- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9608 üzenetére
jól van csak biztosra akarok menni.
na most ezért felbuzdulva elköltöttem a bfp-met boosterra és meglett a cicuska
ha megveszem azt asok pontot akkor el se kell adnom
nem szeretném bármennyire is nem játszok pure naturéval.az is érdekes h a shadowba nincs egy ilyen féle lap se
firébe ott a wagon,frostba az ironclad, naturéba meg az elder....
shadowba meg nincs semmi ezekhez hasonlítható presztízs kártya:S -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9598 üzenetére
Egyenlőre semmi konkrét infó a megjelenésről, pedig már 2 hónapja rákérdeztem. [link]
Legalább pörög a topic. Meg postoltak pár képet az új lapokrólAmiig nincs más addig itt van az eddig nyilvánosságra hozott amii lapok fordítása.
A jelenleg még kép nélküli legendaryk hatására sztem népszerűbb lesz a dual orbos lapok használata.
Van egy olyan érzésem hogy a The Dwarven Riddle kristályait fogják megcsinálni lehívható formába ezekhez a lapokhoz.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9592 üzenetére
ezek direkt ilyenek és soha nem is fogják így ebbe az értelembe megcsinálni.
pl church az abszolút a frostra lett kitalálva pure sahdownak használhatatlan és direkt az.
de a shadow worm meg enlihez van kitalálva megint csak és az pure és mégis...ezek az elejétől fogva direkt ilyenek.
most is erre épül a játék. -
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9590 üzenetére
Az Enginer pl. Nem azt mondom, hogy nem jó lap, de igazából nem okoz kimondott problémát, ha 2 színű deck-ben használod. Pure kék 3 Orb-ra viszont szerintem már nem kéne.
A negation amúgy is pont az a lap ami shadowhoz illik. Igen, csak használhatatlan, ha nincs aki gyógyítsa.
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9588 üzenetére
Viszont pl. a Church használhatatlan lenne, ha pure lenne, és még gondolom van egy pár ilyen lap. Nem biztos, hogy minden lapnak pure-nek kellene lennie, de lehet, hogy többnek. Mondjuk a Fallen Skyelf, a Kobold, a Rifle Cultist és a Skyelf Templar sem nagy cucc, azok maradhatnának meg még kismillió lap, de a fele simán mehetne pureba.
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9580 üzenetére
Az elgondolás egész jónak tűnik, csak mint írtátok ehhez kevés lap jelent még meg és így a dual orbos frakciók lennének hátrányban. Viszont ha ráállnának erre a rendszerre (kellő odafigyeléssel) mind a 10 felállás sokkal egyedibb játékstílust képviselne.
( viszont kiesnének a 3 és 4 színből álló paklik)De elképzelhető hogy ebbe az irányba akarnak elmenni a fejlesztők, ha megnézitek az eddig nyilvánosságra hozott amii lapokat egy-két kivételtől eltekintve a többség kötött orbos.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9580 üzenetére
a helyzet az h ezek szándékosan ien erősek.erre vannank kitalálva már a legelejétől fogva.
akkor is lehetett döbbszinű pakli mikor még nem jöttek rá lapok mint dual orbok...
nem azért nerfelik emrt h szerintük erős, csak azért h a community érezze h törődnek velük és nem szarják telibe őket.
do megint jó példa mert az is szándékosan lett splash, csak sokan sírtak miatta. -
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9580 üzenetére
Az elgondolás nem rossz, viszon ehhez kevés a lap. A pure dekcet így könnyű lenne összehozni (mint most), viszont egy kétszínű deck már komoly hátrányban lenne. Ahhoz, hogy ez működjön, legalább annyi T2-es fire/nature egységnek kellene lennie, mint T2-es zöld-nek. És nem elég, hogy ugyan annyi, de legalább ugyan olyan jó. Mert, ha a kétszínű lapok sz@rok lennének, akkor mindenki pure-al játszana.
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9571 üzenetére
Valahogy úgy érzem, hogy amennyire be volt harangozva ez az Amii, eddig annyira nem mutatott újat. Az eddig bemutatott lapok 99%-a valamelyik PvE mapon rajta van. Szerintem még csinálnak melléjük egy pár egységet, de zöld-lila és kék-piros nem lesz. Ha lenne, szerintem legalább már 1-1 lap kijött volna. Szerintem egy sima 60(x2)-es kieg. lesz, amiből lényegében a fele lapot már megmutatták.
Igazából tényleg elveszíti az egyéniségét minden szín. Mondom, hogy kellene Bandit és Stone sárkány, de sak azért mert a másik 6 színnek már van. Mindenkinek van már hajója, lassan mindenkinek van már T3-as XL-je...stb. Remélem addig már nem jutunk el, hogy mindenkinek lesz gyógyító egysége meg cc-je és direkt sebzése. A heal egység (valamivel kombinálva, vagy megszorítva) beférne a Twilight és a Stone deck-be (mert abban van zöld), de legyen egyedi. A Twilight Pestilence az egyetlen olyan lap, amire azt mondom, hogy 100%-osan el van találva, egyesíti a két szín tulajdonságát. Ilyen lapok kellenének. Minden színnek maradjon meg a saját sajátossága, és a kétszínű lapok azoknak a keverékéből épüljenek fel.
Na most ez rohadtul nincs meg eddig az Amii-ban. Mindenki nagyon várja, aztán lesz nagy pofára esés.
-
Déve
tag
válasz
Gyuri27 #9544 üzenetére
Intel Celeron 2,6Ghz
1Gb DDR1 ram
ati radeon 9600xtAhogy összeraktam a dolgokat, valszeg a megjelenítés késik, mert ha sok az unit, akkor ha lerakok vmit, 10mp, és látom hogy ottvan. Namost, olyan mappon, ahol centizve van az idő, ez baj
Arról meg nem beszélek hogy kb. 1 perc mire betölt, azzal együtt tudok élni, csak az a fránya késés...
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9539 üzenetére
Lenne egy max. cserélhető szám, mondjuk 3. Ez nem arról szólna, hogy deck-et cserélj, hanem arról, hogy bizonyos szituációkra felkészülj. Annyi még lehetne, hogy a cseredeck az nyilvános lenne. (Tehát azt láthatnád, hogy miből cserél(het), de azt nem, hogy ténylegesen mit cserélt.)
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9522 üzenetére
igen, már ideje lenne a +slot. elvégre már lassan 600 kiadott lapnál tartunk.
kiadásonként +5 slotot nyugodtan adhattak volna. már a lostal be kellett volna vezetni a 30as decket. remélem legalább az amiival végrehajtják ezt a bővítést.
( mindegyik új csomagból ~3-3 lapot rakhatnánk így be. )ekkor kb. a lapok 5%-át tudnánk betenni egy deckbe.
mikor még csak a twilight kiadás volt meg, ez az arány 20/200 tehát 10% volt.counter lapokat meg hiába adnak ki, ha nem férnek be a deckbe.
nekem pl ott van fireben a global warning a frost pajzsok (elsősorban area ice shield ellen) vagy ott a shadow affos disenchant a buffok ellen. de nem tudom ezeket betenni mert van sok fontosabb lap.
lehetne kísérletezni új lapokkal is amiket ritkán látni pvp-ben, lenne hely a legendaryknak, meg a sokunk által hiányolt t4nek is.szóval tényleg kéne már az a bővítés.
-
G4ga
őstag
válasz
Gyuri27 #9519 üzenetére
free lapokkal bármikor megcsinálom a diff 6ot én is.
van elég tapasztalat ehhez. hivtam már meg jó pár embert ahhoz, hogy kitapasztaljam.Nem arról van szó, hogy nem ismerem a lapokat, hanem arról, hogy kevés vagyok bármihez is.
Olyan mintha beüthetetlen lenne. mintha bugosak lennének az egységeim vagy mit tudom én.
Csupa olyanokkal játszottam most is akik nem ma kezdék.
Ugyan ugy haladtam mint ök, és mégis elbuktunk. nem tudtunk 1-2re lépni.
Pont ugy ahogy mi is jártunk multkor.
Van olyan map ahol egymás mellet van a két orb, egyszerüen nem tudsz mit csinálni, és ilyenkor nem én vagyok a béna.
Ugy érzem idöközönként oszt csak olyan mappokat amik végig vihetök.
És ez ami bosszant.
100 vittem már végig diff 9-et. ugyan azzal a taktikával. Ha bandit map van sima liba.
Twillight mappal mit kezdjek amikor kettöt lépek és paralizáltak? ne ez ami idegesitö.
És mindezt ugy hogy beütöm a második orbot, felse huzom és már vissza estem. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9516 üzenetére
még van rá esély, elvégre jön még 4x2 natures amii lap.
(#9517) G4ga
rpve-t akkor ölték meg mikor lecsökkentették a szintidőket.
4 személyes módban én diff7 fölé nem megyek, efölött már kell a jó csapat ill. hogy mindenki tudjon önállóan haladni.
régen még diff9et is meg lehetett csinálni 3an és még idő is maradt bőven. ( a csapatot se kellett nagyon megválogatni)rpvenek jót tenne sztem ha nem lenne szintidő a jelenlegi formában.
(vesztesz ha lejárt a time) inkább egy olyan rendszert kéne kidolgozni hogy a kapott token mennyiség attól függ hogy mennyi idő alatt teljesíted az adott szintet.
lenne egy fix mennyiség + az idő függvényében bónusz. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9460 üzenetére
Nerf után szerintem se lesz használható. De hátha olyan nerfet kap mint a mortar, és ugyanúgy op marad.
Amúgy meg a counter oink mindig ott van.
A twilight curse baja, meg hogy legolcsóbban 170-ért tudod használni, mert valahogy a bogarat is ki kell szedni. Bár azt már mindenképp olcsóbb az egyértelmű.
Viszont hosszútávon power hátrányt eredményezhet nagyon könnyen. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9458 üzenetére
Igen tudom, hogy twilight curse használható, de nem fér be a deckbe, így is kevés a hely, és az nekem túl szituáció függő lap, nem használnám eleget.
A DO-hoz meg persze hogy megvolt a power előnye, mert nekem well+orb, neki meg csak orb. Mert amilyen hülye voltam, nem álltam le t1en fireswornnal counterelni, mert nem figyeltem rá, hogy pure nature lesz és DO-t hoz. Az a két hét kihagyás azért meglátszott.
Először rossz orbot húztam t2-n XD
Amúgy meg 120-ért nem lehet leszedni, mine+roots nem elég hozzá. 1 Firesworn nem elég skillel, 2 Firesworn nem jó skill élkül, 2 gladi drágább és nem jó. De igazából mindegy, mert ha nem lámulom el és ad nem adok neki power előnyt, akkor azért Moon elintézi. Elvégre op lapot countereljünk oppal XD -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9445 üzenetére
Igen tudom, hogy pure nature elég gyenge, és DO-n kívül nincs sok esély, pure shadow ellen nekem is csak Vileblooddal van esélyem.
Ami miatt tegnap kiakadtam, az az volt, hogy insta t2 DO-val jött, ami kicsit meglepett, és ezzel egyből szedett tőlem kutat, aztán orbot is a hátrányból. De ami durva volt, hogy így is, hogy végig 2 kút előny mellett tudott játszani, amikor t3-ra akart menni, simán leszedtem 2 burrower + 3 gladival. Egy virtuosot tudott csak kihozni.
Ha meg látsz valamikor nyugodtan rámírhatsz, legfeljebb ha épp nagy fight van, akkor nem írok vissza ^^ -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9438 üzenetére
Én egyszer 2 ismerőssel kipróbáltam, első 3 próba epic fail, de aztán meglett, de kell amii/enli.
Én a bal oldali orbnál kezdtem, ott a legkönnyebb védeni sztem, mert csak 1 irányból jön földi. Építettem 3 tornyot anti-airnek, és fokozatosan hívtam ww+shammyt, hurricane támogatással amikor egyszerre sok ellen jött, mert az elején csak S jön.
Aztán az első nagy roham után kimentem balra leszedtem a bázist, de még nem építettem wellt, mert kell a sereg vissza megvédeni az 1. orbot.
A második nagy hullám után kimész megépíted a már tiszta területen a welleket, aztán az orbokat. Utána már jöhet amii/enli, t4-ek, stb. A lényeg, hogy 1-2 t4 xl mindig védje az eredeti bázist. A második bázisba nem kell sok védelem. A legnagyobb bajom a power hiány volt nekem, amíg a bal felső saroknál lévő bázist nem tudtam kiszedni. Onnantól már sétagalopp.
Repem nincs, mert nem mentettem le, de egy kis kísérletezés után mennie kell.
Ha kell deck, akkor valamit össze írok, de már nem emlékszem az egészre.Ma 2 hét kihagyás után(munka+ügyintézések) újra betöltöttem bf-et, vesztettem 7 rangot, játzsottam 4 game-t, megállapítottam, hogy DO lamerek még mindig vannak, felkerültem újra bane-re és megint ráuntam. Nagyon kéne már az Amii.
-
G4ga
őstag
válasz
Gyuri27 #9431 üzenetére
nekem sikerult, csak nagyon hosszu.
Elkezdtem jatszani, es kileptek mellolem. A 3 pontol indultam, amii, majd 4 grinderrel plusz sarkannyal leirtottam mindent.
Az eleje nehez. Keves power es soksn jonnek be kozepen. De kivitelezheto.
Emlexem vagy fel orat vartak ram a masik ket csoportba, de megvartak. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9419 üzenetére
igen, ez az Achievement rendszer valóban jó lenne, már elég sok játék használja méghozzá sikerrel. társulhatna hozzá itt is vmi statisztika is hogy pl. az adott feladatot a játékosok hány %-a teljesítette.
hivatalos fórumon van is már egy ilyen topic, csak nem igazán foglalkoznak vele a fejlesztők. [link]
mondjuk az up átváltás tokenné is megvalósult, igaz nem teljesen olyan formában mint szerettük volna, de megoldották, idővel talán ez is elkészül.kár hogy bfben még nincs aktiválva ez a rendszer, pedig rengeteg plusz kihívást adna a játékosoknak, amivel elég sokáig le lehetne őket kötni.
de jelenleg ezzel az idegesítő upgrade szórással akarják a játékosokat a pve melett tartani, azáltal hogy még 10xre se dobja azt az upot az adott map amit szeretnél. most már sokan inkább tokent farmolnak az upok helyett. az Achievement rendszer viszont jóval ösztönzőbb lenne. patchenként jönne pl 10 új achi és új mapok nélkül is lenne vmi újdonság. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #9414 üzenetére
Egyébként ez volna a legjobb megoldás részükről ami írtál.
Összedobni egy kiegészítő lemezt új felállásokkal, játékmódokkal, stb.
Maga a kiegészítés ingyen jönne, tehát nem osztaná kétfelé a jelenlegi játékosokat, viszont lemezes formában a boltok polcain is megtalálható lenne. új borítóterv , kihangsúlyozva az újításokat, stb. de lényegében a megvásárolható kiadás csak mint bfp feltöltőkártya funkcionálna és így a pf4 játékosok is ki tudnák próbálni az újdonságokat.
Viszont mint egy 'új ' játék a polcon megnövelné a játékosszámot.egy fizetős kieg ( új mapokért, játékmódokért) viszont többet ártana mint használna.
a probléma éppen az hogy a töredékét használják ki a fejlesztők a játékban rejlő lehetőségeknek és a lord of ultima mellett minimális ráfordítással termeli nekik a profitot.
-
Neocskaa
tag
válasz
Gyuri27 #9287 üzenetére
Havernak múlt héten ilyesmi decket dobtam össze. Remélem azért nem fog nagy fenyegetést jelenteni 1v1-ben....
Zedroxine: Én az ilyen embereket gyűlölöm, ettől tart itt a játékipar : ahelyett, hogy a játékon dolgoznának a programozók, ügyes megoldásokat kell kitalálni, hogy a hackerek minél később törhessék fel a játékokat. A PC-n való gamelés nem létszükséglet. Ha nincs rá pénzed, akkor játsszál facebookon. A játékkészítők sem ingyen dolgoznak, vedd meg a játékaikat, ne pedig nyerészkedni próbálj még egy ilyen nagyszerű játékon is, mint a Battleforge. Remélem megfogadod szavaim legalább egy tört részét. Üdv: egy 15 éves srác, aki fizet a játékokért.
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9200 üzenetére
Értem...oh.
20-án napközben lesz Online valaki innen? Úgy alakult, hogy le lett fújva a programom, így délelőtt-dél körül-délután lehet valamikor online leszek.
Ma este egyébként G4gával rPvE-zünk kb. 23-tól 01-ig. Ha valaki Online lesz, akkor dobjon rám pls. egy üzit a játékban, hogy fel tudjam venni barátnak.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9170 üzenetére
nem a kezdés számít hanem h a nature nélkül sokkal nehezebbek a pve mapok.
1 nature orb is cc-k,healek,és igen erős lapokat nyújt.
t4-en pl grimvine,giant wrym a lehető elgjobb regrowt és ott vna h ezekhez mindössze 1 nature orb kell.
root,surge,oink is ott van ami megint kulcs néhány maphoz.
wheel of gift,fathom lord,enlighment...
meg kezdésnek a shaman+ww-vel gyakorlatialg mapokat lehet tisztítani.
pure nature megint jó mindenhova.
legerősebb a nature/frost még a stonekinek nélkül is.ha jönne a 2 új dual color akkor azok lennének a deckek-be.
nem hiszem h jönni fog. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9165 üzenetére
a legtöbb játékos úgyis azt használja amelyik a legnépszerűbb.
amíg nem lett pure addig gyakorlatilag minden nat spalsh azt használt kivétel nélkül.
ezzel nem érnek el semmit.
ledózerolják néhányszor a játék arra jó ez csak.én régen használtam a spikot pve-be és nem mondanám gyengének.
pve-meg azért nem jó mert unalamsak a mapok és oda nature mellé kell vmi és kb annyi.
ha vki csak az eredményre játszik akkor naturén kívül nem igen kell másféle decket építenie.
az új editionnal sztem pvp-be megint a fire/nature átveszi az uralmat.hogy avul el a pve mapok nem lettek nehezebbek ergó ha korábban jó volt rá akkor nem értem msot miért nem az.
unalmas ja igen de erre a buff/nerf nem egy jó megoldás. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #9146 üzenetére
nem igazán, a legzsörnyűbb h végig mennek az egészen, egyszóval előbb utóbb mindel lesz bajuk és kinyögik h kell a nerf....
pl a nasty nerf az meg szánalmas.
nem a grigorit nerfelnék vagy a renevantját....
a legjobb az lenne ha hagynák úgy az egészet ahogy eredetileg volt.
szépen hoznak ki counter lapokat ennyi.
ehelyett az egész játékot ledozerolják folyamatosan.ezé nem látom értelmét folytatni mert tök mind1 ha kijön 1 új lap az úgyis igazított fos lesz de még 2X watchlistre fog kerülni.
saját vesztébe rohan a játék, ez most már elég eggyértelmű a számomra is... -
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9080 üzenetére
Ha marad Uncommon, akkor szerintem az ára valahol 100-200 között lesz. Nekem kellene 1, de nem vagyok elvakult, nem fogok olyan lapért ennyit adni, amiről TUDOM, hogy rövid időn belül a töredékét fogja érni.
Tényleg, ha valaki tud ócsó' Lost Warlord-ot(kék), az szóljon már legyen oly' jó. 760-ért vettem az előzőt, nem szándékozom 1100-1200-ért venni, 8-900 között érdekelne.
-
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Gyuri27 #9067 üzenetére
Tény, hogy a legtöbbet használt lap a promók közül, az tuti.
Megmondom őszintén én az összes promóval így lennék...a Grinder-t megkaptam, megvan, ott figyel, nem használom, de promo, ezért elfér. Egy Juggert vettem, mert az nagyon tetszett, egy Firedancer-t meg azért mert +100 BFP-ba fájt a 4 Dancer-hez képest.
Még egy Fallen Skyelf-et szeretnék, de kicsit sokallom értem 950 BFP-t, amiért árulják (mondjuk nem is fogy, mert állandóan egy rakat van fent). Nincs valaki, aki olcsón eladná esetleg?
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9028 üzenetére
Csak a kék knockolja ^^
És akkor lenne abszolút OP, ha mondjuk 2 másodpercenként lőne, természetesen a sebzése megmaradna a mostani 20másodperces bontásban. De akkor 1-el lent tudnál tartani 2 S unitot XDlinekiller:ha pirosat használsz sajáton, akkor vileblood esetében kapsz érte egy full hp-s bogarat, ami azért nem gyenge statokkal van megáldva, és plusszba 30% dmg boostja van, emellett aktiválod is a vileblood képességét, ami jobb mint egy eruption.
Szóval Vilebloodon szerintem költséghatékony. Amúgy tény, hogy arra pláne költséghatékony, hogy az ellen agressorát kicsináld. -
Sousuke90
aktív tag
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9023 üzenetére
Tudom, hogy sok OP és lame és nem fair dolog van, de attól még mert van én nem akarom őket használni. Hacsak egy mód van rá.
De pure shadow ellen tényleg nem látok semmi más lehetőséget. Mert Neo ellen is beszedtem legalább 4 kutat, de a mage+rb-vel simán visszahozta őket. Mai meccseimen is hiába vittem le legalább 3-mal több kutat, és countereltem mindent cost effectiven, semmi esélyem nem volt.
Szóval marad az, hogy Vileblood. Mostmár csak azon gondolkodom, hogy betegyem-e mellé a twilight transformation-t is, vagy sem. Meg hogy minek a helyére tegyem be. Vlszeg spirit hunters lesz, mert nagyon keveset használom, főleg mióta mine-al ölöm a nagyobb csapatokat. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #9016 üzenetére
Köszi az ötleteket srácok.
Neo: a legutóbb azzal próbálkoztam, hogy kifoggyon, olyan 10től meg is szabadult, de még így is maradt neki, és elég ideje volt a harvihoz.
Gyuri: Én is a vileon gondolkodtam, de azzal is az a bajom mint a mortarral, de úgy néz ki, hogy más megoldás nem lesz, amíg nem csökkentik a magek charge számát. -
Neocskaa
tag
válasz
Gyuri27 #9013 üzenetére
De a startégiában a kő-papír-olló a lényeg
...nem az OC kombók egymásutáni sikeres bevitele. Én csak azért nem veszem meg, mert folytatás. Unom, hogy nincs semmi új ötlet a játékiparban, csak a pénzméhes játékkiadók, (pl. Activison) akik szegény programozók maradék fantáziáját is elveszik azáltal, hogy kényszerítik őket a franchiseok készítésére. Lásd: Call of Duty, Assassin's Creed, Battlfield... sorolhatnám. Egykaptafára készül az első, második, harmadik.... sokadik rész is, ami jó is lenne a fanatikusoknak, de hogy félévente 10-12 ezer forintot kiadni egy játékélményben/játékmenetben igen-igen egyforma játékért... azért az sok, ezért is ellenzem a Batlleforge 2 ötletét.
Sousuke: Pure shadowos létemre azt tudom tanácsolni, hogy várd meg amíg több (3-4) maget is lehív, akkor egy lava field és csáó, egyszer majdcsak kifogy a chargeból. Healeld a burrower(eke)t, azzal is fogy a mage élete. Támadj több oldalból, az is segíti, hogy elfogyjon. Ghostspears a legjobb a mage ellen szerintem, sok az élete, jól lehet healelni, egy burrower és egy ghostspearsel annyi a magenek.
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #8998 üzenetére
baner mindenképp kell, dazed egységekkel elég hamar behal a támadás (az amúgy is kevés hp még feleződik is.)
cc, megfogja a knockoló egységeket.
ha az átvett draket eruptionnal szedik ki az a naturesnak előny. ha a parasitat leszedik az átvétel előtt vagy az átvett draket egységekkel szedik le az hátrány is lehet, de ez helyzetfüggő.az optimális támadás fire vonalról enforcer+dancer+ drake, közelharci +távolsági+légi egység. ekkor többféle egységet kell lehívnia az elennek és kisebb az esélye hogy mindegyik egység cc-t kap. (föleg ha még szét is vannak szórva)
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #8995 üzenetére
Azért egy bloodhornt ne is lehessen lehívni annyiért. A blood a statjával megeszi reggelire a juggert.
Az hogy s egységet hívsz annyiért pure fire ellen éppen előny, az egyetlen egységem, ami S–re sebez 100 power t2-n.
Gondolom még nem mentél pure fire paklival.
Lavat nem lövöldözünk vaktába (mint ahogy semmilyen támadó spellt), már csak ezért is mert 120 power a lehívása. ( és nem pusztítja instant a wellt.) Mellé egy dancer 70 ért + egy banner 50 ért és máris 240 power-nél járunk. És ekkor még csak 1! egység van a területen. Ha jön mellé még egy enforcer 60 ért az már 300 power (egy harvi ára).
Lavat csak akkor éri meg belőni, ha min. 2 mage van a célterületen. A nature meg nem tudom hogy jön a mages példához. A 60 powert nem a nature egységekkel vetettem össze. Egyébként az egységed amennyivel, drágább annyival jobb a statja.
Mage 50 power s és m knockal. 2 lövéssel leszedi bármely egységem, amit én 60 ill. 70 ért hívok le. Ha 1:1 arányban lövöldözzük ki egymás egységeit azzal a shadow fél 10-20 powert nyer körönként. Egy rosszul időzitett lava esetén kifullad a rush power hiány miatt. És ekkor egyből jön az ellentámadás egy harvival.
Mentem már pure nature paklival. ( igaz pure fire ellen nem, mivel upok és chargek hiányában nem kísérleteztem sokat vele) Parasitevel gond nélkül vetem át az irányítást agressorok, drakek felett.
Drakre visszatérve. Drake lehívása 100 power, míg a parasite 100 + 50 a képesség. Ha sikeres volt az átvétel ő elveszti az egységét 100 ért, te 100 ért a parasitát, viszont 50ért kapsz egy draket.
Másként ő hiv 100 ért egy draket, te meg 150 ért egy parasitát+draket, amiből a végén csak a te draked marad életben. Ezért írtam, hogy egy átvételen 50 powert nyersz, de ez valójában sokkal több, mivel a teljes 150 power megy a voidba(még mielőtt valaki belekötne, most kerek számokat hozok példának, mindegyik oldalon van energia veszteség a visszatérítésnél), tehát az átvett egységben nem áll power. Az hogy meddig marad életben már más kérdés. SoM-al meg vissza lehet gyorsan pörgetni azt a powert.
Ismerem a draket hidd el. Harvi egy ütéssel leszedi, vagy kis sérülés és eruption egyből leöli még ravage ellenére is, frost meg csak benyom egy gravity 60ért. Nature van a legrosszabb helyzetben, de neki sem lehetetlen végezni vele.
Viszont ha sérült draket veszel át, akkor is min egy eruptionba kerül a firesnek hogy végezzen vele. Ebben az esetben neked 150 neki 175 power-be került az akció.
Te mindenképp jól jársz az átvétellel. Nem hiába öli le szinte mindenki az egységeit, ha jön a parasite swarm, akkor, ha nem tudja megakadályozni az átvételt.
Az átvételt meg jól kell időzíteni. 2v2 ben mentem pure nature társsal, és ő vett át ravagelt meg illetve, ice shieldel rendelkező draket is parasitevel.
Ha a drake leszedését ilyen nehéznek tartod, akkor mit csinálsz egy windhunter-el vagy war eaglevel? Azokat már gondolkodás nélkül átveszed?
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #8992 üzenetére
pvpben használtál nature/frostot anno.
virtuoso nem veri be egyből, csak akkor ha már sérült volt a camp előtte. tremorral viszont kilehet szedni barier+ soil támogatással. (a power így van 1:1 arányban)stampede viszont leszedi ha jól van belőve de az neked is van.
dancer 70 power de mind1, s amint látom mégiscsak zavar téged az a t1-es és t2-es LR.
egyébként tudsz ellene tenni, csak neked kell kezdeményezni a harcot és betámadni a fires bázisát. buri + cc sorozat sem jobb mint a dancer.könnyen beszélsz a t2es L-es egységeiddel, 2 DO bever egy harvit a skeleton seregre meg elég egy oink vagy hurrikán.
a shadowos meg elég hamar össze tudja szedni a 300 powert, mint ahogy Sousuke is írta a mage knockol minden egységet ami le tudok hívni ( s és m unitok sora) a resorce boster meg pörgeti a powert a többi support épültet nem is kell említeni.
mage 50 power nekem meg 60 + nál kezdődnek az egységek.ha pure natureval tolod minek akarod leszedni a dradet? elég ha átváltod a parasite swarmal és nyertél 50 powert.
spirit + envenom + cc trióval egyébként le lehet szedni. envenom nem is fontos bele.
legutóbb én szimplán spirittel szedtem le, cc csak akkor kell ha kap ravanget a drake. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
Gyuri27 #8992 üzenetére
A-harvi-300-power-ha-valaki-hagyja-eljutni-odáig-a-másikat-akkor-megérdemli-hogy-veszítsen-elvvel nem tudok egyetérteni. Még pure fire vonalon se egyszerű minden mappon elég nyomást tenni a pure shadowra, hogy RB mellett ne hozzon össze eleget. Ráadásul még csak powert se nagyon kell kötnie, mert a legtöbb dolgot elintézi vagy mage-el, vagy egy crawlerrel. Innentől meg nem olyan vészes összeszedni akár egy harvira 300-at, akár egy aoc+harvira a powert. És ezek után pure firenek tényleg semmi esélye nem lesz arra, hogy a harvit azelőtt leszedje, mielőtt hullana az orb.
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #8986 üzenetére
látom még mindig a saját színed javát nézed.
virtuoso lehivása 120 power + képesség 100 power
tremor lehívás 100 power, képesség 50 power + a tremor még siege ismindegyik egyformán sebez a campen, csak virtuosoval mindez drágább.
frostban van cc és épületvédelem, fireben nincs egyik sem.
de valóban a virtuoso az imba és tremorral meg semmi problem.....
a 6 lapból a nastynak annyi kéne hogy revenantra ne lehessen rádobni, moon-nak nerf, tempestnek meg buff. a másik 3 meg sztem jó ahogy van.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Gyuri27 #8986 üzenetére
azért nem instant szedi a campet a virtuoso
a nastyval nincs baj minek akarják nerfelni ? ha meg buffot kap, akkor op lesz
a tremor is jó, a corsair meg egy pici buffot kaphatna, ( bár bandit vonalon ott a soulhunter, elég vicces ha két komolyabb t3-as XL egysége is van )
szerk: na a moon tuti nerfet kap, kár érte jó kis lap volt -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #8944 üzenetére
"Ha már lehivott két unitot az ellenfél mi értelme az egyikre rányomni?"
ezután nem tudom van e értelme olvasni.
Nem hiszem el h nem tudsz elképzelni egy olyan szituáció amikor pont jól jön...
pl ott van a portal nexus nem tudom h laming legend előtt komolyabban használta-e valaki hatásosan, nem hiszem előtte nem is láttam 1 repet amibe benne volt, de ő érdekes módon tudta használni jól.ezzel az a baj h a játék elemeit rombolja.
tény h a nature spalshek a legerősebbek, amibe a cc-k direkt olcsók még ráadásul.motk-val csak azt szerettem volna éreztetni h a nature t1-en kap egy kulcs lapot.
easy modot úgymond, meg még jó párat de ezt haggyuk....
Csak azt akartam volna mondani h ez 2 oldalú.Azt nézed h mi nincs a naturéba nem azt h mi van.vannak lapok amik jók pvp-re pve-re van ami csak az eggyikre.
de ha azt nézed h a játékosok nagy résez szintől független ugyan azt csinálja, tehát a shadow,frost,fire is szint uygan azokkal a lapokkal megy.
ez kb olyan mint amikor a deep one még nem pure volt.
aki nat splash volt deepet mindenki használt.
és az ellen meg nem volt jó akármi tehát itt arról van szó h bizonyos lapok ellen nézik és te is ezek ellen nézed a lapokat, ami nagyrésszről a pvp rendszer hibája.
és ami az ilyen közkedvelt kombók ellen nem jó az már useless kategóriába esik a játékosoknak. -
Neocskaa
tag
válasz
Gyuri27 #8942 üzenetére
Éppen tegnap kérdezte az egyik haverom, hogy "mit tud ez a barrier kinézetű a zöldnél?". Mondtam is neki, hogy ne hasonlítsa össze a barrierrel, mert az hasznos, ez meg nem. Végülis healel, meg barrier kinézetű... szval ott a tökéletes lap számodra
Harvester ellen gyilkos lap ez a Jumbo!
Más: dejó, nem elég, hogy laggolok, még rám is gyanúsítottak egy káromkodást... ráadásul németül jött a mail, úgy pedig még mindig nem tudok. A lényeg, hogy bannoltak egy időre, mert nem tok belépni. Mondjuk nem is akartam, 2000ms pinggel borzalom játszani, lehívok egy eruptiont és elmegy a körből mire leér a lap xD.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #8942 üzenetére
ja hát igen a nagyon fos motk ami ugye épület ott van....
ja nagy hátrány érdekes a többi színnek azért nincs iylen szinten mapoakt megkönnyítő alpja legalábbis némelyikenk emrt a fire a mortaral azért megint nagy előnye van máshoz képest.Másik igen újdonság mert eddig nem volt egységre ható blokkoló lap.
Az már másik h te nem tudod elképzelni h ez némely szituba igenis hasznos lehet.
Meg az is h a pvp egy rakás szar amibe minden 3. ember ugyan azokat a szarrá játszott kombókat alkalmazza így sok értelme nincs ha jön egy új keletű lap.Ezért megértelek h nem igen látsz értelmet ennek a lapnak...De eezk szerint neked tök midn1 mien lap jön mert ha te csak addig látsz h az ellenfél lehoz 2 egységet te egyet meg erre jön egy értelmetlennek itélt spell akkor midn1 h mi lesz az.pvp gyökeres változtatása kéne ide más modok mert itt lófasz nem jön ki csak a milliószor játszott kombók.
-
Murder3
addikt
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #8939 üzenetére
akkor remélem rövid időn belül én is visszakapom a bfp-m.
köszi, de már próbáltam jumbot anno, ez most csak kereskedésre lett volna.bizonyos szituációkban egész jól használható, de jelenleg nem éri meg berakni a deckbe már csak a 20-as slot limit miatt se.
a másik aff sem lesz lényegesen erősebb, az eltérés csak annyi lesz sztem hogy az nem a célpont sebzését fogja csökkenteni, hanem a sebződését növelni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Légy a Gépek Mestere! Kamatmentes részletfizetési lehetőség!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest