-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
PepeDon
tag
válasz
fery02 #34766 üzenetére
Én január 26-án kaptam.
Ez volt az email tartama:"We would like to extend our very Warmest Wishes to you.
GearBest is incredibly honored that so many new customers joined our community over the past years.
We want our amazing customers to know about the GB Points Policy: ALL Unused GB Points gained before Jan 1, 2019 AUTOMATICALLY EXPIRE and reset to ZERO on Apr 1. Use your remaining GB Points as three Lucky Winners can use points as MONEY before April 1, 2019
This is a (very friendly) reminder: Please use up your remaining GB Points! They can be used as FREE MONEY for even bigger discounts on cool gear, awesome gifts, and personal treats. Grab incredible GearBest bargains today!Get the party started and gear up for the season, folks! "
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
fery02 #34762 üzenetére
Úgy tűnik, kuponozni érdemes, nem pontozni.
Egy gyors google kereséssel találtam Banggood és Gearbest kuponokat a korábban említett töltőmre, így BG-n újra megrendeltem, olcsóbban
A gyűjtött pontok persze ott sem használhatóak ilyenkor, úgyhogy én mindkét helyen hagytam a francba ettől a hónaptól.sambenez
Lehet, hogy átsiklott felette, mert naponta vagy három e-mail jön, hogy vásároljak a GB-en XD Már meg sem nézem, csak del.
Nem tudom, nektek mennyi jön. -
zacci
aktív tag
válasz
fery02 #31167 üzenetére
Hi,
Ilyet velem is csinaltak, de en szemfulesebb voltam. Direkt 2x is rakerdeztem, hogy a termekleiras fedi-e a valosagot. Mind2x igen volt a valasz. Persze keszitettem screenshotot is, mert valahogy ereztem, hogy hazudnak.
Aztan persze 2 het mulva, mielott megerkezett a termek, modositottak a leirast.
Megerkezett a cucc es hat persze kiderult, hogy hazudtak.
Irtam nekik, aztan adtak vissza let.
Nekem igy megfelel a kompenzacio, igy lezartnak tekintettem az ugyet.
Ha nem vagy biztos abban, hogy amit irnak egy termeknel az igaz, vagy kamu, inkabb csilaj screenshotot + kerdezz ra supportnal. Igy ha megsem azt kapod ami le volt irva, bevaghatod nekik a support valaszat, + screenshot mellekelve. Hidd el nem fogjak letagadni. Tobbnyire az szokott lenni, hogy meg ok sem tudjak pontosan mit arulnak, vagy oket is felreinformaltak 1-1 termekkel kapcsolatban. -
vittorio7
őstag
válasz
fery02 #29862 üzenetére
Csak akkor jelenik meg a Write Reviewes-ben, ha érkezettnek jelölöd.
Én mindig PC-ről szoktam értékelni, de mobilon látom, hogy mi az amire lehet.Most vasárnap beérkeztettem 4 cuccot, leadtam az értékeléseket, fotóval, videóval és szövegesen angolul. Aztán 3-ra kaptam pontokat, a negyedikre nem. Úgyhogy megint nyitottam egy jegyet. A sokadikat!
-
cidalain
veterán
válasz
fery02 #28529 üzenetére
nekem nem csinál ilyet az app.
kb karácsony körül volt az áremelkedés, de lehet hogy 2018-cal jött az is. kb 10-20%-ot emelkedtek az árak, de egy csekély értékű terméknél ez több is lehet (lásd Mijia toll)azt veszíted, amit 2017 október 30 előtt gyűjtöttél ha jól emlékszem. My points részén elkezded összeadogatni visszamenőleg, és ha eljutottál addig ahány pontod most van, és a dátum ennél újabb akkor nem veszik el semmi. sajna nincs olyan megoldás ami egyből kiírja. számolni kell mindenképpen.
-
cidalain
veterán
válasz
fery02 #28428 üzenetére
aktuális akciók szoktak lenni abban a topicban.
előre nem nagyon van felsorolva, mert az időzített akciók nem nagyon nyilvánosak előre, max 1-2 órával.
az a teló akcióban is 150 körül van, nem tudom mikor lehetett 90 környékén (ugye egy 4/64 GB-os verzióról beszélünk? ezt nem adják gombokért kínában sem)facebookon szoktak menni mostanában ajánlatok, sokan átköltöztek oda, mert itt tiltott a speciális link. és azokat az oldalakat sem lehet linkelni, amik ilyet tartalmaznak, így nem is adhatok tippet.
az azonban talán elmondható, hogy a #gearbestanniversary hashtaget pár magyar oldal is használja most, érdemes rákeresni, és mindegyiket követni, mert ahogy nézem mindegyiken más kuponok/akciók vannak (de persze vannak átfedések is) -
cidalain
veterán
válasz
fery02 #28141 üzenetére
nagyon off, de nem tökmindegy?
a készítője dolgozott a kiegészítőn. nyilván saját idejét tolta bele, a jövőbeli haszon reményében. te használod a kiegészítő minden előnyét ingyen, bérmentve. de persze a fejlesztő meg nyaljon sót, nehogy véletlenül kapjon egy pár százalék alamizsnát... neked nem kell fizetni, ingyen van. nem ver át, mi a pékért zavar az, hogy ez másnak hasznot hajt? -
andrisbandi
őstag
válasz
fery02 #28028 üzenetére
"Egy Baila nevű ügyfélszolgálatos"
- Ez a lény nem fog segíteni.
Hazudik, félrevezet, terel.... ilyen ganajjal még nem találkoztam.Indítani kell rá ügyet a Paypalon, full refund igénnyel.
Ott is cigánykodni fog a GB.
Semmilyen ajánlatukat nem vagy köteles elfogadni.
Vissza küldöd, ők meg adják vissza a teljes összeget. -
Jhonny06
veterán
válasz
fery02 #28028 üzenetére
Nekem eddig nem volt problémám a Gearbest ügyfélszolgálatával. Mondjuk atom cigányok, az tény. Úgy kezdik, hogy 500 dolláros rendelés után írsz nekik, hogy rossz a termék és felajánlanak egy 5 dolláros kupont..
De a végén közös nevezőre lehet jutni velük, ha látják, hogy nem engedsz a dologból. Érdemes megpengetni, hogy akkor mész a PayPal-hoz (remélem azzal fizettél).
-
ZsoltG60
aktív tag
válasz
fery02 #28028 üzenetére
Sajnos sok választásod nincs, utolsó üzenetnek én a helyedben megírnám hogy visszaküldöd a terméket és kéred a teljes vételárat ,amennyiben ezt nem teljesítik a Paypal-hoz fordulsz (persze csak ha azzal is fizettél) és majd ők eldöntik kinek van igaza.(99% neked adnak igazat, mivel ha picit is de hibás a termék)
Hozzáírhatod hogy elküldöd a PP-nek az összes üzenetváltást is ami a ticketben található. -
Flashy
veterán
válasz
fery02 #28028 üzenetére
ne zárd, egy rendelésre csak egy ticket lehet, újabb próbálkozáskor oda fog állandóan dobni hogy a ticket lezárva, értékeld a kommunikációt. nekem ugyanazon reklamáción már kétszer záródott a ticket magától vagy időzítve (én biztos nem nyomtam rá), emailben kellett újat nyittatnom hogy folytassuk a beszélgetést. nekem most úton van visszafelé a cseretelefon, a kínába postát paypal visszaadta, ha ez már működőképes leszek akkor rosszul nem járok, csak 4 hónap alatt lesz telefonom...
-
206 cc
senior tag
válasz
fery02 #28028 üzenetére
Szia!
Esetleg próbalkozz a magyar kepviseletnel is hátha tudnak segíteni...[xiaomi.hu] -
Beni2360
félisten
-
cidalain
veterán
válasz
fery02 #27906 üzenetére
Igen, jól érted, megtartod, és 15-ert kapsz másikat.
Neki azért nem biznisz, mert macera időben pénzben.
Ha visszakuldod, ingyen kapsz masikat. Azaz neki 42 dodo mínusz, mert a rosszat ki kell dobnia.
Így hogy kap 15-ot csak 27 bukoja van. Rosszal úgyse tud mit kezdeni.
Te sem feltétlenül buksz. Visszakuldes min 1 hónap, akkor adja fel a cserét. Alsó hangon 2 de inkább 3 hónap míg új lámpad lesz. Így meg mondjuk 1 hónap. Meg lesz tartalekba egy rossz, amit vagy eladsz 15-ert vagy alkatrésznek hasznalod -
válasz
fery02 #27868 üzenetére
Írtam GearBest-éknek, hogy mégis szeretném visszaküldeni, erre meg olyannal próbálkoznak most, hogy fizessek 15$-t és küldenek egy újat.
Tehát akkor így lenne két lámpám, a jelenlegi esztétika hibás, valamint egy új, 15 $-ért (eredileg 42$-ért vettem).
Ez már jóval kecsegtetőbb, nem mondom, főleg ha el tudnám adni az esztétika hibásat (mondjuk nem hiszem, hogy el tudnám adni, nyerészkedni nyilván nem akarnék, szóval max 15$-nyi Ft-ért).
Egy dolog érdekel...
Miért nem akarják ennyire, hogy terméket visszaküldjek nekik?
Ez nekik ennyire nem érné meg, helyette inkább adnának jóval olcsóbban egy új másikat? -
ZsoltG60
aktív tag
válasz
fery02 #27868 üzenetére
Elsőnek mindig egy alacsonyabb összeget írnak. Alkudozz felfele
Írd meg mennyi a konkrét $ amit visszakérsz a hiba miatt.
Szerintem simán elég a google fordító, azt is megérti a "kis" kínaiNem kell túlbonyolítani a szöveget.
De van topik is [link] itt biztos segítenek megfogalmazni. -
ZsoltG60
aktív tag
válasz
fery02 #27794 üzenetére
Ha PayPal-al fizettél akkor a visszaküldés árát visszaigényelheted, erről itt mindent infót megtalálsz
[link]Mivel nem pár dolláros cuccról van szó így ha igényt tartasz egy másik lámpára biztos vissza kell küldened.
Amennyiben beéred valamennyi $ kompenzációval biztos megtudsz egyezni velük ez bizonyos összegben ami neked is megfelel ezért az esztétikai hibáért, ha a működését nem befolyásolja -
bertokl
tag
válasz
fery02 #27209 üzenetére
A fülhallgatóra időközben kijött egy
XIAOMIHJH
kupon, azzal $47.99-be kerül.A lámpára én nem tudok jobbat, esetleg van még EU raktárból
GEYLSQ
kuponnal: $35.99 + $5.55 szállítás. -
válasz
fery02 #20672 üzenetére
Kipróbált valamelyik nap a progit és nem igazán olyan, amire számítottam.
Cikkek, hírek formájában listázgat az app akciókat különféle termékekről, miközben ém meg olyat várt, hogy felveszek benne valami kedvencek listába olyan termékeket, amikről érdekelne leárazás vagy kupon és majd értesít az app, ha van valami.
Mondjuk, ha lenne ilyen app, akkor azt már valószínűleg ismernénk.
Egyébként meg a www.couponsfromchina.com oldalból tök jó ilyen alkalmazást lehetne kreálni, mint amit elképzeltem. -
-
cidalain
veterán
-
Ra3
őstag
válasz
fery02 #20498 üzenetére
Ne ugyanazt a videót rakd fel, hanem csinálj másikat, akkor akkor megadják újra.
Én már többször is megcsináltam, kb. 2 percet vesz igénybe és tuti hogy megkapod a pontot.
Kicsit más, de régebben bíztam benne hogy nem csak a kötelező minimumot adják meg, és rendes 4-5 perces angol nyelvű videókat csináltam részletes bemutatással. Aztán pár hónap után meguntam hogy csak az 50 vagy 70 pontok jöttek, úgyhogy én is lejjebb adtam a színvonalat, szigorúan 1-1,5 perc, és semmi duma.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Csere-Beszámítás!AMD Asztali számítógép PC Játékra! R5 5600/ RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest