- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #348799 üzenetére
2030-s szam az egy utopia
infrastrukturlis meg kapacitas fejlesztes a fasorba sincs hozza kilatasban se
a mindenfele tervekkel meg tele a padlas
M3 metro is mar 70-s evekben meg volt tervezve a Ferihegy1-g, maig sem ert oda, pedig az a repter mar 15+ eve nem fogad utast, es akkor a repter eves fogalma annyi (sem) volt, mint most egy havi
eleve ha meg a mai napon megrendelnek egybol hozza az uj HÉV busz vili akarmiket, azok 2031-32 elott meg sem erkeznenek mar
es akkor meg kene hozza palyafelujitas, valagnyi halozat bovites is, megaqrvaanyja minden IS ......track01: niiiiicssráááápéééééééz
szamok alapjan 2021 ota is csak romlott a tomegkoz aranya, pedig nincs Covid19 se
na kb ennyit er az eroltetett tiiiccsukkki f4szsag is -
tototos
addikt
válasz
radi8tor #348803 üzenetére
Szerintem nálunk úgy tudsz elérni dolgokat ha az fáj. A többség kiskaput keres plusz ha tudja úgy csinálja a dolgokat hogy neki jó legyen. Tegnap m3n álltunk a dugóban és mit csinált pár polgártárs? Hát persze hogy a leálló sávban ment el a dugó mellett mert hát nekik biztosan fontosabb dolguk volt mint a többieknek.
Németországban 3 sávos autópályán ledudalt a nyugdíjas bácsika hogy ne a középső sávban menjek amikor üres volt a szélső. -
válasz
radi8tor #348801 üzenetére
nem vitatom a tényeid, csak azt mondom, hogy ez mind valaminek a következménye.
akár a mélygarázs hiányának, akár a nem megfelelő tömegközlekedésnek, vagy bármi másnak - annak a településfejlesztési terv hiányának, amiben a rendszerváltás óta élünk.
P+R parkolók? HÉV-metro összekötés? modernebb HÉV szerelvények? klímás villamosok? összefüggő kerékpárút hálózat?
ha 20 sávot építesz, akkor is lesz dugó, lásd I-10 Katy, TX ugyanis ha valahol megkönnyíted a tömeg áramlását, akkor abba az irányba (autózás) többen fognak váltani. nem lehet a meglévő igényeket kielégíteni, hiszen ha a meglévőknek dugómentes lenne a belváros, akkor MÉG TÖBBEN vennének autót, látva, hogy azzal milyen könnyű közlekedni, és ugyan oda jutnál, hogy dugó van, csak nem 1 hanem 2 sávon, utána 4 sávon, és így tovább. -
ParmaBoy
tag
válasz
radi8tor #348749 üzenetére
Jah, van haver, aki fuvart szervez, mellekesben pedig a raikernel (dreher is) vallal egy-egy hetvegi napot kiszallitani (perverz, szereti...), o is mondja, h lemegy illegalba a lakpartra. Hajokhoz csak ugy fersz hozza ugye. Ismer minden kiskaput amugy, egyetem mellett vegig tolta a futarkodast/italkiszallitast, mondta is, h melyik utcakon lehet lesurranni, de nem jegyeztem meg.
Bar azzal szemben elnezo mindenki, aki az italt viszi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #348741 üzenetére
nappal mennyien hasznaljak ott setalasra jelenleg ezt?
ez is oylan szajjal letezo "igény" mint a bicajutak?
az is olyan vhogy, amikor arra jarok, akkor saaaajnos PONT senki nem kovalyog bennuk, de a PR kepeken meg hompolyog a 8-10fos "forgalom", amit a fotozas kedveert osszeverbuvalodott, hogy legalabb legyen vmivel igazolhato a letezese
osztol tavaszig meg még tized annyi se, mint nyari jo idoben -
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #348708 üzenetére
Igen, a pesti oldalon. Kedden oldották fel a terelést a Pestről Budára irányban, ahol csak egy elemet cseréltek. A Budáról pest irányába viszont kettő is van, köztük a Gubacsi lehajtóval... Abban tegnap még nem volt benne a szerezet.
A budai oldalon viszont mindkét irányban van sávzárás, jellemzően a külső sáv szűnik meg. A budai riányba cserélgették, a pesti irányban a külső volt hol lezárva, hol feloldva, hol kitartott a budafoki felhajtóig, hol nem.
-
-
-
válasz
radi8tor #348275 üzenetére
A feleségem is ettől retteg. De! Pár hónapos alig egy éves, 20k futás alatti, vagy körüli autót akarok hozni, kvázi újat. Viszem a rétegvastagságmérőt, ha ennyi idő alatt nincs törve, lelakva, kitaposva mint egy kozák csizma, mi bajom lehet? Nem négy-öt vagy annál idősebb autót szeretnék venni, itt azért sokkal kisebb a rizikó, viszont az ár különbség óriási. Egy 50-55 ezerres autót 40 ezer körül, vagy még alatta meg tudsz venni. Ja, és van kint kínálat bőven. Az itthoni beszűkült piac, ami ráadásul magasabb árkategóriáva kínál, nem veszi fel a versenyt a kintivel. Még ha esetleg haza is hozatnám egy ügyntéző céggel, akkor is jobban járnék szinte minden szempontból, de eltökélt szándékom, a kalnd és a pénzem kedvéért kimegyünk érte.
Majd írok egy pár sort a tapasztalatokról.
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #348206 üzenetére
Csak azért esett a választás a Totachira, mert 3 év garit adtak rá, az Exide-ra viszont csak 1-et. De megint beigazolódott a mondás, hogy bevált recepten ne változtass.
Legszívesebben Rocketet vennék, a Hondával szerzett tapasztalatok alapján a legeslegjobb, csak európai méretekben elég sovány a választék belőlük, inkább ázsiai autókhoz valók.
-
-
Emunem
őstag
-
-
-
dethroner
veterán
válasz
radi8tor #347940 üzenetére
Ha eddig is és amúgy is tudják, akkor miért kell nyilatkozni róla? Kizáró ok lehet sportolok vagy nem sportolok? Vagy ha voltam beteg, sérült? Esetleg ha kezeltek kórházban? Talán a katonai múlt léte vagy annak hiánya is lehet kizáró? Hű, legközelebb nem tudom hogy legyen-e rajtam sapka vagy ne legyen
-
Emunem
őstag
válasz
radi8tor #347518 üzenetére
elég kiló nyolcvannal menni, Han szerint.
-
stickermajom
addikt
válasz
radi8tor #347379 üzenetére
Ez erről a földrészről indult, Magyarországon nem jelent semmit, csak divatmajomkodás. Amikor kipattant a botrány, nálunk fújoltak és mutogattak a Teslásoknak, egy-egy köpés is előfordult, az USA-ban meg is rongálták őket, főleg a wankpanzereket. Eladni nem tudtad az autót, mert senkinek nem kellett. Erre jött válaszként, mint kvázi politikai állásfoglalás.
-
válasz
radi8tor #347336 üzenetére
Öhmm, nem
Vegyünk egy átlag garázst, 10 éve épült családi házban, vagy akár 20 éve épült társasházban. A kapu, ha van eszed, valami szigetelt Kling vagy társai, a falak vastagok, feletted födém, szóval egész jól szigetel, télen a mínuszokban is 18 fok körül van bent a hőmérséklet. Beállsz egy autóval nyáron, amúgy is van vagy 27 fok a garázsban, az autóból dől a meleg, az ott is maradFaszmind1 hogy a motor maradékhője vagy a felmelegedett alkatrészek-karosszéria adja, meleg van-lesz. Az akkutöltés is melegít, de nem konstans módon az egész művelet alatt, plusz az autó hűti magát a saját ventijével. A végeredmény kb ugyanott van.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #347306 üzenetére
Alapvetően egyetértek azzal, hogy a biztonságos közlekedést szorgalmazzák úgy, hogy további korlátozások bevezetése helyett a meglévők betartására ösztönöznek.
Legalább nem verték tele 30-as táblával az egészet, csak sebességet mérnek(?) és drónoznak. Drónról azért szépen látszódnak a záróvonal átlépések, szabálytalan előzések, amik valljuk meg, az elkövetőre nézve is veszélyesek. Egy kanyarban a szembe sávba átsodródó motoros nem csak azért hibázik, mert nem marad a saját sávjában, hanem ha ezt egy balos kanyarban teszi, akkor nem marad az úttesten sem... -
Micsurin
nagyúr
válasz
radi8tor #347313 üzenetére
Van benne valami...
Qru Júliusra mehetne valami, talán pont két nyaralós időszak közé esne mindenkinek!
Egyébként érdekes de gyakran felül bírálom én is az Audi automata klímáját, valahogy nem fúj néha eleget indulás után főleg ha felhevülve ülsz be, vagy néha bőgeti a ventit zavaróan az első 2-3 percben.Menetközben hibátlan már ellenben.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #347306 üzenetére
“Három környékbeli város önkormányzata támogatási szerződést között a Komárom-Esztergom Vármegyei Rendőr-főkapitánysággal. A megállapodás célja – derült ki a hétfői bejegyzésből –, hogy a Gerecse hegységben futó, 35 kilométer hosszú, 1119-es úton, vagyis a Tát-Bajna-Héreg-Tarján útvonalon csökkenjen a balesetek száma.” - [link]
-
válasz
radi8tor #347285 üzenetére
Túl sok elektronika van a garázsban ami termeli a hőt, kocsi ki-be, viszem be a meleget a kasztnival, bent van a napelemes inverter, illetve egy rakás hálózati cucc (modem, router, fogyasztásmérők). Meg hát töltés közben az auto is azért termeli a hőt (7-800w csak maga az ébrenléti fogyasztás) Jó lenne egy klima tény, de azért az nagy luxus… nem tudom megmarketinggelni itthon.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #347181 üzenetére
haat itt nem nagyon tudsz nem fa ala allni, mert vegig az van az utcaban mindket oldalon
most legutobb a dezsőkét benyomattam ilyen Sonax nano bevonatos akarmivel az egyik mosas utan, eleg konnyen lejott utana a termek
mar amikor csak behaboztam az autot is leficcent, szoval vmit tenyleg tudhat a porteka, meg a kefes mosoval meg a vizsugarral meg sem kinaltam
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Keresünk dokkolókat
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest