- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
Yager01 #4305 üzenetére
Ha a párszor itt már leírt telefonszám frissítéssel sem kapod meg az üzenetet, illetve az ellenőrzőkód sikeres beírása után nem működik a fizetés, akkor vagy megvárod amíg hivatalosan is elindul itthon a Google Pay, vagy iPhone-ra váltasz. Más megoldás nincs, akármennyire is zsörtölődsz.
-
tlala
addikt
válasz
Yager01 #4210 üzenetére
Sajnos nekem is csak ez az üzenet adatik meg.
Pedig ellenőriztem, mindenhol pontosan ugyanaz a lakcímbeállításom (igaz, magyarországi), illetve a google beállításokban is szereplő telefonszámom hitelesítettként van nyilvántartva a Curve alkalmazásban is, de semmi eredmény. -
Impair1980
aktív tag
válasz
Yager01 #4190 üzenetére
Romolni kell, hogy rajt legyen az órán a SPay, máshogy nem megy! Galaxy Watch topikban mindent megtalálsz róla. KB 5 perces meló!
Mobilos Samsung Pay nekem sem megy, mert a telón nem UK-s rom van. Az is menne, ha UK-s ROM lenne rajt. De felesleges, mert az órán működik! A telóra ott a GPAY! -
Impair1980
aktív tag
-
KTU
addikt
válasz
Yager01 #1796 üzenetére
"Curve DEBIT kártya pénzneme GBP."
BIN alapján igen.
Mindig a Curve alá betett és kiválasztott, kártya pénzneme számít.
Azt viszont te állítod be, arra állítsd, amiben szeretnéd hogy terhelje a kártyádat, ha HUF van rajta, HUF-ra."A mögötte lévő credit HUF kártyát használja amiről a Revolutra akarok topupolni egy nagyobb Huf összeget amit onnan tovább akarok ingyen tovább akarok utalni a saját másik banknál vezetett HUF számlámra. ebben az esetben kell számolni valamilyen árfolyamkülönbözettel GBP és. HUF viszony miatt?"
Fentiek alapján jársz el, nem lesz konverzió, ingyen is megy a pénz.
(#1798) gzbotii:
Végig HUF-ban megy a tranzakció. Feltéve ha a magyar credit HUF kártyát HUF-ra állítja Curve-ben.
HUF érkezik Revolut-ra. Innen HUF megy tovább saját másik banknál vezetett HUF számlámra.
Nincs konverzió sehol, így árfolyam veszteség sincs. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Yager01 #1796 üzenetére
Rev a Curve kártyát BIN alapján UK-nek ismeri fel, de ha úgy állítottad be Curvebe amikor felvetted, hogy HUF a pénznem, akkor nincs konverzió.
Revolut viszont nem középárfolyamon vált, hanem bankközin, ott lesz egy kis bukó. Rev appban tudod ellenőrizni az aktuális árfolyamot.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest