Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
érdekfeszitö vita....
Véleményem: sztem eleve alapos atrendezödés varhato a következö években, és van ra nem kis esély, hogy par éven belül a legtöbb europai gyarto mar nem is egymassal vagy a Tesla-val fog versenyezni, hanem a kinaiakkal (igen, a BMW meg a Mercedes és tarsai is). Ahogy volt idö, hogy senki nem gondolta volna, hogy pl a brit vagy svéd auto egyszer nem létezö fogalomma valik, vagy hogy azsiabol csak gagyi jön. Aztan egyszer csak megjelentek olyan hajdan gagyi gyartok, mint a Toyota, vagy a Kia, Hyundai, vagy mas kontextusban: pl a Sony vagy a Samsung, Huawei (igen, emlékszem még ra, mikor ezek mind kb a gagyi szinonimai voltak!).
A szamok egyelöre azt mutatjak, hogy bizony most a kommersz gyartokra van igény, akkor is ha kopog a müszerfal, vagy esetleg az illesztési hézag több 1mm-nél.
Remélem, ennél hamarabb magara talal az europai autogyartas, és rajön par gyarto, hogy vagy feladja a prémium imazst (legalabb részben) kiszolgalja a kommersz vevöket és akkor legalabb a marka nem megy süllyesztöbe, vagy megprobalkozhat feljebb kapaszkodni a luxus felé (ha tud). A legjobb talan az lenne, ha sikerül mindkettöt megtartania: maradjon europai a szinvonal, de el kell fogadni, hogy a sznobsagbol nagyon vissza kell venni. Nem tudom, ez utobbi menni fog-e a kontinens gyartoinak...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest