Hirdetés
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 4G
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
i2k
őstag
STEAM-ről egy alapos kritika (angolul, de ide DeepL, tessék utóbbit elnézni):
"Hogy miért szeretik az emberek az újabb assassins creed játékokat, azt hiszem, soha nem fogom megérteni.
Persze van bennük valami jó, de az a rengeteg felfújás, a cselszövés és a tartalom hiánya zavarba ejtő.
Ez után a 24 óra után azt hiszem, azt mondhatom, hogy soha többé nem fogok játszani ezzel a játékkal, és azt kívánom, bárcsak soha ne vettem volna meg.
Bármelyik kritikus, aki 4/5, 5/5, 9/10 vagy 10/10 pontot ad erre a játékra, nem megbízható.Történet:
A játék már a kezdetektől fogva megpróbálja megalapozni, hogy miért van ott Yasuke. Csak azért, hogy aztán ~6-10 órán keresztül soha többé ne beszélj/interakcióba lépj vele.
A Yasukéval való kezdeti kis rész után aztán belevágsz a harcba Naoe-val.
Nem fogok túlságosan belemenni a részletekbe itt a spoilerek miatt, de azt mondani, hogy a történet töredezett és borzalmasan felépített, az alulértékelés.
Egy másik pont a történet ellen, amit mondanék, az angol szinkron és a forgatókönyvírás. Talán néhány furcsa egysoros vagy beszélgetés a rossz fordításnak vagy valaminek köszönhető, de szinte minden interakció olyan zavaró, mint amilyen kínos. Van néhány villanásnyi jó írás, de ez elnyomja a sok abszurditás. Egyedül azért kap tőlem 4-est ebben a témában, mert az a néhány nevetés, amit tud adni, mert az írás mennyire hülye tud lenni. De hé legalább van egy történet.
Ha a Ubisoft valahogy túléli talán a következőnek tényleg lesz egy jó sztorija. Mind emlékezetileg, mind mai értelemben. Bár én nem tartanám vissza a lélegzetemet.
4/10
Grafika:
Mindent a legmagasabb beállításra állítva elég szépen nézhet ki. Az éjszakák remekül néznek ki, ha egy penge csillogása vagy a sok lámpás, gyertya és fáklya egyike kíséri. A naplementék árnyalatai nagyon szépek, és tökéletesen visszaadják azt, ami eszünkbe jut, amikor azt mondjuk, hogy „Aranyóra”. A víz rendben van. Magában a vízben nincs semmi igazán különleges. A víz alatti búvárkodás sem túl különleges. Nincsenek halak, korallok és alig vannak olyan díszítések, mint roncsok vagy szentélyek. Nem mondom, hogy maga a grafika rossz. Mert nem az. Csak szerintem a Ghost of Tsushima általános grafikai stílusa jobb volt.
8/10
Játékmenet:
Én személy szerint nem vagyok nagy rajongója a modern AC harcnak. Jó, csak nem olyan kifinomult, hogy az eredeti generáció alatt rosszfiúnak érezhessem magam. Személy szerint úgy gondolom, hogy az AC-nek nem kellett volna „Full RPG”-re váltania ezekkel a játékokkal. A Shadowsban reménykedtem, hogy lesz valami értelmes játékmenetbeli különbség a 2 karakter között, és van is. Csak nem úgy, ahogy te gondolod.
Noae - Neki van talán a legjobb parkour rendszere, amit AC játékban láttunk a Unity óta. Viszont nem mondanám, hogy jobb mint a Unity. Ugyanaz az AC parkour jank még mindig nem sokat változott, szóval ne reménykedj. Jól döntöttek, amikor úgy döntöttek, hogy a kiválasztott mozdulatok apró vágóképekké/animációkká változnak, ami a sebesség szempontjából talán egy kicsit megszakítja a játékmenetet, de stílusban kárpótol. Remélem, ha a Ubisoft folytatja az AC játékok készítését ugyanebben a stílusban, vagy egyébként tényleg építkeznek erre a Naoe-féle parkour rendszerre. Hogy minden assassin innen kezdve még kifejezőbb legyen. A lopakodás Naoe-val az amit elvárnánk. Semmi túlságosan csicsás, amit ne láttunk volna már a múltban. Harci szempontból ugyanolyan menőnek tűnik, mint amilyennek a trailerekben tűnik. Kár, hogy alig tud harcolni. Ha kettőnél több emberrel kerül harcba? Sok szerencsét. Ami rendben is van. Amíg ő jobban tud merényletet elkövetni, igaz? Nos, ha a vésések, a parkour és a Maga a gyilkossági gomb működik, akkor igen. Többször kellett újra meggyilkolnom valakit, mert valahogy a merénylet gomb egy kicsit bugos egy ASSASSINS CREED GAME-ben. Nem tudok más AC játékra gondolni, amivel játszottam, ahol ez történt volna, kivéve talán a Unity-t? Akárhogy is, csak egy szomorú apróság.
Yasuke - Kezdetektől elromlott. Legalábbis harci szempontból. A fickó alig tud közlekedni, és nincs módja a lopakodásra. Viszont 110%-ban pótolja a lopakodás hiányát a nyers erőben. Bármikor, amikor Noae-t játszol, azt javaslom, hogy Yasuke-t játszd helyette, mert a harci rendszer egyébként pokolian jank-ját furcsa alakú svájci sajtokká változtatja. Egyszerű mód, hogy egyszerűen fogalmazzak. Ha csak bum rohanást akarsz a sztorin keresztül, akkor ezzel a fickóval csinálod. Ő egy tankos hulk karakterhez képest király, de személy szerint nem az, ami érdekel, ahhoz képest, hogy egy olyan mester bérgyilkos, mint Edward vagy Ezio ugyanannyi embert leterít változatosabb animációkkal.
Mindkettő - A modern harci dizájn számomra egyszerűen nem érdekes. Nem tetszik, hogy ennyi év és iteráció után még mindig 3-5 animációra van korlátozva egy-egy gyilkossági típus. Talán 3-4 óra Naoe játék után már nagyjából minden kill animációt láttál a képességeken kívül. Ugyanez vonatkozik Yasuke-ra is. Szeretem, hogy Naoe-t úgy kell játszani, ahogy egy AC játékot játszani kell. A kihívás, amit a lopakodás nyújthat, jó.
Ellenséges NPC-k - Minden velük kapcsolatban idegesítő, különböző okokból, attól függően, hogy kivel játszol és milyen helyzetekben vagy. Minden alkalommal, amikor meghaltam, nagyon ritkán éreztem úgy, hogy a „képességek” hiánya miatt haltam meg. Amikor meghalok valami olyanban, mint egy Souls játékban vagy a Ghost of Tsushima-ban, nem túl gyakran mondhatom el ugyanezt. Azokban a játékokban 9/10-ben az ügyességen múlik. Mert azokban a játékokban jó a harc és a találkozások kialakítása.
Főnökök/Elitek - Csak átlagos mobok, kicsit több életerővel/páncéllal és talán 1 kicsit más mozdulatsorral. Egyébként minden ellenségtípus ugyanaz. Még a főnökök is.
6/10
Felfedezés:
A skálázás ebben a játékban is nagyon kérdéses. Ahogy a skálázás a gearing és a stats mellett működik, annak számomra semmi értelme egy AC játékban. Egy olyan játékban, amely a rejtélyek felfedezéséről, a munka felfedezéséről szól a parkourral (ami az önkifejezés egy formája) és a harccal, azt gondolnád, hogy olyan rendszert terveztek, ahol a szintek nem számítanak. A szintekkel és az itt jelenlévő durva skálázással aktívan ellene dolgozik a természetes kíváncsiságodnak, hogy a világot a saját tempódban, a saját utadon fedezd fel. Ehelyett olyan zónákba kényszerülsz, ahol ugyanazokkal a bázisokkal/várakkal, banditákkal és előőrsökkel kell interakcióba lépned. 20 óra után már mindent láttam ezen a ponton. Ugyanaz a fa és kastély szinte minden szinkronizálási ponton újra felhasználásra kerül. Néhány szinkronizálási pont annyira félreesik az útból, hogy megesküdnél, hogy csak az időpocsékolás miatt vannak ott. Rejtvények vagy Parkour kihívások? Nem léteznek. Az új „felderítő” rendszer szintén időpocsékolás.
Ráadásul egy idő után mindenhol a Ubisoft copy/paste mentalitását látod. Az elsőre szépnek és egyedinek tűnő világ valójában csak homlokzat. Ha láttál egy épületet/várat/várat/tábort/ellenséget/hidat/várost, akkor már mindet láttad. Nagyon ritkán tűnik ki bármi is. Még ha valami ki is lóg ki a sorból, azt a körülötte lévő copy/paste munkával olcsóbbá teszik.
Tudtam, hogy az általános Ubisoft dizájn miatt többet fogom nézegetni az ikonokat, mint magát a világot, de azt nem tudtam, hogy ez a játék is elkezdi majdnem ugyanannyira a térképemet nézegetni, mint a többi menüt. Őszintén szólva azt hiszem, a játékidőm egyenlően oszlott meg a menükben, mint a felfedezés és a történet feldolgozása. Ez csak egy ismétlődő, elavult tervrajz, amit arra terveztek, hogy minél több időt szívjon ki belőled. Semmi sem különösebben szórakoztató számomra ebben a játékban a felfedezés.
3/10
Összességében: 6/10 Meh.
Remélem, hogy egyszer majd több részletet és szenvedélyt kapunk az AC játékokba, és kevesebb felfújást, battle pass-t és cash shop itemet. Talán akkor az AC egy új aranykorszakban fog feltámadni. Tényleg a legjobbakat remélem az AC franchise-nak. A potenciál a történetével és a témáival a mozgástól a harcig inspiráló, igazán magával ragadó és szórakoztató lehet. Csak várni kell, hogy megtörténik-e valaha is. Mert az AC: Shadows számomra egyszerűen nem az. Ha te is csalódtál ebben a játékban és még nem játszottál a Ghost of Tsushimával, akkor nagyon ajánlom. Ráadásul azt játszhatod a barátaiddal, teljesen különálló történettel, mint az alapjáték. Ellentétben a Unity óta egyetlen assassins creed játékkal sem.
Őszintén szólva tudnék folytatni minden apró dologról ebben a játékban, de ezen a ponton azt hiszem, hogy megosztottam a legnagyobb problémáimat a játékkal, ami segíthet, hogy más emberek döntsenek arról, hogy megvásárolják-e vagy sem a játékot.
Sok szerencsét mindenkinek.
Talán legközelebb." -
i2k
őstag
Tessék jól érteni, amit most leírok, és nem megsértődni:
Most komolyan el lett felejtve minden a Ubisoftnak, amivel a japánok torkába szartak (kínai írásjelek és utalások, kínai sárkány, Tori-kapu, japánokat mészárló hamis-n-szamuráj, nemzeti gyásznapon premier, etc., etc.), és ami még mindig benne van a játékban?
Tényleg ennyire igaz az, amit írok-mondok, hogy a Játékosoknak elég, ha 4K-ban csilliog-villog minden és happy van? -
i2k
őstag
-
Crus
őstag
Ez sajna így van. Influenzás és nem olyan, amitől én majd 6 hétig már kötelet akartam a nyakamba kötni. 3.5m YT sub az kőkemény és ez több hiszen Twitch és nem subok, de követők is ehhez még hozzá jönnek.
Azt gondolom, amit mondott is korábban: Ő ezt a pénzért kezdte el és nyilván látja a számokat, kőgazdag már rég és amíg kedve van folytatja is... a pénzért. Már pedig pénzt az nem hoz, hogy boldogok vagyunk és elégedettek. Pénzt a megbotránkoztatás hoz jó ideje és mivel ő nem az hot tub-féle arc, így mást nem nagyon tud csinálni beleáll mindenbe is.
-
Crus
őstag
Szvsz én voltam itt talán az egyetlen, aki már megjelenés előtt is bizalmat szavazott neki, már akkor írtam, hogy Naoe-vel kell lenni és az újkori AC-k mivel bejönnek nekem, így nekem ez azért nem lesz szerintem nagy csalódás majd. És úgy tűnik ez jobb lett min a Valhalla, amivel tök jól elvagyok. (110 óra eddig fckyeah!)
-
Crus
őstag
Az AC sorozat legtöbb példányszámban elkelt címe a Valhalla volt. Steam-en a csúcs 15.431 játékos volt.
Ez tökéletesen mutatja, hogy ebben a Shadows történetben mennyire nem számít a Steam-es eredmény, holott az a legmagasabb... persze ez is utalhat arra, hogy a Shadowst rengeteget tolják.
-
FunPro
őstag
Én annak sem örülnék, ha ilyen formában kimondott siker lenne a játék.
A játék körül sok dolog történt, engem a legjobban mégis egy dolog dühít annak dacára, hogy a játék nem érdekel. Szemen köpték a rajongókat azzal, hogy nem olyan formában készült el a folytatás, ahogy az elvárható lett volna. Japán tematika, japán tematikával. Én tényleg nem tudom kinek készült ez vagy bármely ilyen szellemiségben elkészített játék.
Ha tényleg lesz egy új Mass Effect, abban is zavarni fog, hogy a játék nem nekem készül, mert biztos vagyok benne, hogy nem a régi közönség igényeire fogják szabni (Andromeda után szabadon).
És minden ilyenben ez a legdühítőbb. A tomb raider, a star wars, a fable, a harry Potter, a gyűrűk ura, halo sorozat, witcher sorozat... Csak néhány példa az áldozatok közül.
Egyik sem a rajongóknak készült és ez kiborító.
-
FunPro
őstag
Én nem mondanám, hogy a játék kapja a gyűlöletet, és ebből a szempontból a "legfájóbb" úgymond a dolog. A gyűlölet a nagyszájú történelemhamisítókra irányult, de a story már egy jó ideje lecsengett.
Én is sajnálom valahol az ubisoftot, mert rengeteg jó játékot készítettek. Tény, hogy sem az ac sem a far cry nem az én játékom volt (az újabbak). Túl egysíkú, túl repetitív. Az ubi sok jót készített, de megérdemlik a sorsukat. Rossz lóra tettek!
Lehet amikor nekiálltak a fejlesztésnek, még nem álltak ilyen mostohán és úgy gondolták, hogy belefér a kísérletezés. Mostanra viszont egy biztonsági játék kellett volna. Egy csucsima, ac köntösben. A világ összes pénze az övék lehetett volna, és amit a játék jelenleg kap az nem gyűlölet. Kárörvendés! A hülyeségük megkoronázása! És mostanra valószínűleg ők is sajnálják, hogy így döntöttek, csak már ciki lett volna visszakozni.
-
i2k
őstag
Nem sütött át, vagy előítélet van velem szemben, de akkor: ahogy írtam a MÁZ az szép tud lenni minden játéknál (a felsoroltaknál is, ahogy számos kihagyott esetében).
Leírásod alapján (no offense!!!) elsősorban téged az fogott meg, ami manapság a játékosok 80+ %-át: a külcsín.A játék szép-e? Lehet.
De mi a helyzet azzal, amit tényleg nyújtania kellene: érdekes, jó narratíva... nem bugyuta sztori- és mellékküldetések... mennyire woke egészében vagy sem... mennyire van elrontva a környezet a valósághoz képest (amikről még a japánok is szóltak!), vagy sem... és mindezeket mennyire veszi észre egy játékos, mennyire érdekes...Tulajdonképp azt kell észrevenni, hogy a hangot adó kritikusok is csak azt szajkózták, amit a megsértett japánok. Nyilván kiemelve a kötelező woke elemeket is.
Mondom: "...és attól sem, hogy a játékosok direkt elkerülik benne a szart, mondván, nem kötelező azzal szembesülni... ott van(nak)." -
i2k
őstag
Csak mellékesen:
A Gayguard-ról, a Suicide-ről, a Forspoken-ről, de még a Concord-ról is lehet(ett) szép képeket lőni...
...nem attól lesz jó egy játék, hogy mázas.
...és attól sem, hogy a játékosok direkt elkerülik benne a szart, mondván, nem kötelező azzal szembesülni... ott van(nak). -
Crus
őstag
100% biztosra veszem, hogy PC-n ennél szebb küllemet elő lehet belőle csalni jobb frémekkel. A GPU teljesítmény az csak GPU teljesítmény, nincs csoda konzol, ez csak a Sony fejében él, amit ők maguk se hisznek el.
Meg ugye eleve a PS5 Pro se natív 4k-t tol, hanem upscallel alacsonyabb felbontásról.
Ami továbbra is irgalmatlanul felbax, az a DEMO HIÁNYA! Mi a szarért nem lehet kipróbálni ezt a nyomorult játékot fél órára???
-
TBT
addikt
Még mindig jobb, mint az RTX 5070 Ti, ami egy... 720p-s kártya.
Csak picivel több, mint félmillió forint.
-
TBT
addikt
Emellett készült egy nagyon jó optimalizációs videó is a témában
Akit érdekel / szeretné jobban testre szabni a játék grafikáját, az megnézheti. Egész jó anyag, bár nekem megfelel már ez a 2K gaming is. Inkább játszani akarok, és nem a beállításokkal szöszölni.
Az Nvidia pedig egyszerűen csak kapja be! -
De ha ennyire nem megy 4k-ban a történet, akkor miért erőlteted? Miért nem váltasz vissza 1440p-re pl.?
Én nem véletlenül vagyok még mindig 1080p-n.. Ezt meg tudom engedni magamnak magas frame rate-tel és viszonylag magas grafikai beállításokkal, plusz alacsony latency-vel.
-
Crus
őstag
"és amiről senki nem beszél"
Ellenben többször leírtam én is, hogy mindenféle framegen azonnal off bárhol, bármikor, mert lesz ott mindenféle olyan effekt, amit gamer nem szeretne látni.
RT-t idővel majd belebuherálva valamelyik fájlba biztos ki lehet lőni fullra, technikai szempontból az Ody, és Valhalla is szenvedett eleinte, de sokat patcheltek rajta.
Azt is sokszor mondtam, hogy a proci terhelés a 4k gamerek számára kb. whateva', mert nem 1500 frémmel akarják 720p-ben a CSét tolni.
Így próba nélkül azért én azt gondolom, hogy be lehet lőni szebbre a cuccot 4080S mellett, csak okosan kell majd finomhangolni. Anno Ody-t is elképesztő mit csesztettem mire gyengébb GPU-val az úgy futott, ahogy elvártam és jól is nézett ki.
Sajna még nincs uránbányász verza belőle, meglesném, de az Ubinak (se!) annyi esze nincs, hogy egy nyomorult demót kitegyen.
-
VoltanIgor
aktív tag
Ezért mondom, hogy a natívat, meg a mindenféle trükközés nélküli dolgokat el lehet már lassan felejteni. Felesleges ezen kiakadni minden egyes újonan megjelent AAA játéknál
4070 superen a videó alapján majdnem maxon 1440p-n ki lehet hozni 60-75 fpst. Frame gen nélkül. Not great, not terrible, jó lesz a parasztnak.
A tendencia gáz, ez igaz, de láthatod, az egész ipar rá van cuppanva, ez nem csak afféle múló hóbort azt hiszem.
-
TBT
addikt
Nah, így egy-két japán stream alapján.
Elég szépnek tűnik a játék és a pályadesing is nagyon tetszik, ahogy az épületek és a páncélok / fegyverek is. A váltakozó évszakok pedig gyönyörűek. A korszak nagy kedvencem, bár a sztorival kapcsolatban vannak.... kérdéseim. Mármint itt létező karaktereket mutogatnak, de... másként. Vagy csak nem vótam ott és kussoljak és a lenyomatok is hazudnak.
Az animációk (harc és arc/beszéd) azok nagyon... fapadosak nekem, főleg egy FF7 Rebirth-hez képest, viszont a japán szinkron nagyon jó! Mind Naoe, mint Yasuke hangja el lett találva és nem olyan... fura, mint az angol. És Naoe hajanimációja is szépre sikerült, szóval vannak itt pozitívumok is.
A tavalyi Star Wars Outlaws azért több sebből vérzett. -
i2k
őstag
Fejlesztők mondták, szóval nem kisujjból, hogy: a játék ~90%-ban végigjátszható lesz 1 (egy!) karakterrel... (//* itt is a cikk)
...lehet tippelni, hogy melyik lesz az.
...amikor a nagydarabbal egy szaros párkány is kihívás tud lenni... -
Crus
őstag
Nem láttuk, nem tudjuk. Az biztos már számomra is, hogy csak jobb lehet, mint a korábbi 10 db. totálisan egy sémára épült AC rész: AC1, AC2, Brotherhood, Revelations, Liberation, AC3, Black Flag, Rogue, Unity, Syndicate.
Nyugodtan agyon lehet kövezni, de az Origins, Ody, Valhalla nem egy ligában játszanak a korábbi részekkel. Egyszerűen jobbak. Aki meg nem tud stealth killt tolni az újakban, annak szívesen felveszem ahogy komplett erődöket irtok ki egyetlen pisszenés nélkül.
100. órát elértem a Valhallában és ÉLVEZEM! Mindezt közvetlenül az Ody Ultimate után. Kövezés újra jöhet: Ezek JÓ játékok!
Nem hibátlanok! Messze, messze nem azok, néha kifejezetten frusztrálók, vagy idegesítők, de vastagon vannak annyira jók, hogy közben meghatódom*, gondolkodom, nevetek és el is szomorodom. És a figyelmem szépen fenntartja. Mégis mit a tökömet akarjak még egy videójátéktól?
*Pont tegnap esti sztori, hogy egy jarl az élete vége felé jár és van egy fia és azt a kérdést boncolgatja, hogy a fiú elvágyna arról a vidékről, de hát a hagyomány, meg az apja... és nyilván van kis ráhatásod a történetre, közben a saját kapcsolatod a testvéreddel is különös és az egész NAGYON szépen összeáll és a fejedben - ha nem vagy holt tufa -, gondolatokat szül és az empátiádra is épít. 100. óránál... én meghajolok komolyan!
Olyan szinten jó szájíz van bennem, hogy könnyen lehet, hogy hamarabb veszem majd a Shadowst, mint terveztem és én is megmentem az Ubit.
-
Crus
őstag
Minél feljebb pörög a frame, annál komolyabb terhelés megy mindenre is. Fogalmam sincs miért kéne egy single player játékban 90 Hz-es monitoron ilyen 100 feletti frémeket egyáltalán megnézni is. Semmi értem, csak a gépedet melegíted.
A DLSS-es megoldás nyilván a vasadnak a kellemesebb, de csak akkor ha limitálod 90-nél a frame-et. Ha felengeded az égig, akkor csak fűtöd a szobát.
-
i2k
őstag
Kár, hogy a játék egy patronos.
Az osztályoknak szinte 0 immerziós hatása van - majdnem teljes 3 végigjátszásom van benne, az ominózus v1.6 előttről is.
Egyszer végigjátszod (DLC-vel): láttál mindent.2023-as utolsó kari
2024-es karik közül egy: és ott vannak bal oldalon a korábbiak (3 osztály)
-
i2k
őstag
Nyilván nem vagyok mérvadó, hiszen vásárlója se leszek a címnek, de első dolgom lenne, hogy japánra állítsam a szinkront.
Kell a halálnak az angol egy japán környezetben! (Csusima, Nioh-k, Sekiro, Code Vein, Granblue Fantasy Relink, Ryzák, Yakuzák, és társaik)
Kínai sztorinál például kínai nyelvre lövöm be - Wo Long Fallen Dynasty, Dynasty Warriors Origin, etc. -
VoltanIgor
aktív tag
Én megvettem a legelején - már akkor is egészen remek volt sok szempontból, de azért erősen polírozásra szorult, azóta már ránéztem nemrég, és sokminden jelentősen javult, szerencsére tényleg törődnek vele. Kegyetlen jó már most is, kész játéknak pedig, ha íy folytatják, akkor egészen ragyogó lesz.
A látványvilága is nagyon faszányos, abszolút megmutatja, hogy egy jó art design-al és koncepcióval simán le lehet hagyni élményben a "fotorealisztikus" törekvéseket.
Kíváncsi leszek az áprilisi update-re, szerintem itt lesz az idő, hogy újrakezdjem majd.
-
VoltanIgor
aktív tag
" Ne ilyen kamu képgenerátorokkal akarjanak nekem 500-600 000 Ft-os videokártyákat eladni, hanem valódi "erővel""
Ezt már lassan el kellene engedni, ez a múlt, a jövő a trükközésé, a skálázásé és a kamu frémeké, ez van.Én csak a demót próbáltam a Roninból, maga a játékmenet nem tűnt rossznak, de a grafika? Hát PS4-en számtalan sokkal jobbat láttunk, valóban nem indokolja ezt a gépigényt, ennek a játéknak egy 1060-ason is elfogadhatóan kellene futnia.
-
i2k
őstag
Tényleg annyira kaka lenne a Rise of the Ronin optimalizáltsága, mint ahogy STEAM-en írják, vagy...
...mindenki Crytek-like feltolt egekbe minden csúszkát és 4K@120 + Full on GayTracing opcióval indít vakon minden játékot, és így várja a csodát? -
gyimger
őstag
-
Crus
őstag
Néztem ezt a videót és pont az jutott eszembe, hogy igazából egy ent is lehetne a main kari, vagy egy kopasz informatikus, esetleg egy szárnyas démon. Totál mindegy. Csapkolda, néddahátam', átvezetőben nyilván van valami apró jelentősége, hogy néz ki a kari, de amúgy tökre whateva.
-
Golden9
veterán
-
i2k
őstag
"The 40+ minute show begins February 12 at 2pm PT / 5pm ET | 11pm CET / February 13 at 7am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English and Japanese. See you tomorrow!"
Egy kis rant - előre is bocs érte.
PT - 2 pm > ott ugye az délután 2 óra. Ami nálunk (CET) este 11. Ráadásul hétköznap.
Ezek tényleg ennyire idióták évek óta?Nem lehet ezt nekik reggel 8-ra tenni (nagy átlagban 9-kor kezdik a munkát), és emberi időben lenne a Föld minden más területén?!
-
i2k
őstag
"Az azért kicsit megbolygatja majd az állóvizet a mostani konzol / videójáték fronton."
Ami jót is tenne az egésznek, mert vicc, ami folyik ott - egbogz, píÉsz'ájv -, különös tekintettel az MS-re, ami gyakorlatilag kihátrál a piacról az elmúlt időszakban véghez vitt dolgaival, a tavalyi gyenge értékesítéseivel (alig ~2 millió), és azzal, hogy (nyilván nem önzetlenül puszira) elengedi az exkluzívokat is a japánok felé.
Ráadásul, az amcsik mintha már PC-re akarnának (de legalábbis azzal való összeolvadásra) csak koncentrálni. -
i2k
őstag
Nem leszek népszerű, de én kifejezetten örülnék, ha a nyár elején jönne PC-re > kevesebb megjelenés, nagyobb tarolás...
...és önző mód: addigra piacon lenne minden, amitől függővé teszem a gépvásárlást (AMD, nVidia) és talán a Forint sem zuhan meg úgy, a jenkik is engednek a 400+%-os haszonkulcsból... és bedurranhat valami currgen hardware-es erőmű a szobámba.
Aztán jöhet minden kihagyott AA(AA) cím -
i2k
őstag
[link] - Need for Speed will return in “new and interesting ways,” says EA
"Mivel az Unbound élő szolgáltatásának végére értünk, nem fogjuk frissíteni a játékot, és nem fogunk több változtatást eszközölni" - erősítette meg a Criterion az Unbound Vol.9-es frissítésére visszatekintő blogbejegyzésében. "A jegyzeteiteket és észrevételeiteket rögzítjük, és segítenek majd a jövőre nézve" - tette hozzá a stúdió.
"A Criterion Need for Speed csapata csatlakozik a Battlefield-en dolgozó kollégáikhoz" - mondta az EA ügyvezető alelnöke, Vince Zampella az IGN-nek adott nyilatkozatában. "Cégként fontos volt számunkra, hogy az elmúlt egy évet arra fordítsuk, hogy meghallgassuk a Need for Speed közösségünket, és az ő visszajelzéseiket felhasználva hozzuk létre az Unbound tartalmát"."Bár az Unbound számára véget ért az út, az EA megerősítette, hogy a Need for Speed valamikor visszatér***. "Mivel egyre jobban megértjük, hogy a játékosaink mit szeretnének egy Need for Speed-élménytől, azt tervezzük, hogy új és érdekes módon visszahozzuk a franchise-t" - mondta Zampella.
Az nem világos, hogy aktívan fejlesztik-e az új belépőt. De mivel a Criterion a Battlefieldre koncentrál, úgy tűnik, még sokat kell várni egy új Need for Speed játékra."//*** = ja, szerintem megint egy f0sh Live Service képében...
-
i2k
őstag
-
-
S1M0N
senior tag
Hát ez az, hiába a nagy nevek, ha aztán olyanok szólnak bele a fejlesztésbe, akiknek nem kellene...
Jó lenne, ha tanulnának végre a saját és más fejlesztők hibáiból és egy, a trilógiához méltó folytatást raknának össze.
Én reménykedek ebben, de inkább vagyok pesszimista, mint optimista, szeretnék pozitívan csalódni. -
gejala
őstag
Már meg is van az eredménye. Nem lesz kötelező PSN login az ezután érkező PC portokban, kezdve Spidey 2-vel. HZD Remasterben és GoW Ragnarökben sem a már megjelentek közül. Ingame cuccokat ad majd, aki mégis bejelentkezik.
-
Crus
őstag
Na... natívban 20%-ról volt szó, aztán lett belőle 15, most lett belőle 8.3%.
Egy fotó majd azért jöhetne azokról a lúzerekről, akik 4080S-ről váltanak
Talán majd az 5080S-re lesz érdemes ránézni 1.5-2 év múlva, ott natívban biztosra veszem, hogy meglesz a min 35-40% és az már releváns.
-
Crus
őstag
Ez gyaníthatóan pont olyan megoldás lesz, mint anno Origins esetében a hajódon levő hadnagyok, a Valhalla esetében meg a fő jarlok, ezekből egy rakás volt mind a 2 játékban, nő ffi, fehér, vörös, mindenféle.
Na most ezt így kiemelni... Jó a gyűlölet hiszen vár a sötét oldal, de talán néha "kicsit" túl van tóva'.
-
i2k
őstag
Hú, az Eternal - naaaagyon állati jó lett pedig.
A platformer részek agydarálósak (bár sokat is segít a játék), minden más meg full FPS kánaán.
Az tény, hogy a DLC-re elgurult a gyógyszer a Boss-szal -- állati nehéz, és nyilván nem ízípízi settingen --, simán gatyáig le lehet izzadni, és remélhető, hogy a folytatásban azé' kapunk valami választ is.
Én full offline toltam le --- online biztosan tele van kiskirályokkal, akikhez ilyen öregen felszagolni se lehet már --- és megtenném újra. -
Shadowguard
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest