- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Egyébként nem rég voltam megnézni egy Levorgot a helyi szalonban, a motortérben minden második alkatrészén made in germany feliratú volt (pl abs, conti szíjjak). Pedig ezek Japánban összeszerelt gépek... Szóval tudnak a németek ha összeszedik magukat.
mod:
Jaffa75: Kormi városban úgy bevágja a 10 litert mint a huzat. És akkor nem is nyomogattam a pedált...
-
EQMontoya
veterán
bő 3 éve semmi baja gyakorlatilag.
Ez egy ilyen fiatal autónál annyira alap, mint hogy ki tudsz vele állni a kapun.Qru: azért ez sem egészen igaz, hogy minden japó rohad. A Mazdák pl. sajnos híresen, de Nissanokról már nem nagyon hallottam ilyesmit, 2000-es évek eleji-közepi Lexusok se nagyon rohadnak, ellenben a korabeli E39 meg a kortárs E Merci mellett állva szinte mindegyiknél hallható a rozsda finom csámcsogása. Még csak néma csend sem kell hozzá.
-
Mágus2
Közösségépítő
Messze van tőlem(a keleti végén lakom az országnak), szerencsére.
Ezzel több hétig is el lehet szöszölni, mire tökéletes lesz.
EQMontoya a minimumot adja meg a vw, amit a motor biztosan tud, de egy jó állapotú többet tud mindig, mint a megadott.
Qru Még a klíma számlát nem is láttad.
-
Qru
MODERÁTOR
Ha a szarjappán autóm ennyi hibát produkált volna már rég felgyújtottam volna. Igaz nem is egy ligában játszanak.
mod:
Tsebacsi: Azért azt is nézd meg a Hondád mikor fejlesztés meg a Fókád mikori... Kb egy fényév van a két autó között... Így kicsit almát a körtével effekt.
Cserébe leírom, hogy most 500-500 km vertem bele a két autóba rögtön egymás után (Kormi&Wagon). Azért Kormi sokkal kényelmesebb utazó autó és egészen pontosan fele annyit eszik mint a Wagon, ami viszont kezesebb, biztonságosnak érződik sokkal (és az is)... és bevallom az is vigasztal mikor ránézek Kormi DPF/EGR csere számlájára...
-
-
Teddyben tippre 500k km van
De megy. Sajnos elektronyos ülés nem volt bele véve, de ezen felül minden. A szutyok állító kar vonalában fel is repedt a bőr
Viszont a 2.5-lel nagyon vigyázzatok! A vízpumpa alultervezett rajta és képes nem megfelelően hűteni a blokkot. Akkor az meg meg tud csavarodni egy paraszthajszálnyit, és elkezd vizet meg olajat enni. Nemtom mennyit fogyaszt édesapád alatt, de nekem átlag 11 liter most a 3 literes motorral és a becsöpögő injektorral, javát városban gyilkolva. -
-
-
-
-
Akkor a benyát jól sejtettem.
Táltos cucc a Hondákba kell. Bár ezek szerint 98-as a gyári ajánlásod.
A flasheléshez kell valami célszerszám is.
A GT-R lehet jobban megy; viszont a Golf 1 nagyobbat büntet.
Azt figyeltem meg, hogy a japán sportgépekkel senki sem veret autópályán; az Impreza STi-k/WRX-ek 100-120-szal poroszkálnak, múlt pénteken egy GT-R-t láttam hasonló tempóval az M7-en. Nem értem az okát; sokat fogyasztanak? De aki kipengeti akár egy használt GT-R árát (10-15-20 m), az pont a benzinen spórol ilyen szinten?
-
brumi1024
veterán
El kell, hogy keserítselek: az A8 is pont ugyanazokból az igénytelen műanyagokból készül, mint az A7, csak picivel több helyre kerül bőrhuzat. Ha lebontasz pár belső elemet még Skoda jelvényt is fogsz találni néhány alkatrészen!
Csak a miheztartás végett.
Szép, meg jó az A8, de a mostani palettában eljárt felette az idő (itt nyal vissza a technokrata design), egy Q7 megfelelően felszerelve szerintem minőségibb belül. A Panamera pláne.
-
brumi1024
veterán
Feladom.
Bővebben: ma már sokadszorra csinálod: nem, nem érdekel hány lóerős, az se, hogy turbó-e vagy sem, sőt az sem, hogy melyik MISRA C szabványnak megfelelő kódot tartalmaz az ECU-ja. A te állításod az volt, hogy nincs V12 motorja a VW-nek. Megcáfoltam az állítást, de te láthatóan ezt nem értelmezted, inkább autóskártyázol tovább. Próbáltam elmagyarázni, hogy szerintem milyen gondolatok mentén nem emelték az alap benzinmotor teljesítményét, de te ebből annyit fogtál fel, hogy 600 és 700 lóerő, és amúgy is legyorsul mindent. Footy által kiemelt mondaton szándékosan átsiklottam, mert az az intelligens érvelés tökéletes ellentéte.
-
-
brumi1024
veterán
"Azért elég egyformán megy pár tized hibahatáron belül van."
Az a pár tized pont elég egy látható előnyhöz, ami már a jobban megy kategória (tehát az eredeti állítás cáfolatra került).
"Haverom hozott panamerát, mondjuk az dízel volt még az előző kasztni, de elég fos autó szerintem, nekem nem kéne egy olyan, bár az új sokkal jobb lett."
Az egy dolog, hogy Neked nem tetszik, az viszont a másik, hogy a VAG hova pozícionálja.
"meg sem közelíti a kisebb modellek eladásait"
Ez nem jelenti azt, hogy ne lenne szériagyártású autó. Bármelyik szalonba bemegyek akkor fél óra múlva kijöhetek egy megrendelt A8-cal, ezzel szemben ha mondjuk az R8 felől érdeklődök (és komolynak tűnök) visznek el egy külön tárgyalóba. Egy McLaren esetén már kicsit máshogy néz ki a dolog.
"Szóval maradok a v8-nál."
Ezek érthető érvek, itthon meg gondolom egyébként sem egyszerű találni embert, aki ért egy W12-höz. Ettől függetlenül én nem feltétlen állnék neki tuningolni egy D4-gyet sejtvén a nevesebb cégek árait. Mondjuk a méretdolog nem stimmel, mert a W12 (ami valójában két VR6 ügyesen elrakva) összességében kisebb helyett foglal, mint a régi 4.2 V8.
"w12(mert sima v12 nincs a vw-nek)"
De van, aktuálisan egy 6.5 literes szívó 700, 721 és 751 lovas változatokban.
-
brumi1024
veterán
Nem-e? Nem látom a hengerszám és a gyorsulás közti egyetlen felállítható korrelációt. Viszont a Panamera Porsche, az A8 Audi, ezzel meg is válaszoltam, hogy miért nem kap egy A8 Panamera motort alapnak. Azért, mert a Porsche > Audi (a Porsche vette meg az Audit és nem fordítva anno...).
"700Lovat is könnyedén tudnak azok a motorok hosszú távon"
Chiptuningos szemmel tekintve persze. A sorozatgyártásnál azért ennél egy pöppet komolyabb, szerteágazóbb követelményrendszernek kell megfelelni és az "elbírja az, jó lesz" szintnél felelősségteljesebb döntéseket kell hozni, más kérdés, hogy ez általában nem sikerül (dízelbotrány).
És itt is köti a gyártókat a kibocsájtási kvóta.
"Egyébként a w12 tfsi ami az új a8-ba kerül az is min 600Le-s, csak 12 hengeres nem kéne mert sokat zabál."
Azért ez egy mókás kijelentés a 6-700 lóerők emlegetése után.
Engem inkább érdekelne a W12 (vagy még inkább igazi V12), mint +100 ló a 600 mellé egy limuzinba.
"Nem csak 100-ig gyorsulás létezik hanem 200 meg 250-ig stb. 3-3,5másodperces 100-ra gyorsulás már nagyon rendben van egy ilyen nagyobb kényelmesebb autótól."
Nem tudom, szerintem nem attól izgalmas mondjuk egy 720S, mert gyorsan van 200-on, amit egyébként néhány gombnyomás után az autó magától elvégez.
(#76332) K Norbi: Vegyen egy dízel autót, amit nem szeretne, és ami nem jelent megoldást a parkolásproblémájára, de legalább megoldást ad a nemlétező fogyasztásproblémájára, viszont generál egy rövid utak - dízel - dimbesdombos vidék problémát.
-
brumi1024
veterán
"Azt gondoltam hogy meglépik hogy az alap v8 benzin lesz 500+ Le"
Ez több szempontból sem volt várható lépés a VW-től:
- Szerintem nincs pénz most egy teljes A8 motorpaletta áttervezésre.
- Porsche Panamera (és a Bentley-k), erős tippem van, hogy a 4S egy hajszálnyival gyorsabb
- Minek? Ez egy tömeggyártású autó, a fejlesztési költségeket is mérlegelni kell. Mit nyernének azzal a +40 lóval? 1 tizedet a 0-100-as időn? A vevő megérezni nem fogja, versenypályára menni ezzel rossz vicc, az autobahnon a komolyabb Porschekat ezentúl sem fogja utolérni, szerpentinen pedig egy jól összelőtt MX5 körbeautózza az A8-cat a csúnya mumus miatt, amit fizikának nevezünk. Tehát a jelentős fejlesztési költség mellett milyen előnye lenne a gyártó szemszögéből a dolognak? -
Peti78
őstag
Persze. Én belövöm a tempomatot 130-ra és csorgok szép csendesen. Akit utolérek, azt megelőzöm, aki ilyenkor gyorsabb, azt beengedem, vagy ha még előzésben vagyok, akkor odalépek, hogy lehetőség szerint ne akadályozzam. Ha még nem kezdtem meg az előzést, inkább lassítok, menjen csak a belsőben 200-zal. Ráérek. Igaz, mennék én is 200-zal, de fizetni nincs kedvem ezért
-
EQMontoya
veterán
Ebből olyan zseniálisat láttam tegnap, hogy nem tudtam, sírjak vagy röhögjek.
M1-en Győr felé valahol Tatabánya környékén van egy olyan 3 sávos szakasz, aminek a végén a belső szűnik meg.
Na, mi történt?
A 3 sávból ugye az összes birka ment a középsőben, majd megszűnt a belső, így ezek a belsőben találták magukat. 120 körül vonatozva, négyen.
Megelőztem őket jobbról (előtte a megszűnő belsőben jöttem, szépen soroltam kettőt jobbra, és elmentem). A tükörben egyet láttam, akinek leesett, hogy nem jó helyen van, és kiment. -
Jobbra tartas alap. Viszont ha kivul-belul telitettek a savok, elottem is 800 auto, akkor mi a raknak jon ram a nyomorult hatulrol?
Latja hogy nem bírok gyorsabban menni, mert elottem is sor van. Ezek a majmok allnak neki utana jobbrol centizve cikazni, esetlegesen a leallosavot is hasznalva
-
Kornel
veterán
A cuccokat már kiszamoltam.
600k-bol meglenne minden, kipufogóval együtt.
Kintről persze.
USA-ban nagy hagyománya van a civic turbonak, vannak komplett kittek is.
140 helyett jobban hangzana a 240 ps.
Csak kérdés, hogy lenne-e itthon, aki normálisan be tudja legozni a cuccokat a UK civicbe, mert az USA sedan motortere is teljesen más. -
i-sti
senior tag
A kerámia fék az nem abban különbözik, hogy későbbre melegedik fel és szükséges neki egy bizonyos üzemi hőmérséklet?
Valahol azt olvastam, hogy csak rally szerű helyzetekben van előnye ahol folyamatosan 200ról kell 50re lassítani és a vasnak nem lenne ideje visszahűlni, illetve, hogy ha nem "meleg" a kerámia nincs semmi előnye a vashoz képest.
Ez igaz vagy félre informálódtam?Amúgy gratula az A8as szériádhoz.
Nekünk kicsivel több mint 1 éve van 2011 A4 CAHA motorkódú autónk.
Mi is itthon csinálunk olajcserét.
A térképet pedig szintén én frissítettem.
A vezérlést szervizben fogjuk majd cseréltetni, jelenleg 174-ben van az autó. -
Declare
őstag
Dehogy ciki...ezt irtam is, nem itelkezem. Csak furcsa. Pont azok miatt, amit leirtal. Fel napjaidat töltötöd szervizekben, a kis olajos kannadat szorongatva az autod mellett toporogva, meg a garazsodba bütykölöd, lögybölöd az olajt....50 ezer forintert? Miközben A8 al jarsz? Nekem ez nonszensz, de mondom tenyleg csak ennyi.
Viszont lehet persze, hogy ebben talalsz meg valamit, vagy nem tudom....azert mondom, nem itelkzem.
Peace
(#52795) Integrale: "Amúgy a szerelővel jóban vagyok maszekban is csináltattam már vele otthon." En mondjuk alapbol autoszerelesre gondoltam, bar nyilvan a kiragadott mondatbol ez nem derül ki
(no flame pls, magas labda volt
)
-
bobooo
addikt
+1, fater Audijában a hűtőt cserélték ki, bent hagytak egy szervízlámpát a lökhárító környékén majd mikor először állt patka felé (nem fekudt rá a kocsi orra meg semmi) szépen a szervízlámpa valahogy beakadt és csak izomból, motort jól felpörgetve tudott lejönni róla. Persze mondanom se kell, hogy a lökhárító azonnal szakadt is le ..
-
-
z123456789
addikt
Haha-hammer!
Te tényleg nem szarral gurítasz!
Attól függetlenül egyet értek veled. Nagyon sok helyen idehaza vérszemet kapnak az emberek. A suzukist is képesek lehúzni, hát ha még meglátnak egy prémium típussal. Értem miről beszélsz.
Pláne, ha még egy kis érdeklődés is fűz a dologhoz. Én speciel szívesen csinálom az olajcserét is. Sőt, még tankolni is szívesen tankolok. A fizetés már más kérdés. -
Declare
őstag
TV t is ugy veszel, hogy beallitasz egy marek csavarral, kabellel, meg kijelzövel a Panasonic gyarba es megmondod, hogy ezeket szereljek mar össze Neked?
Ha valamit magadnak megcsinalsz, az egy mas teszta. Te vetted, szerelted, szived joga. Ez a viszem az A8 ast a markaszervizbe es viszem hozza az olajat, hat azert ez nekem nagyon meredek
Amugy ezt Te csak azert tudod megtenni, mert van ismerettsegged a szervizbe valoszinüleg, normal esetben elhajtanak mint a szel. Alap esetben a szervizbe sem mehetsz be, nemhogy viszed a cuccokat.(#52776) B-L-A-C-K a szerelö nem jo es legkevesbe sem jo fej ez teny. En nem erröl beszeltem
(#52779) trassher ugyan az mint Black-nek. A vezerles csere, amiatt, amit Magus irt, nyilvan egy bonyolult kerdes...de az alap akkor is ugyan az. Milyen szolgaltatast veszel igenybe? Ha szigoruan nezzük, abba nem tartozik bele a "vevö altal hozott alkatresz megvizsgalasa", meg a "szaktanacsadas a vevönek, hogy jo alkatreszt hozzon". Szerintem
Ettöl meg teny, hogy egy jo szerelö, meg egy jofej szerelö nem igy jar el es nem igy all az ügyfelhez. Ez nem vitatema.
-
brumi1024
veterán
Szerintem is reális, kárpótol érte minden más.
Amúgy itt tudsz nézni a többiek által mért értékeket.
-
i-sti
senior tag
Nekem is tervben van, hogy módosítsam a számítógép mérő skáláját.
Nekem akkor eltérések vannak amit mutat és amennyit tankolok, hogy kb 110% kell kezdjem
Ez a tank lesz a mérvadó, ez után fogom először módosítani utána már csak optimalizálni fogom.
Nekem is a cél 1-2 decis eltéréssel megtudni, hogy mennyi az annyi. -
brumi1024
veterán
Azaz. Nyilván ez nem egy reális érték, azért átlagosan többet eszik a sok város miatt, de jelentősen nehezebb a lábam. Hosszabb utakon (most volt egy abszolút téli útviszonyok közötti Zakopane négy fővel, megpakolva, dinamikusan haladva) viszont lemegy szépen 6 körülre (mérve).
(#52635) z123456789: Azt már nem tudom, erre régről emlékeztem, hogy valami ilyesmi volt és a honlapról szedtem ezt az infót.
-
szőröscica
addikt
Az Auchan 98 inkabb 100-as oktanszamu. Nezd meg a fuggetlen labor altal vegzett tesztet, rendszeresen 100-as
Jobban megbizok ebben, ahol minden honapban minden kuton tesztelik az uzemanyagot, majd kozze is teszik, mint a kis bt-k altal uzemeltett omv-k, shellek csodauzemanyagaiban, amikrol semmit nem lehet tudni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3042, 94% Akkumulátor
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest