Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • radi8tor

    MODERÁTOR

    válasz ozono #5671 üzenetére

    Mivel nem Amazon a termék gyártója ezért alkatrészt biztos nem fognak küldeni hozzá.
    Internetes vásárlásnál az a módja a jótállás érvényesítésének, hogy visszaküldöd a hibás terméket és küldenek újat helyette.

    Vedd fel a kapcsolatot velük és írd le a problémádat. Nem tudom megjósolni mit fognak válaszolni (kifizetik a postaköltségedet vagy nem).

    Lépj be amazon.de-re. Oldal alján jobbra:
    Hilfe / Brauchen Sie weitere Hilfe? / Kontaktieren Sie uns

    Itt ki kell választani azt a terméket/rendelést amivel kapcsolatban reklamálni szeretnél. Tegyél mellé pipát.
    2. pontban válaszd ki a "Problem mit einen Bestellung oder einem Artikel" -t
    Utána: "Artikel defekt/Artikel funktioniert nicht" -t
    3. pontban kiválasztani hogy chaten vagy emailben (akár angolul) írnál nekik.

    Kb ennyi.

    ⭐ Stella

Új hozzászólás Aktív témák