Hirdetés
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Yettel topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- iPhone topik
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
trialboj
#6494
üzenetére
Hasonló gondom van nekem is... A kártyám hibátlan, máshol is vásároltam vele és nálunk is vettem már cuccot.
Most folyamatosan ezt a levelet kapom:Your payment has been declined
We're having difficulty processing your payment for this order. We suggest double-checking the card type, its last four digits and expiry date, the post code, and cardholder name that you entered. If these details are incorrect, your card may decline.* Your payment method will be retried automatically over the next few days.
UPDATE YOUR PAYMENT METHOD.
Majd rákattintok az update-ra és másnap megint ez a rohadt levél jön.
Már hozzáadtam újra a kártyát, ugyanez van...Töröltem a kártyát, hozzáadtam újra, ugyanez. Mondjuk azt nem értem hogy 300.000 Ft-os rendelés körül miért nem lehet pl. CVV kódót megadni.
Valakinek ötlete?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


