- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #44722 üzenetére
hát 5 személlyel már nem úgy gyorsul ahogy kéne.HA most kellene megvennem én sem az 1,9-es motorral venném.
Viszont ez egyszerűbb konstrukció,kevesebb tőke/szelep,így "olcsóbb" is szervizelni.+ez az M43b19 ebben a kocsiban már az utolsó generációs m43,így eléggé kiforrott.
Amúgy sportosan vezethető,és 3000 fölött szépen mozog,csak ugyanazt megeszi mint a 2,2-es.Ugye ez még szívó benzines.
átlagos araszolós menetben 8,5 körül eszik, pályán ilyen 8,1-8,2.A legjobb neki a 90-es tempó 5-ben 2000-2500között akkor 7,5 körül eszik.
Csomagtartó nekünk hatalmas, viszont az autó szűk.
Én mindenkinek azt javaslom,hogy:
1, olyat vegyen ami rendesen fel van extrázva. OKA: lassabban értéktelenedik el egy jól felszerelt darab mint egy fapad.Ülésfűtés,alcantara/bőr,elektromos tükör,multikormány,tempomat,nagynavi,napfénytető,4x el ablak.
Ha egy ilyet találsz az már jó.
2, rozsdára nagyon figyelni kell.OKA: meglátják,hogy BMW-d van és már 1,5-2x es árat kapsz,ívek könnyen rozsdálnak,ajtó aljak is típus betegség, kombinál hátsó ajtó az üveg alatt,rendszámtábla világításnál szintén.Hátsó futómű pontok,rögzítések 15 év után csúnyák.
3,nagyon figyelni kell a motorra,mert nagyon könnyen beleszaladnak a 100 ezrek.
4, Amikor megveszed legyen zsebbe 2-300,hogy alapos szervizt tudj végeztetni.Vidd el Ezredeshez és megcsinálja neked.HA kell még valami keress meg pm-ben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Teejay83
tag
-
Teejay83
tag
válasz Chris0321 #44925 üzenetére
igen gondozásmentes,lehet,hogy régebbi akkuhoz volt ez? egyébként az autó egy 2006/12 E91
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #44977 üzenetére
Sokaig de ez max Dec eleje. utana barmikor lehet ilyen ido gyak. Marcius vegeig. Nekem mindig is volt teli szettem. Most szivok mert eladtam tavasszal a teliket de baromra nem talalok jo felnit most. Ergo meg gumim sincs. Ezert nem kozlekdem vele mert fekutam az gyakorlatilag nincs. Meg az 50-et 500m-en ertem el kb. mert egyvegbe villog a kiporgesgatlo. ASC nelkul meg kilincsel megyek elore de kontrolalhatatlanul a nyomjavuk miatt is. Eletveszelyes na.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #44981 üzenetére
Sosem volt még téli gumim, negyven éve vezetek. Most is csak azért van a Compacton, mert vele vettem, de nem is igazi téli, hanem négyévszakos. Viszont télen egészen más a vezetési stilusom és ez szerintem többet jelent, mint egy garnitúra téli gumi.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #45244 üzenetére
Ha valami elromlik, mint pl. az önindító akkor jobb tiszta újat venni. Az a legbiztosabb! Enyémre is az vár csak felesleges most ezt cserélni, mikor úgyis szét lesz szedve az egész motor, így majd akkor komplett minden ki lesz cserélve. Jobb újat tenni, mert ahogy te is írtad évekig nincs vele gond!!!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #45744 üzenetére
mese habbal. Nem nagyon fog ezzel jól járni... keresgélni kell a neten, kimenni trailerrel, kettő jót megnézni és elhozni amelyik jobb, előtte persze tüzetesen minden infót kikérni.
Itthon megvan az előny, hogy át tudod nézetni... és akkor nincs zsákbamacska.
Itthon a papírozást/műszakiztatást már le lehet adni... -
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #45747 üzenetére
Bízol egy cégben e-tekintetben? Többnyire amit meg lehet állapítani laikusként, azt tudják ők is megnézni... ami költséges az a motor... azt nem fogja látni... arra egy jó megoldás van, kevés valós km, egy gondos tulaj... megfelelő szervízmúlt, vagy pokoli szerencse.
Futómű, fék, kasztni, rohadás, sérülés... ezeket azért az ember meg tudja állapítani. -
Newlachka
őstag
-
Xero
nagyúr
válasz Chris0321 #46099 üzenetére
Na most legyünk reálisak. Éppen előzött.
Én általában 90-nél, ha a forgalom engedi 100-110 körül megyek fixen Mo-on. Viszont ha előzni kell, akkor nyilván megnyomja az ember, így csökkentve a szemből érkező forgalom okozta galibát. 100-ról nem nagy kaland a mai autókkal egy szempillantás alatt 130 fölött lenni.
Szóval én ezt az esetet nettó szívásnak tartom.Egyébként legjobb barátunk a waze. A hasonló mérések 80%-a megúszható vele.
(#46102) Ck. : Legjobb emlékeim szerint az az út békében megy tovább. Csak jobbra balra lehet fordulni, talán még kanyarodó sávok is vannak. Ja és amin haladnak az a magasabb rendű út, tehát elsőbbség sincsen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Chris0321 #46176 üzenetére
Nagyon regen talan igaz volt. 528i aut vs 525i kezi, ebben a sorrendben, a 28-at meg se lehet kozeliteni, csak kovetni. Es meg kevesebbet is fogyaszt, mert autopalyan 110-nel 2e vs 2,9e rpm. Varosban kb fel literrel tobb az automata. Na nem meggyozni akarlak, hogy neked melyik jon be, csak gondoltam megemlitem.
Gsx-rr: 4 eves gumival semmi baj, de szvsz defekt utan mar nem javittatnam, max addig mig veszek egyet a kov. napokban.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #46722 üzenetére
Az ültetés meg a foltozás között igazán nincs sok párhuzam. Attól még hogy ültetve van, a foltozott úton is kell tudnod közlekedni. Nagy felnin is lehet magasabb oldalfalú gumi... autó kérdése ez is.
Szóval a 16" főlé nem megyek az egy x5 esetén vagy egy kicsit emeltebb autón nem állja meg a helyét.
Ültetést meg okkal csinál az ember, vélhetően nem azért, hogy a foltozott úton kevésbé billegjen a kocsi. -
M@te
senior tag
válasz Chris0321 #46852 üzenetére
Gőzöm sincs az árakról, de azt gondolom 20-70e között megéri rákölteni erre.
A váltózár betételekor nem barmolják szét nagyon a középkonzolt stb?!Amit írtam, hogy van az enyémben, az kevés?
[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
ludsimon
veterán
válasz Chris0321 #47176 üzenetére
15 db tulaja volt! Valami egészen elképesztő! Ez egyáltalán hogy lehetséges?
2002-ben állt MO-on forgalomba, viszont km óra állás nem is értem, de csak 285k tól indul 2016-ban, majd 2018 as utolsó állás szerint 315K.
Mi van most ezzel?
Nem igazán tetszik nekem ez a kamu ködösítés.
Amúgy ritka autó.
Szeretnék egy lekövethető múltú V8-ast.
E39 540i, automata, vagy manuál, amit találok jól dokumentált előélettel.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Chris0321 #47179 üzenetére
Más gondok is vannak, de inkább anyagilag gondolkodtató.
Na nem azért, mintha nem lennék tisztában mennyibe kerül fenntartani egy ilyen autót, de még ezen felül X2, mert M packetes.. Na nem sietem el, várok még, hátha találok normálisat.
Ja + még VANOS-os, mert 2000-es évjárat.
Szóval 1998 előttit szeretnék, amiben nincs VANOS, mert ebben a korban már bármi előjöhet, vanos vezérlánc, feszítő csak + problémaforrás.Szóval nagyon nagyon nehéz lesz olyat találni amit szeretnék.
De egy halom alkatrészt sem akarok, M-eset sem, meg ha lehet VANOS nélkülit.
De ha még azt is hozzátesszük, hogy manuál, akkor szinte egyenlő a nullával az esély, hogy valaha is találok.Az lesz szerintem, hogy nyáron keresek valakit, aki hajlandó lenne kijönni Németországba és van trailere is.
Ott rengeteg kínálat van és csak találok olyat amit nem vmi boyracer használta 100 ezer ft -os fizetéssel és minden kötelezőt halogatott.[ Szerkesztve ]
undefined
-
veterán
válasz Chris0321 #47336 üzenetére
Igen, amit ez a tag csinált, az nagyon durva volt. Olvastátok a cikket? Közlekedési Szabályok kisebb fokú megsértése miatt indult ellene eljárás. Ettől nem fogják elvenni a jogsiját szerintem.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Chris0321 #47840 üzenetére
Ezek mind nagyon gyenge minőségűek, a legtöbb telefonálásra sem jó, de zenehallgatásra egyenesen bűn használni őket
Rádiózni szokol? Rádiód a SOKOL
kb. ezt a minőséget hozzák
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Chris0321 #47846 üzenetére
Régen volt kazetta adapter, a végén jack dugóval, de ez sem volt jó minőség. Anno foglalkoztam hifivel, és több autónál próbáltuk, de a frekvenciakorrekció nagyon más volt, mint kellett volna, és ezért pl. mély alig volt. Ciripelt mint a tücsök, de ott is csak a középmagasig ment fel, az igazi szép magasakat már nem vitte át.
Szerintem dobd ki belőle a fejegységet, és tegyél bele egy újat, ami tud BT-t, USB-t, SD-t, stb.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W