Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz BBalu #5900 üzenetére

    Elvileg ki kellene írnia, a gyakorlatban ez nem mindig van így sajnos.

    Én személy szerint a xenont sem gyújtom be nappal városban, csak a helyzetjelzőket, amik led-ek. Ilyenkor én is értékelem, hogy nem gyújt xenont villantáshoz, de amilyen keveset égeti az ember, szerintem még az eredeti 7-8-9 éves halogén izzók vannak a távolságiban.

    Egyes Mercedeseknél észre vettem, mikor villantanak fura késés van benne, mert gyújtja a xenont. Szerintem nagyon jó a Volvo megoldása, mert így ugyan olyan intenzitással világít közelre mint egy BiXenon, viszont távolra erősebben, és van döntésed is, hogy hogyan is akarod használni.

    Ami nekem a kedvenc funkcióm, hogy gombnyomásra változtatja a vetítési képet normál és Angol között. Kanyarkövetés is hasznos este ország úton, bár ha jól rémlik ezeket a V50 nem tudta, ott fizikailag kellett egy karral állítani a vetítést, Xenon foglalat mellett.

    Sputnyik123

    Nem vagyok vér profi szakértő, bár konyítok valamennyit a világítás technikához. Szerintem valami nagyon nincs rendben nálad, a tompított olyan mint egy kiégés előtti H7, gyenge és alacsony, túl közeli az átmenet, és túl éles, tuti gebasz van. A refi is rosszul terít, halvány erős halvány semmi, helyett homogénnak és távolságba eltűnőnek kéne lennie.

    Mint mondtam a sima tompítottal sem kellene látnod a sötét/világos átmenetet, pláne nem refivel. Tartom a korábbi állításomat, szerintem azok közül lesz valamelyik. Vidd el beállíttatni, meg nézzenek rá, ne aggódj csak nálad nincs rendben valami, ez egyáltalán nem ilyen ha jól működik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák