- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Amúgy egy példa: ha az autóból kiveszi a gyártó a kábeleket, te pedig veszel egy rádiót, ami nem működik ez miatt, akkor ki a hibás?
Rossz a példád! Van egy autó. Legyen BMW Y3
Az Y3 2020 első félévében x és y kábelt rakott az autóba. Az x kábel a tavalyi Y3-as modellből maradt még benne. Nyártól viszont már csak y kábel van benne. A rádió gyártója viszont továbbra is úgy hirdeti a rádiót, hogy tökéletesen használható az Y3 2020-as modellben. Nos! Nem egészen! Csak a nyárig legyártott modellhez használható mert a rádió gyártója csak az x csatlakozást rakta rá. Az új y-t nem mert nem akart vele foglalkozni.Na itt is ez van! A Simple-t úgy adják, hogy teljes mértékben kompatibilis android 10-el. Pedig ha kivesszük az android 10-ből az android 10 előtti kódsort máris bugzik az app. Oké nem véletlenül hagyta benne a Google a régit is az alap androidban de a gyártó dönthet arról, hogy kiveszi mivel az a régi verziókra volt. Szóval nem androidra van optimalizálva hanem gyártói rendszerre. Itt lehet a legjobban látni valóban miként is optimalizálnak.
Ismerősöm hobbiból készített saját NFC-s appot a munkájához. Megnézte az android 10 NFC támogatását és felkészítette hozzá a saját appját. Hibamentesen megy. 1nap alatt megoldotta...még szeptemberben...Nekem a legnagyobb bajom az a rendszeres terminál hibaüzenetek voltak. Mintha hibás tokeneket is kapott volna az app. Munkatársam még mindig szenved vele Galaxy S10-nél. Neki is terminál hibákat dob a Simple...
-
tomp
félisten
Miért hiba az ha kiveszi a gyártó az új rendszerből a régi rendszer elemeit? Inkább fejlődés...
ErstePay-nél érdekes módon megoldották. Sőt külföldi bankok appjainál is.
Részemről ennyi. Ahogy látom te erősen ragaszkodsz ahhoz, hogy a Simple hibátlan. Csak nem ott dolgozol?
A valóság sajnos teljesen más.
Mondok egy apró hibát:
Augusztusban jeleztem nekik, hogy az eurós összeget az app forintként írja. Azaz ha fizetsz érintéssel 97eurót akkor azt 97forintnak fogja mutatni. Akkor azt a visszajelzést kaptam, hogy a következő verzióban javítva lesz. Nos! Februárban mikor felhagytam eme bugállománnyal még mindig megvolt a hiba. Akkor mégis melyik következő verzióra gondoltak? Ezt sem sikerül javítani akkor a többi komolyabb hibák javítására ne is várjon az ember. -
tomp
félisten
Pontos számot értelem szerűen nem tudok. De amelyikre normálisan meg van csinálva azokon hibamentesen működik.
De mintha nem csak telefon függő lenne a hibamentes működés hanem regisztrált fiók függő is. Van olyan fiók amellyel mindegyik telefonon kiakad a token letöltés. -
tomp
félisten
Ahogy látom te pedig nekik dolgozol.
Hidd el nem dolgozom semelyik konkurenciának. Gondolom azt nem veszed észre, hogy nem csak én kritizálom eme fantasztikus remek művet. Anno az egyik mobilszolgáltató új szolgáltatásának az alkalmazás tesztjében részt vettem. Negyed ilyen súlyos hibát se lehetett kiengedni. Én szimplán mint OTP-s szeretném használni a hivatalos appjukat amit annyira sztárolnak a bankfiókban is. De ez az eset is mutatja, hogy továbbra se! Jobban megéri nekik ha egy külföldi cég kártyáját használom. Hát legyen. -
tomp
félisten
Nem azt mondtam, hogy rossz hanem valami nem 100-as mivel droid 10-nél rendszerfolyamat. Ez olyan mintha nem tudnwl tárcsázni...
Simple esetében pedig fogadd el, hogy igen az app rossz. Olvass véleményt... Neked jól megy, örülj neki.
Hasonló mint a Közlekedési Mobiljegy app. Nálam jól megy, sokaknál nem. Attól mert nálam jó még nem fogom azt mondani, hogy az app tökéletes mert nem az. Droid10-en tavaly sok ember bukta a bérletét mert megdöglött az app. Nem volt felkészítve az új verzió az új rendszerre. Én is buktam. 2nap alatt bugfixálták droid 10-re. Viszonylag rövid időn belül jóváírták a bérlet árát és konkrétan a Mobiljegy csapatból külön embert kaptam a teljes ügyintézés lezárásáig. Na ezért se mondtam le az appról. Nem tereltek, nem hárítottak, rögtön elismerték a hibát és napi szinten hívott a Mobiljegy és a BKK csapata is. Ha valakinél rossz a Mobiljegy app Iiyenkor azt mondom, hogy próbálja ki a Simple Mobiljegyet. Részt vettem annak a tesztelésében és sok hibajelentést küldtem és minden hibát javítottak.
Ha valakinél rossz a Simple pl token hibája van, mit mondjak? Írjon hibát? Írjon. Ér valamit? Semmit! A mobilfizetést teljesen más csapat csinálja a cégnél akik ahogy látjuk kb nem értenek hozzá... -
tomp
félisten
Rengeteg ismerősömnek Sony van.
Ha nincs vizuális visszajelzés akkor az "ellenőrizze mobileszközét" üzenetnél sem ugrik fel a Simple, hogy lássuk mi a baja.
Amúgy a felugró ablak csak az egyik gond de azt végül a telefon gyártó megoldotta a Simple helyett. Elméletileg android 9 kompatibilis lett a felugró ablak hivatkozás... -
tomp
félisten
Elég sokan vesznek Sony-t!
De attól mert bizonyos hazai NFC-s appok rosszak még nem a telefon a selejt mivel érdekes módon minden más app hibátlanul működik a telefonon. Amúgy a Samsungos droid 10 bétán se volt Simple felugró kép! Payment appoknál minden gyártó rendszerével le kell tesztelni az appot mivel megváltozott a splash screen. -
tomp
félisten
Xperia 1!
PistiSan
A Simple-re értettem. Maga a dolog jó lenne csak az egész app ezen része hibás. Így már pontos.
Amúgy a Google Pay is részben tokenes megoldáson alapszik. Csak ott nem a token változik. Pay-nél a token az állandó, fix. Érintésnél a kártyához tartozó fix tokent átadja a terminálnak és mellette egy változó kriptogrammot is átad. Utóbbi változik csak minden egyes érintésnél. Azt viszont nem tudom, hogy ezt a telefon generálja vagy ez is letölti e. -
tomp
félisten
PIN kód csere, Limit módosítás, kp felvétel, kp befizetés, számlafizetés meg még jó pár.
Én számlát szoktam fizetni. Ezt Simple érintéssel nem tudod.
Ha lenne OTP-s Pay akkor szerintem a kp befizetés menüpont is megjelenne. Van amikor sűrűn használom a befizetést mivel nem szeretek magamnál pénzt tárolni. Ilyenkor kénytelen vagyok kártyát vinni magammal. -
A Google saját Pay szoftverében jobban bíznék, mint pl a Simple-ben!
Nem a biztonság miatt, hanem szerintem a simple nagyobb eséllyel hagy cserben egy fizetésnél, mint a GPay, ami rendszer szinten fér hozzá az android erőforrásaihoz!
Mondom ezt úgy, hogy én K&H mobilbankot használok amióta elérhető, és eddig hibátlanul működik! -
tomp
félisten
Érintsd NFC-s ATM-hez! 2 menüpontot fog csak megjeleníteni az ATM! Pénzkivétel, Egyenleglekérdezés.
Ha Pay-t érinted a géphez akkor a pénzbefizetési menüpont kivételével MINDEN menüpont ott lesz! Még PIN kódot is tudsz változtatni ha a Pay mögött fizikai kártya van.
Oké a Simple egyetlen előnye, hogy csak feloldott képernyőzárral megy a fizetés.
Pay megy bekapcsolt kijelzővel nem feloldott képernyőzárral is de ilyenkor a terminál úgy kezeli mintha fizikai kártyát érintenék. Azaz 5ezer felett PIN-t kér. Ezért 5ezer alatt nem szoktam feloldani a zárat. -
tomp
félisten
Maga a szolgáltatás használható. De nem OTP-s ATM-en. Bp-en már sok olyan atm-m van ami nfc-s. Valamilyen kék logó van rajta és " EUR HUF" automata. Nem bankhoz tartozó ATM.
OTP-s gépen világít az nfc olvasó de hiába érintettem mind2-t, nem történt semmi. Megkérdeztem az otp-t de még nem válaszoltak. -
Tim82
félisten
a mobilbanknál böngészőt nyit...
Mivel nincs mobilbank appjuk (tehát amivel számlainformációkat, számlaműveleteket lehet lekérni/elvégezni), csak NFC fizetésre használatos appjuk, mellyel kártyás vásárlást, zárolást, limitállítást stb. lehet kiváltani, ez elképzelhető, hogy nem meglepő.
-
Kbali
nagyúr
Nem így értelmeztem a topiktárs mondandóját. Azzal tisztában vagyok, hogy egyedül a Simple-ben kaphatsz úgy OTP-s digitális kártyát, hogy arra egy másik banknál lévő számláról/kártyáról vezetsz át fedezetet (ami korlátos, pénzbe kerülhet - merthogy csak akciósan van elengedve a díja).
Illetve: MKB-nál, OTP-nél a kártya digitalizációja fizetős (esetleg akciósan elengedik a díját), KH/Gránit esetében nincs digitalizációs díj, ill. az adott kártya fizikai változata/vagy számlakondíciód alapján fizet(het)sz tranzakciós illetéket
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest