Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Peaceliker #25216 üzenetére

    Meg kell követnem a VESC-et, abszolút nem tehetett róla... Én voltam
    a balfék, hogy nem gondoltam végig az áramkört. Amíg nem kapcsolt
    a fékkar testet, a relé lábán ott volt a 12V, a tekercsen keresztül. Mivel
    nem iktattam be diódát, kapta a PPM bemenet is. (Becsületére legyen
    szólva, nem sipákolt, sőt egy darabig működött így is. Aztán kakukk...)

    A szoftveres bugot mondjuk nem mossa le magáról, azaz "lementette"
    a beállítást, vissza is olvasta (tuti megjegyezte), erre kikapcsolás után
    megint az előzőt tölti vissza. Ez tényleg egy "kicsit" idegesítő volt.:W
    Most úgy tűnik elmúlt, szóval most már gurulni szeretnék egyet.:))

    De ha megint az lesz, hogy 10000 erpm fölött rezonancia jelentkezik!
    Komolyan rohadt idegesítő tud lenni, amikor a tök csendes gurulásba
    belerondít valami ilyesmi... Egy "hagyományos" vezérlőnél megszokja
    az ember, hogy cogging/PWM/vinnyogás, minden van, folyamatosan.
    Ennél meg egyik sincs, ha minden összejön, tök csendben jár, amíg...

    Ui: az se mindegy, melyik limiten megy az ember... 60V akkuval brutál
    volt, amit előadott, visszaraktam a 36V akkut, ezzel is elég jól megy...
    Csak ezzel el lehet jutni 95% duty cycle limitig kényelmesen, ahol már
    kezd a fázisáram csökkenni. Hogy-hogynem, ez van pont 10000-nél...
    (60V akkunál nem is tudom, mikor jött volna elő, elvileg 16000 körül...
    előbbi 29 km/h, utóbbi viszont 46 km/h, picit más olyankor a szél...:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák