- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- iPhone topik
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#79335424
törölt tag
válasz
bazsy1981 #124104 üzenetére
Sajnos, a Zoponál elég gyenge a gyártásminőség. Én megúsztam egy fos gyári töltővel (ghost touchok töltés közben), és apró, javítható hibákkal (pl. kontakthiba miatt megszűnt a mikrofon). De, nem mindenki volt ilyen szerencsés. Volt, aki visszaküldte, mert úgy merült az akku, mint a Titanic, de ugyanúgy kapta vissza. Kár érte, mert egyébként a Zopo nagyon innovatív gyártó, jó ötleteik vannak.
Szóval, ez nem normális működés. A kérdés az, hogy "megoldani" érdemesebb a problémát (gariban csere, aztán majd megint kapsz valamit), vagy inkább megkerülni. Én kipróbálnék egy 3rd party fényerőállító alkalmazást a gyári helyett. Én a Luxot használom, mert a gyári sosem találta el úgy a fényerőt, ahogy nekem jó lett volna.[ Szerkesztve ]
-
bazsy1981
tag
válasz
bazsy1981 #124127 üzenetére
na fasza, azt mondják nem állhatok el a vásárlástól, mert nem előzetesen megrendelet termékről volt szó, hanem bementem a boltba és megvásároltam. ilyenkor max a 72 órás cserét tudom igénybe venni
[ Szerkesztve ]
Hiteles épületenergetikai tanúsítvány készítése rövid határidővel! [www.energetikatb.hu]
-
Bigemperor
senior tag
válasz
bazsy1981 #124131 üzenetére
Világos, sajnos a szavatossági jogok sorrendisége ilyenkor mérvadó, 3 napon belül cserét lehet kérni, ezen időpontot követően már csak a Ptk. vonatkozó rendelkezései szerint lehet rendezni a helyzetet. Az elállási jog pedig csak a távollevők között kötött szerződések (pl. netes rendelés) esetén 14 nap.
-
motrola
aktív tag
-
#79335424
törölt tag
válasz
bazsy1981 #124136 üzenetére
Akkor ne pénzt kérj vissza (azt úgyis csak kb. 30 napos határidővel utalnák), hanem levásárlási lehetőséget kérj! Abba könnyebben belemennek. Azzal pedig megrendelheted neten az új kütyüt, (akár ugyanilyen Zopot), és úgy már érvényesíthető lesz a 14 napos elállási jogod.
[ Szerkesztve ]
-
Remiel
őstag
válasz
bazsy1981 #124134 üzenetére
Azonnali csere: Ha a vásárlást követő 3 napon belül történik a meghibásodás, és a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, a forgalmazó köteles az árut kicserélni.
Lehet persze vitázni, hogy a hétvége miatt mi számít 3 napnak, ha vissza se tudod vinni, mondjuk ebben az esetben munkanapot kellene meghatároznia a döntéshozóknak.
Mivel te nem meggondoltad magad, hanem a termék hibás, ki kell cseréljék
"Never stop dreaming" - Freddy Krueger
Új hozzászólás Aktív témák
- iphone 11 64Gb független 74% akku pici kijelző hiba
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 128gb - Makulátlan, akár beszámítással
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, SAMSUNG GALAXY S22 ULTRA BURGUNDY 256GB K3589