- Google Pixel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
-
-
válasz
radi8tor #292877 üzenetére
...nem kell Ausztriába menni! Átmész Szlovákiába és azt érzed, h valami hypertér ugrást hajtottál végre. Kiválló széles utak, rendezett környezet, ápolt szélek, fák, bokrok stb. Imádok ott autózni, nem véletlenül évek óta oda is veszek éves pályamatricát. Valahogy ott van pénz erre(is).
#292881kisza25:
az a baj ezzel, h aki megnyer egy tendert itthon, köze nincs az "ügyhöz", az ezredik alvállalkozó csinálja meg a munkát, neki meg már nem jut elég pénz, mert a köztes vállalkozások leveszik a semmiért a sápot! Na, ezt kellene itthon megszüntetni!
Érdekes, h mi tízszer annyiért építünk 1km autópályát mint a horvátok a határ másik oldalán, és amikor majd összeér, az övék talán tízszer jobb és tartósabb lesz. Tényleg felháborító! -
HdRew
őstag
válasz
radi8tor #292875 üzenetére
Nincs azzal semmi gond, hogy a kerékpárutak is megkapják a kellő figyelmet, főleg annak tudatában, hogy egyes autósok miatt vétlen kerékpárosok halnak meg. Egy kerékpáros miatt nem feltétlenül hal meg egy ember, de egy részeg sofőr miatt már többen. (Nevelőfateromnak vették el úgy a jogsiját, hogy a szülinapján részegen beült a kocsiba, még ki sem ment az útra jóformán, de egy öreg forma jött a robogóval az úttest szélén és meglökte egy picit, az meg beesett a szemközti árokba.)
Érdekes módon a legtöbb élhető városban sokan bicikliznek, én is szívesen tennék így Budapesten, ha az autósok tudnának normálisan vezetni. (Nekem is van jogsim, de inkább leteszem a kocsit mielőtt beérnék a belvárosba akkor, ha épp csúcsidő van, azon kívül persze szívesen bemegyek a városba)
Az egyedüli negatívum ezzel szerintem csak az, hogy nincs elég p+r parkoló a külkerületekben, ahol lerakhatnák az autóikat az emberek, és utána felszállhatnának a tömegközlekedésre. De az elmúlt 30 évet nem lehet behozni 5 év alatt úgy, hogy még a kormány is állandóan gáncsolja Budapest vezetését.
-
polonic
félisten
válasz
radi8tor #292875 üzenetére
A megoldás meg van, igen. Nem kéne vodafonet, repteret, meg anyámkínját megvenni. És az a pénz mehetne utakra, oktatásra, egészségügyre.
A vidéki Magyarország ilyen, most legutóbb erre jártam.
[link]
[link] - itt a víz az út baloldaláról elárasztotta az utat, még csak nem is láttad, mibe mész bele,
És nem csak Borsodban vannak ilyen utak, hanem kb mindenhol találni. Elmegyek mondjuk Pátyra mondjuk Budakesziről., ott is borzasztó. Oké, nem ennyire.
De egyszerűen szánalmas.Aztán az is jó ilyenkor, amikor ilyen helyeken jár az ember, hogy rádöbben arra, valójában mekkora pusztuló ország ez. A vidék mutatja meg igazán, milyen az ország.
Ez csak egy példa. De nagyon sok helyen Nyírség, Borsod, Nógrád, akár Békés megyében ilyen ez a csodaország.Lehetne még sorolni
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #292778 üzenetére
Van állítási lehetőség rendszerint a kézifékkar környékén könnyen hozzáférhető helyen. Illetve a kézifékkar a szokásos 30-40°-tól jóval magasabbra is húzható.
Nyüstölöm a kéziféket, hogy meredek utcában is ott merjem hagyni a kocsit. Nehogy pingvinezni kelljen, hogy legutóbb (3 éve) még jó volt... -
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #292681 üzenetére
Hat ezt kepzelnem el a sivatag ellentetenek.
Ennyi "napsutes" van amugy, ez is egy oran at kb 11-tol. Holnapra -21-et igernek, utakon kaviccsal felszort jegreteg, nem csak az autokon van szoges gumi, az emberek is szoges bakancsban jarnak, ertheto okokbol. En is orulnek, ha nem az otthoni teli ruhaban kellene itt lennem, de a borond lassan 24 ora kesesben.
Villanybol eleg sok BYD van, Tesla kevesebb. Pentektol van berelt auto, Polestar 2 vagy hasonlo, kivancsi vagyok mi lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #292656 üzenetére
Jaja, én sok mindent szívesen szanálnék, de ha egyszer nem kell a kutyának se… 🤷♂️
Egy hibátlan Jazz középkonzolt viszont nem fogok csak úgy kidobni, de mivel egy műanyagburkolat nem egy elromlós dolog, senkinek nincs szüksége másikra, úgyhogy eladni sem lehet.
A csomaijtóval próbálkoztam, hirdettem fél évig, és senki nem jelentkezett érte. Oké, a spoiler után rajtamaradt 5 furat nem túl vonzó, de 50-70k Ft helyett csak 20-at szerettem volna kérni érte. Egy karosszériás be tudja hegeszteni, csakhogy én nem akarok foglalkozni vele. -
-
válasz
radi8tor #292619 üzenetére
Anno amikor a Fiat és a Ferrari egymás mellett nyílt de egy légtérben voltak az autók azon agyaltam h ha lenne 40 millám kp akkor bevinni tesco-s acskóba és elkezdeni érdeklődni a ferka iránt, megnézni mindennel elégedettnek lenni. Majd amikor már csak az aláírás hiányzik a papírról megkérdezni h mennyit is fogyaszt? Jaaa, akkor azt a puntót kérem
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #292577 üzenetére
Igen, den89-et megkértétek, hogy menjen át a másik topikba.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
radi8tor #292519 üzenetére
Egy alacsonyabb nő esetében ez sajnos simán lehet. Én is próbálom arra ösztönözni a páromat, hogy úgy üljön az autóban, hogy a légzsák a fejére, s nem a mellkasára megy. Egy koccanásban még a 176 magas öcsémnek is sikerült fej helyett hasra vennie a légzsákot. Pedig neki aztán tényleg nem kéne a kormány alatt ülnie.
Továbbá itt is megmutatkozik, hogy sajnos balesetben a legtöbb esetben a "csóróbb" autós jár rosszabbul. Szebben megfogalmazva, ha elavult autód van (C Corsa, 1000 kg), akkor szembe jön egy, még mindig egyáltalán nem nagy, de gyakorlatilag hibátlan töréstesztű autó (Megane 3, 1300 kg), akkor könnyen eőfordulhat ilyen. Az is meglehet, hogyha két C Corsa ütközött volna, mindketten elhunynak, vagy két Megane és mindketten megússzák. Egy esetből nem lehet köveetkeztetést levonni, de a sztereotípia ráhúzható.
Kisza: Részvétem
-
válasz
radi8tor #292149 üzenetére
Decemberi fogyik: (C220d)
12.02 - 897,1 km - 58,02 l: 6,46 l/100km
12.16 - 49,9 km - 6,23 l: 12,48 l/100km
12.21 - 930,7 km - 60,51 l: 6,50 l/100km
12.28 - 1005,7 km - 57 l: 5,66 l/100km
12.30 - 101,3 km - 3,11 l: 3,07 l/100km
+
01.09 - 1008,3 km - 59,36 l: 5,88 l/100kmA pár literes tankolások azok hosszabb utak előtti csurig töltések. A 3 literes átlagnál nem fért bele több, de nem tudom hogy jött össze ilyen... (országút kb. 2x50km volt).
-
válasz
radi8tor #292017 üzenetére
Igen, ahhoz Land Cruiser + Ikea kis sunyi szemétsége (direkt 1,8 Örsön szerintem hogy a szokásos transzporterek ne férjenek be) kell hogy ilyen gond legyen. Rav4 is befér 1,8m alá.
u.i: 6030D: akkor biztos csak hallucináltam amikor azt hallottam hogy le le verem az alját a "normál" autóknak
Hidd el nem a divat vezetett engem a SUV-okhoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #291990 üzenetére
A mai fejemmel én is inkább Forester-t vennék az Impreza helyett. Hiába alacsonyabb a fogyi, mint az emeletes verziónak (azonos a padlólemez és motor amúgy) de a telken az első bakháton felakadok ezzel a földszintessel. Így nem sok érdemi haszna van az awd-nek számomra.
-
6030D
addikt
-
válasz
radi8tor #291994 üzenetére
Én 15 évet normál autókban töltöttem el, de egyre jobban idegesítettek az utak (gödrök, járdák, és minden más amibe belevertem az alját/elejét stb.) állapota. Ezért lett először scross aztán rav4. Sokkal kevesebb idegesség van ezzel azóta. Mondjuk a beülés magassága nem volt döntési elem, de most már kifejezetten rosszul esik beülni feleségem jazzébe, jó nagy lehuppanás (tankolom és szervizeltetem különben nem is járok vele).
-
tototos
addikt
válasz
radi8tor #291990 üzenetére
Ha már ennyire belemerültünk akkor én is elmondom a 2 autóm vásárlását.
Octavia RS 1.8t: 2016-ban ez tűnt ár/érték arányban a legjobbnak. 180LE(most 210 környéke), sedan(csal mert egybe nyílik az üveggel), kiforrott technika, pest megyében hozzáértő szerelőkkel. Ha akarom 7 liter környékén közlekedem vele, de ha menni kell akkor sem hagy cserben.
Prius és Prius Plugin: Covid előtt kellett egy napi 75 km-es távra munkásautó. Ezt először egy 1.4 Hdi Pug 206 teljesítette, de akkor jöttek a kitiltjuk a dízelt a városból mantrák plusz a kocsival is volt mindig valami nyűg(akksi, generátor, futómű, fékek). Így jött a csere. 2020 januárt írtunk amikor hirtelen felindulásból 1 hétvége leforgása alatt megvettem a Priust úgy hogy csak fényképet láttam róla. Jött a Covid így megváltozott a munkábajárás de a Prius tette a dolgát elvitt A-ból B-be kényelmesen és nagyon kevés fogyasztással. Közel 4 évig használtam majd most az árak változása miatt(többért tudtuk eladni mint amennyiért vettük) lecseréltük egy pluginra. Így szokjuk a töltést meg a tisztán elektromos közlekedést de közben ha kell benzinnel is elmegyünk bárhova. -
válasz
radi8tor #291800 üzenetére
Az megvan amikor Jeremy Clarkson gazdálkodni kezdett, és trakit keresett magának??? Mutogattak neki kis piros "fedél" nélkülieket, Ő meg csak fintorgott. Majd vett egy akkora lambó trakit, h nem fért be vele a csűrbe!!
#291801flash-:
Az a baj ezekkel a biztosításokkal, h nincs minden téren rendben. Én csak azt tudom, amit ismerőseim tapasztaltak. Volt aki majdnem egy napot várt a trélerre, volt aki egy 3,5t autómentő parányi fülkéjében nyomorogva utazott haza. Tavaly lepusztult Horvátországban a Passat. Egy ismerős ment volna a kocsiért, egy barátom meg indult volna értünk, h kényelmesen haza hozzon. Biztos jó dolog ez a fajta biztosítás, de nekem a környezetemben élő emberek adják meg ezt. -
Szada85
aktív tag
válasz
radi8tor #291704 üzenetére
Pár hete volt talán cikk is a magyar hirdetésröl, akkor lestem meg a mobile-t (jónéhány autót hirdetnek magyarországról is a mobile-n), illetve van jópár cég, akik amolyan közvetítöként hirdetnek pl. otthon is autókat úgy, hogy az autó maga külföldön van, kíváncsi voltam, mekkora árréssel dolgoznak "ennél" (voltak már csúnya különbségek egyszerübb modelleknél is), akkor találtam az eredeti hirdetést.
-
Szada85
aktív tag
válasz
radi8tor #291688 üzenetére
Ami biztos, hogy a kettö közül egyikük hazudik: [mobile.de link].
Se az évjárat, se a km, de még a szín sem stimmel.
De lehet csak valaki "megtréfálja a cimboráját" amaz telefonszámával...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- Battlefield 6
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Pixel topik
- BestBuy topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Könyvajánló
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3104
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest