Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #8236 üzenetére

    Hazafelé 12 km után lőttem fotót, addigra már 12.39Ah volt a fogyasztás.
    Érdekesség, hogy ez nagyjából 50% töltöttséget jelent, s pont 48V-on volt.

    Viharos szél volt, rendesen megfogott, amikor szembe fújt.:B Kis eső, stb.
    És akkor emelkedő: dolgozott rendesen, végig 11A-t vett fel az első motor,
    ennek korlátja a gyári vezérlő, 20+30A-rel gyorsabb lett volna, nem kicsit...

    De hát ez van, ha az ember elfüstöli, aztán benne marad vmi hiba...:))
    13.98Ah volt a vége, szóval az utolsó, 1.5 km emelkedő kivesz jó 1.6 Ah-t.
    És mivel már félig lemerült, messze nem volt olyan gyors, mint tegnap...:N
    Persze kettős oka van, a terhelt 44.5V mellett az alacsonyabb áramkorlát.

    Gondolkodom, hogy poénból bedobok egy 45A vezérlőt hátra, mint FID, de
    valószínűleg napi használatra nem igazán lenne értelme: az akku az bírná.
    (A motor már lehet, hogy nem, mert hosszú távon nagyon felmelegedne...)

    Szerk: összesen 660Wh munkát végzett az akku. Névleg 1152Wh. Még egy
    ilyen kört tehát nem bírna végig, nem 60 km hatótáv. Főleg, ha "hegyet" kell
    mászni. De azért 50 km környéke megvan. Több akku nekem nem is kell.:D

    27 km: 24.4Wh/km átlagosan. Elméletileg 47 km. Gyakorlatban meglátom.
    Szerk: az emelkedő 45V-tal számolva közel az átlag dupláját jelenti...:R

Új hozzászólás Aktív témák