- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
ph A cég csúcstermékének minden apró elemét optimalizálták, de nem ez volt az egyetlen érdekesség a standon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lesz a The Forever Winter
gp A scifi-horror túlélőjáték egyelőre csak PC-re készül, meglenési dátumot még mindig nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért jobb saját memóriamenedzsmentet csinálni. Az AMD sem azt javasolja, hogy kapcsoljátok rá a VMA-t, úgy ahogy van, hanem írják át az igényekre. Ennek az oka, hogy a VMA általánosan fedi le a memóriamenedzsment problémáját, vagyis sosem lesz olyan hatékony a memória kímélése szempontjából, mintha módosítva lenne, vagy a nulláról írna valaki egy saját menedzsmentet. Az előnye annyi, hogy kapsz ~15000 sornyi kódot készen, ami azért elég nagy előny.
A WWZ esetében volt a VMA és a saját menedzsment. A sajáttal jött a játék, majd a patch-ben átkapcsolták a VMA-ra. Na most a saját kóddal hiába törekedtek arra, hogy a 6 GB-os VGA-kba férjen be a játék full részletességgel, ez a VMA-nál már nem igaz, mert a DX11-hez hasonló a memóriaigénye, szemben a korábbi, saját kóddal, ami a DX11-nél is kevesebb VRAM-ot evett. Ez van, picit jobban működik a VMA, de ez nem azt jelenti, hogy NV-n rossz, mert minden hardveren megnőtt egy picit memóriaigény. Aztán, persze később visszakapcsolhatják a saját menedzsmentet, bár kétséges, hogy ebbe akarnak-e erőforrást fektetni.(#39504) Yutani: Jelen esetben a meghajtó fordítója a legnagyobb gond. A WWZ az első játék, ami subgroupokat használ, ehhez nem jók az eddigi fordítóoptimalizálások. De egyébként nem hiszem, hogy az NV hibázott volna, egyszerűen csak másra koncentrálták az erőforrásaikat, mert az elmúlt időszakban azt tapasztalták, hogy az AMD külön kódot kapott, tehát logikusnak tűnt azt feltételezni, hogy az AMD mindenképpen ragaszkodik a saját kiterjesztéseihez. Valószínűleg ez így is van, csak a Saber nem különösebben rajonghat a pluszmunkáért, így nem akarnak két kódbázist karbantartani, hanem mindenki kap szabványos subgroup shadereket. Mivel az NV és az Intel ezekkel először találkozik, így nyilván nem olyan hatékony itt a driver, mint az AMD-nél, akik már az irányt tekintve másfél-két tucat külön kódos kalandon túl vannak.
(#39505) cain69: Az önvezetésbe sokkal több érdekes szolgáltatás belefér, mint a váltóba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i3-7G I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook S710 - i5 I 4GB I 160GB I DVDRW I 13,3" I DP I W10 I Garancia!
- iPhone XS 64 GB Space Grey