- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88 #4799 üzenetére
akár ai, akár más ember vezeti, nem kéne nekiütközni
igazából csak akkor lehet bajos, ha az irányító olyan állóhelyre küld, ahol már van egy ai gép, esetleg az utadba áll a gurulón, felszállás előtt a holding point-nál feltorlódhatnak, és akkor mindenki csak malmozik (online rád várnak, hogy felszállj, te meg az ai-ra - persze csak ha nagy a forgalom), esetleg a levegőben egyszer csak szembe jön valaki, mert te a online kaptál egy rövidítést (dct xy waypoint) vagy épp vektort...
bár talán voltak olyan elővigyázatosak a fejlesztők, hogy nem küldenek a nyakadra gépeket (még nem próbáltam)...
de biztosan feldobja, mert Heathrow-on is átlag (nincs rendezvény) kb max 5 gép van egyszerre a földön, ami egy kicsit kevés...
így ismeretlenül ennyit tudok hozzáfűzni... online a többség ai nélkül repül....
-
Cypresss
senior tag
válasz
gabitoo88 #4593 üzenetére
Szia,
Egy ilyen programról tudok, ami fizetős viszont nagyon jó. Frissíthető adatbázissal, FSX-hez és 2004-hez egyaránt jó. Hotkey-el előhívható és eltűntethető felülettel igény szerint, rengeteg egyéb adattal, VOR, NDB, intersection-ök, reptér adatok, stb. Importálható IFR, VFR térképekkel. Bármilyen gépbe berakható. Ha FS9-hez használod FSUIPC nem árt...
Remélem ilyenre gondoltál.
-
Gizmo94
veterán
válasz
gabitoo88 #4618 üzenetére
Tudtam,hogy szipkafalvi lakos leszel, de te akartad.
Drága jó szívem által küldtem linket a két 737NG mappával amiben megcsináltam a panel.cfg-ket. Ha nem jó így sem, more help sajna nincs, mert FS9-em sincs így teszetlgetni nem tudom.Boeing: Szépek lettek a képek, királyság.
-
Gizmo94
veterán
válasz
gabitoo88 #4618 üzenetére
Ehhe. Sajna azért láttál azt, merthogy FSX-et használok, valamint a leírás is PMDG 747-re vonatkozik, methogy azt is használok.
A hangsúly azon van,hogy a button file amit küldtem,a gauges mappában jó. Mondjuk megnézed,hogy van-e olyan a gaugesban ,hogy fs9gps, ha van, akkor annak az elnevezése is jó. Ha máshogy hívják, átnevezed arra a panel.cfg-be beírt sorban.
Az FS9 negatív számokat hazsnál contact pointnak is, szemben az FSX-szel, lehet,hogy ez a baj. Sajna nincs FS9-re való PMDG panel file-om mintának. Egy Level-D-s van, ezt megpróbálhatod átszerkeszteni. Az alábbiakban láthatod, mi a különbség az FS9 és az FSX Level-D767 panel között. Pl. nincs zorder,mások a helyiértékek, stb.:
FS9:
[Windowxx]
size_mm=456,378
window_size=0.45
position=7
BACKGROUND_COLOR=0,0,0
VISIBLE=0
ident=11015gauge00=fs9gps!gps_500, 0,0
FSX:
[Windowxx]
background_color=0,0,0
size_mm=456,378
position=8
visible=0
ident=11015
zorder=5gauge00=fs9gps!gps_500, 0,0
Ennek az FS9-esnek a mintájára szerkeszd át értelemszerűen a PMDG sorainak megfelelő módon a panel.cfg-t és valószínűleg jó lesz.
PS.: Ha nagyon nem megy, akkor vakarászok egy eredeti FS9 NG panelt és megcsinálom neked, de NEM MOST, ez is 100%
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88 #4499 üzenetére
nah ezért írtam, hogy nem szentírás... holnap pont a Delta volt Európai szakasza tűnik a nyerőnek, ha a szélelőrejelzést nézzük... bár egy kicsit annak is átírtam az útvonalát UK felett...
NAT D: FEB 16/1130Z TO FEB 16/1900Z
DOGAL 54/20 54/30 53/40 52/50 CRONO DOTTYszóval ha összegezzük (új EU + NAT):
GILEP UY50 ABETI UL610 BATTY UL608 DENUT UL610 LAM UL179 CPT UL9 KENET UN14 BAKUR UN546 DEVOL UN544 DOGAL 5420N 5430N 5340N 5250N DOTTY N162B TOPPS J581 ENE
kicsit hosszabb, mint a mai, de nem számottevő.. a szelek többet számítanak időben, mint papíron az a +12 nm...
ui: LAM után nézz le (és/vagy balra)... lesz forgalom (EGLL SID)
good luck
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88 #4493 üzenetére
nos, összeütöttem egy útvonalat, amit én repülnék, ha ma kellene repülnöm:
NAT A:
DOGAL 54/20 53/30 53/40 52/50 CRONO DOTTY
(hosszúsági/szélességi körök)DOGAL-ba a febr 13. Delta 99 járat útvonala se rossz (hehe, vérprofik tervezték, miért is lenne rossz):
GILEP UY50 ABETI UL610 BATTY UL608 DENUT UL610 LAM UL179 CPT UL9 STU UN546 BAKUR DOGALviszont a mai szelek alapján talán jobb ez (magyarul én inkább erre mennék ma):
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGALa Delta nem tudom, hogy merre ment, lehet nem a NAT-ot követte, mert kicsit sokkal feljebb lyukadt ki odaát, de mi most DOTTY-ra érkezünk, onnan pedig:
DOTTY N162B TOPPS J581 ENEENE-ből pedig ENE.PARCH1 vagy ENE.ROBER1 STAR-al irány KJFK....
tehát összegezve:
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL 5420N 5330N 5340N 5250N DOTTY N162B TOPPS J581 ENEaz USA-ban persze elvileg meg kell adni a STAR-t is a flightplan-ben...
és a NAT-ot nem tudom, hogy pontosan hogy illene megadni, lehet hogy a signalban szereplő 54/20 stb jobb lenne, esetleg a sok N végü helyett NAT_A vagy 54N020W stb... az FMC jobban szereti az 5420N alakot...összesen 3822 nm, kitérő KBOS, a NAT-on FL310-390 között bárhol mehetünk (10-esével, és végig tartva), üzemanyag: amennyi csak belefér
na jó, közepes terhelésnél 747-tel olyan 100-120 tonna, 767-nál kb 60 t (de ez közel sem biztos, mert keveset repülök vele, szóval számolj utána)
-
Geryson
addikt
válasz
gabitoo88 #4493 üzenetére
Sajnos nem megy az útvonaltervezőm, pedig dobnék Neked utat, az egyik kedvenc útvonalam volt LHBP - KJFK. Amúgy valóban a NAT miatt 1 napig érvényes az útvonal, de mondjuk VATSIM-en ezzel azért annyira nem foglalkoznak.
Korcsii: köszönöm, megnézem, egyszerűen nem bírtam visszakicsinyíteni a látómezőmet virtualban, ami pont a lényeg lenne. Mondjuk még mindig nem értem, hogy miért nincs a PMDG-nek virtualja.
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88 #4493 üzenetére
kevés járat jár a két város között online
a másik meg az, hogy a NAT (North Atlantic Track) útvonala x időnként változik (nem akarok hülyeséget mondani, de talán 1 nap/hónap?), így nem lehet olyan útvonalat megadni, ami mindig érvényes lesz...
szoktál még valami mást is használni útvonaltervezéshez vroute-n kívül? (esetleg valami olyan programra gondolok, amiben látni is lehet, hogy mi merre megy)... márcsak azért. mert anélkül nem egyszerű, de megoldható - én is ilyen nélkül repültem az első EGLL-KJFK utamat
-
válasz
gabitoo88 #2716 üzenetére
És mi a jelenség? Ott az útvonal az ND-n, felszálltál, az irányítás elvektorálgat erre-arra, majd egy idő után szól, hogy repülj a leadott flight plan szerint, amit felprogramoztál. Oké, repülsz, AP, LNAV aktív, hajrá. Az útvonalon vannak nyilván irányváltások, ezeket nem követi a bringa, és ezért mész Lengyelország felé, vagy az irányítás mondja, hogy repülj arra?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest