- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
PistiSan #3779 üzenetére
Postai ezer éves terminál már engem is megszivatott K&H mobilbankkal.
Akkor még 5000 volt a kód nélküli limit, érintem a telefont és pin kódot kér a terminál (nem a telefon), na mondom ebből baj lesz, mert nem is szabadna kódot kérni, pláne nem a terminálnak!
Beírom a pint és vége ... lefagyott az egész terminál, hívni kellett a posta vezetőt, hogy indítsa újra a rendszert...
Volt nálam kártya is, utána azzal jó volt.
Az évek alatt soha, sehol nem volt probléma, csak a postán! -
tlala
addikt
válasz
PistiSan #2869 üzenetére
Engedd el. Nekem azt írta, mint valami idegesítő ügyfélszolgálatos, hogy "talán nem ismerem a csoportos beszedést"? De ha leírod neki a beszedés pontos költségeit, akkor meg az az "érv", hogy "akkor válts bankot". Nem fáradozom már azzal, hogy valakinek elmagyarázzam, hogy amúgy nekem miért jó és előnyös az a bank, ahol vagyok - csak leírtam, hogy hogyan lehet kikerülni az évi 12-14e Ft beszedési díjat, ami bosszantóan sok, bárminek is becézgetjük. A többi olvasó számára írtam - de ez a téma itt már amúgy is off.
-
tlala
addikt
válasz
PistiSan #2832 üzenetére
Szerintem meg egyenesen annyira jó az app, hogy néha el sem hiszem, hogy a Magyar Posta áll mögötte.
Nekem most spórolt további 12000 Ft-ot évente, mert annyiba kerültek a csoportos beszedési megbízásaim a bankomnál. Áttértem a dijnet.hu -ra, ami áttolja (és másfél évig egyben tárolja) a számlákat az iCsekkre, és ott kifizetem a bankkártyámmal ingyen.
Az is hihetetlen, hogy 2020-ban még a gáz-, villany-, telekom- stb. szolgáltatóm egyike sem tudta megoldani, hogy megadom nekik a kártyaszámomat, és automatikusan levonják a havi számlám értékét, mint pl. a Netflix vagy a Vodafone. -
tomp
félisten
válasz
PistiSan #2497 üzenetére
Minden app megy tökéletesen! Az OTP SmartBank időben meg lett csinálva Android 10-re.
Márciusban jelent meg az első DP és szeptemberben jelent meg a végleges kiadás. Annyi idő alatt illett volna megcsinálniuk...
Szeptember elején jött ki a végleges, most november vége van és még mindig hibás. Itt inkább a Simple fejlesztőknek kellene fizetés megvonás...
Vagy akkor kukázzák a Simple mobilfizetést és hozzák be a Google Pay-t. Az teszi a dolgát. -
Gy4ka
csendes tag
válasz
PistiSan #2357 üzenetére
Általában sajnos azt tapasztalom, hogy amennyiben a telefon kódot kér a kártya használata előtt a terminál akkor is pittyan egyet -éppen úgy mint sikeres fizetésnél- és az eladó reflex szerűen már "zsebre is vágja" nekem meg mondani kell "nem nem még nem jó légyszi rakd vissza"...
Nyilván ez környezettől is függ, vannak helyek ahol fixen ki van rakva a terminál ott természetesen nem kell senkinek "magyarázkodni".
Egyébként, akkor a widget -es megoldást alkalmazom és fizetés előtt megnyitom a kártyát. (Mellesleg az apple -éknél lehet fizetni faceID autentikációval is, btw ott más lehetőség nagyon nincs is :D)
-
D@ny7
aktív tag
válasz
PistiSan #2265 üzenetére
Takaréknál vagyok. Maestro-m volt, de lejárt a kártya, és mivel a maestro kivezetésre kerül (más banknál is), így nem tarthattam meg.
st6969 - a tok addig jó még ki nem veszik belőle.
Már több banknál is érdeklődtem, hiába van fent a honlapon hogy milyen típusú kártyák vannak, jelenleg mindegyik csak az érintőset forgalmazza már csak, akár mastercard akár visa.
Már körvonalazódik a panaszlevelem a fogyasztóvédelem felé is.
Legvégső esetben marad az rfid antenna rongálás, csak előtte körbejárom mi van ha majd le kell adni a kártyát. -
nutfile
aktív tag
válasz
PistiSan #2172 üzenetére
nekem a "kedvencem" a Kréta nevű app (online ellenőrző az ált. iskolában, amiben a szülők látják a jegyeket)
első futtatáskor su jogot kér, majd ha megadod, akkor nem fut, mert root-olt a rendszer
kb. egy csecsemő kijátsza... ráadásul biztos nagyon fontos ez a védelem egy ilyen app-nál... -
válasz
PistiSan #2069 üzenetére
Szia.
Kötelességemnek érzem veled tudatni, hogy kb a megjelenés napjától használom fizetésre a K&H mobilbank-ot, kártya helyett szinte mindig a telefont kapom elő, szóval bőven van vele tapasztalatom!
Ha jól értem, akkor azt írtad, hogy sorban állás közben indítsam el az appot, írjam be a kódot, de NE nyomjak rá a fizetés gombra, majd zárjam le a kijelzőt, aztán mikor ténylegesen fizetnem kell, akkor nyomjak rá a fizetés gomba és így elegendő az 1 perces "aktív" időszak?
Még így sem az igazi (nekem)
, ezért lenne jó ha pl 5 perc lenne az "aktív" idő, vagy mint az OTP-s app, ott ujjlenyomattal azonosítom magam és kész!
-
-
ACE-
addikt
válasz
PistiSan #2039 üzenetére
Azért az túlzás, hogy egyik bank sem tudja. Jónéhány banknál voltam már, és mindegyik tudta. Viszont valamelyiknél (és ide tartozik az ERSTE is) nem mutatja a tranzakció részleteit. És pl. itt pont azt nem értem, hogy bár nem mutatja a részleteket, de SMS-ben el tudja küldeni, valamint az ÜFSZ is megmondja. Akkor milyen nehézség vezethet arra, hogy a netbankon egy sorban ne lehetne ugyanezt megjeleníteni.
-
z67
őstag
válasz
PistiSan #1882 üzenetére
Nem tudom mikor fog ez megtörténni, az egész olyan mint a MÁV. Még ami jó irány lenne, azt is felülírják a fusi megoldásaikkal. Beszereltek tavaly egy bivalyerős központi klímát a közeli postán, melyet a dolgozók a nyáron ablaknyitással szabályoztak. Mindenre van egy hasonló megoldás náluk.
-
z67
őstag
válasz
PistiSan #1739 üzenetére
Semmi nem változott, ugyanaz a telefon. Én mindig erintettem eddig, utána feldobta az ablakot, kérve a PIN kódot, most ez nem történik meg. Mivel eddig ez ugye automatikus volt, így nincs rutinom a menüben megkeresni a fizetés engedélyezését. Benaztam ott, mint aki most lopta a telefont. Egyszer pedig 27%-ot levett az aksibol egy éjszaka alatt. Nem emlékszem, mennyire bonyolult ujratenni.
-
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1714 üzenetére
Tudom, de volt olyan, akinek volt gondja - ezzel csak próbáltam arra rávilágítani, hogy vannak olyan csillagállások, amelyek esetén a support meg van lőve, annyira egyéni hiba.
A listát azért is említettem, mert ha be van húzva az ÁSZF-be, akkor le is pattinthat az ügyfélszolgálat, hogy nem támogatott a készüléked. -
válasz
PistiSan #1697 üzenetére
K&H mobil tárcánál át lehet állítani, hogy ne 5000 legyen a pin nélküli limit (hanem pl 10.000)?
Én nem találtam ilyen beállítást!Más:
Örülök, hogy írtad, hogy egy root-olt, custom romos OnePlus-on is megy a K&H mobil fizetés.
Én full gyári O+5T-n használom elégedetten a K&H mobil fizetést, de szeretném root-olni (+ xposed + gravitybox miatt)!Akkor ezek szerint működni fog?!
-
#18193920
törölt tag
válasz
PistiSan #1697 üzenetére
Szerintem a mondat első felében megadtad a választ az, hogy K&H mobiltárcát használsz és nem jelentkeznek nálad egy másik (általad nem használt) alkalmazás problémái az természetes
Viszont az tény, hogy a Google play-en a Simple hozzászólásainak egy igen tetemes része erről szól.
Sajnos nem egyedi eset és nincs rá semmilyen ok vagy indok vagy megoldás hosszú hónapok óta. -
flegga92
senior tag
válasz
PistiSan #1566 üzenetére
Mobil tárcát én is ezért hagytam a fenébe, első évben jó móka volt aztán az 5000 Ft körüli kártyadíj már kevésbé.
Pont az iCsekk miatt álltam szinte mindenhol vissza csekkre, ahol nem lehet online bankkártyával fizetni. Szolgáltatók rendszeresen hívogatnak, hogy jóváírnak egyszer 1000 Ft körüli összeget, de nekem ez nem valami jó üzlet. Az már más dolog amikor minden hónapban adnak kedvezményt az elektronikus számláért,
de a közmű szolgáltatóknál ez nem jellemző. -
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1566 üzenetére
Mert az az app a Postáé (már) - a díját meg megfizeted a szolgáltatás árában, amihez csekket kérsz (csak épp tilos kimutatnia a szolgáltatónak és megkülönböztetni a nemkérőktől).
Amúgy meg - vigyázz politika - köszönjük meg ártunknak és ormányunknak, hogy bevezették a tranzakciós illetéket. -
tisvol
aktív tag
válasz
PistiSan #1547 üzenetére
Hát, itt Győrben nem lepődnek már meg a telefonos fizetésen. Még a Spar-okban sem, ahol még jellmezően oldszkúl pénztárosok vannak.
Más.
Hátha olvassa itt Simple fejlesztő, vagy olyan aki tud ráhatással lenni.
Szóval én személy szerint rühellem, és nem tudom megszokni, hogy az ujjlenyomat olvasó hátul van a telefonon ezért nincs is állandóra bekapcsolva. Így viszont nagyon macerás minden fizetés előtt jelszót gépelgetni. Jó lenne ha lenne olyan választási lehetőség, hogy a telefon feloldási metódusától független lenne a bannkártya feloldása. Konkrétan: a telefon feloldás menne a húzással, míg a bankkártya felodás meg ujjlenyomattal, vagy más biztonságos metódussal menne. -
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1476 üzenetére
A KH esetén nincs ilyen korlátozás, ugyanúgy, mint a mobilbank, ugyanaz a user gyakorlatilag korlátlan számú (99) készülékre telepíthet az alkalmazást párhuzamosan, aktiválhatja és ebbe digitalizálhatja be akár ugyanazt a kártyát is (így egy másik digitális példány lesz).
-
válasz
PistiSan #1334 üzenetére
OTPnél is ömlesztve van, de ha jól rémlik talán Gránitnál tételesen látod.
K&H-t kérdeztem, hogy mikor lesz tételes: "nem tervezzük".
De mind OTP, mind K&H azonnal látszik a zárolás, nem úgy, mint a CIBnél.OTP és K&H NFC szerencsére mutatja tételesen, aminek én nagyon örülök.
-
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1323 üzenetére
Kétféle offline fizetés van: amikor a terminál offline (erről megy a polémia) vagy amikorba készüléked. Neked az utóbbi volt: simán megadtad a pin-t, fizettél sikeresen, öröm, bódottá. De elvesztettél egy offline fizetési lehetőséget, majd ha kritikus szint alá csökkent, visszatöltődik automatikusan, ha nem mész onlineba, akkor meg szól.
-
tisvol
aktív tag
válasz
PistiSan #1298 üzenetére
Köszönöm!
Valszeg lehet is vele fizetni, de mi van akkor (mint az esetemben), hogy nincs biztonságos képernyő zár beállítva, és minden fizetés előtt be kell ütnöm a Simple jelszavam. Tudom, tudom: hülye vagyok, minek nekem okosteló, miért nem állítok be biztonságos képernyőzárat (gyereke sem buherálná, ugye) , stb, stb.Teljesen igazatok van, de most ez van, akár másnál is előfordulhat, hogy így használná. Viszont hálózati kapcsolat nélkül nem tudom előcsiholni a Bankkártya menüpontot. Egyébként Galaxy S8, minden gyári és minden friss rajta. Van 5 napom még és új számlázási időszak jön, kibírom,csak gondoltam rákérdezek másoknál is.
-
tisvol
aktív tag
válasz
PistiSan #1262 üzenetére
Mint választható lehetőséget adják meg. A saját felelősségemre tehessek ilyen beállítást. A bankkártyámat is ha elhagyom, tudnak vele fizetni. Ezzel párhuzamosan mondjuk a Simple weboldalán lehetőséget adni a kártya letiltására, ha elveszett a telefon. (Lehet van ilyen, csak nem tudok róla) Vagy valami ilyesmi. Nyilván nem értek hozzá, csak ötletelek.
Nem beszélve a dombornyomott kártyákról, ahol kb. a júzerek 99 százaléka rajt hagyja a CVC kódot a hátulján.
(#1261) eami
Mindenki másképp használja, szokta meg a telefonját. Te biztos a bekapcsoló gombbal ébreszted fel a telefont, akkor esetleg a mutatótujj odatalálhat a leolvasóhoz. Én a Home gomb erősebb megnyomásával keltem fel a telefont, amit úgy fogok meg, hogy a kisujjamat magam felé fordítom, és arra fektettem rá a telefont. Ha a Home gombon lenne a leolvasó, akkor azzal a lendülettel amivel felébresztem a telefont, gyakorlatilag késlekedés nélkül fel is tudnám oldani. Nem beszélve arról, hogyha asztalon van a készülék, milyen macerás felébreszteni. Mindenkinek mások a szokásai, kéretik az enyémet is elfogadni.Nekem a Home gombon lévő leolvasó volt jobb helyen.
-
PistiSan
addikt
-
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan #1249 üzenetére
15 alkalommal tudsz offline fizetni.
A PIN nélküli fizetés a lényeg: a Simple-nél nincs külön tárca PIN, hanem a telefon lezárási módját használja a tárcához/kártyához is PIN-ként, míg a K&H külön PIN-t használ erre, viszont ha engedélyezve van a gyorsfizetés, akkor még talán a kijelzőt sem kell bekapcsolnod a fizetéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mobilinternet
- További aktív témák...
- Fotó állvány eladó
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest