- Poco X6 Pro - ötös alá
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- iOS alkalmazások
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vedini
őstag
Sziasztok,
G30 B57S motorral kapcsolatba van valakinek tapasztalata? Jövö héten vinnék egy autót állapotfelmérésre BMW szervizbe, mire érdemes több hangsúlyt fektetetni, jobban odafigyelni?
workworkwork...
-
vedini
őstag
Sziasztok!
Tegnap én is beléptem a klubba...
Az autó volt BMW szervizbe állapotfelmérésen minden rendbe volt vele. Végig ott lehetett lenni a szervízben ez kb 2 óra hossza volt, én közbe azért elmentem ebédelni. Nyilván ha nem a világ végén lett volna Ezredest kértem volna, hogy átnézze.
Szélvédőn kavicsfelverődés, ma voltam felméretni nem javítható, hétfőn jön biztosító szemlére addig agyalhatok...
Első benyomás, eltévedek a menürendszerbe, iszonyat sok beállítási lehetőség van, kell beszereznem apple car play-t, lengyel oldalra regisztráltam a verdát ott átszámítva 80.000FT-ért tudom letölteni. Kell majd téli gumi szett is...
No meg van akarat a verdában, hazafelé M5-ön megmutatta a foga fehérét és az m sport prof futómű nagyon bejön, 20-as kerekekkel sem ráz.
Reggel mélygarázsban display key-el játszottam, előre-hátra előre-hátra elszégyelltem magam mikor odajöttek kérdezgetni, komolyan mint egy kisgyerek . Előző tulaj nem használta a display key-t le totál volt merülve, meg még fólia is rajta volt.
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz ittakary #61404 üzenetére
köszi szépen, szerelem az tuti, asszony féltékeny
Típus: G30 M550D
bulikavagyok , több mint három hónapja keresem a megfelelőt, 40D-t akartam igazából, aztán elkeseredésemben szóbajött 40i aztán már 30D is jó lett volna, hahu-n mind törött, sok gazdazdás vagy sokat futott volt, vagy épp nem az én pénztárcámnak megfelelő. Néha olyan kamus eladókba futottam bele...
Nem szeretek tankolgatni, ha épp úgy van jól esik 700-800km-t elmenni tankolás nélkül, ezért lett diesel
KAMELOT
2017.12, 550D, 99.9e km, meg van rá service inclusive (pár km és ennek annyi is), repair inclusive 5év 200e kmfelszereltségét tekintve : ablak rolók, külső tükör elsötétítés, vonóhorog hiányzik, sztem minden egyéb benne van, szépen felszerelt, és a külseje is bravúros, nyilván kavicsfelverődés van pici elől, motorháztetőn, felni sem polcról levett, de még mindig gyönyörűnek mondanám
műszerfalon a kijelzőn még rajta a műanyag borítás
ha jól emlékszem 15.7 vagy 15.9-el lett meghirdetve, és folyamatosan ment le az ára meg még alkudtam és 13.7-ért hoztam el
éves casco, kötelező szíven ütött asszam 60 napom lesz befizetni, átírási sem kevés, szélvédőn agyalok...
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Tsebacsi #61412 üzenetére
őszinte leszek én ezt nagyon nem vágom, sógor erőltette ezt a lengyel regisztrációs dolgot, ő 15 éve már fan, vágja ezeket, Te egyébként otthon vagy, tényleg csak annyi hogy kifizeted a 80K HUF-ot és megy az apple car play? (nyilván sógornak alapból volt, őt ez nem érinti)
whitezo88
figyelj, átírás 250k, casco, kötelező 680k per év (eddig céges autóm volt semmi bónusz), 4 turbónál asszem ha egy bedöglik minimum párba csere, vagy felújítás, reméljük persze nem fog bekövetkeznibulikavagyok
feltétel volt a Magyarországon ütembehelyezett, 1 v 2 tulaj (lízingelt ugye ott egyből 2 tulaj van)szerk: szoknom kell hogy nem bevágom az ajtót, behúzza magától
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz chess001 #61416 üzenetére
koszi
Fireblade78: 9-11 ben vagyok tobbnyire, ha epp erre jarsz utkozhetunk akarom mondani osszefuthatunk 😀, igen valahol erheto, hogy kell majd rakolteni sokat, uj ara 35m korul 4 ev alatt 20m csokkent, csak remelem nem 100k utan
BeZol: ha van valakinek dragy-ja szivesen nyomok egyet "nemet" autopalyan
ittakary: valszeg napkozbe lesz, hogy utcan all, javareszt melygarazsKAMELOT:
Az eredetvizsga 20000 Ft, a törzskönyv 6000 Ft, az új forgalmi 6000 Ft, a vagyonátruházási illeték 220500 Ft.ittakary
Eleve vicces volt, ki se dobott egy biztositot se a 10/100, asszem 10/200 lett, ott 2 biztosito kozul lehetett valasztani. Nem akarok hulyeseget mondani valami 150 520 a megosztas, se atutalas, se csoportossal nem volt olcsobb. Az evi egyszeri csekkbefizetes volt a legolcsobb... dobbenet ( casco kotelezo aranya elegge el szokott terni biztositonkent nyilvan az osszeg legyen a legolcsobb) ahogy whitezo88 irta casco a huzosabb.workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Chris0321 #61432 üzenetére
Szia, CLB
3-ik szelvedos nezte meg a kavicsfelverodest, javithatatlan, utolso megprobalta feltolteni, szerinte mar javitva volt, begyantazta, lecsiszolta, talan nem fog tovabb repedni, mivel latszik , szemle buko lesz hetfon, kiveve ha nem tudok valami franko madaruruleket oda preparalni
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Chrys_ #61428 üzenetére
Kevés lakásos újépítésű társasház mélygarázsa, bízom benne, hogy nem törik fel.
Ami meredek, és a szó szoros értelmében meredek, a -2-on a mélygarázs szint lejárót olyan meredekre csinálták meg, nem tudok úgy lemenni, hogy picit ne érjen le az orra, próbáltam srégen, lassan menni, így is úgyis leér, futómű beállításokkal nem próbálkoztam még
Pro: mikor megvettem az autót tele tankoltam V-Power-el, 330km mentem eddig, 550km még megtehető computer szerint
Kontra: néha azt érzem üléshűtés annyira nem hatásos, mintha nem is működne... ültem X6-ba ott sokkal jobban éreztem, igaz nagyobb is volt a hangja
Más: Szerintetek érdemes V-Power-t használni, behozza az árát, vagy menjek 80FT-al olcsóbb Auchan akciós diesel-ért? Vagy felváltva tankolni?
workworkwork...
-
vedini
őstag
Sziasztok!
Eddigi tapasztalataim:
1. 650Km, 8.7-es fogyasztás, pár padlózás kivételével nem nyomtam neki
1. Az autó meglepően le van ültetve, parkolás nem lehetséges ha úgy férsz be a helyre, hogy az orrnak rá kell csúsznia a járdára
2. Beépített navi eléggé megtréfált , Veresegyházról a medvefarmról úgy hozott be BP-re, hogy 2km traktorjárta földút után rakott ki a szadai útra, biztos éhezett terepre, lefőttem mint a kávé mikor fog leérni az alja
3. Rájöttem nincs első ködlámpa az autón, google kidobta a választ, az extra hűtők miatt, gondolom ha nincs, akkor nem is kell : [extra hutes] , [link]4. Kérdés, amikor SPORT vagy SPORT +-ba teszem a vezetési élmény választót, az a motorra, felfüggesztésre, hanggenerátorra, váltó mikor váltson el arra vonatkozik, de ezen kiül a váltót is SPORT módba kell balra kitenni, hogy maga a fokozat váltása gyorsabban történjen meg? Próbáltam rákeresni, nekem ez jött le, hogy hiába van SPORT-ba a vezetési élmény választó, váltót is balra ki kell tenni SPORT-ba, amennyiben ki akarjuk használni a legjobb gyorsulást.
5. Ami most legjobban érdekel a futómű, pontosan mi a különbség a comfort és sport között, miket állít, hogyan manifesztálódik a valós életben. Erről esetleg valakinek van videója? Talán az adaptive-ról olvastam, hogy térkép alapján megjegyzi az útvonalon az út minőségét, dehogy arra talán elő kell fizetni , meg kanyarba ha gyorsabban mész be automatikusan felkeményedik a futómű, van erről tapasztalatotok?
Egy jó példa M3 bevezetőt elhagyva nagy kanyar lefelé a nagy körútra, a kanyar felénél van egy aszfalt toldás, én nem ültem még olyan autóba ahol ne táncolt volna el az autó, igaz egyelőre csak komfortba próbáltam, sport beállítástól elvárható lenne, hogy ott stabilan tartsa az ívet? (nyilván nem 30-nál táncol el )
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz whitezo88 #61511 üzenetére
Igen engem láttál
Chrys_ : Nekem kb akkor esett már le, hogy nem oké amikor már elég sokat kellett volna visszatolatni, így végig vergődtem a földútét
CharlieDrop: nah ha majd lesz szerencsém kölcsönkérni egy dragy-t akkor 0-100, 0-200, 100-200 valamelyike biztos fényt derít rá, ha meg hibahatáron belüli a különbség akkor meg oly mindegy
Mosás után is a front kamera olyan sajnos mint a lámpa búra meg a szélvédő, szerintetek lehet valamit kezdeni vele , tiszta szemcsés már a üveg/plexi nem tudom épp mi védi a lencsét
Első engine detailing képei... elég pepecselős meló, a motorház szigetelésen kell majd még dolgozni, valszeg egy kárpittisztító kell, így csak sima porszívózást kapott és áttöröltem mikronszálassal, élőben picit azért jobban néz ki.
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz chess001 #62279 üzenetére
Lehet en vagyok maradi, valahogy a hatulja nem jon be, eleje sem lett nagyon karakteres, a mutatok nyilvan jok
fo a biztonsag, lecsereltettem a gumikat, talaltam nagyon jo arba uj felnit/gumit...
Egyszelesre valtottam, -1 coll a nyarihoz kepest. Ti is egyszeles telit hasznaltok?
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Chris0321 #62285 üzenetére
Nah szuper en is igy gondolkodtam, beszeltem par gumissal azt mondtak azert is jobb az egy szeles mert lehet cserelgetni elso hatso kereket, meg az aquaplaning jobb keskenyebb hatso gumikkal, a 20-as nagy lett volna telre, lett 19-es es nem kell cserelgetni, nem serul
Pirelli sottozero lett a gumi, viszont az egyik nyari felnivel meg a gumis se tudta mi tortenhetett, csinalok majd kepet, a felni belseje ossze-vissza van kalapalvaworkworkwork...
-
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #62341 üzenetére
az eco-t a vitorlázás miatt szeretem, szobor parktól lefelé suhan végig, a tömeg miatt még gyorsul is a verda, szeretem ahogy lomháskodik 700+Nm-rel
mint egy papa 100m gátfutásnál, 2 sonax-al, akit jól hátbevertek, jó érzés ahogy induláskor még így leszedáltan is ránt egyetsport, sport+ elég ritkán használom, csak ha van buddy autópályán, meg nyilván dsc off kereszteződésben
btw. mentem Ceglédre, meglepően jó az aszfalt burkolat, ott bejött a sportos futómű beállítás, egyébiránt futómű 99% komfortba, M7-sen is 150km-es tábla körül vannak pár centis "lágy" szint különbségek pár méter hosszan elnyúlva, megfelelő sebességnél képesek akkorát ütni 20-as felnin vese leszakad...
workworkwork...
-
vedini
őstag
ahogy hallottam ennek a méretnek is megkérik rendesen az árát, jól néz ki a csík benne
napi szösszenet:
spriccel, fémbűl van, ket-kettőhúsznál-nál szúrsz neki egy.. szúrsz még egy sebességet akkor sose felejtsd el!
hátulról meg nem illik generátort rángatni
workworkwork...
-
vedini
őstag
2-ik hsz komoly
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #62380 üzenetére
összes részt láttam, nagyon bejönnek, dédelgetett álmom, ha viszem a verdát ezredes-hez, kellene egy kis videót csinálni, hátha tetszik Neki az ötlet
cOxeR:
sógor második autója I3 ő mesélte milyen árakon megy a gumi (el tudom képzelni ezt a méretet csak I3-hoz adják ezért ilyen drága), nővérem most X1-et akarja lecserélni, felesleges neki, 3 hónapja néztek I3-at 9.5-ért most ugyan az az évjárat/modell 11.5-ér megy, kezd elszállni minden itthonworkworkwork...
-
vedini
őstag
Az asszem nem fog menni, heten kerdeztem fonokomet, hogy lehet berelemest kapni... nem ertette ... hebegett habogott mondja majd follow up-olja, most meg megy a herevere thanks giving
cOxeR:
a masik vetulete, 1 evre kapsz autot ha rendelsz azt is erosen limitalt extrakkal, pl easy acces nelkul stb. aztan elkezdtek az emberek a hasznaltpiacon szetnezni, meg is lett az eredmenye, meg nyar vegen rackba meseltek, nincs olyan elb@szott konfiguracio amit ne vennenek meg, alig van mar kiallithato auto, kp- s vevok vannak dogivel, auto meg nincs amit el tudnanak adni, a ciki mikor kiderul nem olyan extrakkal szallitjak le az autot ahogy berendeltek, nem baj vegulis ugyis viszik (Chip hiany)workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #62388 üzenetére
Voltam c-mobilba Szegeden, beengedtek a szervizbe 38e volt a kocsi atvizsgalasa amikor vettem, tiszta rendes szerviz
facsem nincs, nem tudom megitelni az oreget nem vagyok szerelo, csak tetszik ahogy beszel a szerelesekrol, feltar hibakat, sok ev tapasztalat van mogotte, eszreveszi a hibakat, javitja
ket dolog miatt nem mennek hozza, egy messze van ketto, kicsit jobban ugyelhetne a tisztasagra, de valahol ilyen egy jo butykolos szakia bimmer-es sracok videoit is mind lattam, azt hiszem Gyoriek, szerintem ok is nagyon tudnak, tegnap lattam egy nem regi videojukat ott valami karbon legterelot szereltek a csomagtartora tiszta kosz volt az auto 5-5 cm le volt takaritva epp ott ahol felragasztottak, hat-hat egy 10 perces mosas beleferhetett volna...
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
ha jól emlékszem 2 emberrel beszéltem telefonon, hogy időpontot egyeztessek. Mind a kettőt kérdeztem mi a véleményük a szegedi autókereskedésről ahonnan az autót megvásárolnám, az egyik semleges volt, a másik aki végül a pultba is volt (nagy darab muksó), szerinte megbízható a kereskedés, említette azt is, hogy senkit nem engednek be a szervizbe, ezalól kivétel ha használt autót vizsgáltatsz át, lehet mákom volt és elkerültem a szerviz vezetőt
workworkwork...
-
vedini
őstag
Egyertek veled abban, hogy illene tisztan vinni a verdat, en is torekszem ra, abban a kontextusban mondtam, hogy egy nemely muhely nem patika tiszta, es nyilvan ebbol fakadoan ha karaosszeria munkat vegeznek, igeny hianya miatt nincs tisztitas
nekem pl nagyon bejon, igenyes ha kormanyt, ulest fejtamlaval egyutt lefoliazzak, ilyet nem nagyon lattam youtube-os szerelos videokban, beulnek siman az autoba olajos szereloruhaba, nalam pl feher bornel nem orulnek
kb 5 eve vittem ceges autot pimpelni, kapjon mar normalis hangredszert , ossze vissza kentek a bezs karpitot, az A oszlop is bezs volt, a cicergok miatt azt is bontottak..., takaritgathattam csoda szivaccsal
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz CharlieDrop #62435 üzenetére
Muszerfal tetszik, nekem bejon a klasszikus vonalvezetes...
orra macis, nem tudom meddig lehet kitolni a fenyszoro meretenek lekicsinyiteset, telen rakerul egy marek latyak azt helo
hatulja, esetleg dobhat rajta az este bekapcsolt lampaworkworkwork...
-
vedini
őstag
Ime egy uj statisztika, gondolom pont annyira megbizhato mint maga a carvertical.
700.000 bevizsgalt autobol, minden harmadik M5 tekert, tobbnyire az 5-15 eves autokat tekerik, top 10-es tekert autok felet bmw modellek teszik ki[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #62540 üzenetére
én is néztem, nagyon morci
szívesen megnéznék egy videót valamelyik bmw vlogerrel, ahogy kivesézi turbo vs supercharger pro/contra, hirtelen rákeresve ennyit találtam, hogy a supercharger sokkal jobban reagál mint a turbó, meg nyilván hallani melyik van az autóban
gondolom macerás meg drága lehet a supercharger, mert ritkán látok ilyet...
workworkwork...
-
vedini
őstag
szerintem az elektromos jármű a jelenlegi koncepcióval, nem lesz olyan meghatározó a történelemben mint a belső égésű motorok, sem időben, sem felhasználók mennyiségében (kivéve tömegközlekedés).
átmeneti megoldásnak gondolnám
hamar laposodni (nyilván belső égésű motorokhoz képest ez 1-2 évtized is lehet) fog a görbe felhasználók tekintetébenegyik totálkár-os videóban volt egész hosszan kifejtve az infrastruktúra korlátai, pl milyen gerinchálózat kellene, belvárosba vagy Budapestet tekintve százezernyi gyorstöltő, supercharger egyidejű üzemeltetésére
workworkwork...
-
vedini
őstag
Arra akartam utalni, a jelenleg elektromos megoldas nem fog akkora tomeget lefedni mint a belso egesu motoroke tetozni fog egy bizonyos ponton, fizikalilag kivitelezhetetlen az aramot elvezetni a vegfelhasznalasi pontokra, es nyilvan gazdasagilag sem eri meg
szepen fognak csokkenni a belso egesi motorok szama, bizonyos pontig no az elektromos autoke, es szepen bekuszik egy ujabb technologianem tudom hol van a jelenlegi akkus technologia felso korlatja, de nem gondolnam, hogy 10 v 100x hatekonysag novekedesnel tobb van benne
A magara ebredt tarsadalom nem nyeli le, hogy minden 100-ik auto marad meg a gazdagok kezeben, aki kepes megfizetni a sorbanallas nelkuli toltest...
Ettol fuggetlenul szepen fejlodik a szegmens, prius ota nagy utat jart be, es egyre tobb embernek eri meg, csaladban, ismerosok koreben is egyre tobben vesznek, egyeduralmukban viszont kevesbe hiszek
egeszen biztos, hogy szamolassal is kijon a matek:
egyik gorbe egyeni megtakaritasok vs gepjarmu ara
masik gorbe allam altal szponzoralt infrastruktura kiepitese vs adok/gepjarmure terhelt koltsegNyilvan a game changer a laptop meretu akku par ezer km-es hatotavval, jah de akkor jonne el a kanaan a hiperpigmentalt lakosoknak, akarom mondani megnesszemu fiataloknak avagy recycling matadoroknak
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Puma K #62627 üzenetére
Jo de gondolom eddig is volt homerseklet kulonbseg, megse latszott benne a para
egyik ismerosomnel is ez volt, aztan kiszerelte a lampat, kiszaritotta, majd teljesen leszigetelte, nyilvan nem lett jobb, ugyanugy parasodott (ford focus)
Nem jottunk ra a dolog nyitjara, lehet ahol meg szelloznie kellene ott esetleg eltomodott, nem tud jarni rendesen a levego[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz H.Ezredes #62637 üzenetére
Szep munka
Ma kiirta ellenorizzem a guminyomast, futtattam is egy ellenorzest, ugyanannyi a kerekben a nyomas mint amikor feltettek.
Ennek ellenere azt ajanlja, hogy elore, hatra 2.9 barra fujjam. Szerintetek hagyjam, betudhato a homerseklet kulonbsegnek? vagy fujjak bele 2.9-et?
workworkwork...
-
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #62691 üzenetére
Nezd, hamar ki fog derulni, megtalaltak-e a piaci rest, altalaban apuka foglalkozik a flottaval, kerdes ki lesz a celkozonseg. Szinglik vagy super busy ferjek felesege. Ha mukodik en csapnek hozza egy kormost, szempillast, fodraszt, mig szerelik a verdat, asszony le tudja foglalni magat 😀
Mekkora lenne, ha megis valamilyen okbol pasik hada allna sorba, atmenne hootersba a kiszolgalas
workworkwork...
-
vedini
őstag
Csak azert kerdeztem, mert szenvedes a 2 vodros mosas, szarazolas a vegen, nincs keramia bevonatom, es hiaba metal szurke/kek a fenyezes, vizko nyom, szaradt cseppek egybol a kocsin, ha csak siman leveretem kezi automosoba, akkor ertelemszeruen nem szarazolok...
workworkwork...
-
vedini
őstag
Ugy tunik nincs is akkora gond
[link]workworkwork...
-
vedini
őstag
en azt hittem azert kell defekturo, mert erositett oldalfalu jobban vedi a "peres" gumit plussz ha mondjuk dongetsz 200-al autopalyan kapsz egy defektet legalabb le tudsz allni gond nelkul a leallosavba anelkul, hogy a felnid seruljon
ui.: nem volt meg soha defektem
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #63023 üzenetére
Nincs tapasztalatom hibrid autoval, arra viszont kivancsi lennek, ha valaki csak elekromos uzemmodba hasznalja a verdat, annak mondjuk megromlik/bekocsonyadodik/szetvalik-e a benzin alkotoelemeire, plusz vizet megkot
Egy cikket most olvastam, valamennyit segit, ha mozog az auto, de lehet nem bir ki fel evnel tobbet az uzemanyag...workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz Puma K #63367 üzenetére
KAMELOT: köszi
valószínűleg igazad van, ezen a képen a hóban elmegy, mindennapokba bazári majom, azért azt Tesla-t megnézném
valamiért nagyon bennem a verda pimpelése, ezredessel beszéltem a G30 LCI hátsó lámpa cserét, a mostani hátsó lámpa felett már elment az idő, de az új 3d-s hátsó lámpa nagyon jól néz ki...
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #63411 üzenetére
Igazabol mar akartam is kerdezni, nalam van, hogy annnyira nem mukodik a kitakaras, hogy mindenki villog szembe, nem jottem ra, mitol fugg. Van hogy km-en at ez van, van amikor minden szembejovo elegedett. Szembe kamionok palyan szinte mindig villognak
Ket dologra tippelek, egyik a rossz minosegu ut, a masik pedig, hogy a lampabura felszine kopott a kavicsfelverodesektol es szorja a fenyt.
Valahol olvastam, polirozni sem olyan konnyu, mert mint egy lencse, polirozastol torzulhat a geometria es szorja a fenyt...
Valakinek van tapasztalata, siman polirozhatoak ezek a burak, van ahol profin megcsinaljak?workworkwork...
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000