- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
hát, nem tudom van-e valaki aki látott már ilyet közelről köztünk.
Amiről tudok nyilatkozni az az automata váltó, ha van, akkor csak is olyannal venném, álom ez a 8 sebességes, pedig nekem régebbi van.hm, végiggondolva, lehet DKG (DSG) van benne? Akkor nem szóltam, azt nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
veterán
Ez a váltó a világon az egyik legjobb, ne hagyd ki. A 2-es első kerekes, lebutított, visszaolcsósított BMW, szerintem se a motor, se a futómű, se a fék, stb. meg sem közelítik az igazi BMW minőséget. Ezért talán a szervize sem lesz olyan drága, mint a rendes BMW-nek. A Gran Tourer pedig egyenesen nevetséges szerintem Se nem Gran, se nem Tourer ez az autó, ha rendes egyterűt szeretnél, vegyél egy Sharant, vagy valami amcsi batárt. De ez csak 1 vélemény, biztos sokan szeretik, time will tell.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
-
H.Ezredes
őstag
[link] A váltóhoz.
Én 20i-t választanám. Kellően erős és lehet rajta masszírozni és legalább 4 henger. A manuális váltót is hanyagolnám. Egyszerűen korszerűbb / modernebb / jobb a DCT. Ha új autót veszel igazán félned nem kell semmitől.... Minél jobban felszerelt legyen prof. navi hi-fi vagy H/K sport ülés ami ugye jobban tart/ kényelmesebb stb stb.Adaptív futómű nagyon jó persze,hogy van értelme... Minden ilyen extrának van értelme és jó. Nem kell tartani attól amit mások állítanak korrektül lehet autózni vele. Minőségre nyilván nem egy 5-7-es szint de nem rossz a saját kategóriájában. Hasonló platformon az X2-vel mentem nagyon jó volt minden... jól kanyarodott sportos és jó futóműve volt. Lámpák se alapok legyenek. Igazából attól lesz jó ha benne vannak azok az extrák amik miatt jó a BMW alap ülésekkel / lámpákkal alap futóművel zenével nem lesz semmi extra..... Esetleg egy kis videó [link]
motor / váltó / futóművet ( ha adaptív ) SPORT+ a félig kikapcsolt menetstabilizátor
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Vaze
őstag
Szerintem jo auto,nekem egy 220d xDrive Sport Gran Tourer van,8 sebesseges,ez 190 lovas,nagyon furge,es nagyon szeretem.Annak ellenere is,hogy ezt a tipust sokan nem tartjak ''Igazi'' BMW-nek November ota van nalam,0 km -el hoztam,azota 16.000 km ment bele,eddig minden rendben van vele!
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
molnarpeter
nagyúr
Ha jó áron van, meg kell venni Szerviz: konfigurátorban BSI bepipál, 5 év/100k km kötelező karbantartás úgy benne van az árban. Benzines 132k, dízel 184k. Ezen kívül nagyjából fék csere kellhet. Van még service inclusive plus, az kopót is fedez (812/920k), nameg a hosszabb garancia lehetősége (repair inclusive, max 5 év/200k, 80-350k).
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Családban van egy 218i active tourer. Elég vegyes felszereltséggel: adaptív led fényszóró, sima ülés, sima automata klíma, adaptív futómű, kis navi.
Újonnan lett vásárolva. Teljesítménye sztem rendben van, de a Gran-hoz sztem kellene a 220i.
2 hibája volt eddig. Anyós ülésen az ülésfoglaltság jelző ment tönkre, ami tudjuk, hogy BMW-kre egyáltalán nem jellemző.
Illetve 70.000 km-nél a teljesítményből vett vissza egyszer, mert állítólag kevés volt benn az olaj. -
chess001
aktív tag
Tök élhető kocsi, csak (használt) BMW mércével nem elég sportos. Ebben (támogatott) a kategóriában a legjobb választás szvsz. Ha szeretsz legozni, akkor megnézed, hogy milyen sín passzol rá egy másik típusból és megveszed a sport-szövet ülését, a gyárit meg elrakod vevőcsalogatónak, hogy még nem is pukiztak bele.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
szerintem ebben a kategóriában nem annyira fontos ez a fícsör.
és azért a 192 paci is egy ilyenhez, nem hiszem, hogy annyira hervadt, mondjuk nekem a dízeles tapasztalataim vannak, ott a nyomaték sokat elmaszatol a teljesítményből, de ez elég jó választás.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gsx-rr
veterán
63 kilometer! Fantasztikus, minusz 10 ben lesz az 45.
De ugy is majd az lesz a valasz az is eleg.
Ja mindezt csekely 6-7 millioert.Ez a lenyeg valos eletben mit tud nem az elektromosbuzik kamu dumajara kell hivatkozni akik 90-el mennek az autopalyan, klima nelkul.
Baratomnak is volt Leaf, papirom 140 korul tudott valo eletben 70-90 kozott telen
Most neztem a Plug-in Superb 3 millioval drababb mint az azonos felszereltsegu dizel, benzin. Fogyasztasban meg van kb 1,5-2 liter kulonbseg.
Cikk is irja bele vannak kenyszeritve a gyartok ,igy ezzel javitva a karosanyagkibocsajtas normajan osszessegben a csoporton belul.
Nem lenne ez eszukbe se jutna ilyet gyartani[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
Szerintem nem ,de egy 2019-es tuti ugyan azon a softveren fut mint ,amik utána kapnak androidot így elképzelhető,ha nem okosban tuti könnyen megoldható....... Sima NBT-re is megoldható csak túl drága adapter kell hozzá ami vagy 150 ezer ft + szerelés stb ,én már nem fárasztom magam ezzel ,ennyiből inkább meglepem magam egy F1 váltós M-es kormánnyal
-
-
-
Chris0321
addikt
-
BeZol
őstag
Mi mindegyik új autónknál cseréltettük az olajat 5ezer km-nél, hiába nem volt előírva.
Most azt, hogy meg is csinálták-e, az jó kérdés, mert pl. az egyik kocsinknál tutira nem (elgyengült, és maszek olajcserénél derült ki, hogy 1-2 olajcserét max papíron végzett el a márkaszervíz, annyira rossz volt az olaj már).
A javarészt városi használat miatt 10ezer km-enként vagy évente cseréltessétek szerintem.
Szervizest fel kell hívni telón, vagy szimplán az értékesítőt akin keresztül vettétek, hogy mesélje el hogyan állnak a maszek olajcserékhez, mert fontos h a gari megmaradjon ugye. -
MoP_FX 57
őstag
A bármelyik sarki szerelőt én kapásból kizárnám egy garanciális autónál. Itt nem csak olyan fejjel kell gondolkodni, hogy ki képes megcsinálni a munkát, hanem, hogy kinek a munkáját nem kifogásolhatja meg utólag a BMW egy esetleges garanciális panasz esetén. Én függetlenhez vinném, aki rendelkezik "BMW-tagsággal", tehát fel tudja vinni szépen az olajcserét a központi rendszerbe, továbbá BMW-szűrőt és olajat használ.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Xbox Series X|S
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Autós topik
- Gurulunk, WAZE?!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpársportok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...