- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorje
senior tag
Sziasztok!
Barátomnak szeretnék segíteni alkatrész keresésben, hátha ti tudtok valami "jobb megoldást", ezért kérném segítségeteket.
Kuplung szett kellene neki. cikkszám: 22105RL0315Ebay-en ilyet találtam. Brexit miatt már eléggé költséges. Talált 210 font-ért Angliába is csak kérdés hogy áfa, vám a jelenlegi szituban mennyi lehet akár idehaza vagy német, osztrákba szállítással.
Előre is köszi ha tudtok valami tutit -
MPowerPH
félisten
Most hazafele jovet vegig szakado hoban jottem, kb. az utolso 1400km -en. A vegere teljesen leromlott a fogyasztasa az autonak, 130 -nal 55mpg az atlaga, ez egeszen beesett 40 -ig. Ma raneztem, es az elso lokos nyilasai, ahol a cooler es a huto/fekhuto van, teljesen be volt jegesedve, lokharito sikjaig megtelt, kikemenyedett jegdugo keletkezett.
Kiverettem a mosoban, es voala, helyreallt az auto fogyasztasa is.
Valaki mar tapasztalt hasonlot?Egyebkent az autoval Dec. eleje ota olyan 40k km -et tettem meg. Problema nuku, TRW fek jol birja, nem ut. Annyi, hogy hidegen, foleg nedves idoben az elso par meteren mintha zero fekero lenne. Neha okoz meglepetest... Kamion mellettem oldalba kuldott latyakkal, aztan azon az oldalon hirtelen nem volt fek, ranyomtam a pedalra, es az auto ment volna balra...
Csak egy olajcseret kapott az auto, meg hozza uj szurot. Egy deci olaj nem fogyott, kettostomegu is meg birja, pedig tuti voltam benne, hogy most mar majd szetesik.Nemeteknel neha azert siettem, mar batrabban gyilkoltam, az elejen nem mertem. A 200 -at meg siman tudja utazora, volt, hogy lehuztam 200km -et is azon a sebessegen. Persze akkor mar rosszul fogyaszt, de az meg pont kenyelmes neki. Folotte mar erezni, hogy ott mar erolkodik.
Szoval nem csalodtam, szepen kiszolgalt, hibamentesen, gazdasagosan. Az arat kitermelte.
Maradnek ezen a melohelyen, belemenne 200k km 1 ev alatt, lazan. De nem maradok, auto hazajott velem. Meg lehet kap egy rendszamot is, en nem banom a masik oldali kormanyt...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz Zarith #66194 üzenetére
Akkor a vevő oldalon van valami probléma. Szinte kizárt, hogy mindkét távirányító rossz.
Mindenhol ilyen? Úgy értem bárhol áll az autó helyileg? Gondolok itt arra, hogy esetleg valamilyen interferencia zavar be.
Ha mindehol ilyen és a távirányítókat is kizártuk, akkor egy autóvillamossági szakemberhez kellene fordulnod, mert az eredeti kérdésedre a válasz nem, ennek nem szabadna ilyennek lennie. -
Zarith
csendes újonc
Sziasztok! Az elmúlt hetekben vettem egy FK2-es 8.generációs civicet .
Van pár zavaró apróság amit a közeljövőben szeretnék javíttatni, és érdeklődnék, hogy tudtok-e jó szerelőt ajánlani Budapesten.
Amit eddig észrevettem és majd szeretném megcsináltatni:
- szokásos tükörbehajtó hiba
-A csomagtérnél az alsó zár felett a gumi kicsit be van repedezve, (nem ázik be meg semmi)
-A tanksapka fedél nem nyílik belülről, a kar nem csinál semmit, az előző tulaj szerint a bowdennel lehet valami, egyenlőre kívülről kézzel nyitogatom.
Illetve még egy kérdés, az autót lezárni le tudom messziről is a "távirányítóval" viszont nyitni, csak közvetlen közelről nyílik (kb fél méterre az autótól max), ez hiba vagy így van kitalálva, nekem kicsit furi volt eddig nem találkoztam ilyennel más autóknál, bár az igazat megvallva sok tapasztalatom nincs(mindkét kulcs ilyen)? -
[CS]Blade2
addikt
Benzines Jazz-ben mióta van részecskeszűrő? Amit találtam infó, az alapján a 2018/09 utániakból az 1.5 i-VTEC-en nincs. Gondolom akkor az 1.3-ason van.
2018/09 előtt is volt már az 1.3-ason?
Konkrétan igazából a 2016-osok és a 2017-esek érdekelnének. 1.3 102 ló.A másik a keréknyomás szenzor. 2009-2015-ös modelleknél hogy néz ki, mióta van, ill. milyen megoldással?
2010/11-est találtam, ami úgy van hirdetve, hogy abban van. Nem tudom, hogy felszereltség vagy választott extra. -
venom8888
őstag
Cdao. Az accordnál melyik tipus az a CRD? Allitolag az I DTEC a lwgjobb motorja 2.2 es dizel.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #66182 üzenetére
Válaszoltam az off-ban.
[link] -
félisten
-
Yamaha R1
tag
Tóth Imi telefonszámát meg tudná adni valaki?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #66171 üzenetére
Na, rájöttem, a Parallels-t (virtuális gépes program) nem szereti, natívan felismeri a macOS és a bootcampes Windows 10 is a kábelt az adapterrel együtt, csak kár, hogy a hondás szoftverhez Windows 7 kell, amit meg nem tudok bootcamppel feltenni, mert ahhoz túl új a MacBook.
Esetleg egy Windows-to-go bootolható USB-n megoldást jelenthet, de előbb le kellene mentenem a külső SSD-mről a dolgokat. De hova?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Megjött a HDS kábel, de nem tudom kipróbálni, mert átalakítón keresztül nem működik, a MacBook Prómon meg nincs más, csak USB-C.
Kell az a ThinkPad. -
nagyúr
válasz Dooonfrigo #66166 üzenetére
Ha a szervizkönyv 100 ezret ír, akkor nincs teendőd vele. Tóth Imit tudom ajánlani Bp. XIV kerületben.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #66165 üzenetére
Ellenőrzés, ami gyakorlatilag az összes szelep beállítását jelenti. Iminél legalábbis így szokott lenni. Én személy szerint nem szoktam visszarakni használt tömítést soha.
-
félisten
válasz Dooonfrigo #66166 üzenetére
Pedig a helyedben követkeném a szelephézagnál az ajánlottat, feleslegesen dobnál ki pénzt rá. Szerelő nézzen rá, de 99%, hogy hozzá sem kell nyúlni.
-
félisten
-
nagyúr
válasz Dooonfrigo #66163 üzenetére
Valószínűleg iridiumos gyertya van benne, azért ennyi a periodus. Év megkötés nincs a könyvben gyertyára?
Szelephézag 40e kmenként szokott lenni Hondáéknál. Új szelepfedél tömítés ilyenkor erősen ajánlott, lehetőség szerint gyári. Esetleg victor reinz, ha nem tudod / akarod beszerezni a gyárit.
[ Szerkesztve ]
-
Dooonfrigo
tag
Sziasztok!
Szüleim nem régen vettek egy 2012-es Honda Jazz-t, 60k kilométerrel. Az alap karbantartási munkálatokat már elvégeztük, a könyvet nézegetve két kérdésem lenne. Könyv szerint 120.000 km a gyertyák csereperiódusa, ez mennyire reális? A szelephézag állítást milyen gyakran érdemes elvégezni?
Előre is köszönöm!
Üdv! -
tboldi
nagyúr
Rendeltem kínai HDS kábelt, de itthonról. Kíváncsi leszek.
-
lazac_
tag
válasz gxcman #66153 üzenetére
Nincs tippem konkrét kulcsra, de két racsnis dugókulcskészletemhez is kaptam gyertyakulcsot, mindkettő gumis belsejű, olyan szorosan fogja a gyertyát, hogy benne is maradt a gumibetét a szelepfedélben... Szerencsére csak próbálgatás címszóval játszottam az egyik első gyertyánál, ha hátsó lett volna, szerintem lesz.pom magam (City) Előző autónál nem emlékszem ilyen közjátékre, ott lemezes belsejű kulcsot használtam, eszembe sem jutott eddig, hogy megkeressem, kösz, hogy eszembe juttattad.
-
nagyúr
-
Yamaha R1
tag
Szabó Attilánál (wastegate) járt már valaki? Vélemény?
Tóth Imihez mennyi esély van bejutni a közeljövőben? A telefonszámát honnan lehetne megtudni?
-
Czimby
addikt
Szomszédom cserélné az 1.6 sportot VSA-ra.
Ismeri valaki ezt az autót?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
gxcman
tag
Gyújtó gyertya csere City
Tudnátok linkelni, gyertyakulcsot a művelethez, hallottam több fajtáról:
1. a gyertyakulcs végén mágnes van
2, a gyertyakulcsban gumi gyűrű van ami a porcelán részét fogja, hogy nem essen ki....
Nem tudom melyik a praktikusabb, 5kFt alatt kellene de minél olcsóbbra szavazok, ha nem megy a minőség rovására.Ezen boltok egyikéből szeretném:
Fékmester
Bárdi
UnixEsetleg ha máshol jobbat kapok nem zárkózom el tőle.
Ti mit használtok ami nektek nagyon bejött?
[ Szerkesztve ]
-
-
KrAt
veterán
Tegnap Iminél volt az Accord kisszerviz + első fékcserén, majd (egy téves rendelés okán) kapott egy 280-300-as tárcsa upgrade-et is, mivel csak a konzol különbözik, így hamár lúd alapon megfejlesztette ezt is.
Bár soksoksok szerelő akárcsak megközelítené az ő mentalitását... -
nagyúr
válasz Clark78 #66134 üzenetére
Ez a fekete betét továbbra is szarul néz ki elől. De ízlések és pofonok, tudom. Nekem nem jön be.
Úgylátszik egyezik az ízlésünk, szerintem is túltolták a "csicsát" idomokat itt-ott.
Mondjuk "szerencsére" ? nem fenyeget a veszély, hogy ilyet veszek mostanában.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Clark78
tag
Jó kis teszt lett
-
nagyúr
-
Winner_hun
titán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66126 üzenetére
De pont telen kell kemenyebbre fujni es nyaron kevesbe kemenyre hidegen.
Pl mikor volt ez a -7 fok most, kialltam a kb 16 fokos garazsbol es be is jelzett a tpms mert a hideg miatt leesett a gumiban a nyomas. Mentem is a kutra fujni, es az eloirt 2.4 helyett 2.6 bar ment bele. Hazafele nem is volt gond pedig akkor is hideg vt kint a garazsban meg meleg.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem az én metódusom nem ez, az enyém az hogy minden évszakban mondjuk beállítod 2.2-re hidegen.
Vagyis a hőmérséklet függvényében utántöltöd (hidegebb), vagy leereszted (melegebb). Pont azért mert a levegő tágul/zsugorodik.
De sem nyáron nem járok 2.5 ös gumival, sem télen 1.8-1.9-essel, ha a te hőmérséklet nyomás logikádat követném... előbbi túl sok lenne, utóbbi meg túl kevés.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66122 üzenetére
De ennek pont az a lényege, hogy a külső hőmérsékletnek megfelelően mindig optimális a nyomás. És akkor még nem beszéltünk külön az autó terhelésétől (súlyban és tempóban egyaránt). Amúgy is a te metódusod csak akkor lenne valid, ha a gumi nem vesztené folyamatosan a nyomását. De ugye veszíti, mert ha nem így lenne akkor elég lenne 1x felfújni amikor felrakod a felnire és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #66121 üzenetére
Igen, a súrlódás miatt felmelegszik a gumi (ezért kell induláskor ellenőrizni amikor még "hideg" a gumi), amit a gyártók belekalkulálnak az előírt nyomásértékbe.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Szerintem meg ez nem jó gondolat menet (pont azért mert tanultam fizikát. ), pont azért mert fújni sem szobahőmérsékleten fújod.
Tehát ha most 0 fok körül állítassz be 2.2-őt, az így télire kb oké végig... aztán amikor melegebb lesz pl 15 fok, akkor ott megint 2.2-őt állítassz be, az megint jó egy darabig.
Ha úgy csinálnám ahogy mondod akkor nyáron egyre keményebb gumival mennék és pattognék, télen meg lapos lenne.
A lényeg, hogy mindig minden időszakban kb 2.2 bar legyen.
Térfogat adott, nyomás adott... a levegő tömege/"menyisége" ami mindig változik.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66119 üzenetére
Igazából mindig a külső hőfokhoz kell(ene) igazítani a guminyomást, mert a gázok térfogata változik a hőmérsékletük függvényében (ezért szoktak tiszta nitrogént használni a versenysportban, mert annak a térfogata/sűrűsége viszonylag állandó, szemben a körlevegőével).
Egyébként ha maximalista vki: a guminyomás értéket a gyártó általában pincehőfokra adja meg (tehát olyan kb 16 fokos hőmérsékletre). Ettől eltérő hőfok estén +/-6 fokonként +/-0,1 bar diffivel szokás számolni. Mivel ugye a gázok tárfogata nő ha a hőmérsékletük is nő, ezért melegben alacsonyabb nyomásértékre kell állítani, mint hideg esetén. Pl ha a gyár 2,2 bar-t ír (ez +16 fokra vonatkozik) akkor +22 foknál 2,1 bar kell bele, míg +10 foknál meg már 2,3 bar.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MPowerPH #66118 üzenetére
Pedig annyi.
Télire sem kell keményebbre fújni. Csak a hőingadozás miatt érdemes gyakrabban ellenőrizni.
Max azt tudom elképzelni, aki nagyon tutira akar menni az fújja keményebbre, hogy ha melegebb lesz (mint pl most) akkor se essen 2 alá pl.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
MPowerPH
félisten
Tudtok nekem mondani ajanlott guminyomas erteket?
Meg mindig 2007 Accord sedan, 225/45 R17, nem XL teligumi. Auto megrakva, csak autopalya.Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #66113 üzenetére
A műszaki dolgokat még megérné rendbe tenni, de a kasztnit már nem túl rentábilis. Ha nem lenne ennyi rozsda, akkor megmenteném, de így elengedném inkább.
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #66111 üzenetére
6-ot említettek az előzetes listámból.
Egyébként azt mondta a főnök, hogy jól ismerik a típust, de akkor miért nem tudja, hogy melyik az az egy bizonyos csapágy a váltóban, ami zúgni szokott?
Habár a videó hangja nem igazán adja át, pedig tudom, hogy mit kellene kihallani, mert az enyémnél is megvan.A Becsnep is pontatlan volt, nem az EGR szelep dugul el, hanem a fémlap csatornái a hengerfej és a szívócső között.
És ez már csak szőrszálhasogatás, de nem a csomagtartó miatt van az első ülések alatt a tank (legalább az nem rohad, műanyag), hanem a Magic Seat miatt.
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #66106 üzenetére
Idővel leül majd, még el kell törnie ennek is.
-
Qru
MODERÁTOR
Helyre állítottam az összefoglalót.
Boldinak frissítettem is a képét.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #66101 üzenetére
Van küszöb, nincs küszöb.
Az autós topikban írtam még egy kicsit a szerelésről.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #66100 üzenetére
Erről a mondatról nekem az jut eszembe mikor haverom akarta megemelni az egyes* Golfot mert hazafelé defektet kapott, hát... annak rendje és módja szerint az emelő pont emelőstől a kaszniban kötött ki.
edit.: nekem meg megjött a főfékhengerem a CB-re. ...komolyan annak örülök és nem a motorosban kirobbantott "sztoritimenak".
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest