Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Capella

    senior tag

    válasz Capella #14665 üzenetére

    Mégiscsak írtam a supportnak az Összefoglalóban megadott linken. Volt dupla tranzakció is a lenyílóban, így gondoltam jó lesz jelezni.
    Egész gyorsan válaszoltak. Megerősítették, hogy a tranzakciót csak egyszer terhelték meg.
    Valamint, hogy ez megjelenítési hiba lehet, és töröljem a Curve cache-t. Majd ezután töröljem az appot és telepítsem újra. Ekkor ellenőrizni tudják, hogy az új verzióban javították-e a hibát.
    (Ezek szerint ismert hiba.)
    Visszaírtam, hogy ez nem megjelenítési hiba, mert a bankom honlapján is dupla tranzakció van, amelyikből az egyik folyamatban lévő. A cache törlése önmagában nem oldja meg, a Curve tudná törölni ezt a tranzakciót.
    Egyébként az appot a Playről raktam fel tegnap, ott 3.77.0 verzió van most is, de a Galaxy Store-ban már a 3.78.0, és onnan frissítettem a cache törlés után. Az eltávolítást vagy adattörlést egyelőre kihagytam.
    Meglátom, mit lépnek. Azt írta, ha nem válik be, másik csapathoz kell továbbítsa az ügyet megoldásra.

Új hozzászólás Aktív témák