- One mobilszolgáltatások
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Külföldi SIM-ek itthon
- Milyen GPS-t vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Mobil flották
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
S-Attila #5163 üzenetére
Attól függ, mi a cél. Ha az, hogy a játékon belül, minden felület egyedi textúrát kapjon, ráadásul extrém minőségben, akkor a virtuális textúrázás az egyetlen értékelhető opció. Ha megfelelő a tapéta effektus is, akkor érdemesebb a hagyományos utat választani, mert nem kicsi helyigénye van a megatextúrázásnak. Tömörítés nélkül a Rage például 1 terabájtos textúrát használ. Ráadásul a hagyományos opció a mai PC-ket is kedveli.
A procedurális textúrázás más. Ott az lenne a lényeg, hogy az eredetileg leszámolt textúra idővel megváltozzon valamilyen algoritmus alapján, például megjelenjen a fémen a rozsda. Ennek a számításigénye nagyon nagy, viszont a helyigénye kicsi, mivel lényegében kiszámítod a textúrát, és nem kreált anyagból dolgozol. Megvalósítható akár ma is, de nem lenne gyors. Bár ez algoritmusfüggő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
S-Attila #5161 üzenetére
A megatextúra igazából Carmack elnevezése, valójában virtuális textúrázásról van szó, de a lényeg ugyanaz. Az egész játék egy nagy textúrából áll, így sosem fordul elő a tapéta effektus, amikor ugyanaz a textúra ismétlődik részletről-részletre. Ezzel a technológiával gyakorlatilag minden felület egyedi. A másik jó funkció, hogy a textúrarészletesség, gyakorlatilag sosem látott minőséget érhet el. [link] - a textúra felbontása egészen extrém is lehet, és a rendszer dinamikusan a legoptimálisabban streamel, már ha jól írta meg a fejlesztő ezt.
-
Angel1981
veterán
válasz
S-Attila #4342 üzenetére
Természetesen lehet, de akkor kérdem én, hol lesz itt a teljesítménynövekedés?
Merthogy a kettő együtt nem megy - csíkszélesség csökkentésnél vagy a TDP csökken jelentősen, vagy a teljesítmény nő.
Ha valóban ilyen TDP-jük lesz, akkor pl. az általad felhozott két kártya között nem lesz jelentős teljesítménykülönbség, az újabb jelentősen kevesebbet fog fogyasztani, de annyi, oszt kész!
(Pedig a számozásuk alapján egy kategória a kettő, csak 2 generáció különbséggel.) -
Angel1981
veterán
válasz
S-Attila #4340 üzenetére
Jaj! Istenem!.....
Teljesítménykategóriákról beszélünk, nem egy adott fix teljesítményről!
Mivel csíkszélességet csökkentenek, kb. duplázzák a tranzisztorokat, így a teljesítményt is, természetes, hogy egy adott tranzisztorszámú GPU teljesítménykategória tekintetében egyre lejjebb keresendő.
Ami az adott generációban a csúcs, a következőben már csak a felső lesz, ami a felső, az már csak a közép, stb. -
korcsi
veterán
válasz
S-Attila #4304 üzenetére
A "GPU scaling" arra való, hogy ha nem natív felbontásba hajtod a megjelenítődet akkor a GPU felskálázza és a monitornak nem kell, így talán picit jobb lesz a minőség.
A másik opció meg HDTV-hez van hogy ha variál a képmérettel a TV, akkor tudd kompenzálni.
De ezt nem itt kellene!!!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
S-Attila #1447 üzenetére
Nem biztos. A rendezvény lesz akkor. Nem tudjuk, hogy az NDA akkor jár-e le. Amint ki lehet rakni kirakjuk a hírt.
(#1446) gbors: Mert a fejlenlegi futószalag már két API-ban is kész van, csak a pénzt vinné ha valaki ezt átültetni egy harmadik felületre. Felesleges munka lenne. A futószalag problémáira kell összpontosítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Hálózati / IP kamera
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- Mozgásban a Terminator 2D: NO FATE
- Fujifilm X
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Windows 11
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged