- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Akciófigyelő: Február 16-ig kedvezményes áron három HMD mobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
buci
tag
Szia Parson,
Huh...először is örülök, hogy a render téma ismét előkerült. Nem is gondoltam volna, hogy magam is ily hosszú időre rabja leszek. Régebben úgy hittem, elég valamiféle hasonló grafika, hisz a mai gépészeti rendszerekben lévő renderelő motorok jó megjelenítéseket produkálnak. Mégis hihetetlen, hogy mennyire leértékelődnek, mikor az ember profi alkalmazással találkozik. Az én esetemben ez a Maya3D volt. Erről korábban is irtam már, ill.a program bonyolultságáról is volt szó. Nos azóta sikerült jobban belelásnom magam és az így szerzett tapasztalatok nagyon pozitívnak mondhatók.
Persze én is szerettem volna egy alkalmazáson belül megoldani mindent. Tipródtam is magamban jó ideig, hogy megéri-e belevágni egy másik szoftverbe csupán a megjelenítés miatt? Most azt mondom: egyértelműen igen! Igen! Igen!
De, hogy ne legyek túl hosszú, inkább konkretizálnám a dolgokat:
Szükség volt fotorealisztikus képekre,amik ráadásul fehér színüek.
Ugye a Proe-ből nem tudtam ezt kihozni, a Mayaból viszont igen:
[link]
[link]
[link]
Megjegyzem, hogy Kb. 3. hónapja Mayazgatok és csak is a render részét ill. az ehhez szükséges navigációs dolgokat néztem. A lényeg, hogy ''avatatlan szemek'' azt kezdték kérdezgetni, hogy ez grafika-e. Ennek roppant módon örültem, bár tudtam/tudom messze vagyok attól, amit meg lehet vele csinálni. Most ott tartunk, hogy poszterre tesszük a renderelt képeket és már a termék elkészülte előtt kiállításokon, újságban megjelentetjük.
Persze látszik a különbség egy fotóhoz képest, de személy szerint engem annyira tunigolnak a Maya határtalan lehetőségei, hogy sokszor nem is a modell érdekel már, hanem azon filózok, hogy milyen lesz a render.
Ja, majd elfelejtem: semmilyen export/import problémám nincs Proe-ből.
Egyszerűen mentem az alkatrészt vagy összeállítást wavefrot(obj) formátumban.
Ezt benyitom a Mayába és jöhet az istencsászár mental ray
De azt hiszem ezt már korábban írtam.....
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gyúrósok ide!
- Hálózati / IP kamera
- Háború Izraelben
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest