Hirdetés
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
therealbasst
csendes tag
nekem DPD-vel volt majdnem ugyanez, a futar arra hivatkozott utolag, hogy nem a teljes nevem volt kint a kaputelefonon, csak a vezetéknév (mas nem is ferne ki, nincs masik hasonlo nevu a hazban, de talan az utcaban se), hiába volt megadva emelet/ajtószám, emailcím, telefonszám, meg akart buntetni azzal, hogy visszakuldte a csomagom...
-
therealbasst
csendes tag
nekem a PostNL azóta se hajlandó foglalkozni a csomagjaimmal...
LX942580040NL, LX942567701NL
LX942678910NL - ezzel történt valami, de szerintem várhatok egy újabb hónapot, míg ideér -
therealbasst
csendes tag
na, tök jó, akkor beindulnak PostNL-es csomagok, csak sajnos az én csomagjaim annyira előzékenyek, hogy minden más csomagot előreengednek
-
therealbasst
csendes tag
válasz
pulutodurumo #93837 üzenetére
köszönöm, akkor azt választom
-
therealbasst
csendes tag
Üdv! Nekem most az eddig teljesen jól működő (még februárban is 10-12 nap alatt teljesítettek kínából) Post NL-el van problémám, 3db csomagom dekkol náluk, 3 hete "The item is ready for shipment" státuszon állnak. Az eladó azt mondja, hogy arról tájékoztatták, hogy nincs Cargo kapacitás. Mivel maszkot és gumikesztyűt rendeltem, ezért lassan elég fontos lenne.
Arra gondoltam újra rendelek máshonnan, amíg van raktáron. Van valami tippetek, hogy melyik szállítási módot érdemes most választani? -
therealbasst
csendes tag
Nem hinném, hogy a kereskedő tudna, vagy érdekében állna generálni olyan kamu TN-t, aminél stimmel a feladás dátuma és a célország, de az országba érve többé nem működik - szerintem símán kibontották/ellopták őket - bár szerintem aki ellopta, annak nem sok öröme lehetett benne, már ha egyáltalán rájött, hogy mit bontott ki, használni nem nagyon tudta.
A címnek jónak kellett lennie, hiszen más országokból megérkezett minden. Probléma csak a kínából érkező dolgokkal/alkatrészekkel volt. Az egyik tétel pl. 3x ugyanaz volt (máshol beszerezhetetlen apple alkatrész), ugyanott veszett nyoma, és utána már többet nem voltak hajlandóak elpostázni, nem is csodálkozom rajta. Én nagyjából kártalanítva lettem a végén, de közben eltelt fél év.Most hogy említetted a címet beugrott, hogy mikor eltűnt több csomag, kb. akkor álltam át arra, hogy saját nevemre/címre rendeljek - korábban céghez voltak rendelve a cuccok, és azok megérkeztek gond nékül... Sajnos ez már pár éve nem opció - most új (vidéki) címem van, ezért is mertem újra kínából rendelni.
De nagyon eltávolodtunk az eredeti témátólNem szeretném hijackelni a topikot.
-
therealbasst
csendes tag
Értem
, egyben fizettem, a szállítás összege kb. annyi volt, mint a terméké, tehát az összegnek kb a fele. Mondjuk nem hatalmas összeg, csak bosszantó, hogy már ezzel is lehúznak. Úgy érzem minél több ideig dekkol raktárakban, annál nagyobb az esélye, hogy a végén valami "Lucky Bag"-ben végzi, mint korábban annyi más csomagom (ezért is nem rendelek kínából évek óta - 10-ből 8 csomag eltűnt, és itthon is már csak a futár szolgálatokban bízok).
Az lesz szerintem, hogy írok nekik, hogy Please clarify this issue, és közben megrendelem máshonnan DHL-el (dupla annyiért hozzák, de gondolom ott valós a 3-6 nap, + ott ha jól értem nekem kell intézni még valamit a vámolással), és ha esetleg ez mégis megjön, akkor ajándéknak tekintem. Mindenesetre köszi hogy foglalkoztatok vele, a teádnak pedig drukkolok -
therealbasst
csendes tag
köszi, így már világos. akkor már tényleg csak a drukkolás maradt, hogy teljen az a konténer kicsit gyorsabban
-
therealbasst
csendes tag
válasz
gyulazsolti #92789 üzenetére
a magyar postás trackinget én is néztem már, azzal az a bajom, hogy az a lényeges infó hiányzik belőle, hogy elküldték 29-én, mintha az az ő rendszerük szerint az meg sem történt volna...
-
therealbasst
csendes tag
köszönöm
-
therealbasst
csendes tag
Üdvözlet,
Évek óta nem rendeltem kínából, de most Black friday alatt elcsábultam, 2x is.
A egyik csomag China EMS LO531928385CN , 11.29-ig egész szépen ment minden minden, akkor el lett küldve célországba, és azóta semmi hír róla.
A másik csomag az érdekesebb (legalábbis nekem), checkoutnál ExpressEMS-t választottam itt is (kb 2e ft felár), de az eladó csak egy csupaszám kódot adott , amit egyik tracking site sem értett/talált. Mikor jeleztem, megadta a wanbexpress.com oldalt, hogy ott lehet nézni. Közben megjelent más tracking oldalkon is, de mint DPD csomag ugyanezzel a számmal. Ezzel a Wanb Express szolgáltatóval kapcsolatban van valakinek bármi tapasztalata? Próbáltam a topikon belül rákeresni, de nem leltem smmit.
https://www.trackingmore.com/en/LO531928385CN
https://www.trackingmore.com/wanbexpress-tracking.html?number=16408022570852kezdjek aggódni, vagy még ne?
előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- AKCIÓ Strix G614JVR/16.0"(2560x1600) 240 Hz/i9-14900HX/1TB SSD/16GB/4060 8GB/Wi11/Garanciális még
- Gigabyte GA-H87M-HD3 rev: 1.0 LGA 1150 alaplap
- HP14,1"FullHd,8.gen.Core i5(8 3,6Ghz)Magyar világító billentyűzet,8-16GB RAM,256-512GB SSD,szép
- Dell XPS QHD+ Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- ACER SWIFT 5 970 gramm,Érintős FullHD IPS,core i5 (8X3,4Ghz)Vil.bill,16GB RAM,256-512GB SSD,jó akku
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ROG Flow Z13 GZ301VIC Acronym Limitált kiadás - 13.4" QHD 165Hz Érintő - 32GB - 1TB - RTX 4070
- Samsung Galaxy S25 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új/5 Ciklus APPLE MACBOOK AIR 15,3"- M3 Chip ,8GB/256GB - MRYM3MG/A- 2,5 év garancia -asztroszürke -
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest