- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
válasz
ncc1701 #350581 üzenetére
Pestig szívás, főleg ha már az út végén vagy, fáradtan. Mi fehérvárig bevállaljuk a vasárnapi hazajövetelt, Zamárditól szokott erősödni a forgalom, Szabadbattyánnál meg úgyis kilépünk, addig ki lehet bírni.
Szezonban Szlovénia is gatya, mi maradunk a szezon előtti látogatásnál (~május), olyankor még a híresen turistacsapda helyeken sincs tömeg. Meg az idő is vállalható, ha épp nem mos el az eső
-
-
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #350167 üzenetére
Ha szerencséd van, jófejek, segítenek az ideiglenes rendszámmal. Dobjál rá mondjuk egy plusz nap szállással együtt ~200-250k-t (google első találat a német ideiglenes rendszámra azt írja hogy cca 280-350 eur mindennel együtt attól függően hogy 15 vagy 30 napos, ha valakinek van pontosabb akkor javítson ki).
Megér ennyit az ügyeskedés egy 6-8 milliós kocsin?
-
szebe
addikt
válasz
Atomgeszi #350035 üzenetére
Tőlem pár alapadatot szokott elkérni a szerelőm, hogy aztán az alapján ír meghatalmazást, vagy csak a papírmunkához kell, passz.
TC cikk és vonatkozó passzusok (12. § 5A) alapján bárki viheti, akinél ott a forgalmi
Időszakos vizsgálatra irányuló kérelem esetén az üzembentartó képviseletét – külön okirat kiállítása nélkül – elláthatja az a személy, aki rendelkezik a járművel és annak hatósági engedélyével, valamint az üzembentartó helyett képes biztosítani a jármű vizsgálatának elvégzéséhez a feltételeket.
-
szebe
addikt
válasz
Atomgeszi #349900 üzenetére
De a nagy közlekedésbiztonsági mérnökök képesek berakni autópálya javításnál a felhajtóhoz STOP vonalat, nehogy fel tudd venni a ritmust a haladókkal, ha felmész a pályára.
Mivel olyankor nincs gyorsítósáv, ezért valahol érthető. Arról már nem a mérnökök tehetnek, hogy a kirakott 60-as táblára tesz mindenki, és 100-120 az átlagtempó a terelésben is.
Tavaly szlovéniában a helyi furgonos amúgy simán kivágódott elém lendületből egy ilyen stop táblánál, még talán fekvőrendőr is voltAmúgy se szokták felvenni az emberek a ritmust, záróvonal vége, alig gyorsult 60-ra, már vágódik ki. Ha épp jönnek melletted a belsőben, és nem tudod kiengedni, akkor meg főleg kellemes.
-
szebe
addikt
válasz
f4lcon #349674 üzenetére
Mi “csak” a Papp Lászlóban voltunk pár hete (tehát egy nagyságrenddel kevesebb ember), de inkább a Százados úti parkolóban tettük le a kocsit. Nem kellett keveregni, nem kellett büntitől tartani, meg nem az utcán foglaltuk a helyet (stadion közelében lakunk, tudom milyen amikor megjönnek a zsenik).
A párszázas parkolódíjat meg az 5 perc sorbanállást az automatára meg kibírtuk. -
szebe
addikt
válasz
grizlisandor #349413 üzenetére
Mi egy kacsaseggű Meganeosra kenődtünk fel majdnem. Csopakról lefele gurulva jobbra rá a 71-re van külön sáv, na neki ez nem tűnt fel, és megállt.
Meg tudtam állni én is persze, de attól még kíváncsi lettem volna, hogy mi volt a koncepció.
-
szebe
addikt
válasz
ParmaBoy #349163 üzenetére
Megvettük 2 éve a Meganet, leszervizeltettem, rá egy hétre elverte a jég
Casco nem volt (10 évesre már nehezebb kötni), úgy marad, annyira nem gyász.
Az előd G Astra még megvolt, kettővel álltam mellette, azon semmi nem látszódott. Haver légvonalban 500 méterre lakik, ott meg jég se volt -
szebe
addikt
válasz
hobizoli #348839 üzenetére
Kelenföldnek kellett volna plusz kapacitás a felújításkor, és akkor az M2 hosszabbítással kiválthatta volna a délit.
M4 vonalán pár állomás teljesen felesleges, közepén sétatávra vannak állomások, maga a szerelvény majdnem hosszabb mint az állomásköz, lol. Azon spórolva mindkét végén mehetett volna tovább, legalább az eredeti tervek szerinti Gazdagrét meg Bosnyák térig.
-
szebe
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #348770 üzenetére
Kecskemét észak csomópont az országhatár irányába le van zárva, szóval ha az elejétől mennél az M44-en, akkor Mizsénél le kell jönni az M5-ről.
A matricás témára passz, éves országosom van. Részben azért mert végig használjuk az M44-et, annyi megyeiből meg kijön az éves fele.
-
szebe
addikt
válasz
thefreeman #347901 üzenetére
az Inotai Erőműnél a Waze kicsit későn szólt a traffipax-ról
Ahogy észre szoktam venni a forgalmat, csak én veszem el a 8-ason a szintbeli kereszteződések miatti 70-es tábláknál (Csór-Csór-Inota). Nem kottára 70-re fékezek, csak időben kinyomom a tempomatot.
Amióta kint a doboz Inotánál, mindenki nagyon jó kisfiú lett -
szebe
addikt
válasz
norbert1998 #347552 üzenetére
Csak ugye nem mindegy miért nincs gáz. Nálam a klímahűtő volt lyukas hasonló tüneteknél, az azért némileg nagyobb tétel volt mint a “csak tölteni kell bele”.
-
szebe
addikt
-
szebe
addikt
válasz
Micsurin #347344 üzenetére
Egy percig se állítottam hogy az autósok között ne lennének idióták. De érdekes módon ősztől tavaszig vagy nincs hiszti arrafelé, vagy nem kapja fel a média.
Illetve nyilván a motorosok között se mindenki az, de az már szvsz a közösség dolga is lenne (mivel kívülről sokkal zártabbnak tűnik mint az autós), hogy az ilyeneket kordában tartsa bizonyos szinten. De ugye ahol a D betűs motoros influenszer is olyan videókat postolt, ahol 120 alatt nem ment közúton…Mátrában adná magát Pásztó felől 24 felé aztán Kékes vagy Eger, de Szentimre után a 24-ig annyira botrány a minőség, hogy még a Meganet is sajnáltam rajta.
-
szebe
addikt
Lehet én vagyok túl érzékeny, de ennek a cikknek van egy olyan hangulata/hangneme számomra, hogy megint szegény szerencsétlen motorosokat báncsák a rend rendetlen őrei.
Az meg ugye fel se merül, hogy ha nem versenypályának használnák az első “szerpentint” amin van legalább 2 kanyarnyi egybefüggő normális burkolat, akkor nem lenne erre szükség. -
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #347152 üzenetére
Mert itt csak áldozatok vannak, elkövetők soha. Tettekért vállalni a felelősséget? Ugyan kérlek…
-
szebe
addikt
válasz
norbert1998 #346962 üzenetére
Nem rosszból, de amúgy mit vártál?
Átülsz a 2 liter turbóból az 1 liter turbóba valami remek automatával, meg beültök 4-en, és akkor megy a pislogás hogy nem megy -
szebe
addikt
Kopasz vs NKH, most az RS Megane ügyében [link]
-
szebe
addikt
válasz
Blindmouse_ #346906 üzenetére
Ehhez nem kell motor, gimis oszttárs tesója kocsival megcsinálta nagyjából ugyanezt, plusz ült mellette is valaki.
-
szebe
addikt
válasz
barnam_ #346847 üzenetére
Az kemény...
Nyilván más a tempó, de nálunk is állandóan a szembe sávban előzik az amúgy lassan, de haladó sorukat. Te meg jössz szembe, és kb lekényszerít a padkára. Mert ugye ha nem mész arrébb, történik vele valami egy kontakt után, akkor ugyanúgy előszednek téged is...
-
szebe
addikt
válasz
AssAssynn #346744 üzenetére
Ha nagyon akarsz ilyesmit, én valami kutya nyomkövetős dologban gondolkoznék [link]
(link nyilván a példák kedvéért, biztos van ezerféle más, máshol, olcsóbban, stb)De sokra ezekkel se mész, ha vinni akarják, akkor viszik. Jelzavaró nem nagy tétel, aztán sok sikert megtalálni.
AirTag és társait azért nem érdemes szerintem, mert idegen telefon szólni fog, hogy valami követ, szóval instant lebuktatja a "nyomkövetőd" saját magát.
-
szebe
addikt
Autópálya ebből a szempontból nem volt vészes, hazaérvén a vasárnap délutáni M7 jobban lefárasztott, mint az addigi kb bármi.
Mondjuk annak örültem volna, ha a Ljubljana utáni autópálya lezárást beleoktrojálják waze/gmapsbe, akkor megspóroltunk volna némi dugót és városnézést, de ez legyen a legnagyobb baj.
Kedvencem a román furgonos volt, aki a középen nyíló sávban kiszolgálta magát, és elindult előreJa, fogyi, 1260 km lett a vége, bc szerint 7.1, majd rátankolok aztán kiderül a valós.
-
szebe
addikt
válasz
BigBlackDog #346337 üzenetére
Egy esetben olvasta, tehát az összes kuka. Tök egyértelmű
-
szebe
addikt
Szlovénoknál is hatósági áras? Gyanúsan ugyanannyi mindenhol.
-
szebe
addikt
Fogyi:
Fehérvár - Bohinji-tó, 485 km, bc szerint 7.5. Mindenhol megengedett maximális sebességgel, klímával, ennyit tud az 1.6 ideges meg 5-ös váltó.A víz egy kicsit hűvös, de van akit nem riaszt el
[kép]
Bled tele, és onnantól botrány az út minősége
-
-
szebe
addikt
válasz
Reggie0 #345517 üzenetére
Pont úgy járunk, hogy nem éri meg az alagút kb sehogy.
Tarentaise-völgy (3 völgy, Paradiski, Tignes) felé kapásból vagy 150 eur/kocsi az előny az útdíjon (és akkor a francia díjakat nem számoltam), cserébe +200(?) km. Eddig inkább kerültünk.
Isere felé meg nyitva vannak a hágók, csak figyelni kell az időjárást. Volt már hogy szobroztunk 1-2 órát amíg a Lautaret-t kivakarták a hó alól, de még így is jobban jártunk, mintha kerültünk volna az alagút, vagy Gap felé.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #345519 üzenetére
A svájci különösen akkor szívás, ha január vége-február elejére jön ki a turnus
-
szebe
addikt
válasz
Tom1939 #345506 üzenetére
Úticéltól függően van hogy inkább AT - GER - CH - FRA az útvonal télen.
Ha kellően "északi" a cél, akkor az olasz mellé bejön a francia pályadíj is, vagy lehet rövidíteni az alagutakon (Fréjus, Mont Blanc) 70 eur/autó retúrért. Na ilyenkor inkább vállalunk egy kis kerülőt
-
szebe
addikt
Szlovénok is megérik a pénzüket matrica tekintetében.
Vasárnaptól - vasárnapig mennénk, heti matrica szombat éjfélig érvényes. Következő lépcső a havi. -
szebe
addikt
Porsche csinált egy road legal 963-ast, ha már 50 éve csináltak a 917-esből is. Na meg gondolom Penske se sajnálta a lóvét rá. [link]
Megnézném valamelyik vizsgabázison az arcokat, amikor ezzel begurulna a tulaj
-
szebe
addikt
válasz
tboldi #344251 üzenetére
Voltunk mi is, bringával
Mondjuk délután már masszív volt a tömeg, szóval kávé-süti a Pazarban, aztán vonattal haza.
Meglepően normálisak egyébként a Balaton környékén az autósok. Alapvetően óvatosan közlekedünk, mert egyrészt mi vagyunk a puhatestűek, másrészt a bringás átvezetéseknek van stop/macisajt. De nem tudunk elég messze megállni ahhoz, hogy ne álljanak meg, hogy át/elengednek.
-
szebe
addikt
Sorra fogják el a rendőrök a jogsi nélkül és ittasan vezetőket Tolna vármegyében [link]
79 éves, 1 éve nem vezethet, negyedszer kapják el, büntetés: fél évre eltiltják
Mernék rá fogadni hogy ezután is fog vezetni.A többi is remek sztori, na pont ennyit ér a jogsi elvétele...
-
-
szebe
addikt
válasz
ArthurShelby #343802 üzenetére
A parkolóhelyek mérete amennyire tudom, szabványos. Csak az a szabvány ki tudja mikori, az autók meg azóta kicsit megnőttek.
Nálunk ha középre állsz, akkor oldalt 2-2 sáv viacolor marad a vonal mellett. El lehet képzelni hogy ezt is mennyien találják el. Ha meg szélső helyre állok a padkához közel, akkor is ugyanúgy rámáll a következő (bőven a vonalra)
-
szebe
addikt
válasz
6030D #342930 üzenetére
Én csak azokat az outisokat nem értem, akik elmennek valamerre edzeni, amerre tudják hogy vagy rossz állapotú, vagy a sok turista miatt edzésre nem alkalmas az infrastruktúra. Aztán mennek a tiltó tábla alatt, és mutogatnak ha megpöccintem a dudát.
Velencei-tónál is ez megy. Mondjuk ott tényleg vicc, Pákozdon 4x kell oldalt váltani, a déli parton meg kb mindegyik szabadstrandra bevisz. Volt anno egy rövid outis időszakom, 2x mentem arra, aztán kerestem inkább mást, mert erre alkalmatlan. Asszonnyal letekerni fagyizni jó, "edzeni" meg másmerre kell menni aztán kész. De sokan ott is csakazértis mindenhol tiltás alatt csapatják.
-
szebe
addikt
válasz
Steve_Brown #342603 üzenetére
Nálunk 16 évig és ~180 ezerig szolgált egy Fabia a családban az említett motorral, nem volt vele gondunk (pedig sokat ment városban). Hogy mennyire jellemző, az passz.
-
szebe
addikt
válasz
pècsimunkás #342547 üzenetére
Szerelés kemény áron megy, itthon negyede nagyjából.
-
szebe
addikt
válasz
F-ECT$ #342204 üzenetére
Ha nem tökéletesen tiszta autóra rakod mindig, akkor szépen össze tudja karcolni a fényezést.
Meg gondolom nem tennéd rá mindig, hanem ha jön a vihar. Vedd számításba, mi van akkor, ha későn érsz le/ki, nem vagy otthon amikor lecsap, vagy szimplán úton vagy és úgy kap el.
-
szebe
addikt
válasz
macilaci78 #342153 üzenetére
Már ha egyáltalán vannak akkorák, mint egy kombi (crossover, subcompact suv leginkább nem)
-
szebe
addikt
válasz
Micsurin #341749 üzenetére
Csak feltételezéseim vannak. Nem lehet hogy a "tervezhető" dolgokra ekkora a várólista, hogy a hirtelen jelentkező problémákra is legyen azért hely/idő (már nyilván a jelenlegi ügyfélkörnek, nem utcáról beesve)?
Március végi olajcsere, műszaki egyebek (lett belőle végül egy lightos első futómű felújítás
) miatti időpontot mi is február végén beszéltük le a szerelőmmel. De ha valami sürgősebb lett volna, akkor talál időpontot előbb.
-
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #341597 üzenetére
Mondjuk ha így állna meg előttem valaki, én biztos ki nem szállnék, és mire odabattyogna mellém, már a rendszámot diktálnám a 112-nek.
Ha van rendőr/ügyvéd ismerős (csak hogy felesleges köröket ne fuss), egy kérdést megérhet, hogy tudnak-e vele kezdeni valamit. Tudom hogy “úgy” nem történt semmi, de hátha.
-
szebe
addikt
válasz
Micsurin #341541 üzenetére
a nulláról neki állni pár vonalnak
Mármint, a nulláról neki kéne állni pár vonal kivételével(1, 2, 30a)
Vácra miért a 71-eset említed? Oda a 70-es a "fő"vonal, az 2 vágány, félóránként zónázó, ha a nyugatiból nem kell még fél BP-t a nyakadba venni, szerintem nem annyira gyász.
-
szebe
addikt
válasz
Micsurin #341526 üzenetére
Azért a Graphisoft kellően kint van a halál pélóján ahhoz, hogy oda inkább menjen kocsival az ember. Meg hát nem is a klasszikus belváros azért
Oda költözött ki asszony előző munkahelye, szerencsére még előtte váltott. Azért oda eljutni Fehérvárról (akár kocsival, akár tömegközzel) ~napi szinten... -
szebe
addikt
Gondolom a TC-s lekérdezőnek nincs ilyen agresszív marketingje, hogy minden autós jutubertől azt hallod, hogy mekkora király.
De ha valakinek megvan hogy hol ment ez félre kopasz vs cv viszonylatban, az belinkelhetnéMondjuk inkább a cv reklám, mint az online kaszinó és sportfogadás, meg társaik.
-
szebe
addikt
Délelőtt/dél körül elesett az M5, úgyhogy Dabas magasságától az 5-ösön zötyögtünk az M44-ig, onnan meg pihe-puha sétakocsikázás békés megye legmélyebb bugyraiba.
5-ös minősíthetetlenül szar egyébként, bár nem tudom mire számítottam a 7-es meg az 1-es után -
szebe
addikt
válasz
BigBlackDog #340540 üzenetére
Meg van nyitva (elvileg), csak az M5-ről bonyolítják a felhajtást.
-
szebe
addikt
válasz
Tyrel #340528 üzenetére
Spritmonitoron keresel olyan júzert, aki autópályát ad meg felhasználási módnak.
Más:
Átadták ugye az M44 utolsó szakaszát (Kecskemét-Szentkirály). De az M5 országhatár felé vezető oldalon le van zárva az a kijárat az 5-ös út csomópontjánál. Szóval onnan nem tudsz felhajtani, csak ha lejössz Mizsénél, vagy továbbmész Kecskemét északra, és onnan vissza. Zsenik. -
szebe
addikt
válasz
Blindmouse_ #340479 üzenetére
Belvárosban minden 4. autón valami nem világít
A maradék fele meg vagy a padkát süti, vagy a Holdat. Esetleg is-is. Aztán megy a vinnyogás, hogy nem jó a halogén semmire -
szebe
addikt
válasz
CactuS #340214 üzenetére
Egyesek olyan szintű valóságtagadásban élnek (politikai hovatartozástól függetlenül), hogy az már szinte fáj. Pl a legutóbbi okos, aki a buszt büntifékezi, mert az élni mert az elsőbbségével [link]
szívbeteg, rokkantnyugdíjas és kell az autó az orvoshoz járáshoz
Ez meg szimplán megkérdőjelezi, hogy alkalmas-e egyáltalán a vezetésre. Menjen taxival az orvoshoz.
Az ilyet megérdemelné a nyilvánosságot, de abból megint az lenne hogy szegény szerencsétlen politikust báncsák -
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #339130 üzenetére
Az “A2-öt” már smafu?
-
szebe
addikt
válasz
Micsurin #338852 üzenetére
Pesten lehet utaznak erre, de felénk nem nagyon.
Van egy (inkább jópár) jóképességű a lakótelepen, üres parkolónál is feláll a járdára, mert közelebb van 5 méterrel. Múltkor megkérdeztem az aktuális negyedéves akciózó rendőröket, hogy tessék már azt a kocsit nézni, az úgy oké? Vakargatta a fejét, hogy hát nem annyira, majd szólnak a tulajnak ha jön.
-
szebe
addikt
-
szebe
addikt
Pár napja emlegetett 2.0 TCe, és a Megane RS becsneppernél [link]
Lakossági változatban "csak" 180-220 ló a 275 helyett, de majd jön norbert1998 és megmondja meddig lehet rángatni -
szebe
addikt
válasz
MrSealRD #337943 üzenetére
Tényleg kell ez egyáltalán? - Kell
Hol lehet megcsináltatni? - google segít a hozzád legközelebb eső, eredetvizsgát végző műhely fellelésében
Láttam olyan leírást is ahol mindkét fél papírjait is kérik hozzá? Ez is valid? - adásvételi, forgalmi, (törzskönyv), személyi, lakcím, de ha odacsörögsz megmondják pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali médialejátszót?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- Battlefield 6
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Baldur's Gate 3
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest