- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
martonx #3224 üzenetére
onfocus nem jó, mert mi van, ha rááll, de még nem veszi fel a vonalkód olvasót? letelik az idő
ezért kell az első leütéstől mérniamúgy a szolgáltató kérése, hogy ne lehessen beütni, csak vonalkód olvasóról (ami szerintem egy ctrl+v és kikerülve) meg veszít vele esetleg ügyfelet is...
-
krysn95
csendes tag
válasz
martonx #3213 üzenetére
Köszönöm szépen a segítőkész tippeket.
Igen, sejtettem, hogy nem feltétlenül idevaló a kérdés (de ahogy írtam is telljesen laikus vagyok)Kerülőutakat javasolnék, mint pl. írni egy normális klasszikus programot, ami a mikrofonba bemondott szöveget továbbítja valami 3rd party beszédfelismerő felé, majd az onnan kapott választ parse-olja, és az alapján elindítja neked az XYZ programot.
Ez részben meg is van, hiszen ez a Chrome bővítmény épp ezt csinálja-->[link]
Felismeri és írássá alakítja a hallott szöveget. Innen már "csak" annyi a feladat, hogy ezt a szöveget (és ez van a képen bekarikázva feljebb) értelmezze egy program, hogy parancsot lehessen hozzá rendelni.
A cél az volna, hogy ha ebben a szövegben egy bizonyos szó vagy szóösszetétel szerepel, akkor arra futtasson egy programot a gép (win)--> röviden: egyfajta hangvezérlés megvalósítása a feladat
Pl.:
A megjelenő (tehát bemondott) szöveg: Indítsd el az XYZ programot
Betanított reakció: (ha a szövegrész tartalmazza az "XYZ" szót, akkor indítsd az XYZ programot) XYZ indítása.Erre kellene valami tipp az itteni zseniktől..ha egyáltalán van rá valami megvalósítható megoldás.
köszönöm szépen!
-
dqdb
nagyúr
válasz
martonx #3213 üzenetére