- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lorcsi #233711 üzenetére
Esetleg utána lehetne nézni, milyen generátorokkal jött a típus gyárilag. Ezek alapján megérné egy bontott erősebb, ami gyorsabban visszatölti rövid utakon. Nameg mondjuk egy önindító felújítás, test kábel, pozitív kábel érintkezést megdolgozni kicsit, sok kicsi...
feltételezem, hogy nem szívja semmi az akkut, de végülis rá kell mérni és kiderül.
-
szabonagyur
félisten
válasz
lorcsi #202140 üzenetére
Na 10 km télen a hidegben napi szinten az pont ennyi.
3 év amúgy nem rossz érték szerintem. Töltögetéssel meg ilyenekkel talán ki lehet tolni rajta, de így, hogy nyáron nem mész vele télen meg sok rövidet ez ennyi.
Én is megvenném a legolcsóbbat bele pont emiatt, hogy lehet a drágább is ennyit bírna vagy arányaiban nem többet.
-
Csabroncka
addikt
válasz
lorcsi #202140 üzenetére
Én pont 18-ban vettem Powergold-ot, ridegtartás mellett azért a hideg időszakban 2 havonta ráraktam a töltőt! Ma tervezem megnézni a cellák elektrolit szintjeit. Rákérdeztem anno az akkucserénél (gyorssegélyt hívtam), ott azt mondta a szerelő hogy ha gondozod az aksit, akkor még a kocsi töltő elektronikája az ami idő előtt szétgyilkolhatja, de ez is aku/gyártó specifikus, sokkal előrébb nem lettem. Megvettem bele a méretben kapható legnagyobb kapacitásút, ebből a "márkából" volt. Napi 10/10 km benne, + hétvégék évi 15e-rel kb...
-
fant0mi
őstag
válasz
lorcsi #202140 üzenetére
A gyári nekem is kibírta nagyságrendileg 9 évig. Az utána vett már most szar 3-4 évesen.
Én is direkt öreg akkus szaki bácsinál voltam. Ezt vedd, jó kis szlovén akksi. Aha...
Igaz a Bosch S3 szériával jobban befürödtem anno, az nagyon hamar elhalt, gariban visszakértem a pénzt, nem kellett a csere. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
lorcsi #202128 üzenetére
Igen, spirál cellás - méretéhez képest 2x indítóárama van, élettartamban 3x az ígéret. Árát ne nézd meg
de kis helyre ezzel lehet esetleg trükközni. Gondolom töltés jó, nem szívja le semmi 🤔
Azért pár alternatíva jutott még eszembe, főleg ha zárt helyen parkol. Olcsón megoldható egy testkapcsoló, persze akkor időt és rádiót elfelejti. Másikat alin láttam talán, valami low voltage cut-off jellegű történet, bizonyos feszültség esetén automatikusan oldja a testet, szóval nem merül le túlságosan az akku, gombnyomásra feléleszthető minden és utána jó esetben még épp beindul. Vagy powerbank helyett venni zseb bikát, akkor két légy egy csapásra, és nem ér meglepetésAGM akkuk is jobban bírják az alacsonyabb feszültséget, de nem tudom, elég-e a különbség.
-
Richard!
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lorcsi #158774 üzenetére
Nem muszáj de ha felkerül a horog akkor azonnal kell új műszaki, azzal mehetsz az okmányirodába és kapod az új forgalmit (persze nem ingyen). Értelemszerűen így rövidül a műszakid érvényessége ha lejárat előtt viszed műszakira (viszont lejárat előtt 30 napon belül nem rövidül).
Arra figyelj, hogy ha nincs műbizonylat az adott horogra akkor csak olyat vegyél meg ami E jeles (azokhoz nem kell külön műbizonylat).
-
válasz
lorcsi #108500 üzenetére
Szerintem azért nem kevés költői túlzás van ebben a cikkben. Oké, biztos vannak ilyenek, hogy nem engednek besorolni. De nehogy már ne tudjon vissza szúrni egyet, és nyomni egy padlógázt, hogy a belsőbe menjen...
Nekem a cikkben százszor említett öreg dízel Mercim van picivel kevesebb lóerővel mint a benzines sor hatos Mergája, érdekes módon mégis tudok besorolni
És igaz, hogy csak két hetente, vagy havonta megyek hosszabb távon autópályán, de ritkán találkozok olyannal, aki villog. Ha meg villog, akkor sem leszek szívbajos, elengedem majd ha szabad lesz a külső sáv, és nem egy kamion mögé kell beállnom.(#108749) V911: ha már nagy, és Volvo, valami ilyen kellene neked: [link]
(#108733) Jaffa75: nem, dehogy
-
Snoop-y
veterán
válasz
lorcsi #108500 üzenetére
LoL ez egesz mo-ra igaz es nem az M7 kivaltsaga.
Pont errol irtam korabban. Es az a durva ,hogy nem csak regi/gyenge autokkal csinaljak ezt. Gyakorlatilag mindegy milyen kocsiban ulsz ha szabalyosan kihuzodsz akkor mindenki arra jatszik ,hogy megszopasson.Mondjuk ha hofeherke mozgasban van akkor a V6 azert teszi a dolgat szepen megold mindent erobol...
Szomoru
-
-v-
addikt
válasz
lorcsi #108500 üzenetére
Mert a nyári tumultusban vagy leragadsz 70-nel örökre a külső sávban, vagy rá kell állnod a 150-re, hogy legalább csak minden ötödik pillanatban akarjon valaki 170-nel letolni. Az összes többi kombináció esetleges.
Ez amúgy pontosan így van, ja ..
Milyen jól gurul a kis öreg mergája
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
lorcsi #104517 üzenetére
Jah, ez van, de ezzel már kb. lehet számolni. Most ha emiatt 10-15k-val drágábbra jön ki a nyaralás, pont leszarom, jól akarom érezni magam, nem fogom nézegetni az árfolyamot.
Azt meg rég tudom, hogy az állam a javamat akarja, csak arra kell vigyázni, hogy oda ne adjam. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
lorcsi #102388 üzenetére
1 évre lett tervezve, de 2 lett belőle végül, mint írták céges kocsi jön vissza, így ez felesleges lesz. Utód meg lesz céges mellé, valami kis városi mászkálós, de még most sem tudom mi. Már azon is gondolkodom lehet veszek egy kis smartot.
(#102386) BigBlackDog: Köszi, lehet akkor erre rápróbálok majd.
-
kisza25
félisten
válasz
lorcsi #89046 üzenetére
Ausztria októbertől téligumi +hóláncnak kell lennie az autóban az tuti, 10évet kint dolgoztam, mondjuk ez megvan már minden környező országban jó vagy, mondjuk Ausztriában az sem árt, ha fel is tudod tenni a hóláncot, mert ott van, hogy szakaszokra kirakják, hogy kell, de eddig csak mellékúton láttam ilyet
-
-
válasz
lorcsi #79048 üzenetére
Öööö... lehet segítséggel? Elhanyagolom az asszonyt? A legrosszabb autóbuzi vagyok? Esetleg csak szűz kér szerencséje?
Nem én találtam, ha őszinte vagyok
MOD
Még mindig sok a pálya? Passat? Okti? Mágus2 oktija szemkinyomva Kassa-Siófok(+helyben mászka)-Kassa vonalon 4,8 átlagra jött ki.
MOD2
(#79050) K Norbi : nem, egy barátom szeretne megoldást a mostani autója helyett.
-
kisza25
félisten
válasz
lorcsi #78331 üzenetére
2 hete jöttem Vác felől az M0-án, egy Honda jazz ment előttem és a hátsó lökös bal oldala el volt törve és liffeget/ legyezett a menetszéltől kb egy 40 cm-es darab, na én gyorsan megelőztem, mondom mielött valami baj lesz. mutogattam neki az autó hátuljára, de nem értette, hogy mit akarok.
Nagyon sok autónál látok olyat, hogy az alján valami rendellenesen lóg/ kiáll, láttam múltkor egy audit aminek az alján a motorvédő elöl le volt szakadva és alul legyezett (autópálya), na azt nem hiszem el, hogy nem hallja -
-
Declare
őstag
válasz
lorcsi #42738 üzenetére
a 318d nem a legjobb konstrukcio, de a 320d jo egy lanccsere, meg szelepfedel javitas utan, a 325d/330d pedig a kategoria egyik legjobbja talan. Nem igen fogsz olyan dizelt talalni, ami ennyi idösen beülsz es mesz gondtalanul
A dizel az ilyen....költseges, ha keveset mesz vele....ha sokat akkor is, csak akkor megeri
az a 116i az pedig megint nem jo konstrukcio. 120i asszem abban is pl kifejezetten jo
(#42747) rbalint88 volt egy ilyen sejtesem, de most lusta voltam ranezni a motorkodra
mod2: megtettem, valoban ugyan az....akkor meg nem kell betojni, meg kell neki adni, amit meg kell, aztan have fun...utanna kell nezni, par dolog van vele, amit javitani kell, utanna jo az, dinamiuks, erös es bitang jol fogyaszt
akinek meg nincs penze bananra, annak nem kell a bmw meg nem kell a dizel...sajna ez ilyen jatek
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lorcsi #42738 üzenetére
Igen, nincs túl jó híre az újkori bmw-knek megbízhatóság terén. Nem ok nélkül.
Melack: Ha a mostani is félszinti akkor told bele simán.
tboy93: Már nem bíznak a kocsiban. Gariban cserélték de akkor is...
Ráadásul csak a rosszat, tehát elsőre 3-at cseréltek csak, majd miután kész lett 1 héten belül újra szedték szét és a 4.-et is cserélték. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
lorcsi #42723 üzenetére
Unokatesómék most próbálnak megszabadulni a 116i-jüktől. Elég sok probléma volt vele, eszi az olajat 100k km után (igaz ez már az újabb N43 122 lóerős változat) de a pontot az i-re az tette fel amikor 120k km után mind a 4 injektor behalt. Illetve elsőre csak 3 aztán 2 napra rá a 4.
-
Ironizer
tag
válasz
lorcsi #27620 üzenetére
Olvastam. Jól kereshetnek a nepperek, ha ennyire nem kell nekik a pénz. Oké, az a 20k Bécsbe utazással együtt nem olyan nagy összeg, de én egyszer 20k-t ajánlottam egy neppernek, csak azért, hogy elvigyük egy szervizbe átvizsgálni az autót. Legyen egy ilyen művelet mondjuk 3 óra, azért az nem rossz órabér, főleg úgy, hogy semmit nem kellett volna dolgoznia érte. Nemet mondott. Ott egy kicsit felhúztam a szemöldököm.
-
tresh
veterán
válasz
lorcsi #27620 üzenetére
Olvastam és tök igaza van a neppernek. Se időbe se pénzbe nem éri meg plusz ő se ért minden autóhoz. Nem ez a dolga. Emberünk ha autót akar venni olvasson utána járja körbe mik amire figyelni kell és ha mákja van lesz olyan ember aki ért a típushoz elviszi neki megnézni és kiderül hogy megvehető e vagy sem. De akkor sincs rá garancia hogy hibátlan autót vesz amivel nem kell foglalkozni mert ugye a vásárlok fele csak használni akarja költeni már nem akar rá semmit se. Amúgy 20k-t amit felajánlottak neki annyiért beviheti bármelyik márkaszervizbe ahol ennyiért csinálnak neki állapotfelmérést és avval jóval előrébb lesz. (természetesen opelt nem bmw szalonba kell vinni)
-
válasz
lorcsi #26586 üzenetére
Oké de ki akarja a zsebét akkuról bikázni?
Viccet félretéve: a cikkben is megpedzik hogy limitált a felhasználhatósága. Pl egy nagyobb dizli motort azért már nem kell erőltetni, mert kábelen keresztül felszíjja a dobozt a kocsi.
Arról ne is beszéljünk h inkább a nem teljesen lemerült autókat emlegetik nagy sikerként. -
zoo8800
veterán
-
w333
félisten
válasz
lorcsi #24771 üzenetére
Nagyon jó helyen van ... ha már olasz akkor kell venni egy Fiat 500 -t amivel ha padlógázt nyom akkor nem fog ilyen történni, illetve a hazai autó gyártás szemétdombjait is meg tudja legalább tapasztalni, arról nem is beszélve hogy még parkolni is könnyebb vele és kevesebbet is eszik
Másik észrevétel, oké hogy most beparkolt a kanapé elé de így hogy fogja látni a TV -t ? vagy annyira fanatikus hogy az autóból fogja nézni ?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest