Hirdetés
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Macrodroid
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerlinger
friss újonc
Köszönöm a segitséget de az arduino panelt irtam és a gps panelt ,találtam egy rajzot az szerint épitettem össze ,de mint irtam egy ful kezdő vagyok ,ezzel a panellel az lenne a tervem hogy egy etetöhajon mondjuk egy nul pontot és etetési pontot jegyezzen meg , ha lehet tőbbet is ,és ezt hogy a táv vezérlőre egy flysky i6 nak az lc déjén lássam hogy hány méterrevan meg mondfuk vezessen valami nyilakkal oda az etetési pontra.Gondolom nem kevés programot kell feltőlteni az arduino atmega2560pro kártyára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS routerek
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3565, 100% Akkumulátor
- CTO Bontott 0perces TÜZES EZÜST MacBook Air 13.6" M4 10C/1G 16GB 512GB Gar.: 1 év APPLE világgar
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3536,100% Akkumulátor
- Honor X6a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.