- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drago1
tag
Nekem HEPA-ék azt mondták ( Székesfehérvár ) ha a szívósor le van véve akkor nem minden esetben lehet vissza rakni ,akkor már ultrahangos tisztításra megy ,mert a hengerfejnél ahonnan lejön a szívósor ott nem szabad csak megpiszkálni ,meg ( vakargatni ),hanem azokat a járatokat is ki kell tisztítano normálisan, mert ha vissza kerül a tiszta szívósor ,a járatok ahova megy ott meg meg lett piszkálva ,akkor a forró levegő simán letépkedi a kis megpiszkált darabokat és beszívja a motor ,az okozhat kellemetlen hibákat enyhén szólva!Ha már le van véve akkor ott jobb mindent a teljes járatrendszert kitakarítani.
Az enyém jövőhónapban megy szívósor takarításra ,lánccserénél megnézték nem volt extra lerakódás,csak annyi amennyi normál autópályás használatnál lehet egy 150 ezret futott N47 -ben !
Aztán meg tudtam ezt a kiégés mizériát ,így úgy döntöttem hogy kitakaríttatom a rendszert ,jobb lett volna lánccserekor ,de akkor még nem tudtam erről a kiégés sztorikról :/
Na mindegy 27-én meg a márka szervízbe EGR hűtő és rendszer ellenőrzésre ( nincs az autómra visszahívás ,azt mondták alvázszám alapján ,nem a hibás hűtő van az autómban) így saját költségre 23 ezer ft a vizsgálat !
Utána meg megy szívósor tisztításra a hűtő panelekkel együtt + turbó és részecskeszűrő ellenőrzésre.
Utána nyugottabb leszek !
Most csönd van a kigyulladt bmw -ék körül nem tudom mi az oka ,vagy nincs több kigyulladt vagy van csak nincs hírverése!
Most elösször költhettem végre arra ami eddig zavart pl a kis kijelző nagyra cserélésére
-
Drago1
tag
Sziasztok sima zene van a 2015-ös F31 -ben 4 közép az ajtókban 2 mély az első ülések alatt,nincsen magas :/ sem helye a belső műanyag ablak keretben.
Nem akarom megváltani a világot hangzásban csak egy kis magasat is szeretnék.
Van valakinek tapasztalata az MATCH MS 4X-BMW.2 ,KOAX hangszórókkal csak az első két ajtóban cserélném .
köszi
-
Drago1
tag
Beszállok a fogyi témában vétel után 2 hónappal megnéztem mennyit eszik a gép 2015 F31 3.20D Xdrive 1000 km-es átlagom 6.4 Liter ZF.8hp váltóval összkerékkel autópálya 160,autóút 110-120 körül ,város 50km/h ,
Kipróbáltam ECO módben effective dynamics,de 20 km -ert bírtam úgy vezetni autóúton ,ha nagyon szarrágó lennék és érdekelne mennyit eszik akkor szerintem 5.5-öt ki lehetne belőle hozni ,de nem a fogyasztásért vettem
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47808 üzenetére
Igen ,méregetni biztos nem fogom annyira nem mennék bele +- decik ide oda lehet a különbség gondolom.
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #44635 üzenetére
Teljesen egyetértek ,én mikor 2 hónapja vettem meg az F31-em (2015.01 3.20D xdrive ZF8hp)elsőkörben cseréltettem láncot minden gyári alkatrészével ,vezetők stb ,egyben olajat összes szűrőt,váltó olajat az autómatában.....most viszem 27-én EGR átvizsgálásra 23 ezer ft mivel az enyémre nincs visszahívás ,az indok az volt hogy nem az a bizonyos beszállítótól van az EGR hűtő és nem hibás alkatrész van benne .
Ettől még nekem szükségem van egy hivatalos vizsgálatra!Ha gatya így is az EGR rendszer akkor lehet egyezkedni velük hogy ki állja a cserét!Ha minden rendben van jövőhónap 3-án be van jegyezve az autó hűtőpanelek tisztítása,szívósor ultrahangos tisztítása ,turbó ellenőrzése és Részecskeszűrő ellenőrzése,ha minden rendben van ,akkor kiiratom az EGR-t és kap egy finom chip-et 10-15% -ot max 200 le 430 NM -ert szeretnék ( eddig minden autóm kapott és mindig ugyan ahoz az emberhez járok )
Így meg áll az autó 1M ft vagy egy kicsit felette,de én hosszútávra tervezek most van benne 150 ezer km a másik 150 ezret én szeretném belerakni
Eddig évente cseréltem az autóimat ,ennél éreztem először hogy megmarad ,most van először BMW-ém leszámítva az E87 -et ami az asszonyé ,azt vezetve szerettem meg a márkát!
N45 1.16i 2005-ös megvétel után egyből lánccsere ,trafók,gyertyák,olaj összes szűrő,körbe fékek és 2 éve hibátlanul teszi a dolgát 155 ezer km, pedig igazi ovis autó ,szinte csak városba megy ,hosszútávra meg ott az F31 mert az meg arra való
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #47820 üzenetére
Ha elszakad a lánc vagy ott hagy Horvát fele az autópályán családdal az jobban fájna
Előző autómmal jól járt az új tulaj ,2 év alatt 1.3 milla ment rá mert nálam jött ki az összes típushibája rendbe raktam aztán eladtam .......ezt már megtartom
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47824 üzenetére
Nem most iratom ki ,addig meg jobb nyugodtan mászkálni vele aki chippeli meg írja az autóimat tőlem 200 km-re van ,mostanába nem tudok lemenni hozzá,másban meg nem bízom!
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47824 üzenetére
Volt a tiedre visszahívás?
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #47828 üzenetére
Laikusként nem sok az egy kicsit? 184-ről 250 re meg vagy 70 +NM nyomaték ?
Csak onnan veszem hogy előző aotóm AISIN AM6 váltója volt gyárilag 450 NM ,de 500 NM felett már tönkre mehet így csak addig lett megírva a gyári 204 LE is csak 230 -ra lett felhúzva ,Részecskeszűrő OFF és teljesen füstmentes volt ,nagyon jól vezethető.
Nem ismerem a BMW-ét aki írja az autóimat csak BMW vagy HDI-it ír semmi mást és mér is ,azt mondta BMW-ét azért szeret írni mert rengeteg a tartaléka és azokból lehet a legtöbbet kihozni ,hogy még ne kormoljon és ne menjen tönkre semmi! Neki most egy 365 Lovas 3.35D je van 2008-as még a vas motoros,persze ott már cserélt turbókat,csúcsokat ,coolert stb .
Egy 184hp 380NM 3.20 xdrivet meddig lehet biztonsággal felhúzni?
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #47845 üzenetére
Én ezért mondtam le a 3.25d-ről és lett 20d :/ már az N-es dupla turbós szériáknak is ez volt hogy olajzott és kotyogott a kisturbó tengelye .....
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #47868 üzenetére
Köszi
-
Drago1
tag
Sziasztok meg jött a Vgate Car pro ODB Így ki tudtam próbálni a Bimmercode App -ot és meglepően stabil és egyszerű és gyorsan kódol
Innen rendeltem : [link]
Ezzel az app-al használom :[link]
Full verzió 9 ezer ft ,egyszer kell csak kifizetni örök hozzáférést ad!
Átkódoltam a start stop-omat hogy mindig az utolsó állapotába induljon ,tehát ha kikapcsolva állítod le az autót akkor úgy indul mindig kikapcsolva !
Sport kijelző KW nyomaték mutatása a nagy kijelzőn
Sport+ mód bekapcsolása így van 4 féle mód ECO,NORMAL,SPORT,SPORT+ agresszívabban vált tovább pörget a váltó is gyors persze ez csak ( 8hp ) váltóval megy ez a mód.
Videó lejátszás,engedélyeztem + formátumokat a DVD-én kívül xvid stb,menet közben is ,ezt azért mert lehet lesz hátul monitor hosszú út miatt a gyerekeknek .
Tolatásnál bekapcsol a kilincs világítás ,ha este van ,talán jobban látni a patkát.
Mutassa az üzeneteket teljes képernyőben a telefon üzeneteket ,ezt nem tudom egyenlőre hogyan kell mert csak zenét és számokat hívásokat tudok megjeleníteni,lehet nem tudja a business ezt a funkciót nem vágom még.
Bekapcsoltam a guminyomás ellenőrzést hogy ne csak a nyomást a hőmérsékletet is mutassa.Ez csak kerék szenzorossal megy ABS-es adatkezelőssel nem!Meg jöttek a fekete vesék is
Még cserélek hangszórókat + LCI rádió panelt ami hangulatfényes ,mert az enyém light pakettos és így megoldható megcsapolva a pohártartó világítást......
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47909 üzenetére
Ha kis kijelződ van és nagyot szeretnél azt is lehet vele kódolni 8.8 -ra felbontást ,meg szeretnék M-es F1 váltós kormányt azt is lehet kódolni vele .... meglepően nem gagyi app !Persze nem egy e-sys de kezdőknek mint nekem tökéletes
youtub-on sok videó van fent a kódolásokról.
[ Szerkesztve ]
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47911 üzenetére
Hogy nappal is mindig világítson?
Szerintem igen még nem mentem annyira bele,a FrontElectronic Modul-ban rengeteg dolog van ,ülés fűtés hány fok legyen a DRL hány %-on mennyen ,mi mikor kapcsoljon ,belső világítások mikor hol ,mivel .......
Rengeteg dolog ,szerintem benne van az is .. -
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47916 üzenetére
Igen lehet én is bekapcsoltam vele
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47916 üzenetére
Azt hiszem a face f30 csoportban láttam ezt a megoldást .
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #47905 üzenetére
Új turbók ez az autó chip-re éhes
-
Drago1
tag
válasz dellfanboy #47932 üzenetére
-
Drago1
tag
válasz dellfanboy #47934 üzenetére
Az a bajom vele hogy nem M-es az autó és ez így nagyon kínainak hat ,komolyabb autó ez annál szerintem ,jól néz ki csak hát még sem az ami .
-
Drago1
tag
X5 -be is számíthat valamit bár az nehéz bódé egy 3-as jóval könnyebb,de Sport és Sport+ között is nagy a különbség érzetre egyből rúg ,mondjuk nekem xdrive ,hirtelenebb közvetlenebb agresszívabb ,mind a váltó gáz reakció teljesen megváltozik 0-100 -at nem tudom ,de lehet sport váltónál aktiválni a rajt programot na az befolyásolja a 0-100-at de a 80-160 vagy 120-200 szerintem inkább fontosabb gyorsulásban!
Még annyit hogy Peugeot 508-am volt előtte 204 le 450 NM gyárilag 6-os autómata velem együtt 1800 kg az autó üresen 1735 kg hiába az erő a lusta váltó meg a súly csak 8.2 a 0-100-a viszont 120-200 a nagyon rettenet jó ,aztán kapott egy chippet 230 le 510 NM na szerintem azzal megy úgy mint egy 3-20d 7.4-7.7 0-100
Az enyém xdive-al 8hp-val van vagy 1600 kg 7.6-ot írnak 0-100 én nem érzem annyinak ,kell egy laza progi egy 200-220 LE max 430-450 NM azzal mint a golyó szerintem .
Egy x5 vagy 6 300 LE-vel bitang kell a 2 tonnához az erő.
-
-
Drago1
tag
válasz CharlieDrop #47948 üzenetére
Igen az F20-nak más az arca ,lehet a fekete nem is állna jól neki,viszont sokat dob hogy a vesék és az első spoiler középpen is szürke,ehhez nem is kell hozzá nyúlni ez így jó ahogy van
Ami nagyon tetszik, meg sokáig nem öregedett az az E87 ,feleségemé az is ezüst kék 12 éves ,de semmi nem zörög benne menet közben sehonnan semmi öregedés nagyon össze rakták ,persze vigyázunk rá.
F20-at akartam az asszonynak csak annyira egyben van az E87 hogy nem szabad eladni.
Lánc cserélve összes trafó,gyertyák,körbe van fékezve ,10 ezrenként én cserélek benne olajat szűrőket ,jól felszerelt bőr ülések comb támasszal, ülés fűtéssel ,xenon,tempomat, villany ablakok ,eső szenzor elöl hátul radar ,prof fejegység hifivel 157 ezer km hiba nélkül,tipikus az az autó amit nem szabad lecserélni
-
Drago1
tag
válasz Chrys_ #47950 üzenetére
Nem tudom milyen line az autóm ,hiába néztem alváz szám szerint az tuti nem luxury,sem modern,sem sport line ,de minden kiegészítője fekete most a fényszórók is a fekete vesék által kaptak egy fekete tónust,mert így a feketét tükrözik vissza a fényszórók belseje,nem a krómot
Ami érdekes a feleségem azt mondta hogy a króm szebb,de mikor kicseréltem egyértelműen a feketére mondta hogy sokkal jobb morcosabb tőle
-
Drago1
tag
Sziasztok
f30 EGR hűtő visszahívással kapcsolatban ,nincs visszahívás az autómra ,de szerettem volna rendbe tenni ezt a dolgot ,így saját költségre elvégeztettem a vizsgálatot Székesfehérvár Rack autónál ( 24 600 ft )
Mindent rendben is találtak lefényképezték az EGR hűtőm szívó felőli ágát ami kormos volt ,de nem korom lerakódásos ,hanem normál használatú korom volt rajta ,EGR Hűtő szívó felőli ága egy henger alakú ,amiben nagyobb kör alakú lyukak vannak ez látszatra is nem tud eltömődni korommal! Ez az EGR hűtő német gyártmány, amiben a német beszállítóval szerelt EGR hűtő van arra nincs visszahívás,mert teljesen más a kialakítása!
Ami visszahívásos abban a Dél Kóreai beszállítótól való EGR hűtő van ,amiben a szívó felőli ágon, nem nagy körök vannak ,hanem apró lamellák ,kinézetre mint a klíma panel lamellái úgy néz ki ,abban meg ragad a korom és eltömődik ,ha eltömődik akkor a nagy hőtől szétreped a hűtő és ereszti ahol tudja a hűtő vizet !Azért én 3-án van időpontom elviszem szívósór és hűtőpanelek tisztítására + turbó,részecskeszűrő ellenőrzésre.
Akinek az autóján nincs visszahívás abban a német gyártmányú EGR hűtő van ,annak no para van
-
Drago1
tag
válasz Chrys_ #47998 üzenetére
Burkolatot leveszed ott van minden EGR ,EGR hűtő,turbó,részecskeszűrő szívósor elég egy kupacban lógnak egymáson ,bele nem látni ,de ha pl ott elszakad a mágneses szelep csöve ott is folyhat a hűtővíz azt egyből látni .... inkább a fanatikusok foglalkoznak ennyire mint én vagy sokan mások ,legtöbben nem mennek bele .....
Én olajat szűrőket stb mind magam csinálom ,érdekel ,inkább hobbi kikapcsolódás ,kertes háznál van hely és idő is rá
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48017 üzenetére
Entrynav német connectedrive regisztrációval ,megy minden Magyarországon is IC netes forgalom valós idejű jelentés ,vannak online csomagok ha német CD oldalon veszed akkor működik Magyarban ,csak a magyar reggel nem megy semmi :/ vissza reggeltem a német -re azóta megy megint minden bmw online ,store stb .
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48023 üzenetére
A TMC nem, de az RTTI az a bmw online connectedrive-on keresztül megy ami a kocsiban van sim kártya fogadja
Nekem a német regisztráción megy az időjárás ,store stb .... RTTI csomagot még nem vettem 45 eu körül van ,de ha csomagban veszed akkor 100 eu 1 évre,abban elég sok minden van,mondjuk a telon meg ingyen van ,nem éri meg a 100 eu-t ,mert alig használom ,meg inkább Pesten hasznos M0,M1,M7 máshol nem nagyon történik semmi esetleg Balaton északi part nyáron .
Autóban az osztott kijelzőn mutatja az időjárást ,ha elő van fizetve rá ,éppen amerre vagy vele milyen idő van .
Magyar regisztrációval semmi nem megy ,csak némettel. -
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48022 üzenetére
Előző autómnál peugeot 508 GT -nél volt olyan hogy jelezte a fix trafik adatbázist az autó meg a lehetséges helyeket ahol mérni szoktak a jagellók ,ezt ingyen le lehetett tölteni és pendrive-ról fel lehetett tölteni a gyári rendszerre,szólt és mutatta a térképen hol van fix és hol van lehetséges hely ,ha közel jártál akkor csippant egyet meg ha elhagytad akkor is .
BMW-nél nem láttam ilyet ,bár lehet hogy van ,ez hiányzik .
Magyar srácok meg folyamatosan frissítették a Magyarországi trafi adatbázist ,ingyen letölthető volt .
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48029 üzenetére
Előző gyári rendszer úgy jelezte hogy kiírta " lehetséges sebességmérés a közelben " a térképen meg mutatta hol és lassítottam ,mert tudtam hogy ott szoktak mérni azért írja,persze ezt a fajta rendszert mindig frissíteni kell,fél évente .
Én ezzel is megelégednék .Azért használom a gyári navit mert kényelmes az autó része HUD mutatja merre ,nem kell a telóra se néznem,persze a csúcs az lenne ha telót pl waze tudnám tükrözni a gyári navira de hát....... majd egyszer,ha másik autót veszek
-
Drago1
tag
válasz H.Ezredes #48002 üzenetére
Szia
EGR hűtő szívó felőli ágát érdemes tisztítani a koromtól?Vagy ha eddig jól működött akkor felesleges megbontani?Nem visszahívásos az EGR hűtő ,mutattak fényképet az enyémről ,mert bevizsgáltattam csak kormos ,de nincs rajta korom réteg lerakódás .
3-án viszem EGR ,szívósor meg hűtőpanelek tisztításra ,meg említsem vagy ne erőltessem?
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48078 üzenetére
Hozzá értőhöz kell vinni aki ismeri az adott tipust és tartalékait.
Én egy emberhez hordtam az autóimat 200 km-re tőlem ő csak HDI és BMW-ét ír mást nem vállal ezt a két motort tipust ismeri és szereli + írja ,ha valami gond adódik és letérdel az elektronika akkor felkelti ,több milliós eszközök szoftverek,garancia .
Olyan helyre nem szoktam vinni ahol minden tipust chippelnek ,mert nem lehet minden tipust ismerni annyira ,hogy ha gond van meg is lehessen csinálni ,több millió adat ismerete kéne hozzá!
-
Drago1
tag
Elvittem szívósor tisztításra és panelek tisztítására az autót N47D20C ellenőrzik a turbót + részecskeszűrőt,tisztítják az egr-t ,lánc ,váltó olaj ,osztómű olaj már lett cserélve ,most "chipp tuning" -ra készítem fel az autót (184 LE 380 NM) olyan max 220 LE és 430 NM szeretnék EGR off-al viszont a részecskeszűrő maradna ,ahoz ragaszkodom ,ha majd tömődik tisztítás, ha tönkre megy csere .
Közelemben van egy ,van valakinek tapasztalata ?
Kivel eddig csináltatni szoktam az 200 km-re van és megy Ausztriába már nem vállal senkit :/
Szóval keresgélek ,ők így adatlapról szerelnek is meg garancia is van ,pad is van ........
-
Drago1
tag
válasz SeniorTilla #48203 üzenetére
Még nincsen ,ráírok face-n ott gyorsabb az info mint email-ben
-
Drago1
tag
Az enyém 2015.01 havi 16 milla volt újkorában 3 évesen meg vettem 150 ezer km -el 4.7 Milláért nekem új ,de nyilván aki eladta annak nem volt már az
Vennék egy új kocsit 16 milláért évente bukni rajta milliókat még ha nem is használod ,hát verne a víz enyhén szólva.Pont 3-6 évesen meg áll az ár esés, aztán 6-10 évesen megint bezuhan és meg áll jó darabig.
-
Drago1
tag
válasz FIREBLADE78 #48233 üzenetére
Hogyne esne évi 50 ezret gurult ,dízel kell még ok és jól felszerelt HUD stb nem is fapad 5.3 -ra volt tartva .
Előtte Peugeot 508 GT-ém volt újonnan 13 millió 3 évesen vettem 4.5 M-ért .
Aki autó eladással foglalkozik az pár hónap alatt nagyot bukhat ,ha nem pörgeti az állományt ,ha rajt marad 6 hónapot ne adj isten egy évet már simán bukóba szál ki belőleNyilván ha 3 évesen csak 40 ezer van benne talán 7 M -ért el viszik de nem 40 volt benne hanem 153 ezer km a magyar meg km parás 3 évesen ez sok km-nek számít!
"kocsi ami 3 évesen 4,7 misi volt az olyan is"
Igen olyan mint egy hónapos korában csak 150 ezer km van benne most ,annyi hogy a gyári illat ki ment belőle,nem volt törve sem tekerve ,patyolat az autó magamnak hoztam németből ,én papíroztam le,patyolat az autó!
Mindig 3 éves autót veszek az már pont vesztett annyit az értékéből hogy megéri ,meg kp -ra veszem nem vagyok a hitel híve 6 M -ig megyek kp-ban + amit ráköltök.
Visszatekerném az órát 20000 km -re és beleültetnélek nem mondanád meg hogy 150 van benne ,na ilyen egy jól karbantartott 3 éves autó
Házra kiadtam 30-40 milliókat, autóra nem ,egyszerűen egy autó sem ér annyit az csak egy autó a házban meg egy család él le egy életet jobb esetben .....