Hirdetés
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatta a Vivo az Y29s 5G-t
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
buci
tag
Szia Parson,
Huh...először is örülök, hogy a render téma ismét előkerült. Nem is gondoltam volna, hogy magam is ily hosszú időre rabja leszek. Régebben úgy hittem, elég valamiféle hasonló grafika, hisz a mai gépészeti rendszerekben lévő renderelő motorok jó megjelenítéseket produkálnak. Mégis hihetetlen, hogy mennyire leértékelődnek, mikor az ember profi alkalmazással találkozik. Az én esetemben ez a Maya3D volt. Erről korábban is irtam már, ill.a program bonyolultságáról is volt szó. Nos azóta sikerült jobban belelásnom magam és az így szerzett tapasztalatok nagyon pozitívnak mondhatók.
Persze én is szerettem volna egy alkalmazáson belül megoldani mindent. Tipródtam is magamban jó ideig, hogy megéri-e belevágni egy másik szoftverbe csupán a megjelenítés miatt? Most azt mondom: egyértelműen igen! Igen! Igen!
De, hogy ne legyek túl hosszú, inkább konkretizálnám a dolgokat:
Szükség volt fotorealisztikus képekre,amik ráadásul fehér színüek.
Ugye a Proe-ből nem tudtam ezt kihozni, a Mayaból viszont igen:
[link]
[link]
[link]
Megjegyzem, hogy Kb. 3. hónapja Mayazgatok és csak is a render részét ill. az ehhez szükséges navigációs dolgokat néztem. A lényeg, hogy ''avatatlan szemek'' azt kezdték kérdezgetni, hogy ez grafika-e. Ennek roppant módon örültem, bár tudtam/tudom messze vagyok attól, amit meg lehet vele csinálni. Most ott tartunk, hogy poszterre tesszük a renderelt képeket és már a termék elkészülte előtt kiállításokon, újságban megjelentetjük.
Persze látszik a különbség egy fotóhoz képest, de személy szerint engem annyira tunigolnak a Maya határtalan lehetőségei, hogy sokszor nem is a modell érdekel már, hanem azon filózok, hogy milyen lesz a render.
Ja, majd elfelejtem: semmilyen export/import problémám nincs Proe-ből.
Egyszerűen mentem az alkatrészt vagy összeállítást wavefrot(obj) formátumban.
Ezt benyitom a Mayába és jöhet az istencsászár mental ray
De azt hiszem ezt már korábban írtam.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- BestBuy ruhás topik
- Posta, csomagküldés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PR-Telecom
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest