- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Protezis #10739 üzenetére
azért az egészen nyilvánvaló a felhasználói visszajelzések alapján, hogy a mobilfizetéses elutasítások abszolút döntő többsége a google payt érinti. erre nyilván lehet azt mondani, hogy a curve miért nem implementálta rendesen a rendszerét a google környezetébe, de sose fogjuk megtudni, hogy ezeknek az elutasításoknak valójában mekkora része a google, és mekkora a curve hibája. a google paynek annyiféle eszközön kellene jól működnie, hogy talán ez nem mindig sikerül, és még ha mikroszekundomokról beszélünk is, a curve-ös tranzakciók teljesülési ideje hosszabb a sima bankkártyákénál, hiszen a háttérben sokkal többféle ellenőrzést kell elvégezni. régóta gyanítom, hogy a google pay időkerete egyszerűen túl szűk a curve-ös tranzakciók számára, a 050-es elutasítós hibák nagy része időtúllépés miatt jelentkezhet. arra nehezen tud reagálni a curve, ha a google nem növeli az időkeretet, apple pay alatt sokkal stabilabban működik a kártya. ez ténykérdés
-
-
-
vnorbi
aktív tag
válasz
Protezis #10706 üzenetére
Nekem is volt hasonló szintén Samsung telefonon, de már nem emlékszem, hogy még 10-es Androiddal vagy már 11-essel. Nálam attól megoldódott, hogy kilőttem, és újra elindítottam, de ettől te már mélyebben takarítottál, úgyhogy nem ez lesz. Azt próbáltad, hogy úgy indítod, hogy közben nincs aktív net kapcsolat? Van, amikor ez segít, és vagy belépés után kapcsolod be a netet, vagy a következő belépés előtt, és onnantól működik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Xiaomi 12T Pro 8/256 GB kék / 12 hó jótállás
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest