Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    válasz #72042496 #996 üzenetére

    Tehát, az lenne a kérdés, hogy:
    A felni küllője és a perem része külön object. A küllők azonban így túl meredeken találkoznak a perem résszel. Hogyan lehet ezt a részt lekerekíteni? :B
    Valami olyasmi kellene, ami a két object alálkozási pontjára betesz egy új élt, de úgy, hogy közben a módosítók megmaradnak. (A Boolean ezért nem jó.) Utána már meg tudnám oldani a lekerekítést.

    (Ezzel a Tubby modellem is rengeteget nyerne, az összes nem látható face-t le tudnám irtani...)

    Még azt nem vágom, hogy mi a különbség a MeshSmooth, a TurboSmooth és a Smooth között?
    A könyvem szerint a TS olyan, mint a MS, csak gyorsabb. De akkor miért az utóbbit használják mindenhol? :F A sima Smooth-t pedig nem értem... még a MS után is ráteszi a srác a küllőkre, pedig a hatása zéró... Az abroncs oldalát viszont szép kerekké tette. (AutoSmooth pipa után.) Akkor, mi is ez, és mire jó...

    op9: Ezt kimondottan Tőled kérdezném. :) A féknyreg és az abroncsok mintázata az úgy le van modellezve, ahogy a képen látom, vagy a textúra teszi dögössé?

Új hozzászólás Aktív témák