Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Íme, a One UI 8
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
R
senior tag
Hi!
Defektmentes cuccot mennyiért lehet kapni, ill. 50K körül valami használt, fasza MTB lehetséges? Hol érdemes nézelődni?
-
dunc
nagyúr
sziasztok 2008 as T1merida fitness hol kaphato jelenleg? A Pecsi boltokba nem hajlandok hozni,azt mondjak vegyek 09est,csak az 35el hoszabb!
-
Meme
aktív tag
Beleszolnék.
A Tubeless külsőt akármilyrn felnire fel tudod tenni. De egyéb herce hurca nélkül csak a tubeless felnikkel tudod használni.
A nem tubless felnikhez lehet kapni tömitő szalagot, és máris elő van készítve.
ÉS
Egy nem tubelesses külsőt is lehet tömiteni a No Flats-el.UST feliratot keress a felniken.
Árakkal kapcsolatban
Ha uj gumikat nézünk, itthon 10k környékén vannak a tubeless gumik, mig egy simát már 4-5k környékén kapsz. Term. normális minőségről és nem akciós dolgokról beszélve. -
válasz
Azazello- #13490 üzenetére
Helyesebben felmegy nem UST-s felnire is, de akkor értelemszerűen kell bele tömlő is. Én is használtam jó ideig UST-s Space-t normál Mavic felnin belsővel, nagyon kellemes volt abból a szempontból, hogy kvázi nem lehetett felütni, kiszúrni, igaz kicsit nehezebb volt így, de hobbi DH-nál ez nem igazán szempont.
-
szatocs
őstag
Mennyibe kerül kb egy tubeless gumi? És bármilyen felnire fel lehet tenni?
-
Meme
aktív tag
válasz
Azazello- #13487 üzenetére
Valószinű bekaptál valami tövist, üveget stb.
Nézd át nagyon alaposan a gumit, futófelületet hajtogatva is. Könnyen el tud bujni egy ottmaradt idegen tárgy.
Ha már nincs benne semmi nem odavaló, akkor:
Fentebb olvasható "szmötyit" bele.
Ajánlom a "Joe's No Flats" nevű terméket.
[link]
Illetve a szelept is nézd meg, meg van e rendesen húzva, vagy a tömítése rendben van.
Ha semmi nem segit, rakd vizbe, ugyanugy mint a belsőket, legalább tudni fogod merrefele ereszt.Nyeregből meg próbáld ki a vastagabbakat.
Akár Specialized, akár WTB. Ezek nincsenek aranyárban, mégis nagyon kényelmesek.A nyereghuzatot azért nem szeretjük mi se, mert csúszkál. Terepen meg pláne...
-
Azazello-
senior tag
mas tema: tubeless gumi baromi lassan eresz. 6 ora alatt felig eresztett le. mi lehet a hiba? es hogyan oldhato meg? belso-t bele?
-
h0o2a7j6
tag
válasz
Azazello- #13480 üzenetére
Én ezt a kettőt ajánlanám:
Selle Italia Flite
Nem tudom pontosabban linkelni, de itt megtalálod, elég sok verziója van.
v
Fizik Gobi XMEgyik sem egy "hardcore karbon kínzópad", sokkal inkább komfort kategória, ha szabad ezt rájuk mondani. Ilyen Gel, meg lyukas közepű csodák nekem annyira nem jönnek be, és ezzel nem vagyok egyedül.
Szeretek olyan gyártótól alkatrészt, kiegészítőt vásárolni, aki csak egy területtel foglalkozik, ahhoz ért, ezért jobban is bízom benne. Nem azt mondom, hogy a speci nyereg rossz, csak... -
tr00p3r
addikt
Még 3 hét lesz a nemzeti bírói tanfolyam. Közben megtudtam, hogy addigra ajánlatos megtanulni a MMTBSZSZ 2009-es Versenyszabályzatát és az sem árt ha az UCI MTB-re vonatkozó szabályzatával is némileg tisztában vagyok. Érdekes lesz.....
-
Azazello-
senior tag
- ha a komfortot elorebb helyezem mint a sulyt, es hosszutavon kenyelmes ulest szeretnek, akkor mivel erdemes probalkozni?
most egy speci allias nyereg van, de hosszutavon ketelen vagyok vegigtekerni anelkul, hogy a vegen mar ne allva keljen tekernem a seggem miatt...
perze ehhez hozzatartozik, hogy lapos-csontos seggem van es talan eppen ezert meg fajdalmasabb a dolog. ah es ersze 97kg
valami akar 300-400 grammos nyerget is bevallalnek ha ez valoban hosszutavon megterulne.
selle, fizik? hol nezegessek?
- masik: tubeless gumi letezik, hogy "csak ugy" leenged? tegnap egesz nap turaztunk, semmi gond, aztan egy alapos mosdatas, es egy orar mulva a lakasban mar leeresztett a gumi csontra. most felfujtam ujra, es ugytunik semmi gaz...
-
tr00p3r
addikt
Asztakurv@! Nem semmi.
Nekem volt szerencsém megtapizni egy Shimano Dura Ace minta bringát tegnap. Elektromos váltókkal, karbon váz, asszem integrált nyeregcső, stb. Azt is elfogadnám.
A fékeim meg végre rendben vannak. Most már csak "hácsóváltó" beállítás van hátra és.....berakhatom a garázsba a bringát, ugyanis a hétvégéim ezentúl tetőtér szigeteléssel telnek majd..
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #13463 üzenetére
Párom Hozé lámpája már fel van gyógyítva a sisakra, lefényképezem majd és felteszem. Ezermester édesapám készített hozzá egyelőre egy próbadarab rögzítést, ami bevált, most készül a végleges ez alapján. Hmm, részben titánból, mert mondtuk, hogy könnyű legyen.
Az aksi meg a mez hátsó zsebébe kerül.
Az én sisakomra meg egy ilyen tépőzáras műanyag cuccal lesz felrögzítve, bikemagon ajánlotta valaki, hogy lehet venni ilyet, másféle lámpához való. De sisakja is válogatja, melyikre passzol, párom Viperére ez nem passzolt. Van is egy facér darabunk ezért, ha valakinek kell Hozé lámpához.
Nekem még nem volt szerencsém a HFL-lel menni, de páromnak van már pár jó sztorija arról, hogy reagálnak az emberek. Kisgyerekek megijednek, lovasok nem tudják kitalálni, miből is eredhet ez a nagy fény, autósok meg nem mernek előzni, mert szintén nem tudják kitalálni mi lehet ilyen erős fényű.
Motorosnak lassú, bringásnak túl fényes ugyebár.
De le is villogták már szembejövő autósok, vakíthatott...
mod to all: Terepes éjszakai menetelhez meg én is fejlámpahívő vagyok. 24h-n próbáltam másképp, de egy iszonyú hosszú és végigkáromkodott kör után (pedig finom úrihölgy vagyok egyébként), amikor egyszer majdnem eltévesztettem a pályát is, inkább kölcsönkértem egy MioXP-t a kormányon lévő erős Cateye mellé, mert az utóbbi magában egyszerűen nem elég. Még úgy sem, hogy 24h-n már legalább ismered a pálya ívét meg a gödröket, mire este lesz, de egy ismeretlen terepen nagyon húzós lehet fejlámpa nélkül.
-
Lehet volt már linkelve.
A világ legkönnyebb országúti kerékpárja, az ára is szép.Ez meg vmi hiper hi-tech bringa. [link] de a 7kg elég sok
-
proof88
addikt
Aki ért hozzá, az tud magának csinálni occsóért (értsd: olcsóbban, mintha boltban vennél) szép fényes lámpákat.
Én nem tudok, ezért inkább költöttem. Cateye-t nem akartam, mert egyrészt úgy hallottam, nem elég tartósak a rögzítései, meg hogy meg kell fizetni nagyon a márkát. Lupine-t én is néztem, csak hát drágák.
Végül Sigma világításom lett, egy Sigma fejlámpa, de ahhoz majd még kell akksikat venni (4xAAA), mert egyelőre csak elem van bennük. Tudom, h van Sigma NiPack, de majd én inkább valami GP-t veszek... Ezt rögzítettem a sisakra, a kormányon pedig egy drága dolog van, Sigma Powerled. Én szoktam kivilágítatlan helyeken is menni városon belül, azért ott nem árt a plusz világítás. Meg amikor van közvilágítás, de rohadtul nem látom az utat, mert esett az eső és vizes... viszont van egy olyan gondom, hogy a fejlámpa néha lekapcsol magától... azt hiszem, nagyon hidegben kapcsol le magától, mert melegben a szobámban próbáltam, úgy nem... melegebb időben még nem próbáltam ki, lehet h kéne valami szigetelés a 4 elemnek, nem tudom... itt vannak képek. Kábelkötelegővel fogattam fel amúgy a sisakra az elemtartót.Lécci a kék szigszalagokat hagyjátok figyelmen kívül.
-
Jancsi
aktív tag
Szerintetek létezik olyan hogy egy SPD pedál annyira el legyen kopva, hogy csak akkor oldjon ki ha a sarkam befelé fordítom, kifelé fordítani nem is bírom. A stoplin és a pedálon látszik némi kopás, de az maximum 0,2-0,3mm.
Pedálból mit éri meg venni maximum 12-13k magasságában, ennyiért Egg Beater C -t láttam és 540 -es Shimano -t.
Kaptam havertól képeket a BTS hátsóagyakról nem is rossz, de az XC Elite-ben csak egy sor racsni van az XC PRO két sorával szemben. Lehet csak a kép csalóka, de az XC Elite-ben elég impozáns nagy átmérőjű kis falvastagsáú tengely van, mint a komolyabb agyaknál.Meme
Szerencsére a mi életünkböl ez eddig kimaradt, de miután egyszer kétszer elég jót kellett sprintelni a vonathoz azóta mindenkinél van lámpa, arra az esetra ha mint mindig eltévedünk és késében vagyunk.
-
Meme
aktív tag
-
-
válasz
Jancsi #13465 üzenetére
Városban takarékon van, villogó üzemmódban, már persze, ahol van közvilágítás.
Erdei ösvényeken mondjuk elég rémálom egy kormányra szerelt lámpa (magában). Nyáron nem egyszer ránk sötétedett az ucsó körben a hegyen, ott nagyon jól jön a fejlámpa, hiszen oda világít, ahova nézel, nem a kerék elé a földre. Ez utóbbi hátránya kanyargós-zúzós lefeléken jön ki, amikor azt látod ugyan, hogy elfogy az út, meg ott az a kocsányos tölgy, de hogy aztán merre hány méter, az passz.
-
Jancsi
aktív tag
válasz
tzimash #13454 üzenetére
A Manitou Splice Super nagyon jó üzlet ennyiért és még új is, anno és 54k-ért vettem 4 éve, azthiszem akkor 82-84k-ról akciózták le mert évvégi raktárkisöprés volt. Elnyűhetetlen, ha rendesen karbatartod, egyik szárban félig nyilt kívülröl állítható oda-visszaút csillapítás, a másik szárban egy tekercsrugó.
Amit ír hogy most Slate néven fut a villa az hülyegség, a Splice Super lényegében egy Black acél becsúszókkal, a nyakam nem tenném rá de nekem valami 1950 gramm rémlik a súlyára.
Ha valóban új akkor vedd meg nyugodtan.Bici
Tapasztalatból mondom hogy komolyabb lámpát nem lehet fillérekböl építeni, drága a Power LED a meghajtóáramkörök, az akksi és a burkolat + hűtőborda legyártás.
De ha komolyabban érdekel a dolog akkor írok róla részletesebben.Fejlámpa
Ugye tudjátok hogy a fejlámpát forgalomban nem éppen jót ötlet használni? Ha valakire ránézel csak egy vakító foltot fog látni és körülötte teljes sötétséget. Pár hét teljesítményledekkel töltött játszadozás után azt szűrtem le, hogy a kormányon lévő lámpával sokkal jobban lehet látni az utatni ami előttem van, igyaz kicsit nyűgösebb benézni a kanyarba. Terepre vagy nagyon erős fejlámpa vagy egy erősebb lámpa akormányra és egy kis keskenyebb fénysugár a fejre, a kanyarokohoz.
-
válasz
Dirtyz #13463 üzenetére
Nem, nekem Sigma jött most lion akksival, amint írtam is. A csatolt kép Zsee75 megoldását tartalmazza a Lámpa project 1.1 topicból, ami egyébként egy Sigma sisaklámpa rögzítő.
-
A Hozé féle nagy ólmos akksi 700 gramm, a liion-os 220 gramm, a Sigma 140, az előbbi 3 órát bír full fényerőn, az utóbbiról csak gyári adatom van, szal az mindegy, majd tesztelem, az előbbit 4 órán át kell tölteni, az utóbbinak elég 2.5 (gyári adat szintén), emellett az előbbi kb. 4-szer akkora, súlyra nemtom mennyi lehet.
Hozé lámpa:
-
válasz
Manitou #13451 üzenetére
Nem a fejemen van, hanem a sisakon. A régebbi fejlámpám kicsit zavaró volt, mert nem volt éppen könnyű, eleve az elemek miatt, ami alapból nem tűnik vészesnek, de ha egy fél órás lefelé alatt folyamatosan cibálja a fejed, azért be tud fáradni a nyakad.
Fényerőt nemtom, még nem voltam vele bevetésen, tegnap jött.Hozéé szentem erősebb, ugyanakkor nehezebb, plusz azt nem lehet nagykerből intézni.
-
Dirtyz
őstag
-
Meme
aktív tag
válasz
Dirtyz #13456 üzenetére
Kérünk linket erről a Hozé féléről!
Mondjuk árban egy 100-200k-s Lupine lámpát egy 30k-s Sigmához hasonlítani...
Eleve boritékolható melyik a jobb.Vagy félrecsúsztam, és csak fejlámpákról beszéltetek?
Melyik Sigmát próbáltad?
Nekem van egy Mirage Evo duplám, az eléggé kajak. -
Dirtyz
őstag
válasz
Manitou #13451 üzenetére
A Hozé féle lámpát fényerőben, teljesítményben szerintem, csak a Lupine lámpákhoz szabad hasonlítani. Jó, tudom kidolgozásban nem, de ha ár-értékarányt nézzük nem kérdéses....
Aki volt kint a 24óráson tudja miről beszélek.
Volt szerencsém Sigma-t is használni, de az sem tudta megközelíteni a Hozé féle cuccot, szerintem.... -
tzimash
őstag
válasz
Bikeman #13436 üzenetére
köszi, nem mernék használtat venni, meg kicsit sokallom is, bár lehet hogy jó vétel lenne.
Torát láttam valahol 37-ért újonnan.Az első hsz-emben nem írtam, de olyan üzletben szeretném megvenni a bicót, amelyik elfogadja az mkb egészségkártyát.
szóval ez nem gyengén behatárolja a lehetőségeimet.
-
Meme
aktív tag
Lámpa ügyben!
A Schwin elkezdte ( el fogja) forgalmazni a Knog-ot.
Ez egy ausztrál cég, villogókat, lámpát, szerszámot, kesztyűket és táskákat csinálnak.
[link]A leggyengébb 1 ledes "békájukhoz" van szerencsém már több mint egy éve.
Egy használt német gépről szedtem le. Még mindig fényesebb az álltalam tesztelt többi 1 ledes villogónál- elemcsere nem volt . Nagyon jo, szinte teljesen szilikon, világit/fénylik oldalra is. Elvileg teljesen vizálló is, holnap bele is dobom egy tálka vizbe.Akinek van lehetősége olvassa el a magyar katalógust - állat lett a fordítás. Neten még nincs fent, de a nagykerből lehet hozni már.
Nekik is van ledes - akus lámpájuk - 3 fajta - és szintén szilikonos boritással felfogatással. Fel lehet rakni sisakra is. A békából indulva bitang lehet.
Nem szeretem az ilyen "elgurult a gyógyszerem" stilust, de ez megfogott, valamint az a "vacak" villogó is
-
szatocs
őstag
Én olyanon gondolkodok, hogy szétszedek egy rázós lámpát, hogy a generátor része meglegyen, azt valami jó helyre szerelem a kerékpárra, hogy tudjon mozogni a cuccos, és elvezetem egy hátsó ledsorhoz, így nem kell elemmel bajlódni. Bár ez csak tervezet, nem biztos, hogy lesz is belőle valami, még a végén bolondnak néznek
(#13448) Boxer001 - Dehogy nagy, meg semmi súlya nincs, vagyis ami nekem van, az nem valami nehéz, 3 kisebb fajta ceruza elem kell bele, szóval még az sem nehéz
-
válasz
szatocs #13446 üzenetére
Hmmm, nekem is van egy hasonló fejlámpám 8db leddel. Nem tudom, hogy mi számít erősnek, de az enyémet nem találom jónak, sőt, szerintem kifejezetten vérszegény.
Az viszont elgondolkodtató, hogy 710ft...
Veszek 5db-ot, szétszedem, berakom egy tokba sok ceruza akksival, és tuti levilágítja a 10eFt-os bringás lámpákat... De lehet, hogy más megoldás lenne jó.
Asszem a következő projekt egy házi barkács bringa-refi lesz. Cél: brutál fényerő fillérekért. -
Boxer001
veterán
Praktikus cucc, az biztos. Enyhén szólva pár évvel le vagyok maradva.
Valami gépet én is megpróbálok venni hamarosan, régivel is el lehet karikázni, de mit tudom én, már olyan ciki szegény, pedig szeretem.
Vagy nem is ciki, hanem vágyom már az újabb fékekre, váltóra...
szatocs
Én is valami olcsó megoldást fogok alkalmazni. Meg kell lennie még a régi Hauser hátsó világításomnak, előre meg biztosan újat kell venni. -
válasz
Boxer001 #13442 üzenetére
A bringán max extra mini hátsó ledeket viselek el (egészen pontosan ebből van kettő a nyeregcsövön, meg kettő a fényvisszaverős hátizsákon) így egyedüli megoldás a fejlámpa volt. Egyébként is jobban szeretem, mert nem csak előre látni vele, plusz, ha városban benézel egy keresztutcába, oldalról is biluxolsz, így az autósok jó eséllyel meglátnak.
-
Bikeman
aktív tag
válasz
tzimash #13432 üzenetére
Havernek volt Axel Platinumja, ami ebből a legdrágább, és fél év alatt lekopott a fekete réteg a becsúszókról.
Én is mentem a géppel kb. 60 km-tert, hát a köves részeken lehetett menni, vagy 15-tel, amit az enyémmel 30km/h-val abszolválok simán. Mozgott az Axel mondjuk 3 centit...
Ezek után azt hiszem mondhatom azt, hogy ha lehet, elkerülném.
A Tora az jó, kicst nehéz (2.2 kg. körül).
Vagy pl.:
1. ezt 100mm-re lereakod, király lesz.
2. Könnyű teló, ha nincs széthajtva akkor jó, bár ez inkább vékony riderek alá való.
-
tzimash
őstag
Manci=Manitou?
hát az tényleg csak akciósan menne, mert elég drágák amúgy.
valami Rock Shox-ra gondoltam inkább pl dart 3-ra. megkérdem a boltosoktól, hogy meg lehetne-e oldani.
gáma gyűrés van, csak nem obli, hanem fallout3Szatocs:
szép bicó az is, a telót éreztem ott is gyengének. na meg van egy kis Magellan mániám is -
Xantomas
őstag
válasz
lorcsi #13425 üzenetére
7-8E km lehet benne, max 9. Ebből kb ~100 km úgy hogy iszonyat nagy eső végén kezdve, utánna sárban gázolva, úgy hogy utánna korom fekete, "csillámos" zsírt szedtem ki az agyból. Az volt neki a kegyelemdöfés.
Mod: este lefényképezem az agy csapágycsészéjét. látványosan néz ki.
-
tzimash
őstag
üdv! (jé oblivionos ismi is van)
4 év után újra elhatároztam, hogy nyeregre pattanok, ehhez keresek egy megfelelő járgányt, mivel a régi bicóm (10 éves cheyenne mustang) már nem az igazi, kéne jópár dolgot cserélni rajta, meg valahogy igy hogy 20 kilóval több vagyok (95kg) már nem úgy viselkedik mint régen
vegyes felhasználásra kellene, melóba járás, bakony, vértes, velencei hg. erdei útjai, ösvényei, de hosszabb túrák is becsúszhatnak aszfalton.
max 120k-m van a projektre.
amik tetszenek:
Magellan Polaris '08- a tárcsafékes verzió is belefér még, bár nem tudom szükségem van-e rá, mindenesetre jól mutategyedül a telót érzem kevésnek. a V-fékes példányon B+ tribal fékek vannak, ezek jónak számítanak?
Magellan Serpens LX '08 - a V-fékes verzió akciósan 118k szerintem nem egy rossz vétel, ezen is olyan fékek vannak, mint a Polarison, a teló is rendben van szerintem, viszont a váz alakját és színét (csak pirosat láttam mindenhol) szoknom kéne
szóba jöhet még Caprine Epik 50, Merida Matts TFS 300-V, Kelly's Quartz, Magnus, Magic mind tavalyi évjárat, valamilyen SR telóval, X-mission vagy Tektro fékkel amelyek megint csak nem mondanak nekem semmit
ha tudtok ebben a kategóriában valami jobbat, ne tartsátok magatokban
a legjobb szerintem egy polaris disc lenne egy jobb telóval, ti mit gondoltok?
előre is köszi a jó tanácsokat! -
Xantomas
őstag
Na igen, és még az alternatív biciklikről nem is volt szó. Chopper bike, trike, rekumbens, összecsukható városi bringák.
Bevallom az utóbbi időben elég erősen gondolodom azon, hogy a teljes kerékpár parkomat eladom, és helyette veszek egy új Schwinn Campinget nexus 3 sebességes agyváltóval, és egy Merida Speeder i8-at.
Unom az évenkénti hajtómű (tudom, komolyabb hajtóművet kell venni, amin elég lánctányért cserélni), lánc, fékpofa racsni cserét. Most döglött meg a crossomon a hátsó agy, egyszerűen elhasználódott, a kónuszok szimplán 4 mm-rel közelebb vannak egymáshoz mint újkorában, és már az agy belső anyagát eszi emiatt szorul, bár bár nem is egy xtr hanem Acera, .
Az első felnimen szinte lekopott a fékfelület, bár gondolkozok egy teljes, fehérre újra szinterezésen, és egy belépő avid tárcsaféken, hátra egy SS tárcsás agy, hajtűműből pedig egy egytányérosított Alivio . -
Bikeman
aktív tag
Van még egy:
VB:
Vitrin Bike
-
-
Mewryck
tag
előlracsni:a hajtókaron van a racsniszerkezet,a hátsó agy pedig fixen hajt(lényegében fel van cserélve a kettő)de nemtudom,hogy ennek a megoldásnak mi az előnye...talán egy triálos megtudná mondani
-
CX - ciklokrossz
mod: csak halkan mondom, hogy nekem lehet, hogy fog kelleni valami jóféle monti hátsó agy (régi xtr, vagy ilyesmi). Csak kónuszos érdekel, és lehet gyorszáras vagy csavaros is. 7-es sor menne majd rá. Lehet menetes és kazettás is. Régi, használt is jöhet, de csak olyan, amiben még van jó sok km. és nem drága. 32 likas előnyben. Köszi!
Aktív témák
Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Építő/felújító topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Gitáros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- The First Berserker: Khazan
- Vírusirtó topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- HP ProBook 430 G3 laptop Pentium 4405U CPU (hibás)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest