pont egy lepesnyi. De annyi a felara is. Ha megnezed, atlag ilyen 1-2 millio között fizetsz többet egy audira kb, amiben benne van nyilvan a neve is, meg ezek a kis plusszok.
Premium, nem premium, en ezen mar sokszor vitaztam itt sokakkal, de nem sikerült meggyöznie meg senkinek, hogy egy fapad A3 vagy fapad A4 az premium lenne.....
Annyiban elörebb van, hogy azert nagyobb a tipus/motor/extra valasztek egy audinal mint egy vw nel....de a premium, az nekem ott kezdödik, amit te is irtal, hogy olyan anyagok, olyan teljesitmeny, ami kiugro....ezt egy A8 audi hozza, vagy egy porsche, vagy egy maserati.....de ramondani, hogy audi akkor az premium....max ha nem ültel meg fapad A4 ben meg A3 ban, akkor kivülröl lehet ezt lehet mondani, mert a fapad A3 nak is 4 karika a jele, meg az A8 nak is
-
Declare
őstag
válasz
mdani01 #76400 üzenetére
Ha a cel az, hogy palyazgass vele a ringen, akkor persze, ez igy igaz!
Egy panamera nem arrol szol (bar azert valszeg igy is agyonveri az autok jo reszet
). Ott kapsz egy olyan teljesitmenyt, amit minden kigyorsitasnal elvezhetsz es mashol nem nagyon kapod meg, de egyben csaladi autonak is tökeletes, komoly futomü es fekekkel egy kis szerpentines uton is lehet vele elvezkedni....meg persze megkapod a porsche presztizst, meg azt a premium minöseget, amit sokat a 316i be kepzelnek bele
Meg a fent emlitett költsegeket a nyakadba persze
En ha ugy vehetnek autot, hogy egy ilyen 40+ millios kocsi belefer a fenntartasaival együtt, akkor azert nem gondolkoznek sokat es hoznam a panamerat
-
Declare
őstag
válasz
kisza25 #76392 üzenetére
Azert itt ez mar eleg szeles merites
i20 / A6 avant / porsche panamera
Nyilvan masrol szol mind a 3 auto. Egy 2008 as 3 literes A6 avant amugy egy tucat auto, nem hinnem hogy különösebben komoly fenntartasi költsegei lennenek. Az i20 nal nyilvan dragabb, de nem is ugyan azt nyujtja a kettö.
A Porsches ismerös legutobbi szervize 1,2M volt a teligumi garnitura felnivel, meg 1,6M ha jol emlekszem....multkor meg kapott egy defektet egy padkan a nyari gumival, ami ilyen nagy terhelesü, magas sebessegi indexes...nem javithato...trailer, uj gumi, asszem 60-70k bol megallt a defekt
kicsit mas liga
Persze, amikor beindul a motor es felhorkan mind az 550 lo vagy mennyi van benne, annal azert csak az a frankobb, ha nyom az ember egy kickoff-ot a pedalon...ez meg ennyibe kerül
en maradok a hullamvasutnal, ott is megkapom ugyanazt a gyorsulas erzetet....2000ft ert
-
Declare
őstag
válasz
Richard! #76386 üzenetére
Eleg nagy sz@rban lennek, ha egy ilyen logobelü panamerat akar ingyen is hozzam vagnanak
megvenni tenyleg nem kunszt, de utanna tarsd fenn
Nekem mondjuk az uj panamera az mindent visz....lehet azert mert a regi adja eddigi legkomolyabb vezetesi elmenyemet, de akkor is. Egy Porsche az porsche....hiaba vagyok pl bmw fan, a bmw egy tömegcikk, a porsche az mindig egy kuriozum lesz
-
a8l
aktív tag
Nem hasonlítom én az a8-hoz a panamerát, mert inkább az A7 kategória vagy valami hasonló.
Az meg hogy mit hová pozicionálnak érdekes kérdés, van a8-ból 200ezer eur-os listaáru autó,(az én kis v8 tfsi motoros a8 lang-om is 174ezer eur-os) panamera-ból is van olcsó, meg van ennél drágább is. Én csak azt mondtam hogy azért mert porsche még nem kell hasra esni tőle, és amiben ültem panamera 3L tdi hát az sehol sincs egy a8-hoz képest, de még a gazdája is azt mondta, hogy egy fos, akkor volt neki még egy 4.0tdi a8 meg egy s8 is. A vevőköre sem ugyanaz, mert hát a belső tér elég picike ezekben egy nagy limuzinhoz képest.
Kicsit elfogult vagyok az a8-asokkal szemben, már 19éve ilyenem van mindenféle volt már(persze mind v8 benzin), da ha szar valami azt is elismerem mindegy milyen autóról van szó. Rs7-et viszont elfogadnék 2. autónak, de belül az is igénytelen műanyag halmaz, fék meg nullát ér rajta ami sima vasfékes. -
a8l
aktív tag
válasz
brumi1024 #76358 üzenetére
q7-ből a régibe volt v12 dízel ami nem szívó és nem 700Le-s hanem 500Le. Mostani q7-be még csak rendes benzines sincs, nem hogy w12.
(#76360) footy:
Azért mert valamire az van ráírva hogy Porsche még nem kell elájulni tőle. Az újabb modellek azt mondom hogy elég jók, de a régebbiek nagy rakás megbízhatatlan szar volt mind. 911 is csak a 991-es szériától jó. A régi cayenne nagyon szar autó volt, én az újtól se vagyok elájulva, sose vennék olyat. -
brumi1024
veterán
Nem-e? Nem látom a hengerszám és a gyorsulás közti egyetlen felállítható korrelációt. Viszont a Panamera Porsche, az A8 Audi, ezzel meg is válaszoltam, hogy miért nem kap egy A8 Panamera motort alapnak. Azért, mert a Porsche > Audi (a Porsche vette meg az Audit és nem fordítva anno...).
"700Lovat is könnyedén tudnak azok a motorok hosszú távon"
Chiptuningos szemmel tekintve persze. A sorozatgyártásnál azért ennél egy pöppet komolyabb, szerteágazóbb követelményrendszernek kell megfelelni és az "elbírja az, jó lesz" szintnél felelősségteljesebb döntéseket kell hozni, más kérdés, hogy ez általában nem sikerül (dízelbotrány).
És itt is köti a gyártókat a kibocsájtási kvóta.
"Egyébként a w12 tfsi ami az új a8-ba kerül az is min 600Le-s, csak 12 hengeres nem kéne mert sokat zabál."
Azért ez egy mókás kijelentés a 6-700 lóerők emlegetése után.
Engem inkább érdekelne a W12 (vagy még inkább igazi V12), mint +100 ló a 600 mellé egy limuzinba.
"Nem csak 100-ig gyorsulás létezik hanem 200 meg 250-ig stb. 3-3,5másodperces 100-ra gyorsulás már nagyon rendben van egy ilyen nagyobb kényelmesebb autótól."
Nem tudom, szerintem nem attól izgalmas mondjuk egy 720S, mert gyorsan van 200-on, amit egyébként néhány gombnyomás után az autó magától elvégez.
(#76332) K Norbi: Vegyen egy dízel autót, amit nem szeretne, és ami nem jelent megoldást a parkolásproblémájára, de legalább megoldást ad a nemlétező fogyasztásproblémájára, viszont generál egy rövid utak - dízel - dimbesdombos vidék problémát.
-
brumi1024
veterán
"Azt gondoltam hogy meglépik hogy az alap v8 benzin lesz 500+ Le"
Ez több szempontból sem volt várható lépés a VW-től:
- Szerintem nincs pénz most egy teljes A8 motorpaletta áttervezésre.
- Porsche Panamera (és a Bentley-k), erős tippem van, hogy a 4S egy hajszálnyival gyorsabb
- Minek? Ez egy tömeggyártású autó, a fejlesztési költségeket is mérlegelni kell. Mit nyernének azzal a +40 lóval? 1 tizedet a 0-100-as időn? A vevő megérezni nem fogja, versenypályára menni ezzel rossz vicc, az autobahnon a komolyabb Porschekat ezentúl sem fogja utolérni, szerpentinen pedig egy jól összelőtt MX5 körbeautózza az A8-cat a csúnya mumus miatt, amit fizikának nevezünk. Tehát a jelentős fejlesztési költség mellett milyen előnye lenne a gyártó szemszögéből a dolognak? -
szőröscica
addikt
Ma parszor elgyorsitott mellettem egy Subaru Tribeca. Rajottem, hogy nekem tenyleg nem tetszik a H6 hang, mar Porscheknel is megfigyeltem, hogy az a kisse zummogos felhang annyira nem gyere be.
-
i-sti
senior tag
A Porsche-nek a mester hármas pólóján miért 17-18-19 kombó szerepelt?
(#73971) F_Zolee: #csakazrs6
-
lorcsi
veterán
-
golfvariant
aktív tag
Január 23-án kaptam egy levelet a Porsche Hungáriától, hogy lehetséges "Fedélzeti hálózati vezérlőegység hiba" miatt visszahívták az autót...
Eddig nem nagyon volt időm ezzel foglalkozni, ma kértem volna időpontot a Porsche Pest-től, de nem tudtak időpontot adni, mivel állítólag még nincs megoldásuk a problémára
Index fórumon az egyik srácnak már február 2-án rátolták az új szoftvert... -
norrberth
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz
deicide #62943 üzenetére
Merrefele jársz? Nyáron az M7-esen Balatonfele menet többször futottam össze haladó M3-M4-M5-tel (utóbbi kicsit rá is játszott a dologra, látta, hogy érdeklődöm a hang miatt), Porschek is előfordulnak.
Bár szombat éjfél körül Békáson a Szentendrei 90-es szakasz előtti lámpánál egy kifejezetten szép M4 mögé beérve már készültem, hogy lehúzom az ablakot, de legnagyobb meglepetésemre lehúzódott be a busz mögé, hogy elengedjen. Elmentem mellette, ő visszajött, majd a lámpától elindulva vártam, hogy megindul, így gyorsan bementem a busz elé, de legnagyobb meglepetésemre ő visszahúzódott a busz mögé, mert beállt a seggébe (=letolta) egy Lanos taxi. Szerintem a taxisnak fogalma nem volt arról, hogy mit előzött meg.
-
szőröscica
addikt
Egyébként ha teljesíti az előírásokat, miért lenne rosszabb a MOL mint egy Castrol? [link]
Ennek millió approve-ja van, VW, BMW Longlife-04, MB, Porsche, stb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #60165 üzenetére
Sima ügy, ez tipikusan az a márka aki el akar adni nem csak árulni.
Emlékszem anno engem a VAG szalonban (Porsche Hungaria) kb semmibe néztek a Honda szalonban meg azzal kezdték hogy hány cukorral kérem a kávét (Honda Éles)...
Így lett Fabia helyett végül Jazz.mod:
Jaffa: Fix áras a kormánybőrözés (25k a sima 30k az extrás), ott az árlista.
-
Qru
MODERÁTOR
Porsche 911 GTS 2017 (TC teszt), jöhetne.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
focvis #53839 üzenetére
Mazda 6 MPS? Kicsit felnőttebb autó, mint egy fóka, asszony sem morogna érte.
De a Legacy H6 boxer is fincsó gép, Porsche hang családi autóban.De ha igazán kemény vagy, akkor E46 M3, az legalább egy szívó sorhat, és kevesebbet érni már nem fog. Vállald be a szívót, nem vagy még ennyire öreg.
-
Declare
őstag
válasz
brumi1024 #52700 üzenetére
Ez megint csak egy jellzö, amin vitatkozhatunk, mint a premium szocska
En leirtam, hogy ertettem a "csaladi" szot. Van 4 felnött szamara teljesertekü kenyelmes hely, 4 ajtoval, 5-ik ajto az 500 liter csomagtartohoz, ami igy pakolhato, dönthetö ülesekkel. El lehet menni karacsonykor a nagyihoz, gond nelkül lehet menni nyaralni, sielni, hosszu utra is kenyelmesen, komfortosan.
Nyilvan egy ca. 50 millios sok 100 lovas porsche soha nem lesz a klasszik csaladi auto peldaja es a gyereket is le kell kötözni hatul...
de a celnak megfelel. Szöges ellentetben a TT vel mondjuk. Igy ertettem
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #52662 üzenetére
Az csak egyenesben, 200 alatt. A német pályán már nem biztos, hogy érdemes emberkedni a Model S-sel. Illetve megállni és kanyarodni ne kelljen.
Meg hát limuzinságot tekintve nem kérdés, hogy a Panamera a jobb. A Tesla belsőtérben elmarad az A6-5er-E osztálytól (szerintem elég rendesen), a Panamera meg kettővel ezek felett van. És az VAG tud belteret gyártani, főleg ha Porsche néven kell eladni.
-
Declare
őstag
Ugy ertem van azert meg olyan hogy Lamborghini Aventador....azert az valszeg elkeni a panamera szajat, de hat a kettö auto teljesen masrol szol.
Söt a porschen belül is azert a 911 szeriaban is biztosan van gyorsabb....de hat az megint nem egy hetköznapi hasznalatra valo auto.
Ezt a videot akartam is Neked linkelni, csak elkallodot a link es nem talaltam hirtelen
gondoltam, hogy eleri az ingerküszöbödet
(#52662) EQMontoya azert a teslas hasonlat az elegge alma vs körte dolog
ennyi eröböl egy sugarhajtasu repülögep is gyorsabb vegülis
-
Declare
őstag
Hat basszus ebböl a Porsche Panamerabol nem tudok kikeveredni
Van benne tartalek
(a video elsö fele ami jo, aztan csak karattyolas...)
-
Declare
őstag
válasz
MunezXBK #51962 üzenetére
Meselj akkor miröl vakertal?
leirtad, hogy csillioszor több a merga valamerre...erre leirtam, hogy ezen nagy csodalkozni valo nincs, hisz a merci egy sokkal könnyebben elerhetö/fenntarthato auto, nyilvan, mindenfele több merci lesz, mint porsche. Erre beirtad, hogy nem egy orszagrol beszelünk, amire en megkerdeztem, hogy akkor melyik orszagban nem allja meg a helyet, amit irtam....szoval akkor mondd kerlek
(#51964) Evil Snowman pedig ez pont eleg arcoskodasnak tünik
minden ember hibazik, mindenki lehet faradt stbstb. Egy nagyon jo plussz vedelmi vonal szerintem. Nem az hogy nem lehet megoldani nelküle a helyzeteket, de sokkal egyszerübb es biztonsagosabb....akkor miert ne?
Ez amit irtal olyan feeling, mint a "gyökereknek kell az ABS, mert en adagolom a feket veszhelyzetben is"....jah.
Amugy az utolag beepitett cuccokkal ovatosan, azok között rengeteg sz@r van, ami inkabb csak hamis biztonsagerzetet ad, de pont akkor fog cserbenhagyni, ha kell
-
Declare
őstag
válasz
MunezXBK #51872 üzenetére
Hat azert egy porsche meg egy meci nem egy kategoria
Mercit kb 7 milliotol kitolsz egy szalonbol, egy jobb kategoriasat meg 13-14 böl.....egy porschet meg 15 milliotol kezdhetsz el kaparaszni, egy jobb meg 30 milla....azert olyan nagy kerdöjel nincs itt. Akkor a fenntartas es szervizköltsegekröl nem is beszeltünk.
(#51877) Saint_ amugy en nem tudom ezzel miert van sokaknak baja, hogy hasonlitanak az egyes tipusok. Ha van egy szep 7 es bmw, miert ne csinaljanak, egy hasonloan szep csak kicsit kisebb, kicsit gyengebb 5 ös szeriat es meg egy kicsit kisebb es gyengebb 3 ast is belöle?
Akit nem erdeklik az autok, az ugyis csak annyit lat, hogy béjamvé....aki szereti a markat az meg ugyis megmondja tavolrol is mi az az auto. szvsz -
Qru
MODERÁTOR
Ez előző évhez hasonlóan most is meghirdetjük a topik játékot. A helyesen tippelők jutalma egy virtuális vállveregetés lesz.
Mindenki 1 érvényes tippet adhat meg de ez változtatható az eredményhirdetés előttig.
A lista:
Alfa Romeo Giulia
Audi A5
Audi Q2
Citroën C3
Fiat/Abarth 124
Fiat Tipo
Ford Edge
Ford Ka +
Honda NSX
Hyundai Ioniq
Jaguar F-Pace
Kia Niro
Kia Sportage
Maserati Levante
Mercedes-Benz E-Class
Nissan Micra
Peugeot 3008
Porsche 718 Boxster/Cayman
Porsche Panamera
Renault Mégane
Renault Scénic
Seat Ateca
Skoda Kodiaq
Suzuki Baleno
Tesla Model X
Toyota C-HR
Toyota Mirai
Toyota Prius
Volkswagen Tiguan
Volvo S90/V90 -
Declare
őstag
Persze, mindig lesz csalas, mindenhol es mindenben.....csak az arány nem mind1! Ha megszigoritjak, akkor is lesz kiskapu es lesz tekert auto, csak nem 10 böl 9 hanem csak mondjuk 10 böl 3 vagy kevesebb.
Ez a 100 ezer meg 200 ezer km ig veszek autot, hat ez meg egy ilyen berögzült generacios torzulas vagy nem tudom....idö kell mire ezek kikopnak
(#50702) z123456789
roppant jol kell, hogy fusson, ha Porschet akarsz
legutobb egy normal szervizen a panameras ismerösünknek azt mondtak 7-800 bol meg kell, hogy alljon a dolog....de aztan volt meg valami kis aprosag es igy 1,2M lett a szamla
aztan kapott egy defektet, mert ugye az a bazi nagy es peres gumi amugy baromi könnyen defektet is kap, hat ugrott megint egy fel milla
pedig asszem tavaly vette 1,8M ert a felnit gumival....de a biztositas legalabb nem draga es nem is fogyaszt sokat az az 5literes motor az 500 loerövel
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
z123456789 #48727 üzenetére
Huha, itt azért van egy kis zavar. Nem egészen ilyen egyszerű a dolog.
Féknyergeket minek cserélni, ha jók? Attól, hogy rozsdás mi baja lesz? (persze, ha a szemedet szúrja vagy mutogatós/kiállított autót akarsz, akkor okés) 17-es felnibe belefér vagy ~320mm.es fék is. Lassan porsche cayenne átmérő. Kizártnak tartom, hogy gyárilag legyen ekkora nyereg az autódhoz, ami nem tudom mi. Szóval akkor vagy felfaragod valami porsche nyergeit és legózol vagy veszel pl új brembo nyergeket és gyártatsz adaptereket, de gondolom pár millió forintot erre nem szánsz.
Szóval a képlet egyszerű: Megveszed az autódhoz, ami rávaló. Itt majd a többiek írják, hogy melyik márka miért. Nyerget, ha ennyire pénzt akarsz költeni, veszel gyárit.
-
brumi1024
veterán
válasz
bobooo #48368 üzenetére
Szerintem teljesen normális. A Porsche vezetéstechnikai tréningeken pl azt oktatják, hogy a felkarod és az alkarod 90 fokos szöget zárjon be.
-
Declare
őstag
Egy kis nyalcsorgatos porsche panamera video
Hat en nem tudom van e most szamomra ennel szebb auto
gyorsabb, laposabb, meginkabb luxus van persze, de egy ennyire eltalalt keverek a picit tradicionalis design, uj elemek, digitalis mminden, de a fordulatszammerö analog....meg hat az a belter, a technika....ez az auto nekem most a top....lehet veretni is vele, sportos is, de akar csaladinak is elmegy es elegans üzleti, presztizs auto is. Csak miert ilyen rohadt draga?
-
Evil Snowman
őstag
Hát pont a lényeget nem tudtam felvenni videóra, de amikor annak a Nova-nak üresben odalépett tiltásig az öreg. Az a hang. 100 méterről is hallani lehetett hogy üvölt a gép. Az pure versenygép volt mondjuk, de az a hang.
Porsche és a Mustang olyan szinten lettek renoválva, mintha most jöttek volna ki a gyárból.
Suzuki Capuccino fel sem tűnt? 660 cm3 turbóval megtámogatva.
-
Declare
őstag
válasz
SzlobiG #45338 üzenetére
+1
(#45339) Tsebacsi jah, en meg porsche panamerat
leirtam mit gondolok pro es kontra a kerdesröl, nem ertem mire irod, azt amit irsz.....ha jol erem a helyzetet, nem az van, hogy ele toltak 3db kulcsot, ceges auto gyanant, hogy na melyiket kered?....ha rosszul ertem, akkor persze....A6 ! de inkabb S8 az meg jobb.... -
Declare
őstag
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #44582 üzenetére
220 ló sosenemlesz, amíg nem turbósítod
No, és akkor a beszartok-poszt:
Szomszéd megvette a Fisker Karmát a Porsche 911 helyett, hogy elférjenek benne családilag. Egész vicces autóipari vegyesválogatott a kocsi. Egy ex-bmw-s tervezte, bmw benne a tükörállító (meg szerintem az ablakkapcsoló is), opel a motor és a kormánykapcsolók. Belül minden bőr, e-h fűtött, de szellőztetés nincs. van benne kb 20 cm2 fabetét, némi alaméneum, a többit tényleg bebőrözték, nettó. ajtók telibe, műszerfal alja-teteje, kardánalagút, minden. csomagtartó alig van, olyan suzuki swift méret talán, csak nem bővíthető és nem kalaptartó van, hanem csomagtérfedél. szóval sílécek mehetnek a tetőre, takarni a napelemeket, merthogy az is van. a hifi elég brutál, az autó nagyon futurisztikus, ugyanakkor pár helyen manufakturális.
képek: -
rbalint88
addikt
válasz
B-L-A-C-K #43363 üzenetére
kurva jó kocsi, de Göbölyösnek ez a Porsche-felszopása már kellemetlen. amúgy az tény, hogy a Porschék eléggé jól állnak a fenntarthatóságot illetően, szomszéd is a harmadik 911-et gyűri és nem volt gond egyikkel sem soha. a kötelező szervizei nyilván drágábbak, meg idővel fáradnak el dolgok azon is a használattól, de nem úgy kell elképzelni, hogy vasvillával lapátolja bele a pénzt. nem nagyobb lutri bevásárolni egy olyanba, mint egy 10 éves dízel A6-5er-E-klasse.
-
brumi1024
veterán
Egy kis útibeszámoló: Hollandiában bérautónak egy 1.2-es turbós Captur jutott (ha már TC, ők az olyan "hülyeségei" miatt imádták, mint pl az űrhajó hangeffekt). A jóval kezdve korrekt a navigációs rendszer (sebességre, egyébként van benne egy-két kezelhetőségbeli bukfenc), nem rosszak a felnik (de csúnya dolog a hátsó dobfék, főleg a 17-es alu mellett) és meglepően csendes. Minden más viszont... egyszerű. A belső anyaghasználat kimerült a lakkfekete bevonatban és a kemény kopogós műanyagban ez 12k km környékén több helyen zörög. Ezzel a komótos automatával nyilván nem lesz egy versenyautó, de azért ennél mehetne kicsit jobban. A kormányzás annyi visszajelzést ad mint a WASD egy NFS futam közben. És emellett még van több példa az igénytelen összeszerelésre, pl az első lökhárító gyárilag eláll mind a két oldalon. Összességében nemgyerebe, nem tudom miért tetszett annyira a TC-nek.
Ezek után éles váltás volt amikor a kezembe nyomták egy egy hónapos Porsche Macan kulcsát.
-
Qru
MODERÁTOR
A bajoroknál nem divat az indexelés, de osztrákoknál sem plusz minidig a vonalon mennek ami elég idegesítő. Jah és a pályán nem vacakolnak, úgy bevetődik eléd hogy nem győzöd taposni a féket...
Viszont közúton nem előzgetnek egyáltalán a németek. Sok helyen a látnivalók miatt 80-al mentem a megengedett 100 helyett. Itthon már 28x levillogtak volna (én is magamat ilyen esetben
) ott meg szépen km-eken át jöttek mögöttem. A jobbra tartás intézménye remekül működik, és ha be is merészkedsz a belsőbe előzni nem villog le senki akkor se ha ez egy 200 feletti tempóval érkező Porsche vagy S6 Ódi.
Az osztrákok inkább játszanak berepülő pilótásat ők kevésbé kultúr lények. Rengetegszer volt, hogy csettegett előttem vki 110-el, megleőztem majd visszaelőzött. Biztos fájt neki hogy egy k. európai megelőzte vagy nem tudom de ez legalább 10x előfordult a pályán.Az Alpok szép és elég meredek, amikor a sasfészekbe mentünk volt ahol 23%-os kaptatót kellett legyűrni.
-
Snoop-y
veterán
válasz
rbalint88 #40819 üzenetére
Tudom jol amugy csak vicceltem
ez egy stripped GT3 RS szal hjam az egyik heremet siman odaadnam erte
Amugy azert vette mert Porsche a csaladneve es ugy gondolta ez egy jo valasztas lehet
99%-ban utcan van hasznalva es nagyon nyugodtan haladgat vele (es meg en hittem azt hogy vetek elkoptatni melobajarassal a Prodrive STI-t)
Na mindegy ha megtehetnem en is vennek
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #39204 üzenetére
Ez most ide kivankozik: Opel astra gtc vs porsche, autobahn
kisse tulzottan ki voltunk pihenve nyaralas utan
(#39203) 8th nem belevau a kis csatatokba
, de en sem erzem, hogy ez a lista az autok valos eröviszonyait abrazolna
pedig aztan en nem vagyok japan parti, meg szeretem a bmwt....de pl amig a link2, linken az 1.4 tsi scirocco megveri a porsche cayman gts t ...na erted szoval....ezek szerintem is amatör körözgetesek eredmenyei, semmi több
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #39119 üzenetére
[Jaguar F type R AWD vs Porsche 911 Turbo S - which is fastest? | evo DRAG BATTLE ]
Azért is a JAG kéne.
Hang miatt is, és én még közúton egyet sem láttam, kivéve mikor elhozták a céghez E rendszámmal mikor megjelent itt is.
911-ből többet is láttam már. -
Declare
őstag
válasz
SzlobiG #39117 üzenetére
Mondjuk ez egy kultikus darab nyilvan, de pont ezert lesz több hasznaltan szerintem. Az emberi arat meg ugy ertem, hogy 20 rol indul, 4-5 ev alatt szerintem felet elbukja, 10 alatt meg lehet venni....mint egy jobban felszerelt Golfot ujonan
10-12 millio körül mar lehet panamrat is venni 5-6 evesen.
Azert ez egy komoly szint már, ha valaki egy porscheba tud belehuppanni
lattam az uj panamerat is, de ez a 911 is most nyilvan azt az arculatot követi...nagyon baba...de a macan is tetszik
ezekre már rá lehet sütni, hogy prémium
-
brumi1024
veterán
válasz
EQMontoya #39110 üzenetére
De az egy Nissan, ez meg egy Porsche. Amíg egy korrektül felszerelt (nem is feltétlen 3 literes) A6-ost kapsz ennyiért, de a TTs-t sem nehéz eddig felextrázni, addig egy Porsche nem lesz ennél olcsóbb. Lehet, hogy csak hozzá vagyok szokva a német árakhoz, de én pont azon lepődtem meg, hogy csak ennyinél indul.
Mondok mást: egy M2 is ennyinél indul, ahelyett meg inkább választanám ezt.
-
Mi ez az olajzárjegy? Becsszó nem hallottam róla.
A Porsche Budánál 11 ezer Ft / liter (OMG!) áron forgalmazott olajon se volt. Nem fizettem érte, ajándék volt (az ajándék pálinkára kell zárjegy). Tuti helyen vásárolt 1 és 4 literes olajokon se volt. -
gzbotii
nagyúr
Nagyon durva a kolozsvári autópark. Eddig is rengeteg felső kategóriás Audi, BMW, Merci, Porsche volt, de az utóbbi időben olyan kocsik jelentek meg, hogy pislogok. Elmúlt két hétben öt különböző Mustangot láttam (más szín, kabrio, rendszám miatt tudom, hogy nem ugyan azt a két darabot többször). Valamikor láttam udvaron parkolni Tesla Model S-t az ősszel, most idén tavasszal láttam még kettőt. Ezek közül egyik ráadásul cégautó.
Tegnap az egyik mall mellett egy BMW i8 parkolt. Egyik car sharing cégnek meg kettő (talán három) BMW i3-a van. Ma meg, egy Cadilac Escalade húzott rám (de legalább megköszönte, hogy beengedtük).És onnan tudom, hogy ezek ténylegesen kolozsváriaké, hogy Kolozs megyei rendszám van rajtuk...
-
Declare
őstag
klassz...tehat egy sor 4, ezerhármas, 98 lovas, 4 eves Toyota IQ....aston martin logoval...15millioert
lehet bejatszom az astraval....mondjuk porsche logoval (német, német...)10 millaert mondjuk...hatha elviszik
-
válasz
EQMontoya #32168 üzenetére
ültem mán mx5-ben is, meg porsche turbo S-ben is, bár tudom, egyik sem roadster igazán... Mea maxima culpa amiért nekem az rossz. És rossz hír, de mindennel fel lehet borulni. Prsze értem amit mondc, de akkor se nem. Szerintem.
-
Declare
őstag
válasz
MunezXBK #30461 üzenetére
Nyilvan van sz@r xenon
allitolag az opel vectra xenonja is sz@r.
Alap esetben a xenon sokkal nagyob fenyt ad es a projektor sokkal szebb es jobb vetitesi kepet ad....egy halogen projektorossal esetleg össze lehet hasonlitani, de technikailag sokkal kevesebb lument kepes elöallitani egy halogen izzo, mint a xenon. A tesztelt 3er bmw nek meg ugye nem is projektoros a lampaja....az a xenonhoz kepest fele lumen fele is elveszik a semmibe
meg bamban is nez ki nelküle a 3 er.
Meg nekem a vadallatok este nagy felelmeim es pl a xenonnal ugyan ugy vilagit a vadak szeme messze a sötetben, mint ahogy vilagitanak az utjelzö tablak is sokkal élesebben....a halogenes felhomalyhoz kepest
(#30464) EQMontoya
igen van több kifejezetten zavaro sajna...skoda is, porsche is, valoban a mercik is. Ezen segit majd a led matrix technika, ha elterjettebb lesz, az nagyon allat
jön mögöttem es a belsö tükör el sem sötetedik, mert egyszerüen nem vilagit bele
meg mivel automata, nem hagyja fenn a sok öreg papper a kanyarban a refit es veri ki a szemed
mod: amugy most hirtelen vegiggondolva, valszeg inkabb az van, hogy ugye a pislakolo halogen mellett a xenon sokkal nagyobb fenyereje tünik fel. A projektor miatt, ha jol van beallitva nem verhet semerre masfele, csak ahova kell.
-
Declare
őstag
Azt elfelejtitek, hogy azert, mert valaki tolja neki a palyan, nem kell parasztnak is lenni. A Nemet autobahnon pl a hamburgi regioba elhoznek minden tanulo vezetöt gyakorolni es egy kis vezetesi kulturat magaba szivni. Amikor 130 al elözöd a kamionokat, megjelenik a semmiböl a porsche/ferrari/bmw....barmi...követesi tavolsagon megvarja, amig megelözöd, majd ha le tudsz huzodni nyelgazzal eltünik.
Ahhoz kepest nincs több baleset, mint otthon, pedig itt is vannak öregek, meg lengyel rendszamos parasztok....csak a többsegnek nem szall el a töke, mert olyan autoban ül, ami 200+ al tud menni, nem ezzel kompenzal es persze a müszaki allapot is megvan a többsegnek...persze minden tarsadalomban megvan mindenfele reteg....önkentes rendör, meg irigy hala a jo egnek itt sokkal kevesebb.
Olyan kellemes ugy autozni, hogy ha akarod tolod neki, ha akarod nem, ha sietni akarsz, akkor mehetsz, nem kell trafipaxokat lesned, nem akar mindenki mindenhol lehuzni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #25749 üzenetére
32 különböző néven árulják. ([link])Toyota GT86 / Scion FR-S és Subaru BRZ. Kicsit más a kinézet elöl meg hátul és más a futóműhangolás (a GT86 kicsit túlkormányzottra van hangolva a BRZ meg inkább semlegesre) de maga a technika azonos. Subaru boxer motor és Toyota befecskendező rendszer. A váltó is Toyota fejlesztés.
tomiii: Hát most megfogtál... nem igazán van. MX-5 jutott eszembe de az ugye roadster (hard-top ér?). Porsche az már egy magasabb liga és onnan is kopnak ki a szívó boxerek...
zack: Erre mondják, hogy akinek van pénze majomra legyen banánra is. Már írtam, hogy egy ismerős megvette az 525D Bimmert. Két hétig használta aztán kilyukadt a hűtő, ok egy ilyen öreg vasnál benne van bármelyiknél, bármikor. Már lassan egy éve áll az udvaron mert nincs pénze megcsináltatni. De azért marha jól mutat az udvaron a Bimmer én vágom...
Benzin téma: Hát én se vettem észre eddig különbséget (Avia/Lukoil és a Shell 95-ös között). De most felhergeltetek, rápróbálok erre az OMW benyóra legközelebb.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #25049 üzenetére
Ha ilyen autók terén valakinek csak halványan is eszébe jut, bármi, aminek köze van a "fogyasztás" szóhoz. Onnantól nincs értelme bármi hasonló témáról beszélni.
jaaa most esett le, ti utcai , boltbajárósnak látjátok
"Értelmezhetetlen túlnyúlásokkal, fogyasztásduplázó(triplázó?!) kerékmérettel, használhatatlan hasmagassággal és szánni valóan vicces vasalódeszkával"
itt sikeresen leszidtál mindent, ami elengedhetetlen egy kis timeattack-hez. Annyi, hogy ez nem csővázra van csomagolva, hanem egy road legal verzióba. Ezek megvannak bárkinek is? Most mind csúnyák, a maguk nemében? Talán itt mindenki "f.sz nélkül jár b.szni" vagy titkon mindenki versenyautókat épít és tudja, mi lenne jobb?
audi, ford, dodge, gyári porsche, skyline. E
u.i: Én sem úgy látom szépnek, mint egy E-type vagy egy Mercedes AMG GT vagy Ford GT, hanem mint egy célgép.
(#25050) K Norbi: meglehet csinálni jóra, jó alap. Bár itt Mo-n inkább JZ motorok az elterjedtebbek, az RB-vel szemben.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #25039 üzenetére
Egy RWB Porsche?
Életemben nem találkoztam olyannal az internetes autós világban, aki ilyet mondott volna a legigényesebb műhely autójára.
Ezeket használják is nem csak mutogatják. Csak végig kell nézni a videót.
"SHR: What would you say is the best looking production car on sale?
There are none, my car is my favourite."Nem vagyok Porsche fan, de ez a tag még nem hibázott, aki mást mond, annak egyéni defektje van vagy egyszerűen csak nem vérbeli autós.
-
-
gaborbol
őstag
válasz
Skillet #21206 üzenetére
En is ezt raktam anno a HDI-be.
Quartz 9000 Future 5W30 is particularly suited for turbocharged, multi-valve and direct injection engines. It can be used in the most severe operating conditions in any type of climate. It is perfectly adapted to all vehicles equipped with catalysts that use unleaded fuel or LPG
◾Provides longer drain intervals
◾Easy cold starts due to the oil’s extreme fluidity
◾Lubricates engine faster to reduce wear
◾Provides exceptional protection at high temperatures
◾Reduces fuel consumptionQuartz 9000 Energy is designed to meet most OEM requirements. TOTAL’s advanced technology allows Quartz 9000 Energy to increase engine life while maximizing the power of the engine. It has been specially approved for gasoline and diesel engines in Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Audi and Porsche.
◾Increases engine life
◾Preserves maximum power
◾Provides longer drain intervals
◾Ensures excellent wear protection -
gaborbol
őstag
válasz
DonLaca@ #20846 üzenetére
En osszesen 8 eve elek az USA-ban 8 automata valtos kocsim volt eddig, itteni tapasztalat alapjan irtam amit irtam.
Csak kivancsisagbol kerdezem, hogy melyik az az automata valto amit a Daewoo Lacetti-be is ( itteni neven Suzuki Forenza) pakolnak es a Porsche-Saab-Audi-Volvo is batran szereli az autoiba?200.000 merfoldes bontott valtot se rakatnam be semmibe, mert a posta meg a szerelsi koltseg tobbe lenne mint amit az egesz er. Aztan, ha beszarik akkor mehet vissza ahonnan jott, addig all a kocsi, aztan megint jon a 600-1000 dollaros be es kiszerelsi koltseg.
A helyi bonto (Crazy Ray) konkretan 97 dollarert adja a bontott automatat abbol, ha veszel 5 darabot valamelyik csak kibir 1 evetItt se mind megy el annyit, hogy a konkret tipusnal maradjuk :
[link] A legtobb 50K-60K merfoldnel esett el szinte ritka ami 100K+-t kibirt, viszont ahogy olvasom a valto hazon levo erzekelo NSS vagy annak a csatlakozoja hal be legtobbszor amit parszaz dollarbol lehet javitani.Amerikai szervizhalozatnak meg ugy szarok ahogy vannak. Csak a szopas van veluk, elsore meg semmit nem sikerult megoldaniuk. Azt hiszem bobsys forumtars is tudna mit meselni
-
DonLaca@
senior tag
válasz
gaborbol #20839 üzenetére
Részben igaz amit írtál. Hetek óta bújom a netet már nem tudom melyik fórumon olvastam amit írni fogok (valami US szerviz volt).
Ott azt írták hogy a Forenzában lévő váltó egy nagyon elterjedt váltó. Sok autógyártó használja pl Toyota, Chevrolet, General Motors, Ford, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Saab, Audi, VW, Volvo, Hyundai, MINI a teljesség igénye nélkül. A szűrőről azt írták hogy 150 000 mérföldre van tervezve ami olyan 240 00km és csak az után kell cserélni. Váltóolajat viszont minden 60 000 mérföldenként. Usában nem ritka a 200 000 mérfölddel árult bontott váltó amire adnak egy év garanciát. Idehaza meg 150e km-nél halnak meg sorban. És ez nem véletlen.
Inkább hiszek egy amerikai szerviz hálózatnak ahol a gépkocsik 99% automata mint a hazai szakiknak. Több autószerelővel beszéltem és mindenki mást mondott. Sok városi legendát hallottam. Haverom S80 Volvójában akart váltóolajat cseréltetni és a szakszervizes 20 éves gyerek azt mondta hogy abba soha sem kell.240e km van az autójában.
-
Declare
őstag
Teljesen jogos amit irsz, nincs itt vita
Csak azt mondom, hogy egyaltalan nem biztos, hogy sufni ami vakit....ha este megyek, akar apumeval, akar a sajatommal, folyton villogatnak, minden 4-5-ik autos. Apume ujkora ota ilyen, pedig audi markaszervizben, mondom szoltunk is az elsö szerviznel, az enyem meg a sajat szerelönknel lett allitatva. Azt mondtak teljesen jo volt....Most en lecsavartam kezzel a motorterbe, de igy nem latok. Semmi sufni nincs egyikben sem es villogatnak. Egyik ismerösünk 1 eve vett J astrat, vele ugyanezt beszeltük....neki palyan is villognak
Itt a ceges parkoloban van egy uj e merci leddel, meg egy 911 porsce. Ha a merci jön velem szembe, a retinam eg ki a lila fenytöl, a porsche xenonos, de az is baromi vakito.......elhiheted nem sufni tuning egyik sem
(#19533) [rvilike] decide megerkezhet igy az opc vel nem?
-
Declare
őstag
válasz
norrberth #19526 üzenetére
En is nyomni szoktam a feket...föleg ha lejtön/emelkedön allok. Biztonsagosabb is, mint a kezifek. Nyilvan ha jön a vonat es lemegy a sorompo akkor nem
(#19528) tresh ezt nem tudom ezen annyian jajgatnak, en szököevente egyszer ha talalkozom ilyennel. Szerintem sokszor kevered a gyariakkal is. A gyari xenon/led autok nagy resze vakit. Az uj mercik a lila fenyükkel, mintha a retinat egetne ki, de a porschek, az audi xenonok is jobbara mind vakitanak...skoda octaviak is....apum a3 as audijara is ujkora ota folyton villogtatnak, pedig az elsö szervizkor mondta, hogy allitsanak rajta....nekem az opellel is folyton villogtak, most lecsavartam, de igy meg en nem latok, szoval vissza fogom allitani, ahogy volt, tetszik nem tetszik
-
Declare
őstag
válasz
t72killer #18481 üzenetére
10% kedvezmenyt megkapsz kb mindenhol, ezt pont multkr beszeltük. Elvileg ennek a csereakcionak akkor van ertelme, ha ezen felül jar bonuszkent
A masik meg, hogy szerintem ezt a mustangot is jocskan veszik olyanok, akiknek nem hogy vastagabb, de vekonyabb a tarcajuk, azoknak szamit, meg azoknak is akik öneröböl szedtek össze a vastagabb penztarcajukat...nem veletlen vastag az a tarca
akinek nem szamit az vagy ölebepottyant tarcabol gazdalkodik, vagy nem ford-ot nezeget.... szvsz...na de ez csak ilyenk blablabla
(#18474) focvis nekem akkor is nemet auto
porsche
ez a lambo/ferrari nekem ilyen nagyon magamutogatas feelingü
-
mdani01
aktív tag
50 éves a Porsche 911
[link] -
tresh
veterán
válasz
szőröscica #16158 üzenetére
Lehet velem van a baj de engem a nissan z szériája nem igen hat meg..igazából felesleges volt már fénykorában is pl ott van a S13/14/15; /GT-R 32/33/34; SX 200/240 ezek mellet csak parasztvakítós boltba járós autó. Nem tudom én a 350/370z re nem tudok sport autóként tekinteni kb ugyanaz az érzésem vele mint pl a Porsche Boxer hogy szép szép meg jó hogy van de hogy minek azt senki se tudja.
-
Declare
őstag
válasz
EQMontoya #15866 üzenetére
Van
de egy lepessel közelebb kerültem
Szoval nekem a motormelegitö az erdekes, nem az allo fütes. Ezt a webasto-t neztem, de ez az üzemanyagot egetö cucc, azert nem annyira jo, mert en nagyon rövid tavon hasznalom gyakran a kocsit. A webasto aramot is fogyaszt meg üzemanyagot is, igy a motor az meleg, de cserebe az akku lemerülne gyorsan es üzemanyag fogyasztasban sem lennek elörebb.
Az lenne cel, hogy amikor szegeny dizelnek meg kell tennie azt azt a brutto 5km t reggel a -10 ben, akkor picit javitsak a helyzeten
erre szvsz egy ilyen finn mintahoz hasonlo konnektoros cucc, idözitövel jo lenne. Ha egy 10-15 perc alatt felnyomna konnektorrol reggel a hütöviz hömersekletet, szerintm az azert sokat jelentene.
(#15867) Jorus: valoban. Azert annyira komolyan nem gondolkodom. Nem egy porsche panamerarol beszelgetünk, amivel nyelgazon szeretnek reggel kilöni
szvsz a hütöviz ha meleg, az is sokat jelentene.
-
kk831228
addikt
-
gaborbol
őstag
Nagy nap a mai!!! Na auto meg mindig nincs, de ma viszik at a kocsit a Mitsubishi markaszervizbe a Toyotabol.
Jo igy nem igaz, nalam volt a kocsit az udvarban es a mult heten bele is vertunk vagy 70 kilometert.Amig garos eldolgozgatnak rajta . felajanlottak, hogy kb az auto vetelaranak a 10% ert kotnek velem szerzodest/biztositast a Toyota markan keresztul, 1 ev vagy 20.000 keresztul, ha barmi gond van a kocsival fizetik a javitast, kb 10.000 Ft os onreszt leszamitva, es oda viszem a kocsit ahova akarom. Ha Porsche szalonba viszem akkor is es garantalt, nincs utalgatas, meg visszaterites, ok fizetika full osszeget en meg nekik az onreszt es ennyi.
Meg kene hogy kossem, igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Újszerű Asus ROG Strix G16 G614 -16" WUXGA 165Hz - i5-13450HX - 16GB - 512GB -RTX 4050 -1,5 év gari
- Tomb Raider I-II-III Remastered Deluxe Edition / Bontatlan/ Számla /
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest