- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #1140 üzenetére
Szerintem is. Bár az tény, hogy GW1ben jóval több skillből lehetett választani, főleg, ha a subclassokat is belevettük a listába.
Ettől függetlenül így is elég szabadságot ad a program ahhoz, hogy mindenki személyre tudja szabni a karakterét, s egyszerűbben összerakhatóak a "build"ek.
Cathfaern, ha megengedsz egy személyes kérdést: Te Gw2őt vagy wowot fogod választani? (Emlékszem Wow topikból, hogy régi motoros vagy, ezért érdekelne)
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#57919488
törölt tag
válasz Cathfaern #1143 üzenetére
GW2-ben lényegesen jobbnak találtam a PvP-t, sokkal jobb az 1v1 balance (WoW-ban ki is jelentették, hogy már a 2v2-vel se foglalkoznak). Maga a dodge is rengeteget számít és minden class-nak van minden másik class ellen valamilyen képessége (WoW-ban csak a rugóknak volt ez). Szerintem akit érdekel a PvP annak nagyon be fog jönni ez a játék. MoP bejelentés (mármint megjelenési dátum) után cancel-re tettem a WoW accom. Ha majd normálisan megy a PTR akkor azért megnézem az új talenteket de csak a pala jött be amim nincs is alapjáraton 85ön, de 3 percenként dc miatt nem volt sok kedvem részletesen mindet megnézni.
szerk.: azon filózok, hogy lehet most alacsony € miatt megveszem digitálisan mert annyi mint boltban lesz és -3 nap start
[ Szerkesztve ]
-
Archanon
őstag
válasz Cathfaern #1488 üzenetére
EVE-t nem ismerem, de Aion-ban volt hasonló a 'gold pack'. Valaki megvette valós pénzért, hogy majd ingame pénzt csinál belőle... Sebaj, a gazdag fickókkal mi csak jól járunk akkor.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
kexksz
addikt
-
fracture333
aktív tag
-
Lmh
őstag
válasz Cathfaern #1858 üzenetére
Cactus: no para, szívesen
Cathaern: Igaz, igaz, valszeg igazad van. Legalábbis lehet így is gondolkodni
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #1858 üzenetére
Tetszik a gondolkodásmódod. Ha így lenne, akkor már csak azt az apró problémát kell majd megoldanom, hogy hogyan kelek fel szombaton 5:30kor úgy, hogy az asszonyt nem keltem fel. Amennyiben igen, úgy tuti előkerül a herélőkés...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
qad
senior tag
válasz Cathfaern #1865 üzenetére
Így van. Le a kalappal előttük. Stressz teszt betöltőképernyőjén már ajánlotta az újabb drivert, de csak bétát, ezért nem töltöttem le. Linkedben a grafikonakat látva tényleg nem beszéltek félre, és már szedem is az újabb drivert.
Grafikai beállításokat is átszabták. Optimalizáltak is 1 kicsit a játékon(ismerősöm gyengébb gépén simábban futott), és ezekből is látszik hogy a srácok gőzerővel dolgoznak hogy ne kelljen csalódnunk bennük. Ha összeadnám a win8 nyujtotta 15% előnyt és az új driverel elért előnyt akkor kb dupla fps-em lenne Meg is nézem majd win 8 alatt mit fog csinálni, de csak teszt szinten mert legrosszabbkor dobja fel a gépház az aktiválási üzenetet.Így tovább ArenaNet.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #2676 üzenetére
Szerintem jogosan jártak el (az elején meg talán kell is a szigor, hogy jó irányba tereljék a játékosokat).
Az utolsó esély is tetszik, hogy nem a GM törli ki az itemet, hanem a játékosnak kell. Ha nem teszi meg, akkor repül. Valahol ez szerintem egy ilyen "hülyegyerek" szűrő.
Más:
Meglett a 80 a guardianommal. Lvl 70 fölötti területek nagyon jók lettek -nincsenek szívek, csak eventek -. Kb lvl 40-50től kezdenek el komolyodni az eventek- összefüggőbbek, egymásra épülnek, nagyobb volumenűek -, nincsen az, hogy két percenként újraindul.
A personal story is bejövős, már le is kreáltam a következő 2 altomat, hogy másik útvonalon is végig vigyem - idővel.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
KisTücsök
addikt
válasz Cathfaern #2676 üzenetére
Értem.
Más: Amúgy a felhasználói nevet nem lehet már megváltoztatni, ugye? Megint elfelejtettem (akárcsak bwe alatt), hogy azokat a számokat azért kreálja, h bármilyen nick nevet használhass, ne legyen az, hogy foglalt. Én meg egyből olyat írtam, amiben biztos voltam, hogy úgysem lesz foglalt. Ráadásul kis kezdőbetűvel, stb... Szóval zavar.
-
M3oH
addikt
válasz Cathfaern #3000 üzenetére
Szep osszefoglalas es 3000. poszt Az biztos, hogy a GW2 nem WoW, teljesen uj utat "jar". Gondolom, Te HC szinten raideltel/telsz, neked ertheto, hogy nem az igazi. Viszont nekem a raid nem tulzottan szempont. A "kveszteles" pedig sztem zsenialis. Vegre nem X-npctol kell Y-npcig futkozni, megis fejlodsz, ugy hogy csak jarsz kellsz a vilagban. En nem vagyok tulzott pve parti, de a "fejlodes" engem nagyon beszippantott. Pvp resz is rendben van. Kraft is, bar nem melyedtem meg igazan bele. Ugy erzem, minden a helyen van nagyabol. En is ugy gondolom, hogy nagyon komoly alternativa a WoW mellett, csak mast nyujt, es szemely szerint nekem tobbet/jobbat, mint a WoW (Bar azert, azt jegyezuk meg, hogy ~1hete volt a start, varjuk ki mi lesz ~1ev mulva, ha mar elszallt a rozsaszin kod)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3000 üzenetére
Először is sajnálom, hogy bizonyos fokig csalódtál a játékban, annak viszont örülök, hogy teljesen korrektül meg tudod fogalmazni, hogy miért nem tetszik - nem úgy, mint pár kolléga a wow-os topikban -.
Próbálok összeszedetten válaszolni, de melóból nem feltétlenül fog sikerülni.
Sztori/lore: Warcraft lore már nem mai gyerek, jóval nagyobb falat, ezt szerintem nem lehet kétségbe vonni. Illetve lehet, de felesleges. (Plusz a Wow sem a magával a játékkal kezdődött, rengeteg könyv van hozzá + egy játék is megelőzte, ami építette a világát)
Bár az általad említett helyek mindegyikén jártam, akkor is nem kicsit túlzásnak érzem a "nem kevés kört ver rá"-t. Engem az jobban zavart a Wowban, hogy habár ~isteneket pusztított el a karakterem mégis mindig nekem kellett a helyi parasztnak/npcnek a földkupacokat túrnom, ráadásként úgy beszélt velem, mint egy utolsó kis senkivel.
Lehet az lenne a jobb kifejezés, hogy engem jobban megfogott, jobban bele tudtam magam élni, mint Warcraft loreba.Kis spioler (?): Személy szerint nekem tetszett, ahogy a karakterem a Warbanden belül fejlődött, egyre magasabb és magasabb szintre került, majd elhagyva azt az én döntésemnek megfelelő helyre került és folytatta a "karrierjét". Kicsit szűkebb látómezővel indít, de azért a végére csak képbe kerül Tyria megmentése.
Azt nagyobb problémának érzem, hogy rengetek finom utalás van a GW első részére, amit azok akik nem játszottak vele, nem igazán értékelnek, nem igazán érzik át. Pl: Az egyik ilyen GW1es örömöm Catacombs of ascalonban volt, ahol is Prince Rurik felmenőjével találkozhattunk. Azok a guildtagok, akik nem élték át GW1etben a Propheciest, nem versenyeztek azért, hogy ki nyírhassa ki végre a feltámasztott Rurikot - miután végigszívták az egész kampányt a szerencsétlennel -, nem igazán értették, hogy én min mosolygok és miért tetszik annyira. Nekik csak egy szellem volt, egy rég elfeledett királyságból...
Szóval én értem, hogy GW2, meg párszáz évet előre rohantunk az időben, csak szerintem egy rakat dologról lemarad az, aki nem játszott az 1. részével. Ilyen a Wowban nem nagyon van, lévén a kiegen végigmegy az ember - kivéve a res scroll, meg a power lvleseket talán - és legalább felszínesen megismerkedi a loret.
End-game raid sose volt, sose lesz a játékban. Ahogy olvastam a dev blogokat és hasonlókat inkább a map/world eventek felé tolják a népet. Nem tagadom eddig csak 2 nagyobb - leszámítva a 70 feletti mapok átfogó eventjeit - "raiddel" találkoztam: vele és vele. Ezek előkészítése nem 10 perc, elég sok ember kell hozzá bár a megölésük kellő tömeg mellett inkább LFR szintű. Ezekre egyébként hétvégén minden nap visszamentünk, mert nagyon tetszettek és szerintem még egy darabig vissza is fogunk járni.
5 fős dungeonok: amikor először bementünk Catacombs of Ascalonba, akkor sikerült egy akkora - ha nem nagyobb - fetrengést levágni, mint amikor fejlődős zöld/kékben mentünk először HC 5 fősbe. A feladatok nem csak arra korlátozódnak, hogy trash összehúz > aoe > repeat until boss, boss: kiállsz a trutyiból > win, és ez nagyon tetszett. A kövekkel való "CC"zés, az apró feladatok, fejtörők - "apróbb"... mit össze szoptunk Diessa Plateau vízalatti opeworld "instájában", mire rájöttünk, hogyan kell kinyitni az egyes kapukat -.
Azt kell mondanom, hogy még az 5 fősöket sem lehet összehasonlítani a két játékban. Itt javarészt nem gearcheck van, hanem az ügyességen és a class combokon múlik a dolog.
Az is igaz, hogy 10-25 fős csapatmunkát igénylő feladatot, ahol csak rajtatok múlik nem fogsz találni - openworld nagyobb eventeket sem vehetőek ide, mert ott mindig kolbászol valaki -, még WvWn sem.
A mi guildünkben is felmerült már a kérdés, hogy mi lesz 80 után, főleg úgy, hogy nálunk is van pár recount-k*rva, akiknek anno mindenük volt a jobb gear/dps. Nekik szokni kell a dolgot, hogy itt nincsen ~2 havonta gear reset, van helyette WvW, sPvP, world eventek - naaagy ládákkal és jutalommal -, jumping puzzleok és 5 fős dungeionök explorer módban. Személy szerint a raidek talán ici-picit hiányozni fognak, de kibírom nélkülük, a párom pedig kifejezetten örül annak, hogy a heti 3-5 fix raid nap nincs többé.
A skill rendszer is szerintem jól sikerült, az alap skilleket könnyű elsajátítani, az szinte mindenkinek egyből megy, viszont a combozás már más tészta.
WvW: Én kicsit máshogy állok ehhez a dologhoz, mert személy szerint már a Wow előtt is játszottam nem egy MMOval, így volt néhány elvárásom. Nekem a Wowból hiányzott mindig is a rendes mass-pvp. WG nevetségesen kicsi volt, a Tenacity buffal pedig végképp hazavágták számomra a dolgot. A siege cuccok "építése" is nagyon le volt butítva. Az Anet tanult a Blizzardtól és megtanult lopni, mégpedig jól. Lemásolta azt amit a Mythic képtelen volt valamiért a WHOban: a Daoc RvR várrendszeres csatáit. Hatalmas koppintás és hatalmas siker. Egyedül a WvWben eltöltött időt jelző RealmRank hiányzik számomra, de hát ugye semmi sem lehet tökéletes.
Végezetül: bevallom én sokáig gondolkoztam, hogy megveszem a Pandát, mert érdekelt, hogy folytatódik a történet és tetszettek a változások - nekem bejött ez a kínai feeling -, de a GW2 megvétele után kivettem a Battle.net balanceról az ott figyelő 40 eurómat. Talán majd egyszer hosszú hónapok múlva...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3016 üzenetére
Wowban legtöbbször a gear szab limitet egy-egy raid leverésének - enrage timer, túl nagy sebzés a tankra stb -. A gear kiszedéséhez meg idő kell.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nofi
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Én is csak csatlakozni tudok a többiekhez, nagyon jól összefoglaltad a véleményedet a játékkal kapcsolatban.
A linkelt Ctrl+Alt+Del-es vélemény mondjuk nekem már nagyon belemagyarázott, ráadásul az utolsó bejegyzéssel az egész érvelését megkérdőjelezném, de egyvalamit nagyon jól mutat:
Ha valakinek többéves múltja van egy játékban, azaz adott esetben egy karakter volt a második személyisége akár évnyi játékideig, akkor miért is hagyná ott hosszú távon? Évekig játszani egy játékkal, úgy, hogy közben a játékipar generációt ugrott már fanatizmusnak számít (és nem rossz értelemben írom), tehát valahol a tudata legmélyén mindig is azt a mesés, grindolós, cuccokért izzadós, instaorientált játékot fogja keresni minden más címben. Egyvalamit ne felejtsünk el, a WoW havidíjas, tehát a Blizzard érdeke, hogy ne egy hetet, hanem 2 hónapot kelljen grindolni adott itemért. Nem összeesküvés-elméletet szeretnék bemutatni, csak nem véletlen az ArenaNet tejesen eltérő hozzáállása és szerintem rohadtul nem érdekli őket a MoP, valamint az ide-oda ingázó playerek. Értsd: nem abból fogják megszedni magukat, hogy otthagyja valaki a WoW-ot vagy sem - más a célcsoport.Anno BC korszakban én is WoW-oztam, baromira élveztem, bár a lore-ról halvány lila gőzöm sem volt és a HC instákig sem jutottam el. Miért hagytam abba? Azért amiért most a Diablo3-ra is ráuntam inferno kill után: nem szeretem a grindolást, valamint nem tudom összehozni a magánéletemmel az órarend-alapú raidelést. Engem egy világ felfedezése motivál és örülök, hogy a GW2 már alacsony szinten is olyan tartalmat kínál mint egy sorozat-finálé.
Xbox GT: nozsolt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Ah, akkor bocsánat, tényleg máshogy értettem.
Human karakterem még nincsen, így arról nem tudok nyilatkozni. Charr történet nekem tetszett, főleg úgy, hogy egy kisebb baráti társaság ~ egyszerre haladt és láttuk, hogy ki merre tart miután másképp döntött egy-egy szituációban, mekkora súlya volt egy-egy döntésnek.
Most így belegondolva igen, az npc-k jóval kevesebbet "szövegelnek", a personal story valamennyire vezet, hogy merre kéne bóklászni a világban, de magukon a térképeken relatív kevés a "háttér". 1-2 NPC beszédes, és röviden elmondja, hogy mit keres ott, némelyiktől lehet kérdezni amolyan Kotor-os stílusban.
70 utáni területeken megszűnnek a szív ikonok, cserébe jobb felül a questeknél megjelenik egy rövid szöveg, hogy mi a helyzet éppen, hogy áll a "történet" az adott területen. Ennek függvényében kell mászkálni és segíteni és belecsöppenni az eseményekbe - amikor épp elkapod a szál elejét, akkor ott is vannak beszélgetések, hogy ki mit és miért csinál ott, de ezek inkább csak ilyen csepp a tengerben dolgok, ahogy a dungeonök is -azokban is meg lehet tudni egy-két dolgot.
Az asura personaly story lehet még jó, mert Charrként is jókat röhögtem néha rajtuk, hogy mekkora rohadt nagy egoista, nagyképű, beképzelt füles zsebibaba az összes.
Charrként, amikor nem a frontális támadást választottam, akkor volt, hogy kaptam egy laza megjegyzést Brimstone-tól, hogy baromira nem erre a megoldásra számított tőlem, de ha már így döntöttem, akkor lássuk, hogy mi lesz belőle.
K_mester: Most 7.-én fizetem az utolsó GCt az APhez, de úgy, hogy a Wowot már letöröltem a gépemről. Nem hittem volna, hogy ennyi ideig hagyják content nélkül a játékosokat.
D3 számomra csalódás volt több szempontból - az, hogy hogyan kezelték a csalókat, maga a játék indulása és az utáni hetekig (?) elhúzódó javítások, be nem tartott ígéretek, content patchek - megjelenés után 1 hónappal PvP, aha persze... - és végül a kedvencem, az, hogy nem lehet bnet balanceról venni digitális GCt... Így utólag kár volt az egész AP, nem érte meg, de hát ez van.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HS 2142
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
50-ig mentem az emberek történetében (nemes, ismeretlen család), az eleje tényleg nagyon sablonos volt, a sylvarik története jobban bejött. Még nem húztam fel még egy karit ugyanilyen a szintre, de gondolom össze fog futni a történetszáluk, mire Lion's Archig elérnek. Könyvecskéket, füzeteket, világ végén eldugott, "remete" NPC-ket is lehet látni, de én azt tapasztaltam, hogy sokszor még az átvezetőket se nézik meg, nemhogy elolvasgassák, elbeszélgessenek ezekkel. (Nem feltétlen az angoltudás miatt.)
[ Szerkesztve ]
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3024 üzenetére
"Volt kékpost arról, hogy lesz ilyen, ha jól rémlik MoP-al együtt debutál"
Addigra - sokakkal együtt - pont lejár az APmHS 2142-nek abban igaza van, meg ahogy írtam is vannak NPCk, akikkel lehet beszélgetni és kérdezgetni, van néhány eldugott tárgy, amiről/ből lehet olvasni, de ilyen több oldalas szöveget még nem találtam. Igaz, inkább a bányákra állt rá a szemem, de ahogy néztem nem vagyok egyedül. Tegnap előtt WvWben is megállt a harc egy pillanatra, mikor egy Rich platinum bányához értünk, és a támadó tömeg megállt bányászni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
akela91
addikt
válasz Cathfaern #3856 üzenetére
Írtam is hogy minimum. Az enyémet pl 4Millio év feltörni. teszteljétek
De poénból ki lehet hozni ilyeneket is: 197 quindecillion years[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3930 üzenetére
A Bloghoz való hozzászólásokat szerintem átnyálazták rendesen, hogy kinek mi a véleménye (l"et us know what you think").
Magával a hack and slash-vel, mint végtelen farmolással nincsen gondom - megvolt mmoban is pár keleti farmolós név is - , de nem is olyan régen a TQbe például jóval több időt öltem bele, mint magába a D3ba, mégsem untam bele. (mondjuk annak jóval hosszabb volt a storyline-a).
Mint ahogy írtam, lehet, hogy megváltoztam én is - és talán ezért is várok ki a Torchlight 2vel egyelőre.
Az már az elején látszódott, hogy ekkora tömegre nem számítottak
vagy úgy voltak vele, hogy a férgese gyorsan lemorzsolódik- azért a rajtnál jelentkező problémák hetekig vissza-vissza tértek -. Azt is hangsúlyozták az elején, hogy ez nem mmo, így nem lesznek nagyobb content patchek - mondjuk ez nekem egyértelmű volt, de lehet, hogy ennyien jöttek a wowból, vagy ennyien nem tudták, hogy mi az a h&s/ hogy is működöt ez régen.Szerintem gazdaságilag sikeres volt a játék, ezt nehéz lenne vitatni az eladási adatok alapján. RMAH bárki bármennyire is fújt rá, zseniális ötlet volt a Blizz részéről, szerintem rendesen hozott a konyhára. A "bukást" én arra értettem, hogy nagyon sokan csalódtak, olyan ismerőseim is, akik anno a D2vel - is - nagyon sok időt eltöltöttek. Én is azért vettem meg, mert arra számítottam, hogy hónapokig/évekig ezt fogom nyúzni.
Nem flém keltés a cél, de kicsit olyan érzésem van a Blizzel kapcsolatban, mint az Apple cuccaival: a Blizzard bármit ad ki az siker lesz, függetlenül attól, hogy a minőség, már nem olyan, mint amit anno megszoktunk. Nem is annyira számít, mert a cég hírneve elviszi a hátán az egészet. Így lesz ez a pandával is, bőven vissza fogja hozni az elkóborolt előfizetőket. (Mondjuk az AP lejárta utáni előfizetői számokra kíváncsi leszek majd)
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
dilipok
veterán
válasz Cathfaern #5120 üzenetére
nem vagyok nagyon jartas a dologban, de ha jol tudom ingame goldert is lehet gemet venni. Erre volt az a megjegyzes, hogy ha lehetne gemert venni kieget, nagyon elszaladna a gold/gem arfolyam (vagy ott csak azokat a gemeket lehet venni, amiket mar valaki megvett x EUR/gem arert? )
[ Szerkesztve ]
PSN ID/BF3/4: dilipok, Xbox Live ID: csatamaj0m, Battletag: dilipok#1621
-
FehérHolló
veterán
válasz Cathfaern #5120 üzenetére
Szerintem gemet ANet is pumpál a rendszerbe, és machinálja az árfolyamot is. A gold-gem vételi/eladási árfolyamok között ugyanis látszólag nem nullad-, vagy elsődrendű a kapcsolat.
dilipok: Amíg a gemek elsődleges forrása csak a valódi pénzért vett gem (amit utána el lehet adni/meg lehet venni másodlagos piacon játékaranyért), addig igaza van Cathfaernnek.
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
FehérHolló
veterán
válasz Cathfaern #5120 üzenetére
Szerk: közben eszembe jutott, hogy nem ismerem annyira a GW2-t, szóval ha van olyan lehetőség, hogy ingame (kereskedésen kívül) nagy mennyiség gemet lehet valahogy szerezni, akkor nem igaz a fenti. De tudtommal nincs ilyen.
Paid tournamentekben lehet aránylag sok gemet szerezni. Cserében nem túl egyszerű dolog.
Skynet is real. It's called Google.
-
Jander
senior tag
válasz Cathfaern #5131 üzenetére
Attól, hogy azt a gemet valaki megvette, már többször nem lesz pénze belőle az AN-nek. Ez ugyanaz mint a használt-játék eladás/vétel - abból a kiadónak már nem lesz pénze, hiába mondják, hogy egyszer azt valaki megvette.
Véleményem szerint az Arenanet bukna azon, ha lehetne gem-ből venni kieget, ugyanis a gemet úgyis megvette valaki (pl. korábban valami kozmetikára), és neked kvázi 'ingyen' lesz meg a kieg. gold átváltásból ahelyett, hogy ők a gemért és a kiegért is kapnának pénzt.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
válasz Cathfaern #5134 üzenetére
Megmondom miért:
1. általad vázolt eset: az AN 'kiadása' (szellemi tulajdont is beleértve): 2000 gem (25dollár), kieg (25dollár), 2000 gem (25dollár). Ugyanis Player2 a Te leírásod alapján újra rendelkezni fog a gemmel és vásárol belőle, de haszna ebből csak Player1-nek lesz aki megvette a gemet irl pénzért és a játékban tovább is adja. Tehát a gem-et kétszer költik el a játékosok, de az AN-nek csak 1x lesz belőle pénze (értsd ez alatt ők csak 50 dollárt kapnak, míg a játékosok 75 dollárnyi cuccot birtokolnak). Értem?
Még egyszer könnyebb példa: játékos 1 megveszi a CoD-ot (50dollár a kiadónak), játszik vele majd továbbadja játékos 2-nek (0dollár a kiadónak). Játékos 3 is megveszi (50dollár). 3 különböző teljes értékű felhasználás történik mégis a kiadónak csak 2x van belőle pénze.
[ Szerkesztve ]
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
qad
senior tag
válasz Cathfaern #5147 üzenetére
Úgy is lehet nézni hogy:
25 pénzért vesznek 2000 gemet. Ez a pénz már fix, innentől kezdve az Anet beljebb van 25-el és nem érdelki hogy a 2000 gemmel mi történik, csak az árfolyamot szabályozza.
25 pénzért mindenki megveszi a kiegészítőt és ezzel is beljebb lesz az Anet.Ha ebből az elméletből indulok ki akkor az Anet hülye lenne gemért árulni a kieget amikor a kieggel együtt betehet valami tuti kívánnivaló ingame tárgyat. Tehát a játékosok megveszik a játékot és a nagyrészük ingame itemre is rámozdul. Ezzel sokkal nagyobb forgalmat generál mintha a kiegészítőt gemért árulná. A pénze ugyanúgy tutira megvan csak a gem után még extra profitja is lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!