Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • knuckle

    aktív tag

    válasz Flashget #32044 üzenetére

    nekem is hűségem van, és mint egyik kolléga elmondta itt korábban, rossz az ÁSZF...
    régi árat már nem adhatnak, még akkor sem, ha hűséged van...
    mert ugye akkor két külön áron számláznák ugyanazt a szolgáltatást, és mint pl egy élelmiszerboltban, ha egy ugyanazon termék két különböző áron van, akkor a kisebb árat kell számlázniuk. :D

    igaz mikor délelőtt benn voltam, kért egy kis időt, míg valakit elért, és igért egy visszahívást, utóbbi nem teljesült :D
    de úgyis fenn voltam délután a központban, és ha már az OTP-t lecsúsztam, a DIGI még nyitva volt.
    Bementem, megkérdeztem, hogy sikerült-e valakivel beszélni, és kideríteni valamit, mert én már tudom a megoldást...az ÁSZF ugyanis nem pontos :)
    erre jött a válasz: "Igen sikerült, csak egyedül voltam az irodában, és nem volt időm telefonálni, de azt mondták, semmi akadálya. "

    Szóval nyugodtan menj be, és ha másként nem megy,"csapj" az asztalra, hogy márpedig az NMHH-t érdekelni fogja, hogy miként tudnak egy ugyanazon szolgáltatást két különböző áron adni...?

    Egyből zúgni fog a nyomtató :DD

    "...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

Új hozzászólás Aktív témák