-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerner1
nagyúr
válasz Bandi18 #52510 üzenetére
Az az igazság, hogy már sosem viselkedett úgy az autó, mint a gyárival, amikor az még jó volt. Pedig mind a 4 -et, egyszerre cseréltettem. Egy ideig gondolkodtam is rajta, hogy a régi gyáriakat beadom Dömsödre, Katonáékhoz, felújíttatni, de -ez aztán elmaradt ...
[ Szerkesztve ]
-
zebede
őstag
válasz Bandi18 #52389 üzenetére
Nem akarok minden hibát ráhúzni az EGR csatorna szennyeződésre , de akár amit hallassz is lehet az miatt.
Nekem úgy magyarázta a szerelőm, hogy a csatornában és a szeleptányérokon lerakódott korom felizzik és hamarabb gyújtja be a keveréket mint a szikra.
Ez is okozhatja azt a rendellenes hangot amit hallassz és mivel a Jazz ismert hibája ez az EGR csatorna lerakódás ezért érdemes ebből kiindulni.Viszont ha negyvenezrenként ki van takarítva ahogy fentebb is írtam, akkor kizárható ez a hibalehetőség és lehet gondolkozni máson.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Bandi18 #52389 üzenetére
Dugattyúkolompolás a neve a jelenségnek.
Hidegen a gyűrűk túlságosan össze vannak szűkülve, emiatt hozzá tudnak csapodni a henger falához.
Nem szabad hidegen terhelni, 1-2 perc járatás után alacsony fordulatszámon kell vele menni.
@tboldi: A második generációban már kínai is volt tudtommal és hozzánk is jutott belőle.
Alvázszám árulja el
L : kínai
J : Japán
S : angol[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Bandi18 #51220 üzenetére
Gyári szett horror áron van.
Gyári tekercs 40 k, utángyártott tárcsa + csapágy + tekercs 35 k
Motort kellett elengedni jobb oldalon, hogy kicsit lógjon, úgy alulról már oda fértünk légkulccsal. Maga a munka nem vészes, ami pöcsölős a hézag beállítása, amiről BlacKSouL is írt. Vagy 5x szedtük szét mire jó lett! (Ökör fejemmel elvesztettem a hézagoló alátéteket amik a zacskóban voltak, ugy kalapáltunk helyette!!!)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #51220 üzenetére
[link] Így néz ki robbantva.
A 4-essel részletezett jobb oldali szíjtárcsa alapesetben a saját csapágyán szabadon elforog, mint egy gyűrű. Amikor a 9-essel jelölt elemekből a jobb oldali tekercsmágnes jelet kap, akkor a jobboldalon látható kompresszor tengelyére kívülről (bal legszélről) rögzített, a 4-esben jelölt bal oldali kuplungtárcsát összeszorítja a szíjtárcsával, és így a szíjtárcsa forgását a tengelyen lévő kuplungtárcsának ezzel egyben a kompresszortengelynek átadja. Oldáskor elengedi a mágnes, és szétugrik a szíjtárcsa és a kuplungtárcsa. A kettő között egyébként kb. 2-3 mm a távolság.
Itt szebben látszik a "külső" oldal felől a tekercs, a szíjtárcsa és a kuplungtárcsa
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
67tuareg
tag
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
demars
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz Bandi18 #49454 üzenetére
Annyira még nem néztem utána, de gondolom, mild hybrid. Tehát folyamatosan megy a benzinmotor, az elektromos hajtás csak rásegítésnek van.
BBD: Szerinted a Jazz jobb? 1100 kg ugyanúgy és csak 83 ló. Bár szeretek autót is vezetni, az igazi élményt nekem a motorozás nyújtja (és mint írtam, lesz az is), úgyhogy nyugodtan lehet FWD is. Ülésfűtés, tempomat és könyöktámasz meg eddig sem volt, nem tudom, mi hiányzik.
Qru: 90%-ban egyedül használom az autót, ha meg nem, ott a WagonR.
szerk.: Úgy néz ki, a GT felszereltségben van tempomat.
Eddig csak egy BMW R1200GS Adventure-ön próbáltam a tempomatot, igazából tetszett, de motoron hót feleslegesnek tartom.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #48697 üzenetére
Nekem ez érdekes volt, mert az első 50-100 km-en én is próbáltam óvatosan fékezgetni, csak ahol muszáj, sok motorfék, aztán 100 körül kipróbáltam 2 erősebbet, de csak 80-ról 20-ig, kb. közepesen nyomott pedállal, nem erősen, inkább csak hosszabban, hogy megmelegedjen kicsit, aztán mentem tovább és hűtöttem. Érzésre már jól fogott, de még mindig nem akartam széttaposni. De nem csak város volt, hanem vegyes. Pálya nélkül. Aztán kb. 300 vagy 400 km után jött egy horvát út, addigra már a tárcsáról is lekopott a felszínről a festékréteg maradéka is, úgyhogy már az odavezető úton sem figyeltem igazán, de ha kellett fogott. Mondjuk ideális esetben pályán nem is sokat kell fékezgetni, de azért csak kell. Mire hazaértem meg már 1700 km lett benne, onnantól meg már nincs miről beszélni. A tárcsa már fémtiszta volt.
Szóval szerintem 50-ig óvatosan, 100 körül már lehet próbálgatni, de nem durván, 200-300-tól meg már akár terhelni is lehet. De közben ha muszáj, akkor muszáj, annyit tehetsz, hogy előrelátóbban vezetsz, hogy minél kevesebb satufék szituáció adódjon. De a normál fékezésnek lennie kell, hogy bekopjon, a durva szélsőséget kell csak kerülni.
De szerintem ha csak betétet cserél valaki, akkor rövidebb idő is elég. A tárcsa miatt kell inkább a hosszabb összekopás.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz Bandi18 #48628 üzenetére
(#48630) BlacKSouL
Huh, veled nem vitatkozom. Ilyen nőiesen annyit mondok csak a döntésem indoklására, hogy "CSAK".Vívódtam egyébként, hogy különbözőt teszek előre/hátra, esetleg még az NDX is tervben volt, de a kereskedővel végül arra jutottunk, hogy elég lesz a zöld. Eddig sok mindenben hallgattam rá, szinte mindig bejött a tanácsa. Én meg úgy vagyok vele, hogy a jó kereskedő, nem ajánl szart, mert különben nem megyek vissza hozzá.
-
bbubby00
őstag
válasz Bandi18 #48131 üzenetére
Kissé nedves út eléggé közrejátszhat, főleg ha előtte poros volt minden, mert akkor olyan lesz az állaga mint a takony. Ha nincs egy high technologia alattad, (mint az uj dragabb kocsikban) kizart h megtudj allni.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz Bandi18 #48128 üzenetére
Hátul sima trw betét mart furt tárcsa gyári méretben.
Elől 262 helyett 282 sima ate tárcsa ferodo ds2000betét, nagyobb rádegítő + nagyobb munkahenger, fémhálós csövezéssel.
25éves autó, nem emelkedik a hátulja, de sokkal jobban harap a fék. Az autót tudom irányítani, bár nagy fékezésnél ki akar kanyarogni? Előtte fék majd kanyarba gáz[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
demars
addikt
válasz Bandi18 #48128 üzenetére
Ha nem is ennyire drasztikusan de biztos, hogy lesz változás. A helyedben egyszerre cserélném elől és hátul is. Ha anyagi korlátai vannak inkább várj egy hónapot még és spórolj!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #48124 üzenetére
totalcaron volt egy cikk, már nemtom melyik, amiben írták, hogy az elöregedett fékbetét szétforgácsolódik. Ez tény, az enyém is a gyári eléggé gatya lett hátul, mondjuk ez enyémnek sok baja volt, meg aztán egy idő után könnyebben leválik a betétanyag a vaslemez hordozóról.
Szóval ha már legalább 6-7 éves az a betét, akkor szerintem vastagságtól függetlenül érdemes lehet cserélni.
Ha megoldható, akkor már én sem várnám meg a hátsó betétekkel azt a fél évet sem, viszont akkor a tárcsa vastagságára rámérnék, és ha a gyári tűrésben van, akkor azt még fennhagynám a gyárit. Mondjuk arra a fél évre. És akkor most elöl új tárcsa+betét, hátul új betét, és ha nagyon kopna vele a hátsó tárcsa, vagy már eléggé a határon van most is, akkor mielőbb cserélném azt is. Ha tényleg jó még a hátsó, akkor a zöld betét se enné meg annyira a gyári tárcsát fél év alatt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
válasz Bandi18 #48101 üzenetére
Nem, nekem 6gen angol.
Igen, a TRW a rendszert jelenti, a másik az ATE szokott lenni
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
tboldi
nagyúr
válasz Bandi18 #48074 üzenetére
Nézd meg a Kauffer oldalán is, én is itt vettem Zimmermann betéteket és tárcsákat (itt volt a legolcsóbb), és tök jók.
-
Fkris
őstag
válasz Bandi18 #48095 üzenetére
Szerintem nem nyúlsz ezzel a kombóval félre.
A Greenstuff egy nagyon jó minőségű betét! Jól fog, és tartós isén az importőrtől rendeltem, minimálisan drágább volt, de gyorsabb is.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Bandi18
tag
-
Fkris
őstag
válasz Bandi18 #48086 üzenetére
Engem ma az EBC mentett egy csattól.
Szolíd eső, krúzolok a Blaha lujza téren Astóriától a Keleti felé, és a József körút-Rákóczi út kereszteződésben található parkolóból kiállt egy Hastra. Zöld a lámpa előttem, szóval semmi egetrengető tempót alkalmazva 55-60 körül megyek, mint mindenki más körülöttem a belső sávban 3 másik autó). A Hastra a jobboldalamról áll ki, kb 100 méterre előttem, a buszsávban halad kb 30-as papa tempóval. Elkezd befele indulni, majd kijebb, mintha kátyút kerülgetne, gondolom.Nincs index, akkor nincs besorolási szándék se, haladjunk tovább, találkozóm van.
Erre egyszer csak berántja elém az autót, de a sebességet tartva, gyorsítás nélkül, szerintem tükröt nem is használt.
Irgalmatlan nagy vészféket nyomok, vizes az út ugye, dolgozik rendesen az ABS,gúvad a szemem, szorít az öv. Hát a pöcsömet már nem tettem volna be a két lökhárító közé, az is biztos.
Tolok neki egy hatalmas dudát, hogy ember, mi van veled, vissza is villogott, hogy bocsi, de azzal nem sokra megyek, ha hátulról elkapom, amilyen szerencsém van simán rámvágták volna a relatív gyorshajtást, meg a ráfutást is. Mögöttem szerensére nem jött senki, mert az astóriánál én voltam az első a zöld lámpánál(fővám felől), egyből középre soroltam, a mögöttem lévő kisbusz pedig a külsőben maradt, a Rákóczi forgalmát meg még fogta a Ferenciek felőli lámpa, még nem értek be.Városi használatra szerintem a sima EBC tárcsa és Black betét tökéletes, ilyen tempónál és intenzitásnál nem hiszem, hogy kijönne a Greenstuff előnye, ha több az autópálya, akkor már viszont indokolt lehet a melegedés miatt.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #47925 üzenetére
Munkadíjat nem tudok, mert baráti szerelésben csináltuk, de javaslat, ha nem akarod hogy szétqrják a tárcsarögzítő csavart, és esetleg még az eredeti kereszthornyú van benne, akkor javasold, hogy üssék meg rendesen a csavar fejét egy hasonló kisebb átmérőjű lapos valamivel, és fújják meg rozsdaoldóval, mielőtt nekiállnak feszegetni. Plusz ha tudsz szerezz hozzá előtte rendes minőségű belső kulcsnyílású új csavart, az se baj, ha hajszállal hosszabb. Sima csavarboltban, vagy barkácsboltban is szokott lenni. Visszaszereléskor pedig az új csavar menetét fújják meg rézsprével, mert úgy már az új nem fog majd belülről belerozsdálni, ahogy a gyári szokott.
Plusz a betétvezető sínt is pucoltasd meg.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
Rolvik
csendes tag
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #47759 üzenetére
Nem, ezt itt helyi szerelővel csináltattam, az éves szerviz keretein belül. Ő rendelte az alkatrészeket is ami nem gyári.
De tulajdonképp tavaly csak levegőszűrőt meg olajszűrőt rendeltem gyárit, ja meg hűtőfolyadékot és fékfolyadékot, de utóbbi kettő nem éves hanem hosszú periódusú csere volt. Idén olajszűrőt megint gyárit rendelek, levegőszűrőket helyben Mann-t fogok, olajat viszek Mobil1 0W20-at, meg még most a műszerfal izzókon agyalok a csepeliekkel, hogy melyik mennyibe fáj, és mennyit rendeljek, ha már úgyis küldik a szűrőt. Nemrég egy francia autó hatezer féle motorváltozatába, és testvérmárkáinak ezerféle verziójának tízezerféle motorváltozatába való olajszűrők között vesztünk el hárman, ráadásul belsőbetétes szűrő, szóval csak a szarakodás volt, itt meg megrendelem a gyári (Purflux) Honda szűrőt ami fémházas, leveszik, felteszik, kész...Igen nekem is R18A2.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #47755 üzenetére
Én a következőket kaptam egy éve:
- jobb első axiálcsukló (1db) 23.570ft/db gyári új, 5.000ft/db jó minőségű utángyártott új
- jobb első összekötő gömbfej (1 db) 30.150/db gyári új, 6.000ft/db jó minőségű utángyártott új
- jobb + bal hátsó stabilizátor (kutyacsont) (1 +1 db) 30.150/db gyári új 4.550ft/db jó minőségű utángyártott új- feszítőgörgők 17.200ft 1db gyári új
- hosszbordás szíj (1 db) 11.400ft gyári újEzek csepelibontós árak voltak, ehhez képest tulajdonképp mindenből a fentieknél valamivel drágább utángyártott került bele, helyi beszerzéssel, beszerelési költség csökkentéssel.
Pl. a görgő asszem 12ezer volt, a hosszbordás meg 9ezer.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz Bandi18 #47722 üzenetére
Igen, ahogy írták. Ugyan olyan folyadék kell bele, mint a fékhez.
Picit tartottam tőle, hogy szét kell szedni valamit, de szerencsére nem. Van légtelenítő csavar alul, szóval sima ügy. Rendelek is motul dot 5.1 -et még egy flakonnal. (Motorba is azt tettem, tovább jó, kevésbé köti meg a vizet)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
spawn21
veterán
válasz Bandi18 #47511 üzenetére
nekem nem azzal volt a bajom. Ameddig nincs baja a kocsinak. Csak miután az első kötelező 20 000 km után volt, és friss jogsival, nem annyira ismerve az autót nem jelzett soha hogy gond lenne az olajjal. Majd miután beviszem 4 litert beletettek, majd 8000 km után jelez munkába menet, azonnal megálltam egy benzinkútnál. Nézve a pálcát, semmi az égadta világon nem látszódott rajta. Szerintem nem szakeszűen lett kicserélve az olaj. Na de lehet csak kifogtam valami tanulót. Továbbra is oda fogom vinni. Na meg az 10gen civicet is onnan fogom elhozni
s24U+15p
-
spawn21
veterán
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #45468 üzenetére
Ha jól emlékszem civinfo-n is írták, hogy egy levételt simán elbír. Vagyis ha ésszel szedi le a szerelő, akkor zökkenőmentesen visszatehető még egyszer. Elméletileg cserélni kellene, de ha nem tépik szét, és pontosan visszailleszti, és bekeni vékonyan tömítőanyaggal ahogy kell, akkor nem kellene hogy gond legyen vele.
Nekem is visszatették a régit, és nem ereszt sehol. Amúgy passz, de kb. 6-8 ezer körül van talán az új.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Bandi18 #45436 üzenetére
A szíjat vagy a gépkönyv alapján, vagy 6-7 éves koránál, vagy 100-120 ezernél szerintem mindenképp érdemes cserélni, de ami még jó mutatója, hogy ha a szíj külső oldala (azaz nem a bordás hanem a sima fele) szemmel láthatóan kezd kifényesedni, illetve körömmel megkapirgálva érezhetően csúszik a felülete, esetleg feketére fogja az ujjad, netán a fekete helyett enyhén sárgás színezete van, akkor mindenképp érdemes cserélni. Én azt is szoktam nézni, hogy amikor megy alapjáraton, akkor a körmöm felületét óvatosan nekinyomom, és ha már nem "húzza", vagyis simán elcsúszik rajta, akkor cserés. Az új, friss szíj még külső felén is jó apró recés, tapad, és a körmöt "húzza". Szíjat és feszítőt pedig illik egyszerre cserélni, mert a görgő felületére feltapad egy csomó minden, többek közt a szíj anyaga is lassan, és az sem szerencsés, meg addigra általában kellően meg is kopik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Jaffa75
őstag
válasz Bandi18 #45311 üzenetére
nem akartam flame-elni azzal hogy minősítem az 1. és 1.4 VW turbós motorok hírét, pedig a környezetben is van egy Yet 1.2t. Maga az autó tetszik, de nem mertem ilyet venni, mert látom hogy mennyire sok gond van vele! Pedig első tulaj, vigyáz is rá, nemcsak városban használja, szóval jó kézben van, mégs muzsikál jól...
Aladdin: kisebb is, hova húzzák? Nem lenne tartós! /így sem biztos /
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #45306 üzenetére
Igen, ez jogos. Én a Honda 2.2 CDTI motorjából indulok ki, eddig amit olvastam azzal kapcsolatban, az eléggé pozitív. Ha jó kép alakult ki a fejemben, akkor a szokásos dízel kopó-fogyó alkatrészeken kívül más gond nincs velük. Szóval egyelőre bízok a Hondában. Ennek ellenére 4-5 év tapasztalat úgyis kell, hogy használtan ajánlható legyen egy ilyen.
Viszont egy kiegészítést még írnék. Újonnan én sem vennék autót, mivel egyrészt én sem tudom/akarom magamnak megengedni, másrészt nem ér számomra annyival többet egy új autó egyelőre, mint egy ugyanolyan típusú, felszereltségű 1-3 éves értékvesztést elszenvedett társa. Persze, használtnál nem tudom beikszelni az extrákat egyesével, de egyelőre elfogadom ezt a kompromisszumot. Viszont, ha
- új autót vennék, akkor nincs gáz, új kora óta nálam, ismerném az előéletét, tudnék vigyázni rá.
- ha használt szívóbenzint vennék, akkor félretennék egy 100-150e Hufot a vezérlés, szűrők, folyadékok cseréjére és az esetleg meglepetésekre (abroncs, féktárcsa, fékbetét, stb.)
- ha használt turbós benzint választanék, akkor azért kellene szerintem 200-250e Huf tartaléknak, ha biztonságba akarom érezni magam
- használt dízelnél meg 300e Hufot különítenék el, hogy megnyugodjak.
Szerintem, ha figyelmesen és türelmesen keresünk, választunk használt autót és a vétel, átírás után még benne vannak az ember zsebében a fent leírt összegek, akkor nagy pofára esés nem érheti az embert. Igen, akkor is rá lehet még locsolni egy jókora összeget, amit nem kap vissza eladáskor, de legalább lesz egy jó és üzembiztos autója, amit tud használni. Persze ez csak a saját meglátásom, véleményem. -
Aladdin
aktív tag
-
Bandi18
tag
-
zsole84
senior tag
válasz Bandi18 #44491 üzenetére
Számít az "atléta" ha esetleg durran a légzsák? Szerintem mintha ott se lenne... Én pont most varratom újra, egyik nap nem épp könnyűsúlyú rokon beült az UFO-ba, hogy kipróbálja, rögtön szakadt a varrás... Én innen rendeltem: triko , a minőség tűrhető ( szerintem eléggé műszálas ), de bármilyen jelzést, feliratot választhatsz, pár napon belül küldik.
Mod: a kuplungrecsegésre viszont jó lenne már valami tuti megoldás, létezik, hogy nincs rá biztos gyógymód??
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Bandi18 #44487 üzenetére
pluszban ilyen "atlétatrikót" akarsz rá? Szerintem azt bármelyik tecsó-ósanban. Nem valami szép szvsz, a gyári huzat a háttámla szélein tud kopni, ha olyasvalaki használja, mint én (kicsit testesebb) és dörzsöli. Mindenhol máshol patent marad, nem hajlamos kopásra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #44419 üzenetére
NB Unlimited van bent. Augusztusban került be a tompított, októberben a távolsági. A gyárihoz képest érezhetően nagyobb a fényereje (a távolsági vetítési képe ugyanúgy előrenyúlik ugyan, tehát oldalirányba nem látsz többet) és sokkal kellemesebb fehérebb a fénye, de még mindig meleg a színét tekintve.
Ami még fontos, hogy kis kéz nem árt az egyszerű cseréhez.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Bandi18 #44417 üzenetére
8gen UFO hatchback Civic? Ha igen, akkor cserélhető szerintem mindenféle trükk nélkül, legalábbis sajátomban puszta kézzel cseréltem tompítottat és távolságit is (5 perc volt kb. egy pár cseréje). Nem, a tompított és a távolsági külön foncsorban, külön izzó. A típusok pedig itt vannak (ha jól látom, akkor a tompított H7, a távolsági meg H1).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest