Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Új hozzászólás Aktív témák
-
nutfile
aktív tag
ez sokkal érdekesebb lenne:
[link]
[link]
gyakorlatilag bármilyen kártyával lehetne mobilfizetést végezni.
csak sajna nekem meg sem jelenik a paypalban a hivatkozott menüpont.
ebből is kimaradunk valamiért?szerk.: elkezdtem az oldal nyelvét/országot váltogatni és úgy látom, hogy még csak az USA-ban aktív ez a lehetőség...
-
vacs
veterán
Az app, amitől a világ összes bankja retteg!
Érdekes cikk, olvassátok el!
-
-
vacs
veterán
Köszi srácok, akkor hamarosan megy a OnePlus-omra a root + xposed + gravitybox a K&H mobiltárca társaságában!
-
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1714 üzenetére
Tudom, de volt olyan, akinek volt gondja - ezzel csak próbáltam arra rávilágítani, hogy vannak olyan csillagállások, amelyek esetén a support meg van lőve, annyira egyéni hiba.
A listát azért is említettem, mert ha be van húzva az ÁSZF-be, akkor le is pattinthat az ügyfélszolgálat, hogy nem támogatott a készüléked. -
PistiSan
addikt
Limit módosítás nincs, előre ki szoktam tölteni a pin kódom a telefonon ha nagyobb összegben vásárolok.
Első használtkor szól a K&H app, hogy rootolt a telefon, ezt el fogadod és nem zaklat többet vele.
NKM Földgázapp viszont nem fut a root miatt, biztos mert akkora biztonsági kockázatot jelent. -
vacs
veterán
válasz
PistiSan #1697 üzenetére
K&H mobil tárcánál át lehet állítani, hogy ne 5000 legyen a pin nélküli limit (hanem pl 10.000)?
Én nem találtam ilyen beállítást!Más:
Örülök, hogy írtad, hogy egy root-olt, custom romos OnePlus-on is megy a K&H mobil fizetés.
Én full gyári O+5T-n használom elégedetten a K&H mobil fizetést, de szeretném root-olni (+ xposed + gravitybox miatt)!Akkor ezek szerint működni fog?!
-
tomp
félisten
Sikertelen tranzakciónál tudtommal a naplózás tartalmazza, hogy miért is lett sikertelen. Azaz terminál hiba volt e vagy app hiba. App hiba esetén pedig, hogy mi váltotta ki a hibát. Azaz miért futott hibába.
Na igen a piac 95%-a ilyen gyárilag sz@rrá módosított droidos telefonokból áll...
Simple-nél az elején volt még némely samsung modellel ujjlenyomatos gond. -
Tim82
félisten
a mobilbanknál böngészőt nyit...
Mivel nincs mobilbank appjuk (tehát amivel számlainformációkat, számlaműveleteket lehet lekérni/elvégezni), csak NFC fizetésre használatos appjuk, mellyel kártyás vásárlást, zárolást, limitállítást stb. lehet kiváltani, ez elképzelhető, hogy nem meglepő.
-
Kbali
nagyúr
Naplózás: a hiba okának kiderítéséhez ez a napló nem elég - én technikai logra gondoltam, nem tranzakció/művelet logra.
Fejlesztés: sajna túl szép az elgondolás, hogy igaz legyen - jó dolog alap droidra fejleszteni, de milyen készülékből is forog sok a piacon? Igen: a szétforkolt Samsungból, meg egyre több a más módon firmware-ezett Huawei/Honor-ból, meg a mindenféle Xiaomi-ból. Az ügyfeleknél lévő készülékek elenyésző hányada stock droidos sajnos. -
tomp
félisten
Naplózza a sikeres tranzakciót(ezt a weben belépve is meg lehet nézni), a sikertelent(miért lett az) és tudtommal azt is, hogy mivel lett a felhasználó azonosítva. Azaz PIN-t használ e(magát a PIN kódot nem naplózza) vagy ujjlenyomatot vagy jelszót.
olyan készülék, hogy Samsung Galaxy S7 az kb. 32 féle gyártói hardvert jelent).
Alap android rendszerre kell fejleszteni és akkor nagyrészt jó lesz. Amikor az OTP a smartbank appnál behozta az ujjlenyomatos belépést a samsungoknál ez nem működött mert a smartbank a google féle ujjlenyomatolvasó api-t használta viszont a samsung sajátot. Azóta a samsung is lecserélte az api-t. -
Kbali
nagyúr
Elég baj, ha az app mindent naplóz (hatalmas biztonsági rés, nem tudom elhinni, hogy ilyet átengedtek a biztonsági vizsgálaton). Te is eléred a naplóállományt a telefonon?
Vagy a másik, hogy hátrafelé küld magáról sokmindent az app és a bankon belüli logokat nézegetik.
Elég sokat dolgoztam ilyen típusú távdiagnosztikával ahhoz, hogy tudjam, sem felhasználói, sem gyártói oldalról nem mész sokra a kapott infókkal (pl.: olyan készülék, hogy Samsung Galaxy S7 az kb. 32 féle gyártói hardvert jelent).
De értem a problémád - sokszor egy alkalmazás értesítésekhez kapcsolódó beállítás el tud rontani mindent -vagy egy olyan droid főverzió váltás, ahol az engedélyek kiadása változott. -
Bozek
nagyúr
K&H mobilbank (4,1):
"István Szabó - 2018. július 11.
Újabban nem lehet fizetni telefonnal nfc-vel.Terminalhoz érint,tárca pin beüt majd újra terminál és a válasz:ELUTASÍTVA egyszóval rossz"Norbert Orsós - 2018. június 24.
LG Leon 4G LTE: Többször nem tudtam fizetni, mert elfogytak a fizetési lehetőségek, azonban mobilnethez kapcsolódva a fizetési lehetőségek feltöltésre koppintva azt a hibaüzenetet kapom, hogy kapcsolódjak az internetre.Tényleg nincsenek vele bajok. Na meg a Play-es hozzászólások tele vannak olyanokkal, hogy nem lehet belépni, újra kell aktiválni, kilépés után lemeríti a telefont, stb.
A Gránit (3,4) meg megint egy érdekes alkalmazás, ahogy olvasom. Nincs ujjlenyomatos belépés, a mobilbanknál böngészőt nyit... Na meg ott is vannak egyéb bajok is:
Peter Dr. Kalman - 2018. június 29.
NFC használatkor kommunikációs problémát jelez. Újratelepítem, néhány alkalomig jól működik, majd ismét kommunikációs problémát ír az applikáció.MKB Pay (2,8):
Zoltán Tóth - 2018. július 18.
2 kártyát csináltam, de még egyszer sem sikerült vele fizetni. A nagy dirrel-durral beharangozott megújulás óta be sem tudok lépni az alkalmazásba. Totál káosz ez az applikáció, használhatatlan.És még sok-sok ilyen hozzászólás van a Play-en. És persze itt sincs ujjlenyomatos feloldás.
Ha az értékelések átlagait nézzük (beírtam zárójelbe), akkor is a Simple (4,5) a legjobb.
Hozzáteszem, nekem még nem volt gondom a Simple-el, csak amikor a SIM-kártya nem tetszett neki telefonváltáskor. Ma is fizettem vele gond nélkül.
-
tomp
félisten
válasz
viktorhu #1696 üzenetére
Hmm!
Nyomtam egy Wipe Cache-t recoveryből majd boot után rögtön egy Simple adatok törlését. Ez után újból belépve már normálisan megy az app. Ujjlenyomatos feloldás után az nfc fizetés gond nélkül megy. Egymás után 4x is sikeres volt a fizetés.
Érdekes volt ez a bug mivel volt már wipe cache és adatok törlése is de külön-külön. Azaz előbbi után próbáltam használni az appot de bugos volt. Utóbbi után szintén. De ez így a 2 egymás után helyrehozta.
Amire gyanakodom, hogy volt egy rendszerfrissítés amellyel megkapta a telefon a Project Treble támogatást. Ez után hiba nélkül ment még az app. Aztán jött az app frissítés. Innentől kezdve volt bugos. Utána volt még 1 rendszerfrissítés de az app maradt bugos. Most a dupla törléses művelet után észhez tért.
Mintha a Project Treble miatt akadt volna ki az app a frissítés után. -
#18193920
törölt tag
válasz
PistiSan #1697 üzenetére
Szerintem a mondat első felében megadtad a választ az, hogy K&H mobiltárcát használsz és nem jelentkeznek nálad egy másik (általad nem használt) alkalmazás problémái az természetes
Viszont az tény, hogy a Google play-en a Simple hozzászólásainak egy igen tetemes része erről szól.
Sajnos nem egyedi eset és nincs rá semmilyen ok vagy indok vagy megoldás hosszú hónapok óta. -
NGA
addikt
Iphone-on még mindig nem megy az otp telefonos fizetése?
-
#18193920
törölt tag
Nálam pont ez nem működik, a tokeneket sehogy nem tölti le.
Csak pörög körbe-körbe a tokenek letöltése és soha nem ér véget.
Maga az alkalmazás tökéletesen működik, vettem már jegyet, könyvet és az érintéses vásárlással sincs gond.
Szeretem nézni az arcát az eladónak amikor pl 20 ezer feletti vásárlásnál unottan megjegyzi, hogy "zöld gomb, pin kód, zöld gomb" én pedig említem neki, hogy már nyomtatja a számlát mert erre ujjlenyomatnál nincs szükség.
Kivéve a régi web 1-es termináloknál, mint pl a kisebb posták, ott kell a pin is. -
tomp
félisten
Nálam csak a kezdetekkor volt tokenes gond. Mármint csak a 11. érintésnél töltötte le a következő 10tokent. De ezt már javították. Azóta soha nem volt gond. Figyelni kell arra, hogy ha rendszerfrissítés(OTA) van akkor utána meg kell nyitni az appot és előhívni az "érintse a telefont a terminálhoz" opciót mivel OTA frissítés után a még meglévő tokenek törlődnek így ekkor újra letölti. De ez kb 2mp. Naponta minimum 3-5x használom az appot fizetésre. Most ez inkább napi 1-2 a többi az kártya...
Akinek a jelenlegi verzió tökéletesen működik annak simán működik az ujjlenyomatos feloldás utáni érintés? Mivel nálam az app nem fogadja el mint hitelesítés így mindig újra kéri.
-
Huroq
senior tag
válasz
#18193920 #1684 üzenetére
Igen sajnos tudom, hogy sok embernek a tokennel van a legtöbb problémája.
Nekem talán a legelején volt 1x ilyen gondom. Akkor egy OnePlus 5T -vel fizettem, most már P20 Pro a delikvens, de ahogy korábban írtam én "manuálisan" mindig tudom frissíteni a tokeneket (nap elején általában). Nem tudom sok embernél ez miért nem müködik rendesen. :/ -
#18193920
törölt tag
Szeptember óta használom, nem volt fizetési problémám soha.
A tokenekkel van gond folyamatosan, nem látom mennyi van és nem tudom újratölteni.
Hiába próbálkozom wifin és mobilneten is csak pörög és nem tölti le a tokeneket.
Amikor jelez, hogy már csak 3 lehetőség van hátra akkor megvárom amíg teljesen lefogy a maradék token (más lehetőség nincs) majd alkalmazás eltávolítás, adatok törlése, újratelepítés és kártya aktiválás.
Így van csak ismét 10 tokenem, sehogy máshogy nem sikerült még eddig.
Ezért is jeleztem a supportnak (ha válaszolnak csak crtl+c, crtl+v választ adnak általában, mintha minden felhasználó hülye lenne válaszokkal), hogy jó lenne ha folyamatosan mutatná a tokenek számát és esetleg ne kelljen megvárni amíg elfogynak hanem akár ha 6 token van azt is mindig vissza lehessen tölteni tízre.
Nem tudom a készülék mennyire befolyásolja ezeket a dolgokat nálam Huawei P9, android 7-el természetesen minden egyéb beavatkozás (root, stb) mentesen.
De amint említettem ha van token akkor a fizetés hibátlanul működik. -
Huroq
senior tag
Mindíg érdeklődéssel olvasm a Simple fizetéssel kapcsolatos problémákat.
Én a Telekom -os SIM -es korszak óta használom az OTP megoldását és 1 kezemen meg tudom számolni azóta hányszor nem tudtak valami hiba miatt fizetni. Természetesen nem azt mondom, hogy ne lehetne stabilabb vagy hiba mentesebb, csak érdekes hogy ennyire eltérőek a tapasztalatok. -
tomp
félisten
válasz
viktorhu #1678 üzenetére
Természetesen ez már megvolt de semmi javulás.
Kbali
Elkérték az appban használt email címet mivel az app mindent naplóz így meg tudják nézni az alapján, hogy mi a helyzet. Ezen felül leírtam nekik a pontos körülményeket is.
Ami most a legjobban idegesít, hogy jelenleg nincs "ujjlenyomattal feloldom és érintem" folyamat. Most feloldom, érintem, elveszem, ujjlenyomat, újból érintem folyamat van vagy feloldom, widgetből előhívom a kártyát, ujjlenyomat majd érintem.
Ez az aktuális verzió nem sikerült valami jól. A telefon pedig nem egy sz@rrá módosított droidos(pl samsung, huawei). -
PistiSan
addikt
Simple-t használtam én is hónapokig, nálam is voltak gondok a fizetéssel néha, rendszert frissítések után mindig újra kellett igényelni a kártyát, mert különben nem ment a fizetés, k&h appot használom amióta megjelent náluk a mobil fizetés, 2x volt eddig olyan hogy nem tudtam vele fizetni szokásos helyen, illetve több olyan boltban jártam már, ahol régi terminál van, és végül a kártyát kellett dugdosni. Simple-el sokkal több probléma volt nálam amikor használtam.
-
dptrsk
addikt
Érdekes módon se K&H, se Gránit, se MKB appra nem nagyon jön panasz, csak a Simple-re...
Persze az is benne van, hogy 10ből 5 használ Simple-t, s a többi 5ön osztozik a másik 3 app, de nekem akkor is furcsa, hogy csak Simple-s panasz van.Gránitot 2-3 hónapig használtam, nem volt vele semmi gond.
kb. fél évig használtam a Simple-t nagyjából 65-70%-ban volt sikeres a fizetés, számos alkalom volt, hogy elő kellett venni a kártyát, mert vagy eltűnt a digitális kártya az appból, vagy többedszerre is elutasított a terminál.
Jelenleg a K&H app-ját használom, kb. megjelenés óta, eddig 1 alkalommal hagyott cserben, a többi alkalommal semmi gond nem volt vele.Persze lehet, hogy a terminálok készültsége is magasabb most, mint régebben, de nem gondolom, hogy ezen múlik, hisz a legelején a Gránittal is minden rendben volt.
Az már egyéni preferencia, de én a mobilbankot használom és jobban örülök, hogy jelenleg nem kell külön egy app az NFC fizetéshez...
-
tomp
félisten
Sőt a legutóbbi frissítés óta több a "Sikertelen tranzakció" mint eddig összesen amióta van az appban nfc fizetés...
A sikertelen tranzakciót nem a termináltól kapom hanem maga az app írja ki. A terminál vagy csak csipog vagy "ellenőrizze mobileszközét" üzenetet dob. Ma csak 3x kaptam ezt. A nap végén már inkább a kártyát kerestem elő minthogy megpróbáljam a telefont...
A support szerint nem könnyű javítani a hibát mert náluk a tesztkészülékeiken nem jelentkezik a hiba. Érdekes ez, mivel a play áruházban is írták a hibát. -
tomp
félisten
Mai nap frissült a Simple. Azóta hiába oldom fel a képernyőt ujjlenyomattal, érintésnél újra kéri a lenyomatot. Valamiért nem megy a 2perces időkeret az appban. Pedig a frissítés leírása: hibajavítás.
-
#18193920
törölt tag
Ez lehet csak mobilnetnél működik, mert én is így szoktam.
HA rányomok a kártyára kiírja, hogy tokenek letöltése folyamatban és csak pörög körbe de nem frissíti.
Ezért kértem a supportot, hogy jó lenne ha mutatná folyamatosan, a tokenek számát.
Ezek szerint csak a mobilnet hiánya okozhatja a problémámat és wi-fin nem akarja frissíteni.
Bár tavaly szeptemberben még nem volt vele gond, ezért írtam, hogy egyre rosszabb a helyzet. -
#18193920
törölt tag
Sziasztok!
Én is egy kis segítséget kérnék.
Elég régen használom a Sipmle alkalmazást, de sajnos egyre rosszabb a helyzet minden frissítés után.
Ahogy nézem a Play-en másnál is elég sok kellemetlenséget okoznak a tokenek.
A helyzet a következő mivel semmilyen folyamatos visszajelzés nincs a tokenek töltöttségéről (csak amikor már 3 fizetési lehetőség van akkor figyelmeztet) és azon a készüléken amivel használom nincs mobilnet előfizetés mindig a legváratlanabb pillanatban jelez, hogy fogyóban van vagy, hogy elfogyott.
Ekkor wifi segítségével néha sikerül, de többnyire nem a tokenek feltöltése.
Alkalmazás eltávolítása, majd a kártya hozzáadása és ismét tudok fizetni.
Valamit én rontok el vagy van valami trükkje a tokenfeltöltésnek?
Vagy esetleg lehet folyamatosan 10-en tartani vagy meg kell várni hogy lefogyjon?
A supportnak írtam, hogy esetleg jó lenne valami visszajelzés a tokenek állapotáról, hogy ne legyünk kiszolgáltatva a véletlennek, azt ígérték megnézik a lehetőségeket, hogy lehet-e valamit tenni ebben az ügyben.
Ez volt a javaslatom, szerintem nagy segítség lenne: -
dptrsk
addikt
válasz
zsoltip #1662 üzenetére
1: benne van a száma online be tudsz velük lépni. IKEAban tudsz nyomtatni új kártyát is ha kell.
2: irreális? Akár 2 hétig is lehet zárolva 100.000-es tétel is...
3: Nem OTPs kártya esetén vagy Simplekártya NFCvel vagy bankkártyás fizetés appban amit tudsz, nincs más lehetőség.
4: Az appnak nincs külön díja, de mozinál és parkolásnál van kényelmi díj pl.
5: pl online fizetéseknél kéznél van a kártya minden adata, nem kell keresgélni...
-
zsoltip
őstag
No, hát akkor:
A SimplePay és Telenor Wallett alkalmazások, mint mobillal, NFC használatával kivitelezhető fizetési lehetőségeknek néztem utána.
Ahol bankolok, nincs erre külön app. Persze MobilBanking App az van, de az más.
SimplePay széleskörűbb felh. lehetőséget kínál, így telepítettem. Felvittem rá különböző klubkártyákat, és regisztráltam benne bankkártyákat is.1.) Klubkártyák: Azokat a kártyákat, amik csippel (SuperShop), vagy mágnescsíkkal (IKEA) vannak ellátva, mégis fel tudom vinni őket szám, vonalkód alapján, azokat miként tudom az app segítségével használni? Ez nem áll össze? Nincs szükség a mágnescsík lehúzására, vagy csip olvasásra, hanem elég a vonalkód, számkód?
2.) Bankkártya: Regisztráció után levonta a 100 Ft hitelesítési díjat, de nem került visszatérítésre. Telefonos ügyfélszolg. alapján 1-3 nap ennek a visszatérítésnek az ideje. Ezt irreálisnak tartom. Mik a tapasztalatok?
3.) NFC fizetés: Mint kiderült számomra is, ha nem regisztrálok a NEM OTP-s bankkártyámhoz Simple Kártyát, akkor nincs NFC fizetésre lehetőség.
Ha regisztrálom, és használom, annak 30-70 Ft kényelmi/kezelési díja van.
Eszerint a beregisztrált bankkártya, Simple Kártya nélkül csak az alkalmazásban és a Simple-höz regelt "eladók" termékeit tudom megvásárolni, a kártyaadatok megadása nélkül. Ennél többet nem is tudok vele elérni?4.) 3.) pontban taglalt mód használatával, von le külön pénzt a Simple alkalmazás használatáért?
5.) Regisztrált SZÉP kártya (kapcsolódva az 1. kérdéshez) miként használható a Simple app által? Mivel ez is mágnescsíkos, és mindig elkérik lehúzni, így nem áll össze a fejemben.
Köszönettel várom a válaszokat.
-
zsoltip
őstag
Sziasztok Fórumtársak!
Az OTP Simple alkalmazáshoz keresek topic-ot. Lehetőleg élőt.
3 jött szóba:
1. Új parkolási funkciókkal frissült a Simple
2. Fussunk neki újra: hogy áll most a mobilfizetés?
3. Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFCEz utóbbit találtam leginkább up to date-nek az utolsó hsz. alapján.
Ha nem jó helyen vagyok, útba tudnátok igazítani?U.i.: Vagy más, hasonló elven működő mobil-fizetési apphoz...
-
tomp
félisten
Wallet karkötő
Elérhető a karkötő.
Havi 75ezres fizetési limit ugyan úgy mint a Simple kártya esetén. -
fil
őstag
valószínűleg ez az oka ott ,ahol a fizikai és a digitalizált kártya nem válik szét.
Az MKB-nél pl. ,ahol egy külön kártyát digitalizálnak ott megoldották. Illetve ott eleve nem is küldenek hagyományos sms-t, hanem minden az app-ban jelenik meg. Nem tudom ,hogy minden csomagban így van-e ,de a Digit@ll-ban biztosan. -
nutfile
aktív tag
az ötlet jó, de szvsz ronda és a hirdetett feltételekkel életképtelen variáció.
nyilván ez is prepaid "kártya".
490 Ft havi díj + 2% (!) feltöltési díj...
amúgy ha a maxot töltöd rá havonta, ami most 75.000 HUF, akkor kb. 2.000 HUF-ot buktál is kapásból.
ez (nekem) sok. még ha valami normális vízálló okosóra lenne. akkor még fizetnék is az óráért, de így... -
tomp
félisten
Simple NFC fizetés indulása után érdeklődtem, hogy minek van sms amikor appon keresztül van vásárlás.
Válasz: maga a bank rendszer nem tudja, hogy a bankkártya milyen formátumban van. Fizikai vagy virtuális. Csak azt látja, hogy fizetés történik paypassal.
OTP-nél belépve a netbankba "fizetés kártyával -ppass" bejegyzések vannak csak.___
Telenornál lesz valami NFC-s karkötő.
kép
Az infó csak a Telenor Wallet appban lelhető fel, az oldalukon nem találtam még rá. Megadva az email címet, "Majd szólunk amikor elérhető lesz" üzenetet kapom. -
fil
őstag
Ma azért "megszívatott" a Budapest bank-os app. Egy étteremben fizettem volna vele és semmi. De még hibaüzenet sem. Szerencsére volt nálam másik kártya is.
Eddig még soha semmi probléma nem volt vele.
A tanulság az, hogy legyen az ilyen nfc-s mellet valami "konzervatívabb" fizetőeszköz is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Pencil USB-C (A3085) Érintőceruza, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Apple Garancia
- Gamevice kontroller - iPad mini
- Eladó 3 az 1-ben vezeték nélküli gyorstöltő A+ Charger WCV3IN1
- Nagyon jó minőségű usb c-c kábel adat és töltőkábel 1 méter
- Apple Gyári Dobozos Gyorstöltő 20W USB-C - LIGHTNING (Type-C) telefon töltő (adapter, töltőkábel)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Egyedi ékszerdobozka
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 14100 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest